Die kan psv volgend jaar beter op doel zetten ja.quote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Zoet, beste keeper van de Eredivisie op Vermeer en Cillessen na.
Ik moet zeggen dat die alternatieve speler een stuk beter lijkt te werken. Geen haperingen nog en je kunt eventueel de kwaliteit wat omlaag zetten.quote:
Klopt, maar die loopt 30 seconden achter... Daar heb ik nou net geen zin inquote:Op zondag 14 april 2013 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die alternatieve speler een stuk beter lijkt te werken. Geen haperingen nog en je kunt eventueel de kwaliteit wat omlaag zetten.
Ik sluit me aan bij deze post.quote:Op zondag 14 april 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wordt tijd dat Tedje van de Pavert terugkeert in de Eredivisie.
quote:Op zondag 14 april 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Van Peppen toch weer de gevaarlijkste man van 't veld hoor.
quote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een tering slechte keeper
Maar oké, dit was weer te verwachten. Feyenoord kan het weer niet op eigen kracht.
Indien binnen de 16, volledig terechte pingel, calimeroquote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een tering slechte keeper
Maar oké, dit was weer te verwachten. Feyenoord kan het weer niet op eigen kracht.
Ja dat is wel een nadeel, maar te veel haperingen schiet ook niet op. Vitesse was gisteren echt niet fatsoenlijk te kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar die loopt 30 seconden achter... Daar heb ik nou net geen zin in
quote:
Wat dus niet zo wasquote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Indien binnen de 16, volledig terechte pingel, calimero
Nu is de stream perfect... Geen idee van de oorzaakquote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is wel een nadeel, maar te veel haperingen schiet ook niet op. Vitesse was gisteren echt niet fatsoenlijk te kijken.
Heeft me weinig opgeleverd deze week.quote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan bijna Pietje Velthuizen betalen.
achter het station?quote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan bijna Pietje Velthuizen betalen.
Ga wel goed deze week, ben de 100 punten gepasseerd deze ronde, Diederik Boer was een gouden zet van mij.quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft me weinig opgeleverd deze week.
Neeee niet dit weerquote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Shreyas het volgende:
laten we nu niet semi-verbaasd lopen doen man, deze wedstrijd kan RKC alleen maar verliezen.
Want?quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef RvLaak het volgende:
Dat had ook wel geel mogen zijn voor Mathijssen
Shreyas, ouwe jinxvriend.quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Shreyas het volgende:
laten we nu niet semi-verbaasd lopen doen man, deze wedstrijd kan RKC alleen maar verliezen.
quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft me weinig opgeleverd deze week.
Hoezo weer? Ik roep al de gehele week dat Erwin zijn broer Ronald geen voet dwars zal zetten.quote:
in het moderne voetbal moet je juist hoog spelenquote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel te wild inkomen, met een te hoog been
Ga weg.quote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Veel te wild inkomen, met een te hoog been
quote:
Ach jochie, heb je een mooi plaatje gevonden?quote:
Dat is een feit.quote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
in het moderne voetbal moet je juist hoog spelen
Anders kijk ik ff Nederlands voetbalquote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Toekito het volgende:
Laak ga toch weg met je geel joh....of kijk anders ff naar Engels voetbal.
Die kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
de enige rkc'er die ik een degradatie gun is rodney sneijder
Die heeft nog steeds niet door dat hij bij lange na niet zo goed is als Wesley.quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
de enige rkc'er die ik een degradatie gun is rodney sneijder
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds niet door dat hij bij lange na niet zo goed is als Wesley.
Je voelt je aangesproken? Grappig.quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ach jochie, heb je een mooi plaatje gevonden?
totaal geen interesse inquote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Je moet eens naar andere competities kijken dan alleen de eredivisie.
Daarom had Bergkamp het niet gered in het hedendaagse voetbal.quote:
Als Welsey zo daar gaat hoeft Rodney daar niet lang meer op te wachten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds niet door dat hij bij lange na niet zo goed is als Wesley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |