dat is de kust.quote:Op maandag 15 april 2013 09:24 schreef marcel-o het volgende:
Dikke regenwolk langs de kust. Komt flink wat water uit, lijkt me.
Ondertussen regent het alquote:Op maandag 15 april 2013 10:10 schreef JDude het volgende:
De dag begon stralend in Breda, maar inmiddels is het al bijna net zo grijs ende grauw als gisterochtend.
quote:Op maandag 15 april 2013 10:41 schreef MaLo het volgende:
In Twente nog steeds een stralend zonnetje. 20.2 graden in de achtertuin hier, in de schaduw
hier ook en dit is dan Belgiëquote:Op maandag 15 april 2013 11:07 schreef Rabieluh het volgende:
Flinke regen te Breda, lekker frisch, daarna weer zon bitte.
Het klaart weer opquote:Op maandag 15 april 2013 11:07 schreef Rabieluh het volgende:
Flinke regen te Breda, lekker frisch, daarna weer zon bitte.
Het waren twee fantastische dagenquote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef Frutsel het volgende:
Nou dat was dan de lente weer voor 2013, nog stukje winter en dan rechtstreeks de zomer in vanaf eind mei, begin juni.
Hebben jullie er ook zo van genoten?
Demo training voor de open dag? Waar haal je de info vandaan wanneer ze dat soort dingen gaan doen? Wel mooi om eens te gaan kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef -CRASH- het volgende:
Vanmorgen was het heerlijk zonnig.
Auto gepakt en richting Volkel gereden.
In de verte zag je al wat bewolking.
Kom bij volkel (vliegbasis) aan...![]()
[ afbeelding ]
De F-16 Demo training werdt halverwege gestaakt door de klote regen.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Demo training voor de open dag? Waar haal je de info vandaan wanneer ze dat soort dingen gaan doen? Wel mooi om eens te gaan kijken
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef Frutsel het volgende:
Nou dat was dan de lente weer voor 2013, nog stukje winter en dan rechtstreeks de zomer in vanaf eind mei, begin juni.
Hier juist minder dan gisteren.quote:Op maandag 15 april 2013 16:08 schreef alors het volgende:
Het is hier nu mooier dan gisteren, iets kouder maar véél zonniger.
Matige troll.quote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef Frutsel het volgende:
Ik kom net thuis, heb het huis een paar dagen alleen gelaten, en het is nu gewoon 16 graden. Het blijft fantastisch om in je T-shirt op de bank te kunnen zittenquote:Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat heerlijk dat de verwarming gewoon uit kan en dat het toch 20c in huis is
In Utrecht zondag en maandag zonnig, dinsdag niet.quote:Op maandag 15 april 2013 11:33 schreef Nijna het volgende:
De zon die ze gister hadden belooft en die niet kwam, die heb ik vandaag in elk geval gezien en gevoeld. Het is lekker warm met 19 graden!
Je bent wel een soort Iceman geworden!quote:Op woensdag 17 april 2013 01:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, heb het huis een paar dagen alleen gelaten, en het is nu gewoon 16 graden. Het blijft fantastisch om in je T-shirt op de bank te kunnen zitten
Daarom was het koukleumen het dus toch waard: ik waardeer deze warmte enorm!
Morgen overdag weer 18 of hoger![]()
M'n vest nu ook weer aan, ook al is het inmiddels 16,5 graden. Paar uurtjes was lekker, maar je koelt toch een beetje af, uiteindelijk. Maar koud heb ik het absoluut niet, gelukkig.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je bent wel een soort Iceman geworden!16 graden in een kil huis in een tshirtje. Ik zit hier met de verwarming op 22 graden met een vest aan....
Nou, ik heb net twee uur gelopen (13 km) in een T-shirt en zweette echt wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:40 schreef Infection het volgende:
Toch apart. Het is warm maar toch ook weer niet zo warm dat je gaat zweten of iets. Als ik met een trui of een winterjas aan loop heb ik nergens last van eigenlijk. Zal wel aan de bewolking liggen.
Alleen vochtig in het westen inderdaad. De Bilt 49% om 19:00, nu 59%.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond was het nog steeds vochtig en benauwd buiten. Vanmiddag toen ik naar Rhenen ging was het echt prachtig maar eenmaal terug in Leiden was het toch enorm benauwd.
* Nattekat hoopt op onweer
Dat kun je nog wel effe vergeten, niet eerder dan mei.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in het Westen van België saat er nu behoorlijk wat wind. Om eerlijk te zijn snak ik naar 25 graden
Volgens mij zat ik op 0% de afgelopen maandenquote:Op donderdag 18 april 2013 04:09 schreef Opperprutser het volgende:
Eindelijk 49 procent luchtvochtigheid binnen...beter dan die 28 van afgelopen maanden.
Ik heb geen idee hoe het hier is, heb geen hygrometer, maar aan het hout, ook oude meubelen en zo die al jaren niet meer "werken", kan ik wel zien dat het superdroog is in huis, de kieren staan in het houtquote:Op donderdag 18 april 2013 04:09 schreef Opperprutser het volgende:
Eindelijk 49 procent luchtvochtigheid binnen...beter dan die 28 van afgelopen maanden.
Ooievaarsquote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef minthy het volgende:
Ik vrees voor de dappere poging van twee (volgens mij jonge en onervaren) ooievaars die hier om de hoek een nest halverwege op een tak aan het bouwen zijn...
Het zag er al niet zo solide uit, die windvlagen zullen niet helpen
Geweldige beesten! Elk jaar komen er meer, ik gok dat er nu zo'n 20 hier in en rond het dorp zitten.quote:
Ja hoor...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb liever -10 en 0% vochtigheid...
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Lemans24 het volgende:
Wat een verschil tussen de Noordzee en het land, nog steeds!
quote:
Werd eens tijd ook, nu maar hopen dat die lijn niet dezelfde steilheid heeft als de afgelopen jaren... dan krijgen we echt een verschrikkelijkke zomer.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:21 schreef Ensemble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zeewatertemperatuur komt ook maar niet dichter bij normaal.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
Maar goed dat ik m'n auto niet heb gewassen...![]()
[ afbeelding ]
Net op de weg hier tussen Ede en Wageningen precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
Maar goed dat ik m'n auto niet heb gewassen...![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt het hier ook, maar ik vind het meer dan prima! Wat is bij jullie dan eigenlijk normaal?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:30 schreef Dven het volgende:
Stabiel weer hier maar redelijk fris. Gehele week tussen de 16 en 20 graden met veel zon.
Hoe werkt dat, met een zijl?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik had met een zijl op mijn fiets naar huis sneller kunnen rijden dan trappend, die wind
*normaal* moet het nu 17 graden zijn. Dus in principe is er niets vreemds aan het weer. Aan de andere kant hoor ik iedereen rondom mij klagen dat het te koud is en voor mijn gevoel is dat het ookquote:Op donderdag 18 april 2013 19:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat wordt het hier ook, maar ik vind het meer dan prima! Wat is bij jullie dan eigenlijk normaal?
Ik begin trouwens de geneugten van een continentaal klimaat langzaam ook te begrijpen. Anderhalve week geleden kon je hier nog skiën, vandaag was het zomerweer met 26 graden.
(In het weekend wordt het 10 graden en druilweer. Da's wel weer minder, maar gelukkig duurt dat niet lang)
Zoals altijd aan de TUDelft als het een beetje hard waaitquote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef Adelante het volgende:
Die zandstormen die ze net lieten zien op het journaal
Ik had helemaal niet door dat het zo hard waaide vandaag
Ik zat er overigens redelijk naast. Het hoort nu een graad of 21 te zijn. Toch wel redelijk koel dus! Na het weekend gaan de temperaturen weer ruim de 20 graden in.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat wordt het hier ook, maar ik vind het meer dan prima! Wat is bij jullie dan eigenlijk normaal?
Ik begin trouwens de geneugten van een continentaal klimaat langzaam ook te begrijpen. Anderhalve week geleden kon je hier nog skiën, vandaag was het zomerweer met 26 graden.
(In het weekend wordt het 10 graden en druilweer. Da's wel weer minder, maar gelukkig duurt dat niet lang)
Is dit benedengemiddeld? Ik geloof het niet toch? Ja, ok, komende weekend misschien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:11 schreef Lemans24 het volgende:
Nog twee weken benedengemiddeld koud, zo te zien... Komt april 2013 toch in het rijtje koudste aprilmaanden?
http://www.knmi.nl/klimat(...)and_260_grafiek.htmlquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dit benedengemiddeld? Ik geloof het niet toch? Ja, ok, komende weekend misschien.
ik was gisteren in Rotterdam en kreeg zand in m'n neusquote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zat er overigens redelijk naast. Het hoort nu een graad of 21 te zijn. Toch wel redelijk koel dus! Na het weekend gaan de temperaturen weer ruim de 20 graden in.
Waar ergens woon jij?
Ik denk dat deze maand bij verre niet de koudste wordt. Met de huidige pluim zitten we boven gemiddeld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef roislecxe het volgende:
Ziet er bedroevend uit... April wordt de 4e maand op rij ruim te koud.
[ afbeelding ]
Zeker niet de koudste nee, maar wel weer onder gemiddeld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat deze maand bij verre niet de koudste wordt. Met de huidige pluim zitten we boven gemiddeld.
Slecht voorjaar is goede zomer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef roislecxe het volgende:
Ziet er bedroevend uit... April wordt de 4e maand op rij ruim te koud.
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn als dat zo was ja, maar dat weet je hier toch maar nooit.quote:
We hebben de laatste sneeuw van dit winter/lenteseizoen vast nog niet gezienquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:18 schreef Gwywen het volgende:
Wordt het eind van de maand ineens écht weer zo koud!?
Neeeee, niet weer die tyfus kou, gvdquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef INViCTuS het volgende:
Ik zie een temperatursturz in de pluim die ik liever niet zie uitkomen! Echt, het mag van mij de hele volgende week koud, regenachtig, winderig en depressief weer zijn, als het koninginnedag maar droog en zonnig is
[ afbeelding ]
Ehhhhh, de laatste pluim geeft zelfs geen nachtvorst meerquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Djeez het volgende:
Godver, volgend weekend gewoon overdag weer onder 0!
Elfstedentochtquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Djeez het volgende:
dat zou pas bijzonder zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Djeez het volgende:
Die hele pluim zit nog onder het langjarige gemiddelde van vandaag, terwijl er begin Mei al temperaturen van rond de 20 horen te zijn. Het blijft gewoon koud.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef Canopus het volgende:
Valt wel mee, zo koud gaat het niet worden.
[ afbeelding ]
dat krijg je met gemiddelden. Nu zit je eronder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hele pluim zit nog onder het langjarige gemiddelde van vandaag, terwijl er begin Mei al temperaturen van rond de 20 horen te zijn. Het blijft gewoon koud.
Over twee weken zitten we nog onder het gemiddelde van vorige week, dat is niet gewoon eronder maar verschrikkelijk eronder. Elk jaar zijn er uitschieters beide kanten op maar wij zitten al 2 maanden in de kou.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef Canopus het volgende:
[..]
dat krijg je met gemiddelden. Nu zit je eronder.
Twee weken is nog zo ver weg, het kan alle kanten op gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over twee weken zitten we nog onder het gemiddelde van vorige week, dat is niet gewoon eronder maar verschrikkelijk eronder. Elk jaar zijn er uitschieters beide kanten op maar wij zitten al 2 maanden in de kou.
Plek genoeg voor een DASOO-meetingquote:
Idd ben weer blij dat ik thermo kleding heb voor op de fiets, toch niks alleen dat korte broekjequote:
Die kou klopt vaak ook wel maar niet voor heel Nederland, met het koude zeewater zijn de verschillen binnen NL gewoon groot. In het zuidoosten valt het dan qua temperatuur vaak mee.quote:Op zondag 21 april 2013 16:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Al een paar weken schrik ik me iedere keer kapot als ik in dit topic kom. De meest extreme kou wordt voorspeld en dan valt het steeds achteraf weer mee.
Vandaag is het hier gewoon al de hele dag zonnig, windstil en 16 graden (Zuid-Nederland). Misschien moeten jullie eens ophouden met die pluimen. Of ze kloppen niet, of jullie kunnen ze niet lezen.
Slecht weer met Koninginnedag dusquote:maandag 29 april tot en met maandag 06 mei
Aanhoudend grote kans op temperaturen beneden normaal. Geleidelijk afnemende neerslagkansen.
Uitgifte: 22/04/2013 06.42 uur LT
Hoeft niet per se....quote:Op maandag 22 april 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
Decennium geleden was trouwens de zomer met die fantastische hittegolf. Hoop voor jullie alleen dat het herhaald wordt!
Jawel, lekker 30 a 35 graden.quote:
Lekker vochtig ookquote:
Ik ben tevreden met 26-28 graden en zo nu en dan stevig onweer in de avondquote:
Tot wanneer er een bliksemstraal in ga in je dak maakt van je woningquote:Op maandag 22 april 2013 15:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met 26-28 graden en zo nu en dan stevig onweer in de avond
Die zomerquote:Op maandag 22 april 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
Decennium geleden was trouwens de zomer met die fantastische hittegolf. Hoop voor jullie alleen dat het herhaald wordt!
Inderdaad 25 tot 35c... heeeeeeeeerlijk dat is pas echt zomer. Onder de 25c is het eigenlijk allemaal net niks.quote:
Oh wauw!!quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Plek genoeg voor een DASOO-meeting
Volgende maand stormseizoen, zelfde temperaturen als nu in de vooruitzichten maar met in namiddag en avond flinke regen- en donderstormen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok wel weer op een hittegolf. In 2006 zijn wij verhuisd, precies tijdens de hittegolf. Die duurde toen iets van 18 dagen? In ieder geval net zo lang als wij aan het klussen en verhuizen warenquote:Op maandag 22 april 2013 19:58 schreef Canopus het volgende:
Hittegolf mag wel weer een keer. Dat is al een tijd geleden.
De laatste was in 2006.
Een hittegolf zoals in 1975 met 6 tropische dagen lijkt me wel wat. Die duurde 18 dagen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik gok wel weer op een hittegolf. In 2006 zijn wij verhuisd, precies tijdens de hittegolf. Die duurde toen iets van 18 dagen? In ieder geval net zo lang als wij aan het klussen en verhuizen waren
Deze zomer verhuizen we weerdus ik reken op een hittegolf vanaf de laatste week van juli
Mag van mijquote:Op maandag 22 april 2013 20:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik gok wel weer op een hittegolf. In 2006 zijn wij verhuisd, precies tijdens de hittegolf. Die duurde toen iets van 18 dagen? In ieder geval net zo lang als wij aan het klussen en verhuizen waren
Deze zomer verhuizen we weerdus ik reken op een hittegolf vanaf de laatste week van juli
In mijn herinnering waren dat juli en begin augustus.quote:Op maandag 22 april 2013 16:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die zomer
Juni is in mijn beleving de mooiste maand geweest.
Alles groen na een natte meimaand en dan lekker warm met soms wat onweersbuien.
Vandaag ook heerlijk weer, had het frisser verwacht.
Vier maanden zelfs.quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over twee weken zitten we nog onder het gemiddelde van vorige week, dat is niet gewoon eronder maar verschrikkelijk eronder. Elk jaar zijn er uitschieters beide kanten op maar wij zitten al 2 maanden in de kou.
Zo slecht was de zomer toch niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:13 schreef alors het volgende:
Ik voel me gewoon echt bestolen, vorig jaar zo'n kutzomer, vervolgens een veel te lange en koude kutwinter en dan nu nog steeds benedengemiddelde temperaturen.
Temperaturen zijn de laatste tijd gewoon gemiddeld in NL?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:13 schreef alors het volgende:
Ik voel me gewoon echt bestolen, vorig jaar zo'n kutzomer, vervolgens een veel te lange en koude kutwinter en dan nu nog steeds benedengemiddelde temperaturen.
Dat was echt een helse zomer voor veel landen. Eerst moesten we bijna evacueren voor een bosbrand in Frankrijk, daarna stonden de brandende sintels al in m'n nek in Portugal terwijl de vlammen om het dorp heen raaste. Wat een jaar was dat voor Zuid-Europa. Alle zenders 24/7 op TV continue evacuatie meldingen. Dorp na dorp.quote:Op maandag 22 april 2013 20:06 schreef Wessell het volgende:
De zomer van 2003! dat was een warme droge zomer
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Temperaturen zijn de laatste tijd gewoon gemiddeld in NL?
Sinds begin april dus gewoon gemiddeld. Dat is wat ik zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemiddeld veel te laag ja...
Toch wordt het de 4e maand op rij die te koud gaat verlopen. Wat dit gaat april zeker niet meer rechttrekken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Sinds begin april dus gewoon gemiddeld. Dat is wat ik zeg.
Het is de komende dagen bovengemiddeld warm in Nederland. Daarna weer iets onder gemiddeld en daarna rond gemiddeld. Kortom, een heel gemiddelde april. Er is helemaal niets vreemds aan deze maand. Niet te verwend worden hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch wordt het de 4e maand op rij die te koud gaat verlopen. Wat dit gaat april zeker niet meer rechttrekken.
Vraag me af wanneer een kwart jaar aan 1 stuk te koud geweest in het nabije verleden.
Nouja, het is best wel eens goed, maar het is toch ook gewoon koud? Ik heb een buurvrouw van 90 en die heeft heel wat koude winters meegemaakt, maar deze springt er qua lengte wel uit zei ze. (heb het verder niet opgezocht, maar goed)quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef Iwanius het volgende:
Punt is gewoon dat roislecxe zoals zovelen de kou eigenlijk een beetje zat zijn en daarom dus zo reageren. Maar ik durf te wedden als de zon eenmaal doorbreekt en de zomer echt begint, het geklaag over de broeierigheid en warmte weer zal toenemen.
Kortom het is nooit goed.
bewolkt, 12 graden en windkracht 4quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:18 schreef minthy het volgende:
Prima weertje vandaag, geen gezanik van mijn kant
Dementiequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja, het is best wel eens goed, maar het is toch ook gewoon koud? Ik heb een buurvrouw van 90 en die heeft heel wat koude winters meegemaakt, maar deze springt er qua lengte wel uit zei ze. (heb het verder niet opgezocht, maar goed)
Met sinterklaas lag er al sneeuw![]()
En ik voorspel hier dat ook mei te koud gaat verlopen. De hoop is helemaal verloren. Ik ga mijn laminaat wisselen voor tapijt, net als mijn behang en plafond. Koop 2 extra kachels en 1000kuub stookhout. Je hebt potverdorie nog steeds de verwarming nodig en het is bijna mei...
Bewolkt, windstil en hoe warm het is? Geen idee, maar best prima!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
bewolkt, 12 graden en windkracht 4
Ik zit er niet bij in de tuin.
Nou dat valt wel meequote:
Zo begon de dag hier, even geduld dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Hier nog steeds bewolkt en de halve dag motregen gehad
Zo is het hier vanaf vanochtend al geweest en nu nog steeds (Twente)quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo begon de dag hier, even geduld dus
Ach, wat maakt dat uit in deze 24-uurs economiequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef Adelante het volgende:
Mooi ook dat die dips iedere keer in het weekend zijn
Niet uitzonderlijk volgens mij, je zit toch alweer eind april dus met de juiste omstandigheden is het haalbaar. Dat er vandaag veel zon maar ook nog wel bewolking is helpt volgens mij ook goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:52 schreef DemonRage het volgende:
Voor vandaag UV index 7 !? Dat zijn toch waarden die je meestal alleen in juni ziet?
http://www.knmi.nl/
Wtf, dat is snel. Hiero (Den Helder) 12,2quote:
Bulgarije he.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, dat is snel. Hiero (Den Helder) 12,2
Vaker in DASOO komen hèquote:
SPOILER: niet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Beter zaterdag mooi weer, dan wordt bijna overal Koninginnedag gevierd.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef INViCTuS het volgende:
Hmm..vandaag en morgen prima weer, leuk maar heb liever dat het dinsdag +22 is en vandaag en morgen 80mm neerslag valt. Nieuwe kaart is matig voor dinsdag
Zaterdag moet ik voetballenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter zaterdag mooi weer, dan wordt bijna overal Koninginnedag gevierd.
Maar dat gaat hem niet worden met 10 graden.
Dat riekt naar sabotage!quote:Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef Dven het volgende:
Half 12, 24 graden. Zal vandaag warmer worden dan verwacht. Gelukkig nog steeds een systeem dat op zijn gat ligt
Het andere kantoor schijnt inmiddels stroompanne te hebben. We saboteren hier allesquote:
Hoge bewolking sinds een uur. Maar uit de wind is het prima vertoeven, zweten in mijn t-shirt.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:43 schreef alors het volgende:
Het westenKomt dat door het koude zeewater?
Oh?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter zaterdag mooi weer, dan wordt bijna overal Koninginnedag gevierd.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef tralalala het volgende:
Oh, dan is het meer een regionaal dingetje denk ik...![]()
Als het 5 mei maar droog is. Wageningen
Ik zit thuis, maar had liever op m'n werk gezeten. Dan had ik nog naar buiten gegaanquote:
Moet je niet uit dit topic geband worden?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
Morgen 27, overmorgen 29 en zaterdag 30 graden
Ik zit nog steeds in het verre zuiden van het land: morgen 23, overmorgen 11quote:Op woensdag 24 april 2013 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Morgen 20 graden, overmorgen 7 graden.
Die 22 van vandaag voelde al als 30, niet normaal hoe zonnig!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
Voor 't leven jaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je niet uit dit topic geband worden?
De uitlopers van een landklimaatquote:Op woensdag 24 april 2013 23:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in het verre zuiden van het land: morgen 23, overmorgen 11
Ik zie het ook, 16 graden met zon.quote:Op donderdag 25 april 2013 07:02 schreef Dven het volgende:
[..]
De uitlopers van een landklimaatMaar ik zie dat het morgen 16 graden wordt dus dat valt in principe nog wel.
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
's Avonds om 22u nog buiten kunnen lopen in korte broek, heerlijk weer dit
En ook naar de maan gekeken?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
's Avonds om 22u nog buiten kunnen lopen in korte broek, heerlijk weer dit
Niks anders opgemerkt aan de maanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niks anders opgemerkt aan de maanAh een verduisteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had er even naar gekeken, dacht aan een wolk ofzo![]()
Ongeveer 40 minuten nog en dan is het weer voorbijquote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Omgelovelijk, precies nu een licht wolkje voor de maan, de hele avond al.
Hoop dat er niet veel te missen is, zelfs met telescoop.
Puffen en zweten dus :p, hoeveel halen jullie in de zomer?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
En vrij saaiquote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Lemans24 het volgende:
Met koninginnedag maar gewoon lekker gaan wandelen, zal vast rustig zijn in het bos
Ik wil dan juist een plek waar géén mensen zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En vrij saaiik raad je het musis park aan in Arnhem
Mars voor de maan, toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah een verduistering![]()
Had er even naar gekeken, dacht aan een wolk ofzo
Ok, gezellig is het zeker in dat park en de muziek is ongetwijfeld prima. Wat zijn het aantal kilometers dat jij moet lopen, in hoeveel tijd en met welke bepakking? Eens vergelijken met wat ik gelopen heb en met de doelen die ik nog voor ogen heb...quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik wil dan juist een plek waar géén mensen zijn.
Maar ik loop deze week al ruim 100 km, dus heb er wellicht genoeg van. Blijf ik gewoon op bed liggen dinsdag
Deze week is die 100 km tijdens 60 uur werken op een boekenbeurs.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ok, gezellig is het zeker in dat park en de muziek is ongetwijfeld prima. Wat zijn het aantal kilometers dat jij moet lopen, in hoeveel tijd en met welke bepakking? Eens vergelijken met wat ik gelopen heb en met de doelen die ik nog voor ogen heb...
Wanneer je continue met een capuchon op rondloopt wel jaquote:Op donderdag 25 april 2013 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Puffen en zweten dus :p, hoeveel halen jullie in de zomer?
Best wel erg dat je van tevoren al ongeveer weet wat voor weer je kan verwachten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je continue met een capuchon op rondloopt wel ja
Zomer is gemiddeld rond de 30 graden maar het is niet vreemd als het weken lang rond de 40 graden is. Afgelopen zomer is het denk ik een kleine maand of drie tussen de 35 en 42 graden geweest.
[ afbeelding ]
Ook hier ken je kutzomers waar het blijft stokken rond de 25 graden met een relatief grote hoeveelheid regen. Net zo'n loterijquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:54 schreef Resistor het volgende:
[..]
Best wel erg dat je van tevoren al ongeveer weet wat voor weer je kan verwachten.
Geef mij maar de Hollandse weerloterij, waarbij je niet weet wat voor weer het over 4 weken is.
En het begon zo lekker vanmorgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:00 schreef INViCTuS het volgende:
Gister de korte broek met slippers en vandaag kunnen mensen de winterjas weer aan. zo zonde...
<5 graden is winterjasquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:00 schreef INViCTuS het volgende:
Gister de korte broek met slippers en vandaag kunnen mensen de winterjas weer aan. zo zonde...
Ik heb heel het jaar door dezelfde jasquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
<5 graden is winterjas
>5 en <18 graden is zomerjas
>18 graden is geen jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |