abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125313688
Ik kom er net achter dat de matrashoesjes die we nog hadden van het wiegje can peuter, niet om het matrasje van onze co-sleeper passen. Hoezo alles op tijd regelen...
Zo dus maar even met de fiets naar de babywinkel, gelukkig is het heerlijk weer!

Tally, nog maar 17 uurtjes!

Leggings met ballerina's vind ik over het algemeen wel prima (hangt natuurlijk wel af van wat voor legging. Tijger- of zebraprint :') )
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125314007
Leggings met ballerina's draag ik normaal gesproken alleen op reis. De leuke en vrouwlijkere variant op afritsbroek :7
Maar ik kan me best voorstellen dat ik over een tijdje anders praat, ik merk toch dat ik nu al liever een legging draag dan een jeans en het is bijna tijd om laarzen in te ruilen voor ballerina's en slippers! *O* Maar een 3/4 legging zal het niet worden. Nooit :D
  maandag 15 april 2013 @ 16:14:27 #203
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_125314028
Ik draag bijna alleen maar leggings met jurkjes/tuniekjes. Broeken zitten vaak net niet lekker. En ja, ballerina's oid er onder. :P Hakken heb ik al bijna nooit aan en nu zeker niet!
Maar mijn leggings zijn gewoon effen zwart. Check het buikentopic maar! ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_125314039
Niet handig Piekie, maar goed als het zo is bijgekocht geen probleem. Het is toch lekker weer :)
pi_125314721
Lekker boeiend ook. Iedereen zijn eigen smaak hoor en als jij gelukkig wordt van een legging met ballerina's eronder moet je dat lekker aantrekken.
Sarcasme. Herken het.
pi_125315069
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:24 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik morgen mijn GUO O+
Ik zal aan je denken tijdens de morfine trip O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_125315118
Ik draag overal mijn nikes onder! HA!
Alleen jammer dat ik de vorige zwangerschap instappers had en nu echt moet dicht maken :')
pi_125315562
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken tijdens de morfine trip O+
Jij krijgt toch gewoon een ruggeprik?
Sarcasme. Herken het.
pi_125315671
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij krijgt toch gewoon een ruggeprik?
Ja en de eerste dag morfine tegen de pijn :)
Dat gaat over in diclofenac en paracetamol.
pi_125315744
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Ow, klinkt logisch na een grote buikoperatie ja dat je ook pijnstilling krijgt. Echt totaal niet bij nagedacht :')
Sarcasme. Herken het.
pi_125315761
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ow, klinkt logisch na een grote buikoperatie ja dat je ook pijnstilling krijgt. Echt totaal niet bij nagedacht :')
Geeft niets :P
Dat doe je pas als je het overkomt ;)
pi_125315795
O en ik heb buikpijn. Harde buiken :') Oef...
Mijn man heeft nog wat klusjes in huis gedaan. Ik heb nog even gepoetst en dat was niet handig na het fietsen :P
Maar op de huiskamer na (dat heb je met een kleine) blinkt alles weer!
  maandag 15 april 2013 @ 17:24:55 #213
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125316530
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Totaal niet bij nagedacht eigenlijk, goed dat ik dat weet. Nooit bij stilgestaan. Weet ik dat voor met een aantal weken.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_125316708
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Totaal niet bij nagedacht eigenlijk, goed dat ik dat weet. Nooit bij stilgestaan. Weet ik dat voor met een aantal weken.
Verschilt per ziekenhuis en voorkeur arts. Kan ook dat je de epiduraal inhoudt. Vraag dus even na, als je ziekenhuis beide gebruikt kun je misschien je voorkeur bespreekbaar maken.
pi_125317027
Nog snel nieuwe matrashoesjes gekocht, hadden ze die maat (blijkbaar niet heel standaard) alleen maar in ecru :')
Dus ook maar textielverf gekocht. Nou worden ze paars...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 15 april 2013 @ 17:41:42 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125317074
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:31 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Verschilt per ziekenhuis en voorkeur arts. Kan ook dat je de epiduraal inhoudt. Vraag dus even na, als je ziekenhuis beide gebruikt kun je misschien je voorkeur bespreekbaar maken.
Bij mijn overbuurvrouw op zaal was dat inderdaad het geval, die was vrolijk aan het vertellen dat ze echt geen pijn had. En toen kwam ze er achter dat haar ruggeprik nog werkte :D

hier ook 1x morfine en verder inderdaad diclofenac en pcm.
pi_125317251
Nog steeds geen updates van suiker en bellelena... Hopelijk zijn ze allebei te druk met knuffelen!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125317434
Wauw een dagje gewerkt en bijna een topic verder:

LB van harte met je Lbaby! Geniet ervan je hebt er hard voor gewerkt!

Suiker, ik hoop dat jij snel de kleine mag bewonderen

Spirit, gecondoleerd. Toch nog langs gegaan fijn voor je!

Chanty, ik hoop op een verrassing in je buik! :Y

Martine, wat een klote streek. Ik zou ook woest zijn! Beetje jou verrassing bekend gaan lopen maken. Wat een PLOERT.
pi_125317603
Dat je de afgelopen weken panisch bent geweest om je kleintje bij andere kindjes in de buurt te laten ivm de waterpokken die hier heerst en je dat dus niet wilt omdat je bijna moet bevallen.
Heeft de kleine gister een klein uurtje bij het buurmeisje gespeeld en de buurvrouw kwam net melden dat het buurmeisje roodvonk heeft :(
Waarom was ik niet gewoon lekker panisch gebleven :(
pi_125317610
Hier de afgelopen dagen gelukkig minder misselijk.
Ook wel weer eng, maar oke genoeg andere klachten.

Op 1 vriendin na nog niemand verteld, maar weet niet hoelang ik dat nog ga volhouden.
Eet wel relatief veel tegen de misselijkheid, dus ze zien me continue schranzen.
Probeer wel gezonde dingen te eten. Al was dat kaas croissantje wel erg lekker!

Binnenkort jarig, dus misschien een mooi moment, al vind mijn (8> dat te massaal.
Hij wil graag de mensen persoonlijk allemaal langs.
Ook pas net 7 weken, dus nog in de onzekere periode.
pi_125317667
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:58 schreef Tally het volgende:
Dat je de afgelopen weken panisch bent geweest om je kleintje bij andere kindjes in de buurt te laten ivm de waterpokken die hier heerst en je dat dus niet wilt omdat je bijna moet bevallen.
Heeft de kleine gister een klein uurtje bij het buurmeisje gespeeld en de buurvrouw kwam net melden dat het buurmeisje roodvonk heeft :(
Waarom was ik niet gewoon lekker panisch gebleven :(
Ojee! Wat is de incubatie tijd? En wat is de besmettingstijd? Misschien valt t mee.
pi_125317728
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Ojee! Wat is de incubatie tijd? En wat is de besmettingstijd? Misschien valt t mee.
10 dagen. 2 tot 7 dagen.
En ik hoop idd dat het meevalt :')
pi_125317831
Had je kleine het anders niet allang gehad? Of spelen ze niet zo vaak bij elkaar?
Goed opletten dan maar. Je kan er niets meer aan doen.
  maandag 15 april 2013 @ 18:12:10 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_125318041
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef Tally het volgende:

[..]

10 dagen. 2 tot 7 dagen.
En ik hoop idd dat het meevalt :')
Maar als ze gisteren geen last had, dan was ze dan nog niet besmettelijk toch? Tenminste, dat is wat ik pas meekreeg (en een incubatietijd van 2 tot 4 dagen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125318320
Wat lees ik nou, is Belle ook bezig?? :o

Hier ligt een supermooie lieve gezonde zoon naast me, ik ben nog even onder zeil gebracht om de placenta eruit te halen want die kwam niet vanzelf. Dus papa heeft al uren kunnen knuffelen! Verder ging de hele bevalling prima, meer nieuws volgt later!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')