SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en? Spelen Feyenoord en RKC in de Engelse competitie den?quote:Op zondag 14 april 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je dat eens meer doen want voor zulke overtredingen geven ze daar niet eens geel.Nope. Ik heb betere dingen te doen dan naar een competitie te kijken die mij totaal niet interesseertquote:![]()
Zelfs dat hij een hele tijd bij RKC op de bank zat heeft hem dat niet duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds niet door dat hij bij lange na niet zo goed is als Wesley.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Leuk als mensen in de live-topics komen haten op je supporters. Betekent dat je een goede wedstrijd speelt.![]()
![]()
Kontneuk'n.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Spelen Feyenoord en RKC in de Engelse competitie den?![]()
![]()
![]()
Leuk dat ADO - Twente nog bezig is in de OP
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gozu fluit goed. Lekker mannelijke duels. Geen gemiep.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
hoe diep moet je trouwens als mens gezonken zijn als je op een mooie zondag middag op nota bene een internetforum gaat flamen over mensen die een bepaalde voetbalclub aanmoedigen?quote:Op zondag 14 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk als mensen in de live-topics komen haten op je supporters. Betekent dat je een goede wedstrijd speelt.![]()
![]()
Dit dus, Gozubuyuk is de beste scheidsrechter.quote:Op zondag 14 april 2013 14:55 schreef Toekito het volgende:
Gozu fluit goed. Lekker mannelijke duels. Geen gemiep.![]()
Gut, nog één. Knap hoor!quote:Op zondag 14 april 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken? Grappig.
[ afbeelding ]Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, Gozubuyuk is de beste scheidsrechter.![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 14 april 2013 14:55 schreef Toekito het volgende:
Gozu fluit goed. Lekker mannelijke duels. Geen gemiep.![]()
Vrij bijzonder inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 14:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs dat hij een hele tijd bij RKC op de bank zat heeft hem dat niet duidelijk gemaakt.
Zal ook niet helpen dat Wesley doet alsof Rodney even veel potentie heeft als hijzelf had.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heel diepquote:Op zondag 14 april 2013 14:55 schreef Elusive het volgende:
[..]
hoe diep moet je trouwens als mens gezonken zijn als je op een mooie zondag middag op nota bene een internetforum gaat flamen over mensen die een bepaalde voetbalclub aanmoedigen?![]()
![]()
We de lekkerste iig.quote:Op zondag 14 april 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, Gozubuyuk is de beste scheidsrechter.know'm sayin?
word? word.![]()
Virtueelquote:
volendam 54
cambuur 52 ( een wedstrijd minder)
helmond sport 51 (een wedstrijd meer)
sparta 50
moeten nog naar woudestein en twee keer tegen emmen, uit en thuis.
Die worden kampioenm![]()
Sowieso fans van andere Nederlandse clubs die iets over Feyenoord-supporters durven zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
Of dat het een dusdanige zaadwedstrijd is dat het de moeite van het becommentariëren niet waard is.quote:Op zondag 14 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk als mensen in de live-topics komen haten op je supporters. Betekent dat je een goede wedstrijd speelt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Van Peppen heeft in de jeugd nog voor Feyenoord gespeeld, die steekt wel voor een paar geeltjes zijn poot uit.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Feyenoord is slechter dan Ajax. Whatcha gonna doooo?quote:Op zondag 14 april 2013 14:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso fans van andere Nederlandse clubs die iets over Feyenoord-supporters durven zeggen.![]()
Hopelijk promoveert Cambuur. Mooie, Eredivisiewaardige club.quote:Op zondag 14 april 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Virtueel
volendam 54
sparta 50
![]()
Verdienen het wel aangezien ze vorig jaar er zo triest net aan voorbij zijn gegaan door dat tyfus vvvquote:Op zondag 14 april 2013 14:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hopelijk promoveert Cambuur. Mooie, Eredivisiewaardige club.![]()
Volendam staat nog 2 punten voor met even veel wedstrijden als Cambuur hier wint.quote:Op zondag 14 april 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Virtueel
volendam 54
sparta 50
Feyenoord kent relatief net zo veel successupporters of anti-Ajax supporters dan elke andere club, ze komen alleen minder vaak op de voorgrond.quote:Op zondag 14 april 2013 14:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso fans van andere Nederlandse clubs die iets over Feyenoord-supporters durven zeggen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dit kan beter.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord kent relatief net zo veel successupporters of anti-Ajax supporters dan elke andere club, ze komen alleen minder vaak op de voorgrond.![]()
![]()
oh sorry, volendam moet overigens nog tegen MVV & GAE.quote:Op zondag 14 april 2013 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volendam staat nog 2 punten voor met even veel wedstrijden als Cambuur hier wint.![]()
Mwoah.quote:Op zondag 14 april 2013 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord kent relatief net zo veel successupporters of anti-Ajax supporters dan elke andere club, ze komen alleen minder vaak op de voorgrond.![]()
Mooi toch.quote:Op zondag 14 april 2013 14:59 schreef Merkie het volgende:
Scheids fluit bijna alles tegen Feyenoord.Anonieme tievesclown![]()
En Cambuur nog 2x Emmenquote:Op zondag 14 april 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh sorry, volendam moet overigens nog tegen MVV & GAE.![]()
![]()
Dat betwijfel ik. Dat lijkt me toch afhankelijk van de mate van succes.quote:Op zondag 14 april 2013 14:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord kent relatief net zo veel successupporters of anti-Ajax supporters dan elke andere club, ze komen alleen minder vaak op de voorgrond.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Koninklijke Nederlandse Kazen Bondquote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Terecht rood, maar viergever had al rood moeten hebben![]()
Cambuur staat virtueel 2 punten achter met hetzelfde aantal wedstrijden. Volendam wordt kampioen, beste voetbal.quote:Op zondag 14 april 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Virtueel
volendam 54
sparta 50
Die worden kampioenmLife lies a slow suicide
quote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koninklijke Nederlandse Kazen Bond![]()
![]()
Ook al wint AZ, zijn ze bij lange na nog niet veilig... Die gaan er volgende week gewoon hard opquote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als AZ wint zullen ze het volgende week wel laten lopen.![]()
Gert-Jan Verbeek de winnaarsmentaliteitjongen niet kennenquote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
Net alsof Roda in de komende 4 wedstrijden 7 punten meer dan AZ gaat halen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook al wint AZ, zijn ze bij lange na nog niet veilig... Die gaan er volgende week gewoon hard op![]()
Al wint AZ vandaag, zijn ze nog steeds niet zeker. AZ zal gewoon vol voor de winst gaan hoor tegen PSV. Die gaan echt niet het risico nemen om te degraderen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
wishfull thinking?quote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als AZ wint zullen ze het volgende week wel laten lopen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
4quote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na hoeveel rode kaarten wordt de wedstrijd reglementair beslist?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik moet opeens aan m'n eerste voetbalspelletje denkenquote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na hoeveel rode kaarten wordt de wedstrijd reglementair beslist?![]()
![]()
Kijk die dikke dan met zijn pens in de goal bij utrecht
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
mooi was dat hequote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan m'n eerste voetbalspelletje denken![]()
Bij FIFA vroeger was het altijd na 3.quote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na hoeveel rode kaarten wordt de wedstrijd reglementair beslist?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
toen kon je nog de keeper neerhalen toen deze de bal in zijn handen hadquote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als AZ wint zullen ze het volgende week wel laten lopen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Altijd na 4 tochquote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij FIFA vroeger was het altijd na 3.
Oh.![]()
roda jc moet nog tegen willem II, heerenveen, nac & rkc waalwijk. kan best.quote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net alsof Roda in de komende 4 wedstrijden 7 punten meer dan AZ gaat halen.
az tegen psv, willem II, pec zwolle, heerenveen![]()
Nu hebben ze bij Utrecht geen spelers meer met alleen een gele kaart
De volgende rode zal dus nog wel even duren![]()
![]()
Roda speelt best goed de laatste tijd en hebben een vrij makkelijk programma.quote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net alsof Roda in de komende 4 wedstrijden 7 punten meer dan AZ gaat halen.![]()
Dit dus, en Verbeek kennende wil hij altijd winnen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Roda speelt best goed de laatste tijd en hebben een vrij makkelijk programma.![]()
Die was er vrijdag bij Sparta, wat een galbakquote:Life lies a slow suicide
World Cup op de NES?quote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan m'n eerste voetbalspelletje denken
Die was geniaal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb maar 1x daarvoor geel gekregen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
toen kon je nog de keeper neerhalen toen deze de bal in zijn handen had![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik was dus niet de enigequote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan m'n eerste voetbalspelletje denken_
En dan keeper van achter neerhalen bij het uittrappen en dan slechts geel krijgenEn van voren kreeg tegenstander alleen vrije trap
![]()
![]()
En ze zullen zich gesterkt voelen na gisterenquote:Op zondag 14 april 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Roda speelt best goed de laatste tijd en hebben een vrij makkelijk programma.![]()
![]()
Maar Verbeek gaat niet spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, en Verbeek kennende wil hij altijd winnen.Oh.![]()
Scheidsrechter durfde niet nog één penalty te geven."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Scheidsrechter Janssen heeft zijn laatste eredivisie wedstrijd gefloten denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 15:06 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter durfde niet nog één penalty te geven.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kent hem?quote:Op zondag 14 april 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, en Verbeek kennende wil hij altijd winnen.Life lies a slow suicide
3-0 AltidoreOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Was ook niets aan de handquote:Op zondag 14 april 2013 15:06 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter durfde niet nog één penalty te geven.![]()
Is het zijn schuld dan of zijn die van Utrecht achterlijk?quote:Op zondag 14 april 2013 15:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Scheidsrechter Janssen heeft zijn laatste eredivisie wedstrijd gefloten denk ik![]()
Jammer dat ik Altidore uit mijn team heb getrapt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Die Lam gaat er als eerste aan.quote:Op zondag 14 april 2013 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel. Als AZ het expres laat lopen gaat ie boksen tegen de hele selectie.![]()
Heeft verhoeven pizza's onder zijn shirt? tering wat een buik voor een sportman.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Utrecht gaat geslacht worden, vrees ik. En: 7 kaarten in 36 minuten
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”![]()
Ik dacht dat de speler de bal speelde, maar geel voor Beerens echt niet. Maar dit had de grens moeten zien.quote:Op zondag 14 april 2013 15:06 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter durfde niet nog één penalty te geven.![]()
Had alkmaar gelijk een aardbeving te apkken.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Is verboden vanwege aardbevingsgevaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als hij op een bal valt is die lek.quote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef RubenSosa het volgende:
Heeft verhoeven pizza's onder zijn shirt? tering wat een buik voor een sportman.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had alkmaar gelijk een aardbeving te apkken.Hij moet voor Groningen spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is verboden vanwege aardbevingsgevaar."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
sensible soccer?quote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eerste wedstrijd met 4-0 winnen om vervolgens bij een 0-4 achterstand in de return 5 rode kaarten te halen om alsnog door te gaanquote:![]()
![]()
Dan moeten ze Altidore een keer mee uitnodigen. Zou hij leuk vinden.quote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef alors het volgende:
[..]
Samen met Zeefuik lekker naar de Yankee Doodle
vandaag heeft etienne reijnen zelf niets te doen, geen uitbrander van verbeek, wat een leven heeft die gozer![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd met 4-0 winnen om vervolgens bij een 0-4 achterstand in de return 5 rode kaarten te halen om alsnog door te gaan![]()
![]()
Die is zo slecht hèquote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
vandaag heeft etienne reijnen zelf niets te doen, geen uitbrander van verbeek, wat een leven heeft die gozer![]()
Oh.![]()
Samequote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg een vakantiegevoel als ik die wedstrijd van RKC zie![]()
![]()
Lekkere wijven in bikini?quote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg een vakantiegevoel als ik die wedstrijd van RKC zieLife lies a slow suicide
De stok vanquote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef RetRy32 het volgende:
lol Mathijssen komt mee met corners
Kan niet eens springen![]()
![]()
Ik ook niet. Was een heerlijke tijdquote:Op zondag 14 april 2013 15:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik keek zo VI oranje (2010) terug in de ochtend, ik kan niet wachten op de zomer 2014En volgend jaar is het ook 's nachts enzo
Oh.![]()
En dan van die zijkant-camera! Die lach van Verbeekquote:
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”![]()
wat zeg jequote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heeft Zoet een jonko geklapt voor de wedstrijd? die man is skaffa![]()
Welke taal is dit?quote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Het is gewoon nu al wachten op het commentaar daarop in VI morgenavondquote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef The_Groove het volgende:
Tering dat eigen doelpunt![]()
Dat kan echt niet.
Ik gun het Paul, zegt genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op naar de 10-0 voor AZ.![]()
Niet dat ik het FC Utrecht trouwens gun ofzo.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat een grap dat utrecht...
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ah, je denkt dat Zoet stoned is.quote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nee, ze bewaren nog wat goals voor volgende week.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.![]()
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is
Mooi dat Sigtorsson speeltquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.![]()
![]()
Shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is![]()
![]()
shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is![]()
![]()
quote:Zware van Nellequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed voor zijn vertrouwen om tegen deze defensie te spelenSo confused when you're lost in the groove![]()
Maar 4 Nederlandersquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Ajax![]()
![]()
Mooi dat Hutchinson, Derijck, Marcelo en Wijnaldum spelen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De geur is lekker.quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Life lies a slow suicide
Is goed, diepgang door het middenquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed voor zijn vertrouwen om tegen deze defensie te spelen![]()
Shag.quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mooi dat Hutchinson, Derijck, Marcelo en Wijnaldum spelen.![]()
Allebei de sterkste 11. Mooi.quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.2000 light years from home![]()
Blindquote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.![]()
Schone
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.![]()
Poulsen heeft natuurlijk een makkie met Toivonenquote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen niet![]()
Door Wijnaldum? Neger wat?quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blind gaat er weer lekker uitgelopen wordenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Blind tegen Wijnaldum.quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen niet
Blind maakt Wijnaldum af.
Bouma niet opstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit nog wel wat tussen moeilijk en makkelijkquote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Poulsen heeft natuurlijk een makkie met Toivonen![]()
Alsof Derijck beter is dan Zanka. Die man had gewoon een vormdip maar is potentieel een goede verdediger kan je van die Derijck niet zeggen.quote:![]()
Voetballend gezien wel, maar op snelheid nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blind tegen Wijnaldum.
Blind maakt Wijnaldum af.![]()
Lol. Kan je nog beter Wielaert kopen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof Derijck beter is dan Zanka. Die man had gewoon een vormdip maar is potentieel een goede verdediger kan je van die Derijck niet zeggen.2000 light years from home![]()
Zie je hem wel eens spelen bij Jong PSV? Kan nauwelijks mee op dat niveau.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof Derijck beter is dan Zanka. Die man had gewoon een vormdip maar is potentieel een goede verdediger kan je van die Derijck niet zeggen.![]()
![]()
Als Wijnaldum zijn dag heeft is Blind de lul. Jammer dat Wijnaldum bijna nooit zijn dag heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballend gezien wel, maar op snelheid niet![]()
Babel dus in de tweede helftquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
![]()
Nee maar heb hem wel in de CL zien spelen voor Kopenhagen. Deed het erg goed tegen Chelsea en Panathinaikosquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zie je hem wel eens spelen bij Jong PSV? Kan nauwelijks mee op dat niveau.![]()
PSV: Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Schone, Sigthorsson, Fischer
Bank Ajax: Kramer, Veltman, Dijks, Serero, Boerrigter, Hoesen, Babel![]()
Dan kan je net zo goed Zeefuik omturnen tot een verdediger.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Thezeurminator het volgende:
Alsof Derijck beter is dan Zanka. Die man had gewoon een vormdip maar is potentieel een goede verdediger kan je van die Derijck niet zeggen.![]()
http://www.dailymotion.co(...).UWqt8EGp3i8.twitter
De eigen goal van Van der hoorn voor wie 'm miste.![]()
PSV heeft geen bank?quote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef RetRy32 het volgende:
PSV: Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Schone, Sigthorsson, Fischer
Bank Ajax: Kramer, Veltman, Dijks, Serero, Boerrigter, Hoesen, Babel![]()
Als Fischer zijn dag heeft is Hutchinson de lul. Ownee, die is sowieso de lul.quote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als Wijnaldum zijn dag heeft is Blind de lul. Jammer dat Wijnaldum bijna nooit zijn dag heeft.![]()
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De eigen goal van Van der hoorn voor wie 'm miste.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mathijsen zou het op snelheid nog van Blind winnen. Van Beukering zou aan hem gewaagd zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballend gezien wel, maar op snelheid nietRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
En 2 rode kaarten... Bel Chinezen veroveren de Eredivisie. Utrecht heeft toch nergens om nog voor te spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De eigen goal van Van der hoorn voor wie 'm miste., putser
![]()
Hutchinson is niet zo heel slecht. Alleen als Fischer redelijk tot goed speelt krijgt hij het wel lastig.quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als Fischer zijn dag heeft is Hutchinson de lul. Ownee, die is sowieso de lul.![]()
Dat heeft Louis van Gaal goed gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Douglas niet oproepen.![]()
![]()
De verdediging van PSV wel wil je zeggen?quote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef RetRy32 het volgende:
Van Rhijn en Blind kunnen niet verdedigen.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Als PSV op kracht en snelheid gaat voetballen en de persoonlijke duels opzoekt gaat Ajax het heel moeilijk krijgenRED ONS HENNIEGOD![]()
Douglas kan er geen flikker van.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heeft Louis van Gaal goed gezien.![]()
Douglas niet oproepen.![]()
Dat doelpunt
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Als Ajax vrij mag voetballen dan winnen ze. Geeft de tegenstander druk dan krijgen ze het heel erg moeilijk tegen elke tegenstander.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Als PSV op kracht en snelheid gaat voetballen en de persoonlijke duels opzoekt gaat Ajax het heel moeilijk krijgenRvP; Feyenoord
Douglasquote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heeft Louis van Gaal goed gezien.![]()
Douglas niet oproepen._! Meest overschatte verdediger van de Eredivisie in de afgelopen 25 jaar.
![]()
Beter.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
De verdediging van PSV wel wil je zeggen?![]()
dit.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Douglas_! Meest overschatte verdediger van de Eredivisie in de afgelopen 25 jaar.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Geniet er vanquote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
De zenuwen gieren werkelijk door mijn lichaam (en ik eet een krentenbol)![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Douglas_! Meest overschatte verdediger van de Eredivisie in de afgelopen 25 jaar.
![]()
Ajax gaat niet vrij voetballen denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Ajax vrij mag voetballen dan winnen ze. Geeft de tegenstander druk dan krijgen ze het heel erg moeilijk tegen elke tegenstander.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat proberen ze allemaal, toch lukt het nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Ajax vrij mag voetballen dan winnen ze. Geeft de tegenstander druk dan krijgen ze het heel erg moeilijk tegen elke tegenstander.![]()
Heb je PSV wel eens gezien als ze onder druk komen te staan?quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Ajax vrij mag voetballen dan winnen ze. Geeft de tegenstander druk dan krijgen ze het heel erg moeilijk tegen elke tegenstander.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Was zelfs genomineerd voor TOTYquote:
Ik vind hem de 1 na beste verdediger in de Eredivisie hoor.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 15:31:53 ]![]()
Niet waar.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
![]()
En jij Ajax wel eens? Jammer dat iedereen altijd laf gaat spelen tegen Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb je PSV wel eens gezien als ze onder druk komen te staan?RvP; Feyenoord
Ik moest er aan denken toen ik illuminati zei.quote:
Was echt eng toen ik het zag
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 15:32:26 ]![]()
Ik zie een causaal verband.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
Ajax weet vaak genoeg juist onder de druk uit te komen. Dan gaan op een gegeven moment teams dat niet meer doen want dan loop je achter de feiten aan en kost het je heel veel kracht.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij Ajax wel eens? Jammer dat iedereen altijd laf gaat spelen tegen Ajax.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Helaas Feyenoord ook toen ze naar de Arena gingen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
En jij Ajax wel eens? Jammer dat iedereen altijd laf gaat spelen tegen Ajax.![]()
Ik denk trouwens dat als het nog 0-0 of 1-1 staat bij rust dat Ajax het wel prima vindt. Dan worden ze toch kampioen.![]()
Jongens, kunnen we PSV - Ajax in het daarvoor bestemde topic bespreken? VBL / [De Titelstrijd] PSV - Ajax #2 BIJNA!
Dit kan mijn autistische brein niet aan.![]()
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij Ajax wel eens? Jammer dat iedereen altijd laf gaat spelen tegen Ajax.![]()
Ja man lekker rondspelen in eigen 16quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.
RvP; Feyenoord
Ajax speelt zich meestal makkelijk onder de druk uit, tegengoals ontstaan meestal uit een mislukte aanval, niet omdat de opbouw van achteruit niet luktquote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar.quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man lekker rondspelen in eigen 16
Dit gebeurt ook in de 16 van de tegenpartij.![]()
Superieur? Het is het beste veldspel van de eredivisie. Dat verdiend meer de term redelijk goed. Kijk maar eens naar de CL dan heeft Ajax gewoon matig veldspel.quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.![]()
Zullen we samen gewoon niet kijken? Volgens NEC-Nijmegen maakt dat je juist een echte supporter, en ik heb eigenlijk toch geen tijd.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
Toch raar want als je met 7 man gaat verdedigen en alle ballen lang doet moet het toch wel meevallen lijkt mij.quote:Op zondag 14 april 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
dit wordt een nog ergere schiettent dan een schiettent kan zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: