SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan nog eens een verrassende pot wordenquote:Op zondag 14 april 2013 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heerenveen zal wel moeten, die weten dat er vrijdag niets te halen valt in Amsterdam♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik verwacht gewoon puntenverlies voor Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 13:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat kan nog eens een verrassende pot worden![]()
![]()
Daar is geen enkele aanleiding toe om dat te denken.quote:Op zondag 14 april 2013 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon puntenverlies voor Ajax![]()
Zeker wel, alle uitslagen tot nu toe... Deze competitie laat zeer regelmatig een uitslag zien die "onverwacht" zou zijnquote:Op zondag 14 april 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is geen enkele aanleiding toe om dat te denken.![]()
Natuurlijk nietquote:Op zondag 14 april 2013 13:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat kan nog eens een verrassende pot worden![]()
Winst van PSV zou onverwacht zijn, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker wel, alle uitslagen tot nu toe... Deze competitie laat zeer regelmatig een uitslag zien die "onverwacht" zou zijn![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winst van PSV zou onverwacht zijn, maar ik zie het niet gebeuren.je roept maar wat.
![]()
Daar heb ik het dan ook niet over... Ik heb het over volgende week.quote:Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winst van PSV zou onverwacht zijn, maar ik zie het niet gebeuren.
Voor vanmiddag hoop ik op gelijk spel![]()
Oh, sorry.quote:Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over... Ik heb het over volgende week.
Marco van Basten
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die kans is groter dan puntverlies voor Ajax komende vrijdagquote:Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over... Ik heb het over volgende week.
Duitse herderquote:
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Het is nu wel leuk geweestquote:Op zondag 14 april 2013 13:54 schreef inZanity het volgende:
Maakt Djuricic zoveel schwalbes ja? Is me nooit opgevallen eigenlijk.
Oh.![]()
Zullen de zenuwen zijn voor de komende wedstrijden, gok ik.quote:Op zondag 14 april 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
De humor zit er weer lekker in zie ik.quote:![]()
![]()
Ik ken mijn rol, dus de humor laat ik graag aan jou over.quote:Op zondag 14 april 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
De humor zit er weer lekker in zie ik.
Doe nu maar een dijenkletser:![]()
Oh nee, ik laat me niet voor het karretje spannen door een popie-jopie-presentator.quote:Op zondag 14 april 2013 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken mijn rol, dus de humor laat ik graag aan jou over.
Doe nu maar een dijenkletser:betekentquote:
Leer eerst zelf de taal eens voordat je anderen belachelijk maakt.![]()
Voor wie dan wel?quote:Op zondag 14 april 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, ik laat me niet voor het karretje spannen door een popie-jopie-presentator.
[..]
betekent
chokerquote:Op zondag 14 april 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, ik laat me niet voor het karretje spannen door een popie-jopie-presentator.
[..]
betekent
wat heeft ajax voor jou betekend?quote:Op zondag 14 april 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
betekent
Leer eerst zelf de taal eens voordat je anderen belachelijk maakt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaa♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Sibon is epischquote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Sibon gaat nog gelijk krijgen met zijn debiele voorspelling.RED ONS HENNIEGOD![]()
wat was zijn voorspelling?quote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Sibon gaat nog gelijk krijgen met zijn debiele voorspelling.![]()
Als Sibon nog een paar jaar goed naar Aad300 luistert, kan hij een prima analist worden.quote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Sibon gaat nog gelijk krijgen met zijn debiele voorspelling.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
LOlolololOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
goalgoallOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bij RKC zeker weten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
3-2 die uitslag gaan we straks weer zien![]()
Oeehhhhh!quote:Op zondag 14 april 2013 14:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
3-2 die uitslag gaan we straks weer zien[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
10-0 voor PSV?quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de voorspelling van Gerald.![]()
Hij zal voor PSV-Ajax ook wel iets hebben verzonnenquote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over RKC Waalwijk - Feyenoord.![]()
![]()
We winnen ook wel van ze op volle sterkte hoorquote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blessure van Djuricic? Ernstig? Een weekje uit de roulatie zou ik niet erg vinden.
Oh.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe ernstig de blessure van Djuricic is.Aasgierenquote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blessure van Djuricic? Ernstig? Een weekje uit de roulatie zou ik niet erg vinden.Ajax wint sowieso wel van Heerenveen, met of zonder Djuricic.
![]()
Allemaal thuis ja. Heerenveen is uit een drama.quote:Op zondag 14 april 2013 14:17 schreef RvLaak het volgende:
Heerenveen heeft gewonnen van Feyenoord, Twente en PSV... Volgende week Ajax![]()
We zullen het zienquote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal thuis ja. Heerenveen is uit een drama.![]()
![]()
Marcogod![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ajax wint met minimaal 2 doelpunten verschil, Heerenveen heeft net als Feyenoord het momentum niet meer en Ajax is gewoon te goedquote:![]()
Ben die Ollie hype nu wel zat."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik ga mee met de voorspelling van Gerald.quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
RKC- Feyenoord kijken.
Feyenoord gaat punten verspelen.![]()
Erwin Koeman zal in dit stadium van de competitie het zijn broer niet aandoen om van hem te winnen. Er staat voor RKC niets meer op het spel, de slecht voor play-offs, te goed voor nacompetitie. Deze wedstrijd geven ze dus weg, niets spannends aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Heeft hij voorspeld dan?quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga mee met de voorspelling van Gerald.![]()
Rechtstreeks dus.quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II gaat er uit, of het via de playoffs is, of rechtstreeks.Oh.![]()
Zit wel wat in ja, al zullen ze misschien nog aardig beginnenquote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Erwin Koeman zal in dit stadium van de competitie het zijn broer niet aandoen om van hem te winnen. Er staat voor RKC niets meer op het spel, de slecht voor play-offs, te goed voor nacompetitie. Deze wedstrijd geven ze dus weg, niets spannends aan.![]()
Puberteit doet eindelijk zijn intredequote:Op zondag 14 april 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij raar de laatste tijd.
Gözebürck fluit![]()
beste scheids die er is fluit altijd voor feyenoordquote:Op zondag 14 april 2013 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij Turk is zeker.
RacistAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nee man. Iemand die in vrije tijd met Vlaar pokert, is niet objectief.quote:Op zondag 14 april 2013 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij Turk is zeker.
Racist"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Willem II moet nog thuis tegen Roda JC, uit bij Ajax & Vitesse, thuis tegen AZ.quote:
Roda JC kunnen ze winnen, met wat geluk ook AZ. Maar dan is het hopen dat VVV punten verliest tegen Twente, ADO, Groningen & Vitesse.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongeacht wie er fluit zal er wel wat in het voordeel van Feyenoord uitvallen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Tr00 thatquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Iemand die in vrije tijd met Vlaar pokert, is niet objectief.![]()
Misschien heeft Vlaar nog een dikke schuld open. Komt goed uit danquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef mrstylo het volgende:
Nee man. Iemand die in vrije tijd met Vlaar pokert, is niet objectief.![]()
![]()
Ik heb liever dat VVV eruitgaat, maar Willem II is te slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II moet nog thuis tegen Roda JC, uit bij Ajax & Vitesse, thuis tegen AZ.
Roda JC kunnen ze winnen, met wat geluk ook AZ. Maar dan is het hopen dat VVV punten verliest tegen Twente, ADO, Groningen & Vitesse.Oh.![]()
Dat wordt wel JLquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II moet nog thuis tegen Roda JC, uit bij Ajax & Vitesse, thuis tegen AZ.
Roda JC kunnen ze winnen, met wat geluk ook AZ. Maar dan is het hopen dat VVV punten verliest tegen Twente, ADO, Groningen & Vitesse.![]()
VVV gaat het dit jaar niet halen in de play-offsquote:Op zondag 14 april 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat VVV eruitgaat, maar Willem II is te slecht.![]()
VVV overleeft de nacompetitie echt nietquote:Op zondag 14 april 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat VVV eruitgaat, maar Willem II is te slecht.![]()
Hoop het maar.quote:Op zondag 14 april 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV gaat het dit jaar niet halen in de play-offsOh.![]()
Hebben teveel geluk gehad. Vorig jaar in de 93e minuut ontsnapt aan degradatie door die Uchebo, tegen Helmond hadden ze geluk met die naaier van een Wildschut.quote:Op zondag 14 april 2013 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VVV overleeft de nacompetitie echt niet![]()
Ze kunnen altijd geluk hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VVV overleeft de nacompetitie echt niet
Oh.![]()
nep fanquote:Op zondag 14 april 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker voor 1 wedstrijd aanschaffen grappenmaker![]()
Speelt Feyenoord thuis ofzo
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Je kunt gewoon eenmalig een wedstrijd kopen hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker voor 1 wedstrijd aanschaffen grappenmakerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja voor 7 euro ben niet van lotje.quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt gewoon eenmalig een wedstrijd kopen hoor.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Die kan psv volgend jaar beter op doel zetten ja.quote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Zoet, beste keeper van de Eredivisie op Vermeer en Cillessen na.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik moet zeggen dat die alternatieve speler een stuk beter lijkt te werken. Geen haperingen nog en je kunt eventueel de kwaliteit wat omlaag zetten.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Pelle probeert het schwalbe record van Robben te verbreken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Klopt, maar die loopt 30 seconden achter... Daar heb ik nou net geen zin inquote:Op zondag 14 april 2013 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die alternatieve speler een stuk beter lijkt te werken. Geen haperingen nog en je kunt eventueel de kwaliteit wat omlaag zetten.![]()
![]()
Ik sluit me aan bij deze post.quote:Op zondag 14 april 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wordt tijd dat Tedje van de Pavert terugkeert in de Eredivisie.![]()
HAHAHAJAJAJAJAJquote:Op zondag 14 april 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Van Peppen toch weer de gevaarlijkste man van 't veld hoor.![]()
Wat een tering slechte keeper
Maar oké, dit was weer te verwachten. Feyenoord kan het weer niet op eigen kracht.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar oké, dit was weer te verwachten. Feyenoord kan het weer niet op eigen kracht.![]()
![]()
Indien binnen de 16, volledig terechte pingel, calimeroquote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja dat is wel een nadeel, maar te veel haperingen schiet ook niet op. Vitesse was gisteren echt niet fatsoenlijk te kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar die loopt 30 seconden achter... Daar heb ik nou net geen zin inVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Wat dus niet zo wasquote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Indien binnen de 16, volledig terechte pingel, calimero![]()
![]()
Nu is de stream perfect... Geen idee van de oorzaakquote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is wel een nadeel, maar te veel haperingen schiet ook niet op. Vitesse was gisteren echt niet fatsoenlijk te kijken.![]()
![]()
Aslof Erwin zich anders niet expres zou laten verliezenKan hem RKC schelen, z'n broer kan kampioen worden.
![]()
Heeft me weinig opgeleverd deze week.quote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan bijna Pietje Velthuizen betalen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
laten we nu niet semi-verbaasd lopen doen man, deze wedstrijd kan RKC alleen maar verliezen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
achter het station?quote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan bijna Pietje Velthuizen betalen.![]()
Ga wel goed deze week, ben de 100 punten gepasseerd deze ronde, Diederik Boer was een gouden zet van mij.quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft me weinig opgeleverd deze week.![]()
Neeee niet dit weerquote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Shreyas het volgende:
laten we nu niet semi-verbaasd lopen doen man, deze wedstrijd kan RKC alleen maar verliezen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Want?quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef RvLaak het volgende:
Dat had ook wel geel mogen zijn voor Mathijssen![]()
Kijk dat is mannelijk voetbal goed zo Mathijssen!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Shreyas, ouwe jinxvriend.quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Shreyas het volgende:
laten we nu niet semi-verbaasd lopen doen man, deze wedstrijd kan RKC alleen maar verliezen.![]()
Feyenoord heeft de scheids weer eens omgekocht.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft me weinig opgeleverd deze week.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Rellen, typisch Feyenoord. Tokkies
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Hoezo weer? Ik roep al de gehele week dat Erwin zijn broer Ronald geen voet dwars zal zetten.quote:
Als je wat minder vaak in de keuken had gestaan had je dat wel geweten, maar goed, ik neem het je niet kwalijk, in tegendeel, ik ben blij dat je eindelijk je plaats kent.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
in het moderne voetbal moet je juist hoog spelenquote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel te wild inkomen, met een te hoog been![]()
Ga weg.quote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel te wild inkomen, met een te hoog been![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Laak ga toch weg met je geel joh....of kijk anders ff naar Engels voetbal.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ach jochie, heb je een mooi plaatje gevonden?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat is een feit.quote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
in het moderne voetbal moet je juist hoog spelenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Anders kijk ik ff Nederlands voetbalquote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Toekito het volgende:
Laak ga toch weg met je geel joh....of kijk anders ff naar Engels voetbal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 14:51:36 ]![]()
Die kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
de enige rkc'er die ik een degradatie gun is rodney sneijderOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die heeft nog steeds niet door dat hij bij lange na niet zo goed is als Wesley.quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
de enige rkc'er die ik een degradatie gun is rodney sneijderVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds niet door dat hij bij lange na niet zo goed is als Wesley.![]()
Cambuur op voorsprongOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je voelt je aangesproken? Grappig.quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ach jochie, heb je een mooi plaatje gevonden?![]()
![]()
totaal geen interesse inquote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Je moet eens naar andere competities kijken dan alleen de eredivisie.![]()
Daarom had Bergkamp het niet gered in het hedendaagse voetbal.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als Welsey zo daar gaat hoeft Rodney daar niet lang meer op te wachten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds niet door dat hij bij lange na niet zo goed is als Wesley.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wie heeft die gemaakt?quote:Op zondag 14 april 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken? Grappig.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |