Passen die T-shirtdingen nog? Bij mij staan ze nu al te strak!quote:Op maandag 15 april 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben inmiddels door 2 positieleggings heengesleten en draag daar nog steeds h&m jurkjes op (geen positie, maar van die lange, strakke tshirt dingen van 10 euro) met een lang vest. Heerlijk!
Als extra laag desnoods een vest, en jas openlaten.quote:Op maandag 15 april 2013 09:56 schreef Piekie81 het volgende:
Ik heb nu meer een jassenprobleem... Dus het moet of weer koud worden, of zo warm dat je zonder jas kan (of bevallen, da's natuurlijk ook nog een optie)
Eigenlijk is het natuurlijk gewoone een first world probleem, jas open en een sjaal oid gaat vast ook goed...quote:
ok ok ok okquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Piekie81 het volgende:
Peuter wil bellen kapot kunnen maken, en met die wind moet je dan toch echt door de knieën...
Misschien zijn ze met me meegegroeidquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Cwen het volgende:
[..]
Passen die T-shirtdingen nog? Bij mij staan ze nu al te strak!
Ik zag ze net wel, maar dan de mouwloze versie in verschillende kleuren en uni en met strepen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:04 schreef Cwen het volgende:
Hahaha, dat zal het zijn! Die van mij zijn van de Lady Sting en die beginnen echt al strak te staan op de naadjes. Zijn van de H&M er toevallig ook in de webshop?
Spannend Tally! Morgen heb je je baby'tje in je armen!!!quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Tally het volgende:
Ja -mandy- morgen een ks
En boxers. Misschien een idee om er voor de zekerheid wat bij te halen.
En die netbroekjes waren echt heerlijk de eerste dagen
Heb ik ook thuis nog gedragen in mn joggingbroekenmorgen
Hier ook niet. Tis nog steeds een flubberbuik met strepen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Na een gewone bevalling ook niet hoor Juud, kan ik uit zéér betrouwbare bron vermelden.
Of nou ja, bij mij niet iig.
Ze hebben positieleggings bij de Lidl nuquote:Op maandag 15 april 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben inmiddels door 2 positieleggings heengesleten en draag daar nog steeds h&m jurkjes op (geen positie, maar van die lange, strakke tshirt dingen van 10 euro) met een lang vest. Heerlijk!
Die ligt inmiddels in haar bevalbad hoop ikquote:
Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 15 april 2013 11:00 schreef L-E het volgende:
L0t, hoe gaat het daar?Of moet ik daarvoor in het babytopic lezen?
Je klinkt heerlijk verliefd, wat geweldigquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee heb me nog niet gemeld in het babytopic, nog geen puf om daar mee te posten.
Het gaat super hier, de wolk is echt knalrozeHet is echt zo'n heerlijk kindje, ik wou dat ik de tijd stil kon zetten, het is echt geweldig zo'n kraamtijd.
Jouw bloeddruk weer een beetje onder controle?
Oh wat heerlijk! Als ik dit zo lees zou ik zo de tijd zeven maanden vooruit willen zetten maar wel dat -ie tegelijkertijd stilstaatquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtNee heb me nog niet gemeld in het babytopic, nog geen puf om daar mee te posten.
Het gaat super hier, de wolk is echt knalrozeHet is echt zo'n heerlijk kindje, ik wou dat ik de tijd stil kon zetten, het is echt geweldig zo'n kraamtijd.
Jouw bloeddruk weer een beetje onder controle?
Oh, wat klinkt dit fijnquote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik heb gewoon een Heule dikke buik met een eigen wilquote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef L-E het volgende:
Ik krijg wel echt de kriebels van het ge-beval van iedereen hier hoor. Volgens mij krijgen we gewoon echt een babyMaar écht he!
Het zijn gewoon m'n darmen!quote:Op maandag 15 april 2013 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik heb gewoon een Heule dikke buik met een eigen wil
Ik heb alleen nog maar strings. Misschien ook maar wat andere soorten halen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Je man, wat een upgrade
Maar dat is eigenlijk een heel goed idee. Vriendje heeft hier een stapel boxers liggen waarvan ik vanmorgen dacht: die kunnen éigenlijk wel weg, de gaten vallen er haast in. Maar ze kunnen nog prima dienst doen als afschrikkers
Ik ben daar net even geweest! De leggings zijn erg fijn, tot over de buik. Maat 40/42 (M) zit perfect bij deze dame die normaal 42 draagt.quote:Op maandag 15 april 2013 10:29 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ze hebben positieleggings bij de Lidl nu
witte driekwart leggings in het wit? Jij durftquote:Op maandag 15 april 2013 12:49 schreef hilliebillie het volgende:
Bah Martine dat is wel echt balen![]()
Ik ben vanmorgen ook naar de Lidl geweest en heb ook een positie legging gekocht en hij zit erg prettig (jammer dar het geen driekwart legging is en dat ze hem niet in het wit hebben)
Ook een hempje gekocht en ook doe zit prettig, valt idd wel een beetje ruim, maar das niet heel erg (dat is het nadeel van dubbele maten)
Elmo fijn dat de echo nu wel gelukt is, en een mooi plaatje meegekregen hoor!!
quote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
witte driekwart leggings in het wit? Jij durft
Ik had nog niet gebeld omdat ik nu donderdag sowieso een afspraak bij de gyn heb om de onderzoeksresultaten van een maand geleden te bespreken. Dus wilde dan vertellen dat ik zwanger ben. Maar neem aan dat hij donderdag meteen zal kijken of er nog wat zit. En waarschijnlijk, mits het nog in orde is allemaal, krijg ik dan een afspraak voor een reguliere echo rond de 7 weken, of anders vraag ik daar wel om.quote:
Ja hoor, ben niet zo bangquote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
witte driekwart leggings in het wit? Jij durft
Hey beetje positief denken hè!!quote:Op maandag 15 april 2013 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had nog niet gebeld omdat ik nu donderdag sowieso een afspraak bij de gyn heb om de onderzoeksresultaten van een maand geleden te bespreken. Dus wilde dan vertellen dat ik zwanger ben. Maar neem aan dat hij donderdag meteen zal kijken of er nog wat zit. En waarschijnlijk, mits het nog in orde is allemaal, krijg ik dan een afspraak voor een reguliere echo rond de 7 weken, of anders vraag ik daar wel om.
Dat moet toch haast wel?! Tijdstechnisch gezienquote:Op maandag 15 april 2013 13:34 schreef -mandy- het volgende:
Hoe zou het met Suikertante zijn? Zou ze wubbo al aan het knuffelen zijn?
Nou heb ik ook zin in wentelteefjes.. Maar heb net al een broodje rookworst op van de Lidlquote:Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef Cwen het volgende:
Fijn, Soempie!
Hier de leggings maar in 44/46 gehaald... Zitten heerlijk om m'n benen maar buik is stiekem al te bol. Maakt niet uit, zit goed genoeg!
Chanty, ik duim
Oh, en ik heb wentelteefjes gebakken
Ik denk het ookquote:Op maandag 15 april 2013 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat moet toch haast wel?! Tijdstechnisch gezien
Dakpansgewijs! Het lijkt wel een receptjequote:Op maandag 15 april 2013 14:03 schreef Piekie81 het volgende:
XM, gewoon even passen, die dingen zitten in je kraampakket. En dan 2/3 tegelijk er in leggen, beetje overlappend
okequote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Limone het volgende:
[..]
Onder leggings vind ik ..uh.. niet zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |