wat zeg jequote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heeft Zoet een jonko geklapt voor de wedstrijd? die man is skaffa
Welke taal is dit?quote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Het is gewoon nu al wachten op het commentaar daarop in VI morgenavondquote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef The_Groove het volgende:
Tering dat eigen doelpunt![]()
Dat kan echt niet.
Ik gun het Paul, zegt genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op naar de 10-0 voor AZ.![]()
Niet dat ik het FC Utrecht trouwens gun ofzo.
Ah, je denkt dat Zoet stoned is.quote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nee, ze bewaren nog wat goals voor volgende week.quote:
Mooi dat Sigtorsson speeltquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is
shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is
Shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Zware van Nellequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed voor zijn vertrouwen om tegen deze defensie te spelen
Maar 4 Nederlandersquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |