Gehaald bij hunkemöller, waren een paar euro voor 3 stuks of zo.quote:Op maandag 15 april 2013 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
O ja die bh verlengers. Waar haal je die? Mijn omhang is ineens groter. Hoop wel dat dat nog weer wat bijtrekt zeg!
ik heb daar niks van gemerktquote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
Rollende organenIk herken dat niet, ik wil dat niet, boehoeee
Geen last van gehad dus het hoeft nietquote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
Rollende organenIk herken dat niet, ik wil dat niet, boehoeee
En kwam dat ook uit? Zo ja, schiet 'ns op dan!quote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef L-E het volgende:
Ik vind positiebroeken ook niet fijn. Ik doe er gewoon niet aan mee. Lekker stug mijn eigen skinny jeansblijven dragen, de pijn op de koop toenemend, en als dat écht niet meer kan is het jurkjesweer. Zo had ik het bedacht.
Qua tijdsplanning lopen we iets achter ja, het moest 4 weken geleden al jurkjesweer zijnquote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
En kwam dat ook uit? Zo ja, schiet 'ns op dan!
Haha, inderdaad. Hóe blaas jij bellen dan?quote:Op maandag 15 april 2013 09:55 schreef Limone het volgende:
Bellenblazen in een jurk niet prettig? Hoe....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |