dat is de kust.quote:Op maandag 15 april 2013 09:24 schreef marcel-o het volgende:
Dikke regenwolk langs de kust. Komt flink wat water uit, lijkt me.
Ondertussen regent het alquote:Op maandag 15 april 2013 10:10 schreef JDude het volgende:
De dag begon stralend in Breda, maar inmiddels is het al bijna net zo grijs ende grauw als gisterochtend.
quote:Op maandag 15 april 2013 10:41 schreef MaLo het volgende:
In Twente nog steeds een stralend zonnetje. 20.2 graden in de achtertuin hier, in de schaduw
hier ook en dit is dan Belgiëquote:Op maandag 15 april 2013 11:07 schreef Rabieluh het volgende:
Flinke regen te Breda, lekker frisch, daarna weer zon bitte.
Het klaart weer opquote:Op maandag 15 april 2013 11:07 schreef Rabieluh het volgende:
Flinke regen te Breda, lekker frisch, daarna weer zon bitte.
Het waren twee fantastische dagenquote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef Frutsel het volgende:
Nou dat was dan de lente weer voor 2013, nog stukje winter en dan rechtstreeks de zomer in vanaf eind mei, begin juni.
Hebben jullie er ook zo van genoten?
Demo training voor de open dag? Waar haal je de info vandaan wanneer ze dat soort dingen gaan doen? Wel mooi om eens te gaan kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 14:00 schreef -CRASH- het volgende:
Vanmorgen was het heerlijk zonnig.
Auto gepakt en richting Volkel gereden.
In de verte zag je al wat bewolking.
Kom bij volkel (vliegbasis) aan...![]()
[ afbeelding ]
De F-16 Demo training werdt halverwege gestaakt door de klote regen.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Demo training voor de open dag? Waar haal je de info vandaan wanneer ze dat soort dingen gaan doen? Wel mooi om eens te gaan kijken
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef Frutsel het volgende:
Nou dat was dan de lente weer voor 2013, nog stukje winter en dan rechtstreeks de zomer in vanaf eind mei, begin juni.
Hier juist minder dan gisteren.quote:Op maandag 15 april 2013 16:08 schreef alors het volgende:
Het is hier nu mooier dan gisteren, iets kouder maar véél zonniger.
Matige troll.quote:Op maandag 15 april 2013 13:45 schreef Frutsel het volgende:
Ik kom net thuis, heb het huis een paar dagen alleen gelaten, en het is nu gewoon 16 graden. Het blijft fantastisch om in je T-shirt op de bank te kunnen zittenquote:Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat heerlijk dat de verwarming gewoon uit kan en dat het toch 20c in huis is
In Utrecht zondag en maandag zonnig, dinsdag niet.quote:Op maandag 15 april 2013 11:33 schreef Nijna het volgende:
De zon die ze gister hadden belooft en die niet kwam, die heb ik vandaag in elk geval gezien en gevoeld. Het is lekker warm met 19 graden!
Je bent wel een soort Iceman geworden!quote:Op woensdag 17 april 2013 01:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, heb het huis een paar dagen alleen gelaten, en het is nu gewoon 16 graden. Het blijft fantastisch om in je T-shirt op de bank te kunnen zitten
Daarom was het koukleumen het dus toch waard: ik waardeer deze warmte enorm!
Morgen overdag weer 18 of hoger![]()
M'n vest nu ook weer aan, ook al is het inmiddels 16,5 graden. Paar uurtjes was lekker, maar je koelt toch een beetje af, uiteindelijk. Maar koud heb ik het absoluut niet, gelukkig.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je bent wel een soort Iceman geworden!16 graden in een kil huis in een tshirtje. Ik zit hier met de verwarming op 22 graden met een vest aan....
Nou, ik heb net twee uur gelopen (13 km) in een T-shirt en zweette echt wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:40 schreef Infection het volgende:
Toch apart. Het is warm maar toch ook weer niet zo warm dat je gaat zweten of iets. Als ik met een trui of een winterjas aan loop heb ik nergens last van eigenlijk. Zal wel aan de bewolking liggen.
Alleen vochtig in het westen inderdaad. De Bilt 49% om 19:00, nu 59%.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond was het nog steeds vochtig en benauwd buiten. Vanmiddag toen ik naar Rhenen ging was het echt prachtig maar eenmaal terug in Leiden was het toch enorm benauwd.
* Nattekat hoopt op onweer
Dat kun je nog wel effe vergeten, niet eerder dan mei.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in het Westen van België saat er nu behoorlijk wat wind. Om eerlijk te zijn snak ik naar 25 graden
Volgens mij zat ik op 0% de afgelopen maandenquote:Op donderdag 18 april 2013 04:09 schreef Opperprutser het volgende:
Eindelijk 49 procent luchtvochtigheid binnen...beter dan die 28 van afgelopen maanden.
Ik heb geen idee hoe het hier is, heb geen hygrometer, maar aan het hout, ook oude meubelen en zo die al jaren niet meer "werken", kan ik wel zien dat het superdroog is in huis, de kieren staan in het houtquote:Op donderdag 18 april 2013 04:09 schreef Opperprutser het volgende:
Eindelijk 49 procent luchtvochtigheid binnen...beter dan die 28 van afgelopen maanden.
Ooievaarsquote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef minthy het volgende:
Ik vrees voor de dappere poging van twee (volgens mij jonge en onervaren) ooievaars die hier om de hoek een nest halverwege op een tak aan het bouwen zijn...
Het zag er al niet zo solide uit, die windvlagen zullen niet helpen
Geweldige beesten! Elk jaar komen er meer, ik gok dat er nu zo'n 20 hier in en rond het dorp zitten.quote:
Ja hoor...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb liever -10 en 0% vochtigheid...
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Lemans24 het volgende:
Wat een verschil tussen de Noordzee en het land, nog steeds!
quote:
Werd eens tijd ook, nu maar hopen dat die lijn niet dezelfde steilheid heeft als de afgelopen jaren... dan krijgen we echt een verschrikkelijkke zomer.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:21 schreef Ensemble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zeewatertemperatuur komt ook maar niet dichter bij normaal.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
Maar goed dat ik m'n auto niet heb gewassen...![]()
[ afbeelding ]
Net op de weg hier tussen Ede en Wageningen precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:51 schreef minthy het volgende:
Maar goed dat ik m'n auto niet heb gewassen...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |