quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Probeer nog wat mensen in dit topic te trekken,..anders wordt het zo stilquote:
Dit is niet The Voice...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
Wat wordt er vanavond veel vals gezongen
Daar heb je gelijk in. Maar het valt gewoon op dat ze bijna allemaal slechter zingen dan vorige keren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is niet The Voice...
Zie je een Sandra, Ivar of Floortje zingen bij dit SBS-programma?
Maar dan nog had ik het wel wat zuiverder verwachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is niet The Voice...
Zie je een Sandra, Ivar of Floortje zingen bij dit SBS-programma?
Er is iets vreemds met het geluid heb ik het idee. Microfoons niet goed afgesteld ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het valt gewoon op dat ze bijna allemaal slechter zingen dan vorige keren.
Dat kan, maar ze zingen ook wel echt vals heb ik het idee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Er is iets vreemds met het geluid heb ik het idee. Microfoons niet goed afgesteld ofzo.
Neuhjquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
live shows...
hebben de live shows weer thema's zoals idols had?
Ze is als laatste. Vaak zijn de kandidaten die als laatst zijn het bestquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef ZaZoe het volgende:
Ben benieuwd hoe Jody het straks doet, was vorige keer wel met de hakken over de sloot door.
welke emo hoort de site?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
WTF, ik zit een beetje op Pinterest te zoeken, kom ik deze pagina tegen: http://pinterest.com/MaddieeMaeee/welcome-to-my-life/
Onder bijna elke foto: 'Au revoir, mes amis.'
Dus?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
WTF, ik zit een beetje op Pinterest te zoeken, kom ik deze pagina tegen: http://pinterest.com/MaddieeMaeee/welcome-to-my-life/
Onder bijna elke foto: 'Au revoir, mes amis.'
ja, dat mag..quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Iemand die het leven een beetje zat is blijkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |