Ik moest er aan denken toen ik illuminati zei.quote:
Ik zie een causaal verband.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
De zenuwen gieren werkelijk door mijn lichaam (en ik eet een krentenbol)
Ajax weet vaak genoeg juist onder de druk uit te komen. Dan gaan op een gegeven moment teams dat niet meer doen want dan loop je achter de feiten aan en kost het je heel veel kracht.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij Ajax wel eens? Jammer dat iedereen altijd laf gaat spelen tegen Ajax.
Helaas Feyenoord ook toen ze naar de Arena gingen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man lekker rondspelen in eigen 16quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.
Ajax speelt zich meestal makkelijk onder de druk uit, tegengoals ontstaan meestal uit een mislukte aanval, niet omdat de opbouw van achteruit niet luktquote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar.quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man lekker rondspelen in eigen 16
Superieur? Het is het beste veldspel van de eredivisie. Dat verdiend meer de term redelijk goed. Kijk maar eens naar de CL dan heeft Ajax gewoon matig veldspel.quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.
Zullen we samen gewoon niet kijken? Volgens NEC-Nijmegen maakt dat je juist een echte supporter, en ik heb eigenlijk toch geen tijd.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
De zenuwen gieren werkelijk door mijn lichaam (en ik eet een krentenbol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |