En helaas wordt Next Pop Talent uitgezonden door SBS, daardoor garantie lage tot zeer lage kijkcijfers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou X-factor begon gister op 4 net zo onnozel als dit op SBS, met die momenten van het publiek en onzin over de kandidaten.![]()
Ik geloof dat ik The Next Pop Talent veel meer vermakelijk vind.Jammer genoeg zijn de talenten minder goed.
Maar de presentatie is zo ontzettend veel degelijker met Martijn Krabbé.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou X-factor begon gister op 4 net zo onnozel als dit op SBS, met die momenten van het publiek en onzin over de kandidaten.![]()
Ik geloof dat ik The Next Pop Talent veel meer vermakelijk vind.Jammer genoeg zijn de talenten minder goed.
Jup, dat helemaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En helaas wordt Next Pop Talent uitgezonden door SBS, daardoor garantie lage tot zeer lage kijkcijfers.
RTL 4 betekent zelfs voor een schijt-programma minimaal 1 miljoen kijkers.
Kan bijna niet misgaan.
Ik vond Yes-R en Do echt bijzonder niet-irritant, ik heb me verbaasd dat ik ze telkens weer 'best oke' vond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar de presentatie is zo ontzettend veel degelijker met Martijn Krabbé.
Yes-R en Do zijn immense faalhazen qua presentatie.
Dit vind ik inderdaad ook erg meevallenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Yes-R en Do echt bijzonder niet-irritant, ik heb me verbaasd dat ik ze telkens weer 'best oke' vond.
En Martijn heeft 30 programma's en tig jaar ervaring, dat is natuurlijk geen vergelijking. Maar het is wel prettiger kijken, ja.
Je geilt gewoon op haar boezem.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Do het beter doen dan haar collega's die de dans programma's presenteren...
Dat zou nogal slecht zijn voor mijn homo-reputatie denk je niet?quote:
SMOESJENS!!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Dat zou nogal slecht zijn voor mijn homo-reputatie denk je niet?
Och, het voordeel van homo zijn... je mag over tieten praten, er naar kijken en er aan zittenquote:
Er stonden er 6 gepland, maar er kijken te weinig mensenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
te veel auditie rondes en maar 3 live shows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |