Passen die T-shirtdingen nog? Bij mij staan ze nu al te strak!quote:Op maandag 15 april 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben inmiddels door 2 positieleggings heengesleten en draag daar nog steeds h&m jurkjes op (geen positie, maar van die lange, strakke tshirt dingen van 10 euro) met een lang vest. Heerlijk!
Als extra laag desnoods een vest, en jas openlaten.quote:Op maandag 15 april 2013 09:56 schreef Piekie81 het volgende:
Ik heb nu meer een jassenprobleem... Dus het moet of weer koud worden, of zo warm dat je zonder jas kan (of bevallen, da's natuurlijk ook nog een optie)
Eigenlijk is het natuurlijk gewoone een first world probleem, jas open en een sjaal oid gaat vast ook goed...quote:
ok ok ok okquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Piekie81 het volgende:
Peuter wil bellen kapot kunnen maken, en met die wind moet je dan toch echt door de knieën...
Misschien zijn ze met me meegegroeidquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Cwen het volgende:
[..]
Passen die T-shirtdingen nog? Bij mij staan ze nu al te strak!
Ik zag ze net wel, maar dan de mouwloze versie in verschillende kleuren en uni en met strepen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef Cwen het volgende:
Hahaha, dat zal het zijn! Die van mij zijn van de Lady Sting en die beginnen echt al strak te staan op de naadjes. Zijn van de H&M er toevallig ook in de webshop?
Spannend Tally! Morgen heb je je baby'tje in je armen!!!quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Tally het volgende:
Ja -mandy- morgen een ks
En boxers. Misschien een idee om er voor de zekerheid wat bij te halen.
En die netbroekjes waren echt heerlijk de eerste dagen
Heb ik ook thuis nog gedragen in mn joggingbroekenmorgen
Hier ook niet. Tis nog steeds een flubberbuik met strepen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Na een gewone bevalling ook niet hoor Juud, kan ik uit zéér betrouwbare bron vermelden.
Of nou ja, bij mij niet iig.
Ze hebben positieleggings bij de Lidl nuquote:Op maandag 15 april 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben inmiddels door 2 positieleggings heengesleten en draag daar nog steeds h&m jurkjes op (geen positie, maar van die lange, strakke tshirt dingen van 10 euro) met een lang vest. Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |