De stok vanquote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef RetRy32 het volgende:
lol Mathijssen komt mee met corners
Kan niet eens springen
Ik ook niet. Was een heerlijke tijdquote:Op zondag 14 april 2013 15:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik keek zo VI oranje (2010) terug in de ochtend, ik kan niet wachten op de zomer 2014
En dan van die zijkant-camera! Die lach van Verbeekquote:
wat zeg jequote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heeft Zoet een jonko geklapt voor de wedstrijd? die man is skaffa
Welke taal is dit?quote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Het is gewoon nu al wachten op het commentaar daarop in VI morgenavondquote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef The_Groove het volgende:
Tering dat eigen doelpunt![]()
Dat kan echt niet.
Ik gun het Paul, zegt genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Op naar de 10-0 voor AZ.![]()
Niet dat ik het FC Utrecht trouwens gun ofzo.
Ah, je denkt dat Zoet stoned is.quote:Op zondag 14 april 2013 15:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nee, ze bewaren nog wat goals voor volgende week.quote:
Mooi dat Sigtorsson speeltquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is
shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is
Shagquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Zware van Nellequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed voor zijn vertrouwen om tegen deze defensie te spelen
Maar 4 Nederlandersquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Mooi dat Hutchinson, Derijck, Marcelo en Wijnaldum spelen.quote:
De geur is lekker.quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is goed, diepgang door het middenquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed voor zijn vertrouwen om tegen deze defensie te spelen
Shag.quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mooi dat Hutchinson, Derijck, Marcelo en Wijnaldum spelen.
Allebei de sterkste 11. Mooi.quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Blindquote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.
Poulsen heeft natuurlijk een makkie met Toivonenquote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen niet
Door Wijnaldum? Neger wat?quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blind gaat er weer lekker uitgelopen worden
Blind tegen Wijnaldum.quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |