Echt hè, had mezelf toen meermaals beloofd toen om thuis uit te zoeken of de uitvinder wel een nobelprijs had gekregen.quote:Op maandag 15 april 2013 08:36 schreef Kyara het volgende:
Belle bovenaan! Hopelijk zet het door
Goooooooooooo Suiker!
ik herken het gevoel van verliefd op je ruggeprik helemaal
Ja huuh, ik kom dan ook ineens de top 10 binnen, wtf! Gewoon ook 'ineens' meer dan 32 weken zwanger, wanneer is dát gebeurd?quote:Op maandag 15 april 2013 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Suikertante wordt suikermama vandaag!
En als Belle nou ook nog ff gaat en Tally deze week, sta ik ineens 7e![]()
En dan te bedenken dat ik 30 augustus 2012 een positieve zwangerschapstest deed. Waar zijn die maanden gebleven????quote:Op maandag 15 april 2013 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja huuh, ik kom dan ook ineens de top 10 binnen, wtf! Gewoon ook 'ineens' meer dan 32 weken zwanger, wanneer is dát gebeurd?
Dat lijkt me zo gek ja! Maar ergens ook rustgevend, je kan heel gericht ergens naartoe leven.quote:Op maandag 15 april 2013 09:02 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 30 augustus 2012 een positieve zwangerschapstest deed. Waar zijn die maanden gebleven????
Als de datum voor de ks blijft staan, wetenen ik op welke dag de baby komt. Heel gek idee.
Morgen om dit tijdstip lig ik bij te komen op de uitslaapkamer met baby op mn buik!quote:Op maandag 15 april 2013 09:02 schreef L-E het volgende:
Tally mag morgen toch? Laatste babyloze dag vandaag dan!
Omg, ik moet ervan huilenquote:Op maandag 15 april 2013 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen om dit tijdstip lig ik bij te komen op de uitslaapkamer met baby op mn buik!
quote:Op maandag 15 april 2013 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen om dit tijdstip lig ik bij te komen op de uitslaapkamer met baby op mn buik!
Er is nog een kans dat als mini met zijn billen naar beneden indaalt, een vaginale stuitbevalling mogelijk is. Maar afgelopen vrijdag na de draaipoging lag mini dwars en was de enige optie keizersnede, en moest die meteen worden ingepland.quote:Op maandag 15 april 2013 09:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo gek ja! Maar ergens ook rustgevend, je kan heel gericht ergens naartoe leven.
Is er sprake van dat die datum nog wordt verzet dan?
Afschrikkers?quote:Op maandag 15 april 2013 09:07 schreef L-E het volgende:
Zeg, hoeveel afschrikkers moet ik halen eigenlijk?
Uitslaapkamer. Ks morgen?quote:Op maandag 15 april 2013 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Wauw daar had je op een gegeven moment alleen maar van kunnen dromen of niet?quote:Op maandag 15 april 2013 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja huuh, ik kom dan ook ineens de top 10 binnen, wtf! Gewoon ook 'ineens' meer dan 32 weken zwanger, wanneer is dát gebeurd?
Een paar weken geleden leek dat heel ver weg inderdaad. Op naar de 34!quote:Op maandag 15 april 2013 09:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wauw daar had je op een gegeven moment alleen maar van kunnen dromen of niet?
Je kindje is "save" natuurlijk is nog lang blijven zitten het beste maar mocht je BD nu ineens omhoog schieten zijn alle kansen goed.
Hier staan er 5-6 op het lijstje, maar wil graag een linkje naar een 'mooi' model! Ik twijfel telkens of iets wel afschrikwekkend genoeg is.quote:Op maandag 15 april 2013 09:07 schreef L-E het volgende:
Zeg, hoeveel afschrikkers moet ik halen eigenlijk?
Ja, daar sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 15 april 2013 09:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een paar weken geleden leek dat heel ver weg inderdaad. Op naar de 34!En dan naar de 37 en vervolgens beval ik gewoon met 39 weken ofzo, niets aan de hand
ik had boxershorts gekocht bij de hema, zwarte, XL.quote:Op maandag 15 april 2013 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier staan er 5-6 op het lijstje, maar wil graag een linkje naar een 'mooi' model! Ik twijfel telkens of iets wel afschrikwekkend genoeg is.
Ach ja natuurlijk, is ook zo.quote:Op maandag 15 april 2013 09:16 schreef L-E het volgende:
mandy: afschrikkers zijn de niet-sexy onderbroeken waar het kraamverband in past, van die dingen waarbij het niet erg is als je mega doorlekt omdat je ze toch weg gooit na zo'n kraamweek. Althans, dat ben ik van plan.
Gewoon die van de Zeeman halen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier staan er 5-6 op het lijstje, maar wil graag een linkje naar een 'mooi' model! Ik twijfel telkens of iets wel afschrikwekkend genoeg is.
Werkt dat ook met dikke bovenbenen? Mijn ervaring met shorts is dat ze óf snijden óf dat de pijpjes gaan opkrullen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:19 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik had boxershorts gekocht bij de hema, zwarte, XL.
Zat ook erg prettig.
Ja, maar welke? De zeeman heeft een ziljoen soorten ondergoed!quote:Op maandag 15 april 2013 09:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon die van de Zeeman halen.
Heb er bij c&a gekocht, en geen last van snijdende of opkrullende pijpen. En als het snijdt maatje groter kopen?quote:Op maandag 15 april 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Werkt dat ook met dikke bovenbenen? Mijn ervaring met shorts is dat ze óf snijden óf dat de pijpjes gaan opkrullen.
Het gaat hard. Ik zou er wel een aantal bij de hand houden juist de eerste uren.quote:Op maandag 15 april 2013 09:22 schreef -mandy- het volgende:
Nieuwe onderbroeken zijn snel genoeg besteld via internet of gehaald ergens.
Gewoon maatje tent van een model dat je normaal ook fijn vindt.quote:Op maandag 15 april 2013 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar welke? De zeeman heeft een ziljoen soorten ondergoed!
Je man, wat een upgradequote:Op maandag 15 april 2013 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Qua afschrikkers heb ik zaterdag drie megahipsters bij de hema gehaald. Man zei dat ik ook zijn boxers wel aan kan doen. Is dat een goed idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |