Die ligt inmiddels in haar bevalbad hoop ikquote:
Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 15 april 2013 11:00 schreef L-E het volgende:
L0t, hoe gaat het daar?Of moet ik daarvoor in het babytopic lezen?
Je klinkt heerlijk verliefd, wat geweldigquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee heb me nog niet gemeld in het babytopic, nog geen puf om daar mee te posten.
Het gaat super hier, de wolk is echt knalrozeHet is echt zo'n heerlijk kindje, ik wou dat ik de tijd stil kon zetten, het is echt geweldig zo'n kraamtijd.
Jouw bloeddruk weer een beetje onder controle?
Oh wat heerlijk! Als ik dit zo lees zou ik zo de tijd zeven maanden vooruit willen zetten maar wel dat -ie tegelijkertijd stilstaatquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee heb me nog niet gemeld in het babytopic, nog geen puf om daar mee te posten.
Het gaat super hier, de wolk is echt knalrozeHet is echt zo'n heerlijk kindje, ik wou dat ik de tijd stil kon zetten, het is echt geweldig zo'n kraamtijd.
Jouw bloeddruk weer een beetje onder controle?
Oh, wat klinkt dit fijnquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik heb gewoon een Heule dikke buik met een eigen wilquote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef L-E het volgende:
Ik krijg wel echt de kriebels van het ge-beval van iedereen hier hoor. Volgens mij krijgen we gewoon echt een babyMaar écht he!
Het zijn gewoon m'n darmen!quote:Op maandag 15 april 2013 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik heb gewoon een Heule dikke buik met een eigen wil
Ik heb alleen nog maar strings. Misschien ook maar wat andere soorten halen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Je man, wat een upgrade
Maar dat is eigenlijk een heel goed idee. Vriendje heeft hier een stapel boxers liggen waarvan ik vanmorgen dacht: die kunnen éigenlijk wel weg, de gaten vallen er haast in. Maar ze kunnen nog prima dienst doen als afschrikkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |