Ik zal aan je denken tijdens de morfine tripquote:
Jij krijgt toch gewoon een ruggeprik?quote:Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken tijdens de morfine trip
Ja en de eerste dag morfine tegen de pijnquote:Op maandag 15 april 2013 16:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij krijgt toch gewoon een ruggeprik?
Ow, klinkt logisch na een grote buikoperatie ja dat je ook pijnstilling krijgt. Echt totaal niet bij nagedachtquote:Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en de eerste dag morfine tegen de pijn
Dat gaat over in diclofenac en paracetamol.
Geeft nietsquote:Op maandag 15 april 2013 17:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow, klinkt logisch na een grote buikoperatie ja dat je ook pijnstilling krijgt. Echt totaal niet bij nagedacht
Totaal niet bij nagedacht eigenlijk, goed dat ik dat weet. Nooit bij stilgestaan. Weet ik dat voor met een aantal weken.quote:Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en de eerste dag morfine tegen de pijn
Dat gaat over in diclofenac en paracetamol.
Verschilt per ziekenhuis en voorkeur arts. Kan ook dat je de epiduraal inhoudt. Vraag dus even na, als je ziekenhuis beide gebruikt kun je misschien je voorkeur bespreekbaar maken.quote:Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Totaal niet bij nagedacht eigenlijk, goed dat ik dat weet. Nooit bij stilgestaan. Weet ik dat voor met een aantal weken.
Bij mijn overbuurvrouw op zaal was dat inderdaad het geval, die was vrolijk aan het vertellen dat ze echt geen pijn had. En toen kwam ze er achter dat haar ruggeprik nog werktequote:Op maandag 15 april 2013 17:31 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Verschilt per ziekenhuis en voorkeur arts. Kan ook dat je de epiduraal inhoudt. Vraag dus even na, als je ziekenhuis beide gebruikt kun je misschien je voorkeur bespreekbaar maken.
Ojee! Wat is de incubatie tijd? En wat is de besmettingstijd? Misschien valt t mee.quote:Op maandag 15 april 2013 17:58 schreef Tally het volgende:
Dat je de afgelopen weken panisch bent geweest om je kleintje bij andere kindjes in de buurt te laten ivm de waterpokken die hier heerst en je dat dus niet wilt omdat je bijna moet bevallen.
Heeft de kleine gister een klein uurtje bij het buurmeisje gespeeld en de buurvrouw kwam net melden dat het buurmeisje roodvonk heeft
Waarom was ik niet gewoon lekker panisch gebleven
10 dagen. 2 tot 7 dagen.quote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Ojee! Wat is de incubatie tijd? En wat is de besmettingstijd? Misschien valt t mee.
Maar als ze gisteren geen last had, dan was ze dan nog niet besmettelijk toch? Tenminste, dat is wat ik pas meekreeg (en een incubatietijd van 2 tot 4 dagen).quote:Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
10 dagen. 2 tot 7 dagen.
En ik hoop idd dat het meevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |