Ik dacht dat de speler de bal speelde, maar geel voor Beerens echt niet. Maar dit had de grens moeten zien.quote:Op zondag 14 april 2013 15:06 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter durfde niet nog één penalty te geven.
Had alkmaar gelijk een aardbeving te apkken.quote:
Is verboden vanwege aardbevingsgevaar.quote:
Als hij op een bal valt is die lek.quote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef RubenSosa het volgende:
Heeft verhoeven pizza's onder zijn shirt? tering wat een buik voor een sportman.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had alkmaar gelijk een aardbeving te apkken.
Hij moet voor Groningen spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is verboden vanwege aardbevingsgevaar.
sensible soccer?quote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan m'n eerste voetbalspelletje denken
Eerste wedstrijd met 4-0 winnen om vervolgens bij een 0-4 achterstand in de return 5 rode kaarten te halen om alsnog door te gaanquote:
Dan moeten ze Altidore een keer mee uitnodigen. Zou hij leuk vinden.quote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef alors het volgende:
[..]
Samen met Zeefuik lekker naar de Yankee Doodle
quote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd met 4-0 winnen om vervolgens bij een 0-4 achterstand in de return 5 rode kaarten te halen om alsnog door te gaan
Die is zo slecht hèquote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
vandaag heeft etienne reijnen zelf niets te doen, geen uitbrander van verbeek, wat een leven heeft die gozer
Samequote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg een vakantiegevoel als ik die wedstrijd van RKC zie
Lekkere wijven in bikini?quote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg een vakantiegevoel als ik die wedstrijd van RKC zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |