Schenk maar een borrel inquote:
Ga ik straks ook maar eens doen, net recentelijk een fijne fles wijn gekregen, toch maar eens testenquote:
Waar is dat te zien?quote:
Ow wat deed je het goed..quote:
Johquote:
thnx... Nog ff linkje naar het fok forum (A)quote:
TAL / [The Voice UK] #40 - S02: Cheesy knot op je kanusquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
thnx... Nog ff linkje naar het fok forum (A)
Kennelijk wel, anders kwam ie wel wat 'echter' overquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow wat deed je het goed..
Wat leuk/jammer dat je (niet) door bent...
Maar gewoon doorzetten he!!!
Eens kijken wat de Jury vond...
Ow dat is jammer/heel leuk
Je deed het echt heel goed..
Tot volgend jaar/volgende week....
Niet zo heel lastig
KOm je ook The Voice UK kijken danquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
dode dieren, dat wil ik niet zien dus ik sla drekwerk over
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
KOm je ook The Voice UK kijken dan?
thnxquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
TAL / [The Voice UK] #40 - S02: Cheesy knot op je kanus
Alleen even dit stukjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Doe eens rustig, en blijf eens gewoon zitten
Vorige week waren het dode mensenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
dode dieren, dat wil ik niet zien dus ik sla drekwerk over
Nee dankjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij je wc al volgehangen met one direction posters?
Josti-band. The Auditionsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:26 schreef ZaZoe het volgende:
Ik denk dat niet 1 van deze kandidaten de liveshows van de Voice zouden halen,...misschien eentje..
Da's goed voor de stoelgang?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij je wc al volgehangen met one direction posters?
whut?quote:
zou jij extra lang op een wc blijven zitten als one direction je aanstaart?quote:
Er is maar 1 origineel he, en da's het origineelquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Burner82 het volgende:
leuker dan het origineel??? Welk origineel kent hij dan?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelukkig, mijn hamster begon al bang te worden
Schijten met de ogen dichtquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zou jij extra lang op een wc blijven zitten als one direction je aanstaart?
Ja, maar dat is nog niet helemaal bekend blijkbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er is maar 1 origineel he, en da's het origineel
Dat. Sneu voor die jongenquote:
Want? Bang om homo te zijn?quote:
OMG is Yes-R een meisjequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
oh deez...ik vergeet nog steeds dat het geen jongetje is
Datquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
oh deez...ik vergeet nog steeds dat het geen jongetje is
Nee, maar gewoon zo upfront die vraag uit het niets en ik vermoed dat het soms ook stemmers kost, dus ik zie de logica niet in. Weet jij veel of die jongen dat graag wil delen.quote:
Je wilt vol met je bakkes in beeld, bekend worden.... maar dat niet zeggen... doe het dan gewoon nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zo upfront die vraag uit het niets en ik vermoed dat het soms ook stemmers kost, dus ik zie de logica niet in. Weet jij veel of die jongen dat graag wil delen.
Dan is het een duobrowquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
Bij Melissa heb ik het idee dat haar unibrow in het midden abrupt is onderbroken
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik Erik zie denk ik aan de Tv Kantine, ...
Ik ken het niet, maar klinkt nietquote:
Haar wenkbrauwen worden wel steeds dunner.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
Bij Melissa heb ik het idee dat haar unibrow in het midden abrupt is onderbroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |