Maar stemde zo voor de jongen, of voor het meisje?? Androgyne kneus...quote:
Schat rond de 300,000quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:10 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er hebben gekeken
Waarschijnlijk wel. Wel zonde... het is misschien niet de beste uitvoering, maar het verdient toch wel wat meer kijkersquote:
Serieusquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef hunter2011 het volgende:
Hmm, heb vrijdag Bloed, Zweet en Tranen gezien en verbaasde me over het nivo van de kandidaten.
Beter dan next Poptalent.
Superwauwwwwwquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
De nummers van vanavond staan ook op Spotify
Hoe chagerijnig keek Ruud vanavond?quote:Op zondag 14 april 2013 00:32 schreef female81 het volgende:
Als érgernis-cq. afreageer-televisie was het inderdaad helemaal top, ja.
Haha, okay.quote:Op zondag 14 april 2013 00:38 schreef female81 het volgende:
O, je hebt niet gekeken?
Er werd maar weinig gelachen vanachter dat deel van de jurytafel, hij was ook kritischer dan anders.
Deze link geeft trouwens ook wel een indruk van hoe de show was: https://twitter.com/search/realtime?q=tnpt&src=typd
quote:Eerste liveshow The Next Pop Talent kijkcijferflop
Met slechts 325.000 kijkers is de eerste liveshow van The Next Pop Talent uitgelopen op een mislukking. Vorige week trok de talentenjacht nog 407.000 kijkers. Het aantal liveshows van het SBS-televisieprogramma was eerder al gehalveerd, vanwege tegenvallende kijkcijfers.
Toch best coulant van SBS dat ze er uberhaupt nog zendtijd aan gaan verkwanselenquote:
ja, ze blijven hopen op beter denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch best coulant van SBS dat ze er uberhaupt nog zendtijd aan gaan verkwanselen
Nou X-factor begon gister op 4 net zo onnozel als dit op SBS, met die momenten van het publiek en onzin over de kandidaten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef Natalie het volgende:
Oh ja, dit is helemaaaaaaaaaal anders dan al die andere talentenjachten.
En helaas wordt Next Pop Talent uitgezonden door SBS, daardoor garantie lage tot zeer lage kijkcijfers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou X-factor begon gister op 4 net zo onnozel als dit op SBS, met die momenten van het publiek en onzin over de kandidaten.![]()
Ik geloof dat ik The Next Pop Talent veel meer vermakelijk vind.Jammer genoeg zijn de talenten minder goed.
Maar de presentatie is zo ontzettend veel degelijker met Martijn Krabbé.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou X-factor begon gister op 4 net zo onnozel als dit op SBS, met die momenten van het publiek en onzin over de kandidaten.![]()
Ik geloof dat ik The Next Pop Talent veel meer vermakelijk vind.Jammer genoeg zijn de talenten minder goed.
Jup, dat helemaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En helaas wordt Next Pop Talent uitgezonden door SBS, daardoor garantie lage tot zeer lage kijkcijfers.
RTL 4 betekent zelfs voor een schijt-programma minimaal 1 miljoen kijkers.
Kan bijna niet misgaan.
Ik vond Yes-R en Do echt bijzonder niet-irritant, ik heb me verbaasd dat ik ze telkens weer 'best oke' vond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar de presentatie is zo ontzettend veel degelijker met Martijn Krabbé.
Yes-R en Do zijn immense faalhazen qua presentatie.
Dit vind ik inderdaad ook erg meevallenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Yes-R en Do echt bijzonder niet-irritant, ik heb me verbaasd dat ik ze telkens weer 'best oke' vond.
En Martijn heeft 30 programma's en tig jaar ervaring, dat is natuurlijk geen vergelijking. Maar het is wel prettiger kijken, ja.
Je geilt gewoon op haar boezem.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Do het beter doen dan haar collega's die de dans programma's presenteren...
Dat zou nogal slecht zijn voor mijn homo-reputatie denk je niet?quote:
SMOESJENS!!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Dat zou nogal slecht zijn voor mijn homo-reputatie denk je niet?
Och, het voordeel van homo zijn... je mag over tieten praten, er naar kijken en er aan zittenquote:
Er stonden er 6 gepland, maar er kijken te weinig mensenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
te veel auditie rondes en maar 3 live shows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |