quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Probeer nog wat mensen in dit topic te trekken,..anders wordt het zo stilquote:
Dit is niet The Voice...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
Wat wordt er vanavond veel vals gezongen
Daar heb je gelijk in. Maar het valt gewoon op dat ze bijna allemaal slechter zingen dan vorige keren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is niet The Voice...
Zie je een Sandra, Ivar of Floortje zingen bij dit SBS-programma?
Maar dan nog had ik het wel wat zuiverder verwachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is niet The Voice...
Zie je een Sandra, Ivar of Floortje zingen bij dit SBS-programma?
Er is iets vreemds met het geluid heb ik het idee. Microfoons niet goed afgesteld ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het valt gewoon op dat ze bijna allemaal slechter zingen dan vorige keren.
Dat kan, maar ze zingen ook wel echt vals heb ik het idee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Er is iets vreemds met het geluid heb ik het idee. Microfoons niet goed afgesteld ofzo.
Neuhjquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
live shows...
hebben de live shows weer thema's zoals idols had?
Ze is als laatste. Vaak zijn de kandidaten die als laatst zijn het bestquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef ZaZoe het volgende:
Ben benieuwd hoe Jody het straks doet, was vorige keer wel met de hakken over de sloot door.
welke emo hoort de site?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
WTF, ik zit een beetje op Pinterest te zoeken, kom ik deze pagina tegen: http://pinterest.com/MaddieeMaeee/welcome-to-my-life/
Onder bijna elke foto: 'Au revoir, mes amis.'
Dus?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
WTF, ik zit een beetje op Pinterest te zoeken, kom ik deze pagina tegen: http://pinterest.com/MaddieeMaeee/welcome-to-my-life/
Onder bijna elke foto: 'Au revoir, mes amis.'
ja, dat mag..quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Iemand die het leven een beetje zat is blijkbaar?
Zou jij dan nog kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef Burner82 het volgende:
Kan niet iedereen bij zoiets slechts hetzelfde nummer doen?
leuk als de trend voorbij is en de helft van je haar weer terug moet groeienquote:
Dan krijg je waarschijnlijk van die Jessie J kapsels (die dr haar heeft afgeschorenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leuk als de trend voorbij is en de helft van je haar weer terug moet groeien
was dit een justin bieber liedje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:32 schreef Burner82 het volgende:
Haat of Love JB.. maar na te doen is hij niet...
Yup. Eigenlijk heet het Boyfriendquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was dit een justin bieber liedje?
Wtf, jullie lullen gewoon 22 topics vol over deze bagger?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kom op zeg.![]()
Als jurylid kun je jezelf toch ook niet recht in de spiegel meer aankijken door net te doen of dit onwijs goed was?!
Toon wat ballen en stap gewoon op uit de jury man.
Sowieso, Ruud de Wild. Wat doe je daar
Dat..quote:
En dat..quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
Maar het was dus wel echt geplaybackt en er waren extra publiekreacties toegevoegd
jezelf quoten...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wtf, jullie lullen gewoon 22 topics vol over deze bagger?![]()
Kijken dit of RTL5 inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat..
[..]
En dat..
JB staat nu "toevallig" in Arnhem... en alle bakvissen zonder kaartje....
Juist leuk, want het programma stelt niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wtf, jullie lullen gewoon 22 topics vol over deze bagger?![]()
top 4, boeiendquote:
twitter:debroervanroos twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 21:51:40ok, The Next Pop Talent is Man Bijt Hond de Muziek Editie. love it reageer retweet
minimaal ouders en familie.... dus 200?quote:
Ik ga kapot van de zenuwen........ nu f het geluid aanzetten...quote:
WTF? zal wel een grote familie hebben....quote:
Maar stemde zo voor de jongen, of voor het meisje?? Androgyne kneus...quote:
Schat rond de 300,000quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:10 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er hebben gekeken
Waarschijnlijk wel. Wel zonde... het is misschien niet de beste uitvoering, maar het verdient toch wel wat meer kijkersquote:
Serieusquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef hunter2011 het volgende:
Hmm, heb vrijdag Bloed, Zweet en Tranen gezien en verbaasde me over het nivo van de kandidaten.
Beter dan next Poptalent.
Superwauwwwwwquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
De nummers van vanavond staan ook op Spotify
Hoe chagerijnig keek Ruud vanavond?quote:Op zondag 14 april 2013 00:32 schreef female81 het volgende:
Als érgernis-cq. afreageer-televisie was het inderdaad helemaal top, ja.
Haha, okay.quote:Op zondag 14 april 2013 00:38 schreef female81 het volgende:
O, je hebt niet gekeken?
Er werd maar weinig gelachen vanachter dat deel van de jurytafel, hij was ook kritischer dan anders.
Deze link geeft trouwens ook wel een indruk van hoe de show was: https://twitter.com/search/realtime?q=tnpt&src=typd
quote:Eerste liveshow The Next Pop Talent kijkcijferflop
Met slechts 325.000 kijkers is de eerste liveshow van The Next Pop Talent uitgelopen op een mislukking. Vorige week trok de talentenjacht nog 407.000 kijkers. Het aantal liveshows van het SBS-televisieprogramma was eerder al gehalveerd, vanwege tegenvallende kijkcijfers.
Toch best coulant van SBS dat ze er uberhaupt nog zendtijd aan gaan verkwanselenquote:
ja, ze blijven hopen op beter denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch best coulant van SBS dat ze er uberhaupt nog zendtijd aan gaan verkwanselen
Nou X-factor begon gister op 4 net zo onnozel als dit op SBS, met die momenten van het publiek en onzin over de kandidaten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef Natalie het volgende:
Oh ja, dit is helemaaaaaaaaaal anders dan al die andere talentenjachten.
En helaas wordt Next Pop Talent uitgezonden door SBS, daardoor garantie lage tot zeer lage kijkcijfers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou X-factor begon gister op 4 net zo onnozel als dit op SBS, met die momenten van het publiek en onzin over de kandidaten.![]()
Ik geloof dat ik The Next Pop Talent veel meer vermakelijk vind.Jammer genoeg zijn de talenten minder goed.
Maar de presentatie is zo ontzettend veel degelijker met Martijn Krabbé.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou X-factor begon gister op 4 net zo onnozel als dit op SBS, met die momenten van het publiek en onzin over de kandidaten.![]()
Ik geloof dat ik The Next Pop Talent veel meer vermakelijk vind.Jammer genoeg zijn de talenten minder goed.
Jup, dat helemaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En helaas wordt Next Pop Talent uitgezonden door SBS, daardoor garantie lage tot zeer lage kijkcijfers.
RTL 4 betekent zelfs voor een schijt-programma minimaal 1 miljoen kijkers.
Kan bijna niet misgaan.
Ik vond Yes-R en Do echt bijzonder niet-irritant, ik heb me verbaasd dat ik ze telkens weer 'best oke' vond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar de presentatie is zo ontzettend veel degelijker met Martijn Krabbé.
Yes-R en Do zijn immense faalhazen qua presentatie.
Dit vind ik inderdaad ook erg meevallenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Yes-R en Do echt bijzonder niet-irritant, ik heb me verbaasd dat ik ze telkens weer 'best oke' vond.
En Martijn heeft 30 programma's en tig jaar ervaring, dat is natuurlijk geen vergelijking. Maar het is wel prettiger kijken, ja.
Je geilt gewoon op haar boezem.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Do het beter doen dan haar collega's die de dans programma's presenteren...
Dat zou nogal slecht zijn voor mijn homo-reputatie denk je niet?quote:
SMOESJENS!!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Dat zou nogal slecht zijn voor mijn homo-reputatie denk je niet?
Och, het voordeel van homo zijn... je mag over tieten praten, er naar kijken en er aan zittenquote:
Er stonden er 6 gepland, maar er kijken te weinig mensenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
te veel auditie rondes en maar 3 live shows
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:01 schreef iBenny het volgende:
Jody heeft iets weg van Fabiënne Bergmans
Hey hallotjesquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Ik was nog even bezig. Dit klonk toch best goed?
Nee, ik dacht dat je commentaar betekende dat je ging zappenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht dat ik mijn commentaar zo uit mijn duim zoog?
Ik wacht nog tot de Voice begintquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je commentaar betekende dat je ging zappen
De Voice duurt nog wel een half jaar of jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle liedjes van vanavond. Gewoon omdat het kan.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
FreshK*t weer een nummer waarbij je niet hoeft te zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle liedjes van vanavond. Gewoon omdat het kan.![]()
Nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hè, ik vind die Yes-R zo sympathiek als de pest
Voel je voorhoofd eens?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hè, ik vind die Yes-R zo sympathiek als de pest
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle liedjes van vanavond. Gewoon omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ja ik schreef toch een uur of wat geleden dat hij en Do me niet irriteren?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]Nadat Lucie Silvas het heeft gezongen denkt iedereen het te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iedereen die denkt dat dit nummer origineel is met het hele orkest... en denken dat na te kunnen doen... ophangen!quote:
Tussen "niet irriteren" en "sympathiek" zit best wel een verschilquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik schreef toch een uur of wat geleden dat hij en Do me niet irriteren?
Teletekst 888 of 222 misschien?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker karaokeavondje.... ik mis alleen de tekst onderin
Ah ja dat ging om het presenterenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tussen "niet irriteren" en "sympathiek" zit best wel een verschil
Schenk maar een borrel inquote:
Ga ik straks ook maar eens doen, net recentelijk een fijne fles wijn gekregen, toch maar eens testenquote:
Waar is dat te zien?quote:
Ow wat deed je het goed..quote:
Johquote:
thnx... Nog ff linkje naar het fok forum (A)quote:
TAL / [The Voice UK] #40 - S02: Cheesy knot op je kanusquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
thnx... Nog ff linkje naar het fok forum (A)
Kennelijk wel, anders kwam ie wel wat 'echter' overquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow wat deed je het goed..
Wat leuk/jammer dat je (niet) door bent...
Maar gewoon doorzetten he!!!
Eens kijken wat de Jury vond...
Ow dat is jammer/heel leuk
Je deed het echt heel goed..
Tot volgend jaar/volgende week....
Niet zo heel lastig
KOm je ook The Voice UK kijken danquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
dode dieren, dat wil ik niet zien dus ik sla drekwerk over
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
KOm je ook The Voice UK kijken dan?
thnxquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
TAL / [The Voice UK] #40 - S02: Cheesy knot op je kanus
Alleen even dit stukjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Doe eens rustig, en blijf eens gewoon zitten
Vorige week waren het dode mensenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
dode dieren, dat wil ik niet zien dus ik sla drekwerk over
Nee dankjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij je wc al volgehangen met one direction posters?
Josti-band. The Auditionsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:26 schreef ZaZoe het volgende:
Ik denk dat niet 1 van deze kandidaten de liveshows van de Voice zouden halen,...misschien eentje..
Da's goed voor de stoelgang?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij je wc al volgehangen met one direction posters?
whut?quote:
zou jij extra lang op een wc blijven zitten als one direction je aanstaart?quote:
Er is maar 1 origineel he, en da's het origineelquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Burner82 het volgende:
leuker dan het origineel??? Welk origineel kent hij dan?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelukkig, mijn hamster begon al bang te worden
Schijten met de ogen dichtquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zou jij extra lang op een wc blijven zitten als one direction je aanstaart?
Ja, maar dat is nog niet helemaal bekend blijkbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er is maar 1 origineel he, en da's het origineel
Dat. Sneu voor die jongenquote:
Want? Bang om homo te zijn?quote:
OMG is Yes-R een meisjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
oh deez...ik vergeet nog steeds dat het geen jongetje is
Datquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
oh deez...ik vergeet nog steeds dat het geen jongetje is
Nee, maar gewoon zo upfront die vraag uit het niets en ik vermoed dat het soms ook stemmers kost, dus ik zie de logica niet in. Weet jij veel of die jongen dat graag wil delen.quote:
Je wilt vol met je bakkes in beeld, bekend worden.... maar dat niet zeggen... doe het dan gewoon nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zo upfront die vraag uit het niets en ik vermoed dat het soms ook stemmers kost, dus ik zie de logica niet in. Weet jij veel of die jongen dat graag wil delen.
Dan is het een duobrowquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
Bij Melissa heb ik het idee dat haar unibrow in het midden abrupt is onderbroken
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik Erik zie denk ik aan de Tv Kantine, ...
Ik ken het niet, maar klinkt nietquote:
Haar wenkbrauwen worden wel steeds dunner.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
Bij Melissa heb ik het idee dat haar unibrow in het midden abrupt is onderbroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |