De geur is lekker.quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is
Is goed, diepgang door het middenquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed voor zijn vertrouwen om tegen deze defensie te spelen
Shag.quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ff shag halen, kom terug en zie dat Utreg het totaal aan het verneuken is
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mooi dat Hutchinson, Derijck, Marcelo en Wijnaldum spelen.
Allebei de sterkste 11. Mooi.quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Blindquote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat Blind, Poulsen, Schone en Sigtorsson spelen.
Poulsen heeft natuurlijk een makkie met Toivonenquote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen niet
Door Wijnaldum? Neger wat?quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blind gaat er weer lekker uitgelopen worden
Blind tegen Wijnaldum.quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind krijgt wel een moeilijke middag denk ik, die anderen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit nog wel wat tussen moeilijk en makkelijkquote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Poulsen heeft natuurlijk een makkie met Toivonen
Alsof Derijck beter is dan Zanka. Die man had gewoon een vormdip maar is potentieel een goede verdediger kan je van die Derijck niet zeggen.quote:
Voetballend gezien wel, maar op snelheid nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blind tegen Wijnaldum.
Blind maakt Wijnaldum af.
Lol. Kan je nog beter Wielaert kopen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof Derijck beter is dan Zanka. Die man had gewoon een vormdip maar is potentieel een goede verdediger kan je van die Derijck niet zeggen.
Zie je hem wel eens spelen bij Jong PSV? Kan nauwelijks mee op dat niveau.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof Derijck beter is dan Zanka. Die man had gewoon een vormdip maar is potentieel een goede verdediger kan je van die Derijck niet zeggen.
Als Wijnaldum zijn dag heeft is Blind de lul. Jammer dat Wijnaldum bijna nooit zijn dag heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballend gezien wel, maar op snelheid niet
Babel dus in de tweede helftquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Nee maar heb hem wel in de CL zien spelen voor Kopenhagen. Deed het erg goed tegen Chelsea en Panathinaikosquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zie je hem wel eens spelen bij Jong PSV? Kan nauwelijks mee op dat niveau.
Dan kan je net zo goed Zeefuik omturnen tot een verdediger.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Thezeurminator het volgende:
PSV heeft geen bank?quote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef RetRy32 het volgende:
PSV: Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Schone, Sigthorsson, Fischer
Bank Ajax: Kramer, Veltman, Dijks, Serero, Boerrigter, Hoesen, Babel
Als Fischer zijn dag heeft is Hutchinson de lul. Ownee, die is sowieso de lul.quote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als Wijnaldum zijn dag heeft is Blind de lul. Jammer dat Wijnaldum bijna nooit zijn dag heeft.
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...).UWqt8EGp3i8.twitter
De eigen goal van Van der hoorn voor wie 'm miste.
Mathijsen zou het op snelheid nog van Blind winnen. Van Beukering zou aan hem gewaagd zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballend gezien wel, maar op snelheid niet
En 2 rode kaarten... Bel Chinezen veroveren de Eredivisie. Utrecht heeft toch nergens om nog voor te spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hutchinson is niet zo heel slecht. Alleen als Fischer redelijk tot goed speelt krijgt hij het wel lastig.quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als Fischer zijn dag heeft is Hutchinson de lul. Ownee, die is sowieso de lul.
Dat heeft Louis van Gaal goed gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging van PSV wel wil je zeggen?quote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef RetRy32 het volgende:
Van Rhijn en Blind kunnen niet verdedigen.
Douglas kan er geen flikker van.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heeft Louis van Gaal goed gezien.![]()
Douglas niet oproepen.
Als Ajax vrij mag voetballen dan winnen ze. Geeft de tegenstander druk dan krijgen ze het heel erg moeilijk tegen elke tegenstander.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Als PSV op kracht en snelheid gaat voetballen en de persoonlijke duels opzoekt gaat Ajax het heel moeilijk krijgen
Douglasquote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat heeft Louis van Gaal goed gezien.![]()
Douglas niet oproepen.
Beter.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
De verdediging van PSV wel wil je zeggen?
dit.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Douglas_! Meest overschatte verdediger van de Eredivisie in de afgelopen 25 jaar.
Geniet er vanquote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
De zenuwen gieren werkelijk door mijn lichaam (en ik eet een krentenbol)
quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Douglas_! Meest overschatte verdediger van de Eredivisie in de afgelopen 25 jaar.
Ajax gaat niet vrij voetballen denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Ajax vrij mag voetballen dan winnen ze. Geeft de tegenstander druk dan krijgen ze het heel erg moeilijk tegen elke tegenstander.
Dat proberen ze allemaal, toch lukt het nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Ajax vrij mag voetballen dan winnen ze. Geeft de tegenstander druk dan krijgen ze het heel erg moeilijk tegen elke tegenstander.
Heb je PSV wel eens gezien als ze onder druk komen te staan?quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was zelfs genomineerd voor TOTYquote:
Niet waar.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
En jij Ajax wel eens? Jammer dat iedereen altijd laf gaat spelen tegen Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb je PSV wel eens gezien als ze onder druk komen te staan?
Ik moest er aan denken toen ik illuminati zei.quote:
Ik zie een causaal verband.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
Ajax weet vaak genoeg juist onder de druk uit te komen. Dan gaan op een gegeven moment teams dat niet meer doen want dan loop je achter de feiten aan en kost het je heel veel kracht.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij Ajax wel eens? Jammer dat iedereen altijd laf gaat spelen tegen Ajax.
Helaas Feyenoord ook toen ze naar de Arena gingen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man lekker rondspelen in eigen 16quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.
Ajax speelt zich meestal makkelijk onder de druk uit, tegengoals ontstaan meestal uit een mislukte aanval, niet omdat de opbouw van achteruit niet luktquote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar.quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man lekker rondspelen in eigen 16
Superieur? Het is het beste veldspel van de eredivisie. Dat verdiend meer de term redelijk goed. Kijk maar eens naar de CL dan heeft Ajax gewoon matig veldspel.quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ploegen worden tegen Ajax gewoon teruggedrongen door het superieure positiespel van Ajax, maar ik begrijp wel dat jij dat, Feyenoord-supporter zijnde, niet snapt.
Zullen we samen gewoon niet kijken? Volgens NEC-Nijmegen maakt dat je juist een echte supporter, en ik heb eigenlijk toch geen tijd.quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |