triest...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Om hoeveel euro zou het gaan bij een meisje van 9? Wat ontzettend triest, dit.
dat wil ik ook wel eens weten. Hopelijk meldt die onbekende vrouw zich. Misschien dat zij een beschrijving kan geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Vier tegen 1? Goh, welke bevolkingsgroep zou dat nou geweest zijn...
ach voor vele hier zijn al denk ik wel duidelijk zijn welke nationaliteit er achter zit ..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:02 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel eens weten. Hopelijk meldt die onbekende vrouw zich. Misschien dat zij een beschrijving kan geven.
Er zat ook een blanke tussenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Good_Luck het volgende:
er blijken 3 lichtgetinte daders te zijn geweest. In dit soort gevallen vraag ik me meteen af in hoeverre er sprake is geweest van discriminatie.
Lastig, lastig. *denkt diep na*quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef Good_Luck het volgende:
AMSTERDAM -
Een 9-jarig meisje is woensdag in Krimpen aan den IJssel ernstig gewond geraakt na een poging tot beroving door vier jongens. Doordat een nog onbekende vrouw tussenbeide kwam, werd erger voorkomen. Het meisje ligt in een ziekenhuis met een zware hersenschudding en een bloeding in de hersenen. De vier jongens zijn nog niet gepakt. Dat meldde de politie donderdag.
De vier wilden geld hebben van het meisje, vervolgens werd ze geslagen en op de grond gegooid. De politie wil graag de vrouw spreken om te horen wat er is gebeurd. De jongens zijn ongeveer 14 à 15 jaar, zegt de politie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_na_beroving__.html
Vier jongens die in groepsverband een meisje aanvallen. Waar gaat dit heen met ons Nederlanders? We moeten alle bezuinigingen op de jeugd meteen terugdraaien.
Het feit dat dit gevoel bij het lezen van dit courantenartikel bij mij naar boven komt emotioneerde mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het geen Nederlanders zijn? heb je hun paspoorten gezien?
Bekijk het van de positieve kant: er is toch sprake van samenwerking, ondanks het verschil qua achtergrond.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Good_Luck het volgende:
er blijken 3 lichtgetinte daders te zijn geweest. In dit soort gevallen vraag ik me meteen af in hoeverre er sprake is geweest van discriminatie.
Ja drie stuks, heb ik begrepen uit een reactie hierbovenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef Loop-y het volgende:
Amper allochtonen hier ook, de Marokkanen zijn op één hand te tellen.
Dat mag je in dit verrotte landtje niet zeggen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet niet wat je lult maar het staat gewoon in diverse kranten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dat mag je in dit verrotte landtje niet zeggen.
foei
Ze kunnen wel een nederlands paspoort hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het nederlanders zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het geen Nederlanders zijn? heb je hun paspoorten gezien?
Ik ben het daar niet mee eens en ik denk dat jouw visie de kern van het probleem is mbt de integratie. Zie ze als Nederlanders en ze zullen zich gedragen als Nederlanders.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Ze kunnen wel een nederlands paspoort hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het nederlanders zijn.
In dit landje krijg je met deze politiek een pas kado als je in dit land komt.
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens en ik denk dat jouw visie de kern van het probleem is mbt de integratie. Zie ze als Nederlanders en ze zullen zich gedragen als Nederlanders.
Kopje thee erbij.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:59 schreef 3-voud het volgende:
Goed gesprekje met veel begrip en subsidie doet wonderen. Echt.
Tuurlijk jij weer.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens en ik denk dat jouw visie de kern van het probleem is mbt de integratie. Zie ze als Nederlanders en ze zullen zich gedragen als Nederlanders.
Ik kijk genuanceerder naar de realiteit en ik verdedig niemand. Feit blijft dat zolang wij bepaalde groepen niet zien als volwaardige burgers wij ook met de consequenties moeten leven.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Tuurlijk jij weer.
Ga dat volk maar weer is even lekker hier zitten te verdedigen zoals je dat bij ieder topic doet als ze weer wat uitvreten.
Vermoedelijk zijn ze gewoon hier geboren gezien hun leeftijd. Waar maak jij op uit dat ze uit een ander land komen?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Ze kunnen wel een nederlands paspoort hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het nederlanders zijn.
In dit landje krijg je met deze politiek een paspoort kado als je in dit land komt.
Eens.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:38 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ik kijk genuanceerder naar de realiteit en ik verdedig niemand. Feit blijft dat zolang wij bepaalde groepen niet zien als volwaardige burgers wij ook met de consequenties moeten leven.
Of als je ouders een Nederlands paspoort en jij hier GEBOREN bent.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef fokky100 het volgende:
[..]
In dit landje krijg je met deze politiek een paspoort kado als je in dit land komt.
Dan hoor je je nog aan te passenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Of als je ouders een Nederlands paspoort en jij hier GEBOREN bent.
Wat een triest excuus. Chinezen komen ook niet altijd in het nieuws dat ze weer iemand aanvallen/beroven enz. En ndat je de schuld bij nederlanders durft neer te leggen als er WEER een groepje licht getinte zich verschrikkelijk misdragen kan ik niet anders concluderen dat de multiculturele smenleving nooit zal slagen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:38 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Ik kijk genuanceerder naar de realiteit en ik verdedig niemand. Feit blijft dat zolang wij bepaalde groepen niet zien als volwaardige burgers wij ook met de consequenties moeten leven.
Omdat je hoogstwaarschijnlijk aan het kortste eind trekt, ik deel de mening van Good_Luck dat mensen zoals jij het alleen maar erger maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:41 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dan hoor je je nog aan te passen
Maargoed ik ga er verder niet op in met die theedrinkers hier.
Mee eensquote:Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Wat een triest excuus. Chinezen komen ook niet altijd in het nieuws dat ze weer iemand aanvallen/beroven enz. En ndat je de schuld bij nederlanders durft neer te leggen als er WEER een groepje licht getinte zich verschrikkelijk misdragen kan ik niet anders concluderen dat de multiculturele smenleving nooit zal slagen.
Dit heeft helemaal niks met aanpassen te maken. Je zegt toch niet tegen een crimineel dat hij zich moet aanpassen? Hij moet gewoon normaal doen. En daar geef je hem een straf voor.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:41 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dan hoor je je nog aan te passen
Maargoed ik ga er verder niet op in met die theedrinkers hier.
nou.. het gebruik van het woord 'zolang' insinueert dat deze consequenties, waarmee je dus doelt op dit soort gewelddadigheden door allochtonen, ophouden wanneer wij ze als volwaardig burger gaan zien. En dat is niet te zeggen, want toekomst voorspellen enzo ..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:38 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Wat natuurlijk nog steeds grotendeels bullshit is. Alsof burgerschap de enige factor van de motivatie voor dit soort misdaden is.quote:Omdat wij bepaalde groepen niet zien als volwaardige burgers zullen wij ook met de consequenties moeten leven.
Ik kook van woede, wat een laf tuig.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Good_Luck het volgende:
er blijken 3 lichtgetinte daders te zijn geweest.
Er zijn dan ook een stuk minder Chinezen in Nederland en de meesten hebben gewoon een baan, vaak in hun eigen kringen maar toch.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Wat een triest excuus. Chinezen komen ook niet altijd in het nieuws dat ze weer iemand aanvallen/beroven enz. En ndat je de schuld bij nederlanders durft neer te leggen als er WEER een groepje licht getinte zich verschrikkelijk misdragen kan ik niet anders concluderen dat de multiculturele smenleving nooit zal slagen.
Ik kom niet WEER in het nieuws,hun wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
als ze je wijzen op je foute denkwijze.
Misschien moet jij ook eens wat meer thee gaan drinken. Schijnt kalmerend te werken. Geen suiker gebruiken though.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Ik kom niet WEER in het nieuws,hun wel.
Wie denkt er dan verkeerd.
Juist de theedrinkers
Hou maar op.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dat multiculturele sprookje wat ons de afgelopen 40 jaar door de strot is geduwd. Naar 'opsporing verzocht' kijk ik al niet meer want dat is slecht voor mijn bloeddruk.
Ik kook van woede, wat een laf tuig.
Nee, jij. Je leest volgens mij ook niet goed. Niemand in dit topic erkent het probleem niet. Maar jij zit gewoon onzin te brabbelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Ik kom niet WEER in het nieuws,hun wel.
Wie denkt er dan verkeerd.
Juist de theedrinkers
En geen opvoeding.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
Deze jongens hadden waarschijnlijk geen buurthuis.
Dream on.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
We hebben het hier waarschijnlijk over mensen die hier geboren zijn, 2de of derde generatie. Dan speelt integratie geen rol meer. Ook de islam niet. Dan gaat het vooral om de breuk die in de samenleving is ontstaan.
Je hebt zeker zelf geen kinderen he.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb ik hier niks tegen in te brengen. Sterke reactie!
En wil jij dan die oogkleppen afdoen? Er zijn wellicht tig redenen waardoor allochtone jongeren relatief gezien een groter aandeel hebben bij gewelddadige misdrijven. Dat er onder andere een groter beeld bestaat dat deze jongeren niet als volwaardige burgers ziet, zal vast één van de redenen zijn. Maar doen alsof dit de enige reden is, waard om te noemen .. dan onderken en onderschat je toch wel het hele probleem en draag je niets bij aan de oplossing.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook eens wat meer thee gaan drinken. Schijnt kalmerend te werken. Geen suiker gebruiken though.
Hou toch op man.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Hou maar op.
Die theedrinkers hier snappen het pas als het te laat is.(ook dan willen ze die nog helpen)
Het had hun dochter maar is moeten zijn,dan draaien ze pas om.
Je zou toch wel kunnen verwachten dat zo'n 2e of 3e generatie inmiddels ingeburgerd is en de taal fatsoenlijk spreekt, toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb ik hier niks tegen in te brengen. Sterke reactie!
Ik weet niet wat dat er mee te maken heeft. Ik leg uit dat integratie en Islam helemaal geen rol spelen in deze. Wat hebben mijn eventuele kinderen er mee te maken?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Je hebt zeker zelf geen kinderen he.
Daar hebben deze kinderen toch niets mee te maken ?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je kansloze mensen uit het Rifgebergte haalt omdat die zo lekker goedkoop zijn.
Taal goed spreken is niet gelijk aan ingeburgerd zijn. Ik verwacht dat iedereen de taal goed kan spreken. Toch kom ik regelmatig Nederlanders tegen die er niks van bakken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Je zou toch wel kunnen verwachten dat zo'n 2e of 3e generatie inmiddels ingeburgerd is en de taal fatsoenlijk spreekt, toch? We zitten opgescheept met mensen die hier helemaal niet thuishoren.
Komt dat misschien door de wijze waarop wij allemaal onze samenleving sinds de jaren '80 geheel toegespitst hebben op status, materialisme en geld?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hebben deze kinderen toch niets mee te maken ?
Het zijn verdomme jongens van 14! Hoe moet dat ooit goedkomen?
Geld pikken van een kind van 9. Sinds wanneer hebben die geld bij zich? Wat een rare kromme samenleving wordt dit waar je kinderen niet eens meer op straat kunt laten spelen omdat ze beroofd, ja beróófd en mishandeld kunnen worden door een stel koters die amper ouder zijn dan dat arme kind.
Religie en integratie spelen geen rol meer? Ook niet via bijvoorbeeld familie of opvoeding?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, jij. Je leest volgens mij ook niet goed. Niemand in dit topic erkent het probleem niet. Maar jij zit gewoon onzin te brabbelen.
We hebben het hier waarschijnlijk over mensen die hier geboren zijn, 2de of derde generatie. Dan speelt integratie geen rol meer. Ook de islam niet. Dan gaat het vooral om de breuk die in de samenleving is ontstaan.
Gelul, kansloze mensen uit turkije doen het stukken beter en kanslozen uit china ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je kansloze mensen uit het Rifgebergte haalt omdat die zo lekker goedkoop zijn.
"Marokkanenprobleem" is dan ook een verwerpelijke term.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed om te weten dat we geen Marokkanenprobleem hebben en dat dit maar een incidentje is, als ik de politiek moet geloven dan
Als je zelf een dochter van 14 hebt en je leest in 1 week over een beroving van een gsm(8 jongens tegen 1 meisje) en nu weer 4 jongens tegen een meisje van 9 dan begin je zo te denken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat er mee te maken heeft. Ik leg uit dat integratie en Islam helemaal geen rol spelen in deze. Wat hebben mijn eventuele kinderen er mee te maken?
Nee. Lees de verschillende rapporten hier over maar. De typische probleemjongeren die op straat hangen en mensen lastig vallen zijn geen moskeebezoekers.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Religie en integratie spelen geen rol meer? Ook niet via bijvoorbeeld familie of opvoeding?
'Ze' hebben het aan zichzelf te danken... Fijn. Hiermee mag ik ervan uitgaan dat je gelooft in een soort gepredestineerde criminele aanleg in álle Marokkanen?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Als je zelf een dochter van 14 hebt en je leest in 1 week over een beroving van een gsm(8 jongens tegen 1 meisje) en nu weer 4 jongens tegen een meisje van 9 dan begin je zo te denken.
En dat hebben ze aan zich zelf te danken.k..volk
waarom, het klopt toch? >60% van de marokkanen zorgt voor grote problemen, dus je hoeft niet eens meer echt te generaliseren als je zegt dat marokkanen garant staan voor problemen. Misschien moet je eens een paar jaar in kanaleneiland gaan wonen om te zien waar dit over gaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Marokkanenprobleem" is dan ook een verwerpelijke term.
Omdat het een term is die impliceert dat 'een probleem' terug te herleiden is puur en alleen op etniciteit. Hetgeen lachwekkend simplistisch is.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
waarom, het klopt toch? >60% van de marokkanen zorgt voor grote problemen, dus je hoeft niet eens meer echt te generaliseren als je zegt dat marokkanen garant staan voor problemen. Misschien moet je eens een paar jaar in kanaleneiland gaan wonen om te zien waar dit over gaat.
Geen gepredestineerde aanleg, maar wel gepredestineerde cultuur en opvoeding. Tijd om dit soort idioten verplicht te steriliseren. Kun je niet normaal doen, dan ook geen kinderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Ze' hebben het aan zichzelf te danken... Fijn. Hiermee mag ik ervan uitgaan dat je gelooft in een soort gepredestineerde criminele aanleg in álle Marokkanen?
Het is heel simpele kansrekening. Je hebt een groepje marokkaanse bontkraagjes en jij een nieuwe iphone, het is donker. Loop jij al bellend door dat groepje?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat het een term is die impliceert dat 'een probleem' terug te herleiden is puur en alleen op etniciteit. Hetgeen lachwekkend simplistisch is.
Zo, zo... Verplichte sterilisatie... Nadat het kroost al eens de fout is ingegaan of echt preventief? En dan alleen bij de jongens? Marokkaanse vrouwen doen het kennelijk veel beter.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Geen gepredestineerde aanleg, maar wel gepredestineerde cultuur en opvoeding. Tijd om dit soort idioten verplicht te steriliseren. Kun je niet normaal doen, dan ook geen kinderen.
ssst de thee is nog niet klaar, pvda schuift zo aanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb geen iphone.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is heel simpele kansrekening. Je hebt een groepje marokkaanse bontkraagjes en jij een nieuwe iphone, het is donker. Loop jij al bellend door dat groepje?
We hebben een probleem (toename gewelddadige mishandelingen door jongeren) waarin bepaalde allochtone groepen relatief gezien een groter aandeel hebben. Maar dat probleem wordt echt niet opgelost door het zon stigmatiserende naam te geven die suggesteert alsof alleen zij en zij alleen, de schuldigen zijn. Hoe zagen die (Belgische, ok misschien komt het daar door .. hehequote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed om te weten dat we geen Marokkanenprobleem hebben en dat dit maar een incidentje is, als ik de politiek moet geloven dan
Rond 1965 werden die mensen hier naartoe gehaald om te komen werken, uit een kansloos gebied. Gezinshereniging was een clausule in het contract dat Nederland met Marokko had. De Nederlandse taal hoefden ze niet machtig te zijn veelal waren ze ook gewoon te dom om een andere taal te leren. Maar ja, goedkope arbeidskrachten. Dat heeft er wel degelijk mee te maken waarom de jongeren van nu gebrekkig Nederlands spreken, thuis hoeft dat gewoon niet, onderling blijven ze de moedertaal voeren.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hebben deze kinderen toch niets mee te maken ?
Het zijn verdomme jongens van 14! Hoe moet dat ooit goedkomen?
Geld pikken van een kind van 9. Sinds wanneer hebben die geld bij zich? Wat een rare kromme samenleving wordt dit waar je kinderen niet eens meer op straat kunt laten spelen omdat ze beroofd, ja beróófd en mishandeld kunnen worden door een stel koters die amper ouder zijn dan dat arme kind.
Lekker uit de onderbuik.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, zo... Verplichte sterilisatie... Nadat het kroost al eens de fout is ingegaan of echt preventief? En dan alleen bij de jongens? Marokkaanse vrouwen doen het kennelijk veel beter.
het is egwoon niet waar. Heb je een goede opleiding kom je gewoon binnen. Maar niet als je zelfs je mbo niet afmaakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Rond 1965 werden die mensen hier naartoe gehaald om te komen werken, uit een kansloos gebied. Gezinshereniging was een clausule in het contract dat Nederland met Marokko had. De Nederlandse taal hoefden ze niet machtig te zijn veelal waren ze ook gewoon te dom om een andere taal te leren. Maar ja, goedkope arbeidskrachten. Dat heeft er wel degelijk mee te maken waarom de jongeren van nu gebrekkig Nederlands spreken, thuis hoeft dat gewoon niet, onderling blijven ze de moedertaal voeren.
"Wij" moeten eerst maar eens beginnen door die mensen een eerlijke kans te geven op de arbeidsmarkt. Dat gebeurt gewoon niet. en tja, het geld moet ergens vandaan komen........
Mwah, hoeft niet per sé. Mijn ouders behoren ook tot die groep. Met een bepaalde zekerheid kan ik je vertellen dat mijn Nederlands beter is dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Rond 1965 werden die mensen hier naartoe gehaald om te komen werken, uit een kansloos gebied. Gezinshereniging was een clausule in het contract dat Nederland met Marokko had. De Nederlandse taal hoefden ze niet machtig te zijn veelal waren ze ook gewoon te dom om een andere taal te leren. Maar ja, goedkope arbeidskrachten. Dat heeft er wel degelijk mee te maken waarom de jongeren van nu gebrekkig Nederlands spreken, thuis hoeft dat gewoon niet, onderling blijven ze de moedertaal voeren.
"Wij" moeten eerst maar eens beginnen door die mensen een eerlijke kans te geven op de arbeidsmarkt. Dat gebeurt gewoon niet. en tja, het geld moet ergens vandaan komen........
Uiteraard, nu moet eerst de 'je woont zelf waarschijnlijk in een villa in Bloemendaal tussen roomblanke D66-ers en de enige niet-Westerse allochtoon die je kent is de Filipijnse amah die je voor een habbekrats voor je verwende kroost laat zorgen'-argumentatie nog komen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Lekker uit de onderbuik.
Maar nu eve serieus. Maak het eens mee voor een paar jaar, dan piep je wel anders. Een kennis van mij was ook altijd zo multiculti, maar nu haar dochter 16 is , is ze echt wat anders gaan denken. Meisje is al meerdere keren aangerand een keer verkracht en ze durft in die wijk niet meer over straat. En dit is echt niet gedaan door al die roomblanke tokkies.
Iets met discriminatie op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Gelul, kansloze mensen uit turkije doen het stukken beter en kanslozen uit china ook.
Mijn bloed gaat koken van dergelijke berichten en het is inmiddels toch tijd dat niemand meer kan ontkennen dat er grote problemen zijn onder bepaalde bevolkingsgroepen. Gedraag je als een fatsoenlijk burger en je wordt ook zo behandeld.
Reken maar dat de meeste marokkanen in marokko het debiel vinden wat wij hier toestaan.
Wat zeg je dan? Criminaliteit is intrinsiek gelinkt aan etniciteit?quote:
"Marokkaanse jongens blijven het vaakst verdachte"quote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zeg je dan? Criminaliteit is intrinsiek gelinkt aan etniciteit?
Vent, zeg nou gewoon wat je wil zeggen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
"Marokkaanse jongens blijven het vaakst verdachte"
Wat begrijp je niet?
De religie die allochtone jongeren van huis uit meekrijgen botst met onze grotendeels (of historisch gezien, whatever..) joods-christelijke samenleving. Ik zeg nergens dat dit hét probleem is, maar het is wel een factor. Zelfde voor een gefaald integratiebeleid en wat dit voor veel mensen nog steeds betekent. En vele andere factoren, waarvan er genoeg zijn die inderdaad niets of op een hele andere manier met achtergrond te maken hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Lees de verschillende rapporten hier over maar. De typische probleemjongeren die op straat hangen en mensen lastig vallen zijn geen moskeebezoekers.
Als je zegt dat integratie dit probleem oplost suggereer je dat in land x (Marokko als voorbeeld) het heel normaal is om kleine meisjes te overvallen. Wat gewoon niet zo is.
Nou ja, dit dus. Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:17 schreef Jellereppe het volgende:
Wel ernstig voor het kind. Een zware hersenschudding en een bloeding in haar hersenen. Waar is het mis gegaan met die debieltjes.
Tuurlijk nooit eens naar je zelf kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Iets met discriminatie op de arbeidsmarkt.
Importeer een volk wat een paar honderd jaar achterloopt in ontwikkeling alsmede enkele tientallen IQ-punten. Wat schat je dat de uitkomst is?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zeg je dan? Criminaliteit is intrinsiek gelinkt aan etniciteit?
Je bent de eerste allochtoon die dit hier uitspreekt, dat siert jequote:Op donderdag 11 april 2013 22:17 schreef Jellereppe het volgende:
Wel ernstig voor het kind. Een zware hersenschudding en een bloeding in haar hersenen. Waar is het mis gegaan met die debieltjes.
Nederland in de jaren 60 behoefte aan laaggeschoolde arbeidsimmigranten en haalde die ook binnen. De gastarbeiders moesten hun eigen identiteit behouden zodat de terugkeer naar eigen land makkelijker was. Echter hadden de rechtse partijtjes gezinshereniging toegelaten waardoor de mensen een verblijfsvergunning kregen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
het is egwoon niet waar. Heb je een goede opleiding kom je gewoon binnen. Maar niet als je zelfs je mbo niet afmaakt.
Inderdaad, geen andere woorden voor..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Om hoeveel euro zou het gaan bij een meisje van 9? Wat ontzettend triest, dit.
Jelle is tof.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je bent de eerste allochtoon die dit hier uitspreekt, dat siert je
Gelukkig, daar is de eerste Bell Curve-liefhebber.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Importeer een volk wat een paar honderd jaar achterloopt in ontwikkeling alsmede enkele tientallen IQ-punten. Wat schat je dat de uitkomst is?
Dat kan.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, hoeft niet per sé. Mijn ouders behoren ook tot die groep. Met een bepaalde zekerheid kan ik je vertellen dat mijn Nederlands beter is dan de gemiddelde Nederlander.
Ik ook niet. Maar: if it looks like a duck (bontkraag) if it quacks like a duck (wolla! meisje!) it probably is a duck (afschieten graag).quote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, nu moet eerst de 'je woont zelf waarschijnlijk in een villa in Bloemendaal tussen roomblanke D66-ers en de enige niet-Westerse allochtoon die je kent is de Filipijnse amah die je voor een habbekrats voor je verwende kroost laat zorgen'-argumentatie nog komen.
Het gaat ook niet om het verdedigen van misdadigers (wat verkrachters en dieven zijn); het gaat om het ethische principe dat ik nooit en te nimmer iemand bij voorbaat zal beoordelen puur en alleen op basis van diens afkomst.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Tuurlijk nooit eens naar je zelf kijken
Ja dag, dat is de omgekeerde wereld! Die 'bepaalde groepen' gaan de fout in. Zij zijn dan ook degenen die moeten veranderen. Zij moeten de eerste stap zetten. Zij moeten zich eerst maar eens gedragen en dan komt het vanzelf dat ze als 'volwaardige burgers' worden gezien. Ja, ik geloof nog steeds in een tolerant NL, maar daar moet wel wat voor gebeuren.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:38 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Feit blijft dat zolang wij bepaalde groepen niet zien als volwaardige burgers wij ook met de consequenties moeten leven.
Uhuh, jochies die nog te jong zijn om een echte baan te hebben die een heel klein meisje van 9 totaal kapotslaan, totaal goed te praten door discriminatie op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Iets met discriminatie op de arbeidsmarkt.
Geen honderd jaar. Het zit hem meer in de scholing. Die mensen hebben nooit een vorm van scholing gehad. De meeste gastarbeiders kwamen naar NL en hadden met geluk net een jaartje op de middelbare school gezeten. Die deden hun werk in de fabrieken meer dan goed. Dat zijn de ouderen. Daar heb je verder geen last van, die zitten thuis of je ziet ze soms op bankjes met elkaar praten. Geen punt. We hebben het hier over knulletjes van 15 jaar, in Nederland geboren en getogen, dus die zijn niet naar Nederland geïmporteerd. Dus je post klopt niet. Waar het mis is gegaan, mag Joost weten. Waarschijnlijk hebben die ouders geen idee wat hun kroost uitspookt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Importeer een volk wat een paar honderd jaar achterloopt in ontwikkeling alsmede enkele tientallen IQ-punten. Wat schat je dat de uitkomst is?
De links partijen stonden juist voor de gezinshereniging.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederland in de jaren 60 behoefte aan laaggeschoolde arbeidsimmigranten en haalde die ook binnen. De gastarbeiders moesten hun eigen identiteit behouden zodat de terugkeer naar eigen land makkelijker was. Echter hadden de rechtse partijtjes gezinshereniging toegelaten waardoor de mensen een verblijfsvergunning kregen.
Ik kijk dan ook gewoon naar pa en ma.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, jochies die nog te jong zijn om een echte baan te hebben die een heel klein meisje van 9 totaal kapotslaan, totaal goed te praten door discriminatie op de arbeidsmarkt.
Ziek in je hoofd als je dit op een of andere wijze durft goed te praten. En dus redelijk het grootste probleem met de daders, geen enkel normbesef.
Ga je toch weer de verdedig in? Heeft geen nut johquote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geen honderd jaar. Het zit hem meer in de scholing. Die mensen hebben nooit een vorm van scholing gehad. De meeste gastarbeiders kwamen naar NL en hadden met geluk net een jaartje op de middelbare school gezeten. Die deden hun werk in de fabrieken meer dan goed. Dat zijn de ouderen. Daar heb je verder geen last van, die zitten thuis of je ziet ze soms op bankjes met elkaar praten. Geen punt. We hebben het hier over knulletjes van 15 jaar, in Nederland geboren en getogen, dus die zijn niet naar Nederland geïmporteerd. Dus je post klopt niet. Waar het mis is gegaan, mag Joost weten. Waarschijnlijk hebben die ouders geen idee wat hun kroost uitspookt.
Dit geldt overigens net zo hard voor, bijv. Spanjaarden. Het probleem zit 'm echt in de opvoeding, of het gebrek daaraan.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geen honderd jaar. Het zit hem meer in de scholing. Die mensen hebben nooit een vorm van scholing gehad. De meeste gastarbeiders kwamen naar NL en hadden met geluk net een jaartje op de middelbare school gezeten. Die deden hun werk in de fabrieken meer dan goed. Dat zijn de ouderen. Daar heb je verder geen last van, die zitten thuis of je ziet ze soms op bankjes met elkaar praten. Geen punt. We hebben het hier over knulletjes van 15 jaar, in Nederland geboren en getogen, dus die zijn niet naar Nederland geïmporteerd. Dus je post klopt niet. Waar het mis is gegaan, mag Joost weten. Waarschijnlijk hebben die ouders geen idee wat hun kroost uitspookt.
Ik heb die 2 incidenten niet nodig om te weten dat er een groot probleem is met een significant deel van de Marokkaanse jongeren. Ik weet dat we daar als SAMENLEVING iets aan moeten doen. Zij leven nu in hun eigen wereldje en het kan ze allemaal niks schelen. We moeten ze als samenleving dwingen omquote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Als je zelf een dochter van 14 hebt en je leest in 1 week over een beroving van een gsm(8 jongens tegen 1 meisje) en nu weer 4 jongens tegen een meisje van 9 dan begin je zo te denken.
En dat hebben ze aan zich zelf te danken.k..volk
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:22 schreef Bombshell het volgende:
[..]
De links partijen stonden juist voor de gezinshereniging.
Ik probeer alleen wat uit te leggen. Meer niet. Bij dit artikel past van mijn kant alleen stilte.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ga je toch weer de verdedig in? Heeft geen nut joh
En ze mogen nog steeds een eigen identiteit hebben. Maar aan de andere kant moet je ook gewoon meedoen in het land waar je woont. Nog steeds spreekt een groot deel van de ouderen geen nederlands. Die verblijfsvergunning hebben ze niet sinds gisteren.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederland in de jaren 60 behoefte aan laaggeschoolde arbeidsimmigranten en haalde die ook binnen. De gastarbeiders moesten hun eigen identiteit behouden zodat de terugkeer naar eigen land makkelijker was. Echter hadden de rechtse partijtjes gezinshereniging toegelaten waardoor de mensen een verblijfsvergunning kregen.
Je kan wel racisme gaan schreeuwen over de arbeidsmarkt maar Marokanen hebben het vaak aan zich zelf te danken dat ze nergens worden aangenomen. Ik hoorde het van een ondernemer, ze komen vaak te laat, zijn vaak ziek, ze jatten, zijn onbeleefd en een slechte werkethiekquote:
De politiek moet dit oppakken. Zolang lafbekken aan het roer zijn gebeurt er niks.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb die 2 incidenten niet nodig om te weten dat er een groot probleem is met een significant deel van de Marokkaanse jongeren. Ik weet dat we daar als SAMENLEVING iets aan moeten doen. Zij leven nu in hun eigen wereldje en het kan ze allemaal niks schelen. We moeten ze als samenleving dwingen om
Ze lezen de kranten niet, komen ook niet op fok! in dit topic meelezen etc.
Wat ik in ieder geval niet ga doen is mijn Marokkaanse buurman er boos op aankijken of aanspreken. Heel leuk dat iedereen hier een grote bek heeft en k....volk typen maar wanneer puntje bij paaltje komt en je staat tegenover zo'n jongere doe je helemaal niks. Is veel te eng. En dat geeft ze meer het gevoel dat ze de baas zijn.
Er was ook net zo goed een blankie bij...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik probeer alleen wat uit te leggen. Meer niet. Bij dit artikel past van mijn kant alleen stilte.
Waarom niet? Omdat ze ermee weg komen. En weet je wie het grootste slachtoffer is? Jellereppe bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb die 2 incidenten niet nodig om te weten dat er een groot probleem is met een significant deel van de Marokkaanse jongeren. Ik weet dat we daar als SAMENLEVING iets aan moeten doen. Zij leven nu in hun eigen wereldje en het kan ze allemaal niks schelen. We moeten ze als samenleving dwingen om
Wat ik in ieder geval niet ga doen is mijn Marokkaanse buurman er boos op aankijken of aanspreken. Heel leuk dat iedereen hier een grote bek heeft en k....volk typen maar wanneer puntje bij paaltje komt en je staat tegenover zo'n jongere doe je helemaal niks. Is veel te eng. En dat geeft ze meer het gevoel dat ze de baas zijn.
En WAT moet er dan gebeuren?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
De politiek moet dit oppakken. Zolang lafbekken aan het roer zijn gebeurt er niks.
Omdat ze hun eigen taal machtig bleven en vooral niet hoefden te integreren.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En ze mogen nog steeds een eigen identiteit hebben. Maar aan de andere kant moet je ook gewoon meedoen in het land waar je woont. Nog steeds spreekt een groot deel van de ouderen geen nederlands. Die verblijfsvergunning hebben ze niet sinds gisteren.
Meedoen in Nederland betekent niet je identiteit opgeven.
Respectquote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik probeer alleen wat uit te leggen. Meer niet. Bij dit artikel past van mijn kant alleen stilte.
Gerichte aanpak op basis van ethniciteit. Opbokken met het taboe dat elk mens hetzelfde is. Dat is elk mens niet. Gelijkwaardig, soit. Maar gerichte aanpak op basis van culturele achtergrond is nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En WAT moet er dan gebeuren?
Dat is dus al fout. Die ouders hebben toch de verantwooordelijkheid om hun kinderen de beste kansen te bieden en die beste kansen krijgen ze door de taal goed te spreken.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Als student werkte ik in een restaurant. Die baas daar was jong en nam regelmatig marokkaantjes en adnere allochtonen aan om te werken. Wegens slecht nederlands en gebrek aan manieren was het vaak voor de keuken of afwassen. I kid you not; op één na zijn ze allemaal op staande voet ontslagen wegens diefstal, niet op komen dagen, asociaal gedrag naar klanten. Die ene jongen was erg ok, maar die schaamde zich wel dood voor de rest van zijn cultuurgenoten.. Hij was homo, bleek later, dus hij had reden om afstand te nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je kan wel racisme gaan schreeuwen over de arbeidsmarkt maar Marokanen hebben het vaak aan zich zelf te danken dat ze nergens worden aangenomen. Ik hoorde het van een ondernemer, ze komen vaak te laat, zijn vaak ziek, ze jatten, zijn onbeleefd en een slechte werkethiek
Droom verder over een mooi samen leven met dat volk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gerichte aanpak op basis van ethniciteit. Opbokken met het taboe dat elk mens hetzelfde is. Dat is elk mens niet. Gelijkwaardig, soit. Maar gerichte aanpak op basis van culturele achtergrond is nodig.,
Als je kijkt naar die jongeren in kwestie, hoe ze zich gedragen, hoe ze doen. Ze zijn compleet losgeslagen. Geen enkele Islamitische stroming laat dit gedrag toe. Zelfs de meest extreme, die deze jongeren in ieder geval niet aanhangen, laat dit toe. Geen enkel norm of waarde binnen de Marokkaanse cultuur laat toe dat meerdere jongens een onbekend meisje slaan. Hele strenge mensen beperken zelfs het contact tussen man en vrouw.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:17 schreef probeer het volgende:
[..]
De religie die allochtone jongeren van huis uit meekrijgen botst met onze grotendeels (of historisch gezien, whatever..) joods-christelijke samenleving. Ik zeg nergens dat dit hét probleem is, maar het is wel een factor. Zelfde voor een gefaald integratiebeleid en wat dit voor veel mensen nog steeds betekent. En vele andere factoren, waarvan er genoeg zijn die inderdaad niets of op een hele andere manier met achtergrond te maken hebben.
Ik zeg niet dat integratie dit probleem oplost. Het kan wel een deel van de oplossing zijn, om zo een factor van het probleem, in de toekomst te verkleinen. En een betere integratie zal dan ook zelfs alleen maar een deel van de oplossing voor een deelgroep van het probleem zijn. Maar wel waard om na te streven. Helaas enorm verergerd door een onterechte focus (o.a. de term "Marokkanenprobleem"
Even voor de goede orde; dit geldt dus voor de complete groep?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Droom verder over een mooi samen leven met dat volk.
Maar dring het ons niet op.
Nu leg je het weer buiten mensen zelf. Als JIJ succesvol wilt zijn ergens dan is het LOGISCH dat je de taal leert. Ik ken ook spanjaarden, maar die spreken wel gewoon nederlands en engels.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat ze hun eigen taal machtig bleven en vooral niet hoefden te integreren.
Het probleem met jouw is dat je te emotioneel bent om in zo'n discussie mee te doen. Ik zeg dat zij nu juist los staan van de samenleving en daarom een soort zij tegen wij is geworden. Tering man, het heeft met jou ook totaal geen zin.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Droom verder over een mooi samen leven met dat volk.
Maar dring het ons niet op.
Officieel niet. Officieus zijn niet islamieten gewoon minder waard dan een varken of een hond. En een islamiet ben je voor het leven, ookal gedraag je je als mongool, je blijft een broeder. een zondige broeder. Altijd beter dan zo'n hollandse kaffir.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je kijkt naar die jongeren in kwestie, hoe ze zich gedragen, hoe ze doen. Ze zijn compleet losgeslagen. Geen enkele Islamitische stroming laat dit gedrag toe. Zelfs de meest extreme, die deze jongeren in ieder geval niet aanhangen, laat dit toe. Geen enkel norm of waarde binnen de Marokkaanse cultuur laat toe dat meerdere jongens een onbekend meisje slaan. Hele strenge mensen beperken zelfs het contact tussen man en vrouw.
Op stelen staan binnen de Islam hele zware straffen.
Wat er gedaan moet worden is dat de hele samenleving, waarvan zij denken dat ze GEEN deel van uitmaken, in actie komt. Als mensen een misdraging zien moeten ze meteen in actie komen. Laat die jongens weten dat de samenleving het zat is.
Wat in ieder geval niet gaat werken is in kranten gaan schrijven over het Marokkanenprobleem, of debatten houden of wat dan ook. Die vorm van communicatie komt bij die jongens niet aan.
Aah, de "Ik ken" posts. Ik ken een Marokkaan, keurige man verstaat zijn vak, hij moest met een Nederlander werken en het werk was niet goed. die twee werden uit elkaar gehaald en de Marokkaan moest bij mij komen werken tot zijn contract was afgelopen want zijn maat had gezegd dat die Marokkaan niks kon. Ik werk ermee en het ging prima. Stuurde hem alleen op pad en het werk was goed. Marokkaan kon toch wieberen en Nederlander ( die dus nog geen tekening kan lezen) werkt er nog.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je kan wel racisme gaan schreeuwen over de arbeidsmarkt maar Marokanen hebben het vaak aan zich zelf te danken dat ze nergens worden aangenomen. Ik hoorde het van een ondernemer, ze komen vaak te laat, zijn vaak ziek, ze jatten, zijn onbeleefd en een slechte werkethiek
Zolang er niks in het gooi en wassenaar gebeurt zal de politiek er niet veel aan doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
De politiek moet dit oppakken. Zolang lafbekken aan het roer zijn gebeurt er niks.
Ik woon drie seconden vanaf die plek waar het is gebeurd en ik heb nog nooit een groepje Marokkanen gezien in de 18 jaar dat ik in Krimpen a/d IJssel woon, grote kans dat het geen Mocro's maar een andere soort allochtonen warenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Robijn48 het volgende:
Is het al zeker dat die drie Marokkanen waren?
Omdat ik zie dat ook in dit topic het enkel weer op Marokkanen toegespitst wordt.
Juist! Je moet het vooral zelf willen en daar ontbreekt het ontzettend aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nu leg je het weer buiten mensen zelf. Als JIJ succesvol wilt zijn ergens dan is het LOGISCH dat je de taal leert. Ik ken ook spanjaarden, maar die spreken wel gewoon nederlands en engels.
Ik weet niet waar jij dit vandaan haalt, maar ook Kaffirs hebben hun rechten binnen de Islam.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Officieel niet. Officieus zijn niet islamieten gewoon minder waard dan een varken of een hond. En een islamiet ben je voor het leven, ookal gedraag je je als mongool, je blijft een broeder. een zondige broeder. Altijd beter dan zo'n hollandse kaffir.
Wellicht zijn ze (algemeen gezien dan, niet deze 4) zelf niet gelovig, hun ouders daarentegen vaak wel. Speelt mee in de opvoeding.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je kijkt naar die jongeren in kwestie, hoe ze zich gedragen, hoe ze doen. Ze zijn compleet losgeslagen. Geen enkele Islamitische stroming laat dit gedrag toe. Zelfs de meest extreme, die deze jongeren in ieder geval niet aanhangen, laat dit toe. Geen enkel norm of waarde binnen de Marokkaanse cultuur laat toe dat meerdere jongens een onbekend meisje slaan. Hele strenge mensen beperken zelfs het contact tussen man en vrouw.
Op stelen staan binnen de Islam hele zware straffen.
Wat er gedaan moet worden is dat de hele samenleving, waarvan zij denken dat ze GEEN deel van uitmaken, in actie komt. Als mensen een misdraging zien moeten ze meteen in actie komen. Laat die jongens weten dat de samenleving het zat is.
Wat in ieder geval niet gaat werken is in kranten gaan schrijven over het Marokkanenprobleem, of debatten houden of wat dan ook. Die vorm van communicatie komt bij die jongens niet aan.
Ze zijn licht getint. Dus Marokkanen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Ik woon drie seconden vanaf die plek waar het is gebeurd en ik heb nog nooit een groepje Marokkanen gezien in de 18 jaar dat ik in Krimpen a/d IJssel woon, grote kans dat het geen Mocro's maar een andere soort allochtonen waren
Just sayin
Volgens mij is het ook helemaal nog niet zeker wat de afkomst van de licht getinten is.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Ik woon drie seconden vanaf die plek waar het is gebeurd en ik heb nog nooit een groepje Marokkanen gezien in de 18 jaar dat ik in Krimpen a/d IJssel woon, grote kans dat het geen Mocro's maar een andere soort allochtonen waren
Just sayin
Als de ouders al geen Nederlands kennen? Ze "mochten" niet eens Nederlands leren omdat het de terugkeer zou bemoeilijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus al fout. Die ouders hebben toch de verantwooordelijkheid om hun kinderen de beste kansen te bieden en die beste kansen krijgen ze door de taal goed te spreken.
En 'het geld moet ergens vandaan komen' is een geldige reden om een kind van notabene 9 die waarschijnlijk geen cent op zak heeft te beroven + zwaar te mishandelen?
Ahaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn licht getint. Dus Marokkanen.
Jij begint over discriminatie op de arbeidsmakrt dus wanneer je zegt dat je het niet boeiend of interessant vind spreek je jezelf tegen. Maar goed je wilt het niet zien primaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Aah, de "Ik ken" posts. Ik ken een Marokkaan, keurige man verstaat zijn vak, hij moest met een Nederlander werken en het werk was niet goed. die twee werden uit elkaar gehaald en de Marokkaan moest bij mij komen werken tot zijn contract was afgelopen want zijn maat had gezegd dat die Marokkaan niks kon. Ik werk ermee en het ging prima. Stuurde hem alleen op pad en het werk was goed. Marokkaan kon toch wieberen en Nederlander ( die dus nog geen tekening kan lezen) werkt er nog.
Interessant? Nee. boeiend? Nee. Relevant? Al helemaal niet.
Als het allemaal hetzelfde is, waarom wordt er dan elke keer over Marokkanen gesproken?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het kunnen ook Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen zijn. Maar het is allemaal hetzelfde.
Hahahaha.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook helemaal nog niet zeker wat de afkomst van de licht getinten is.
Maar dat wordt hier wel gelijk aan genomen
Dat is de heersende opvatting. Ik ben het er ook niet mee eens, maar een grote meerderheid van de mensen denkt zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als het allemaal hetzelfde is, waarom wordt er dan elke keer over Marokkanen gesproken?
En nee, het is niet allemaal hetzelfde. Ik ben ook lichtgetint, want Indisch, en heb nog nooit zoiets uitgevroten.
De terugkeer naar eigen land was belangrijk. Om dan toch in de ik ken te blijven: mijn pa is op zes jarige leeftijd Hongarije ontvlucht. Thuis werd Nederlands gesproken. Momenteel spreekt mijn pa Hongaars als een kind van 6.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nu leg je het weer buiten mensen zelf. Als JIJ succesvol wilt zijn ergens dan is het LOGISCH dat je de taal leert. Ik ken ook spanjaarden, maar die spreken wel gewoon nederlands en engels.
Ik ben er tussen opgegroeid. Als jij het beter weet mag je het zeggen. Ze haten ons gewoon, diepe felle vlammende haat. Ze haten ons, onze vrouwen, onze ouders, onze vaders en moeders, onze wetgeving, onze rechtsstaat. Het enige wat ze niet haten is onze rijkdom. Het is een zwart beeld, maar helaas ik kan niets anders concluderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dit vandaan haalt, maar ook Kaffirs hebben hun rechten binnen de Islam.
Nou is dit een hele andere discussie die ook niet van orde is hier omdat dit niet de denkwijze van die jongeren is.
Hier op internet ja. Erbuiten toch heel iets minder.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is de heersende opvatting. Ik ben het er ook niet mee eens, maar een grote meerderheid van de mensen denkt zo.
Nee, je snapt de post niet, de "Ik ken" posts zijn totaal niet interessant bij dit onderwerp.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jij begint over discriminatie op de arbeidsmakrt dus wanneer je zegt dat je het niet boeiend of interessant vind spreek je jezelf tegen. Maar goed je wilt het niet zien prima
Prima, maar jij hebt toch ook nederlands geleerd en niet allen magyar?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
De terugkeer naar eigen land was belangrijk. Om dan toch in de ik ken te blijven: mijn pa is op zes jarige leeftijd Hongarije ontvlucht. Thuis werd Nederlands gesproken. Momenteel spreekt mijn pa Hongaars als een kind van 6.
Stel een gastarbeidersgezin komt hier voor een paar jaar werken, hoe zie jij die terugkeer voor je als de kinderen de taal niet meer machtig zijn? Dat was een belangrijk punt toen der tijd.
En jij zaait geen haat of zo?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben er tussen opgegroeid. Als jij het beter weet mag je het zeggen. Ze haten ons gewoon, diepe felle vlammende haat. Ze haten ons, onze vrouwen, onze ouders, onze vaders en moeders, onze wetgeving, onze rechtsstaat. Het enige wat ze niet haten is onze rijkdom. Het is een zwart beeld, maar helaas ik kan niets anders concluderen.
En de haatimams bewijzen dit.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben er tussen opgegroeid. Als jij het beter weet mag je het zeggen. Ze haten ons gewoon, diepe felle vlammende haat. Ze haten ons, onze vrouwen, onze ouders, onze vaders en moeders, onze wetgeving, onze rechtsstaat. Het enige wat ze niet haten is onze rijkdom. Het is een zwart beeld, maar helaas ik kan niets anders concluderen.
Andersom, op internet zeggen mensen het sneller.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hier op internet ja. Erbuiten toch heel iets minder.
Ik haat jou niet. En ook niet al die dingen die je noemt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
nee. ik geef aan wat ik heb meegemaakt.Ik zat in een klas waar de jongetjes hun eer moesten verdedigen en geen enkele vrouw/meisje hoefden te reslpecteren. Schelden tegen de juf? papa kwam nog even verder schelden op de juf als het jochie straf kreeg.quote:
Als dat zo was dan was de PVV nu wel aan de macht.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Andersom, op internet zeggen mensen het sneller.
Ik heb helemaal geen Hongaars geleerd, behalve hoe ik bier kan bestellen. Maar mijn opa en oma mochten hier ook gewoon blijven en werden er wel eisen gesteld. De gastarbeiders zouden eigenlijk terug gaan. Behalve de Marokkanen, daar was een gezinshereniging clausule opgesteld. de slimme politiek was dat blijkbaar vergeten toen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Prima, maar jij hebt toch ook nederlands geleerd en niet allen magyar?
Wat bdoel je met 'ze'?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
nee. ik geef aan wat ik heb meegemaakt.
Het is gebeurt zo als we het maar kennen van 1 volk,en zo gaan Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen enzo niet te werk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het kunnen ook Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen zijn. Maar het is allemaal hetzelfde.
Jij bent met Osama Bin Laden opgegroeid ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Die hadden eerst ook 26 zetels maar hebben het verkloot.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was de PVV nu wel aan de macht.
Ik blijf het herhalen: de kans is zeer klein dat het daadwerkelijk Marokkanen waren aangezien die er simpelweg bijna niet wonen. De Marokkanen die er wel wonen zijn vaak beter geïntergreerd dan de stadse Marokkanen, waardoor men hier niet kan spreken van een typisch Marokkaans probleem indien het wel Marokkanen zouden zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Het is gebeurt zo als we het maar kennen van 1 volk,en zo gaan Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen enzo niet te werk.
Op de plek waar nu al die gasten naar syrie trekken. Ik hoop dat ze het er niet overleven.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent met Osama Bin Laden opgegroeid ofzo?
Natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
nee. ik geef aan wat ik heb meegemaakt.
Ooit eens stel Tjetjenen te werk zien gaan? Schijnbaar niet gaat ook niet al te zachtzinnig aan toe.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Het is gebeurt zo als we het maar kennen van 1 volk,en zo gaan Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen enzo niet te werk.
Natuurlijk hebben die het verkloot. Verwachtte je iets anders dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hadden eerst ook 26 zetels maar hebben het verkloot.
1 zetel is iets van 65.000 stemmers dus reken maar uit.
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
In delft op de plek waar nu al die gasten naar syrie trekken. Ik hoop dat ze het er niet overleven.
Bepaal jij niet. Het is zeker wel relevantquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, je snapt de post niet, de "Ik ken" posts zijn totaal niet interessant bij dit onderwerp.
Indisch?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben ook lichtgetint, want Indisch, en heb nog nooit zoiets uitgevroten.
Dat kan ik nog geloven. Waren dat ook 'straattuig'?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Op de plek waar nu al die gasten naar syrie trekken. Ik hoop dat ze het er niet overleven.
Begin alvast maar weer te downplayenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalen: de kans is zeer klein dat het daadwerkelijk Marokkanen waren aangezien die er simpelweg bijna niet wonen. De Marokkanen die er wel wonen zijn vaak beter geïntergreerd dan de stadse Marokkanen, waardoor men hier niet kan spreken van een typisch Marokkaans probleem indien het wel Marokkanen zouden zijn
Die werken allemaal bij de RETquote:Op donderdag 11 april 2013 22:48 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Indisch?
Zitten die ook in Nederland.
Heb er nog niks over gehoord![]()
Kun je zien dat het ook anders kan.
Ja, divers pluimage. De een was straattuig en werd ineens vroom. De ander werd dealer, maar familiebanden zijn sterk en het zijn allemaal neefjes en broeders.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat kan ik nog geloven. Waren dat ook 'straattuig'?
En wij mogen ze dan niet haten?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat ik jouw ervaringen weerleg?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:48 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Het is zeker wel relevant
Komt nogquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hier op internet ja. Erbuiten toch heel iets minder.
Ik haat geen mensen, ik haat gedrag. De ervaring leert mij echter dat bij bepaalde typen mensen bepaald gedrag zeer veel voorkomt en je kunt dat goed voorspellen. Blijf maar uit de buurt.quote:
Kan best kloppen. Maar dat zijn wel meteen extremen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ja, divers pluimage. De een was straattuig en werd ineens vroom. De ander werd dealer, maar familiebanden zijn sterk en het zijn allemaal neefjes en broeders.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Begin alvast maar weer te downplayen
Ik downplay helemaal niets, swaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Begin alvast maar weer te downplayen
Je mag 'ze' best haten. Maar gewoon niet generaliseren. Maar je moet ook niet denken dat het ze boeit wat jij hier op fok! typt.quote:
ga zelf eens wonen in zo'n wijk, dan zie je de werkelijkheid. Ik ben blij dat er weg ben en een baan heb waarbij ik ze niet eens meer hoef tegen te komen. Ik gun ieder zijn multiculti idealen, NIMBY.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kan best kloppen. Maar dat zijn wel meteen extremen.
Ik heb zelf in een soortgelijke wijk gewoond dus ik weet wel hoe het is. Alleen dat extreem religieuze herken ik niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
ga zelf eens wonen in zo'n wijk, dan zie je de werkelijkheid. Ik ben blij dat er weg ben en een baan heb waarbij ik ze niet eens meer hoef tegen te komen. Ik gun ieder zijn multiculti idealen, NIMBY.
ook in gewoond dus weet niet waar je over lult.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
ga zelf eens wonen in zo'n wijk, dan zie je de werkelijkheid. Ik ben blij dat er weg ben en een baan heb waarbij ik ze niet eens meer hoef tegen te komen. Ik gun ieder zijn multiculti idealen, NIMBY.
Ik woon er en hier loopt het allemaal wel lekker. Nog nooit gezeik gehad of iets. Er is hier ook een gezonde mix van allochtoon én autochtoon trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
ook in gewoond dus weet niet waar je over lult.
Deze overval was in een wijk met 99% Nederlandersquote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Peunage het volgende:
Meestal heb je in dat soort wijken dat mensen zich gaan profileren in groepen. Vaak op basis van etniciteit. Ik heb op een plek gewoond waar het vaak Marokkanen vs Turken was. En dan had je er wel eens wat verdwaalde Antilianen tussen.
Oh, mijn reactie was eigenlijk meer gericht naar Spanky78 die zei in zo'n buurt te hebben gewoond.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Deze overval was in een wijk met 99% Nederlanders
Serieus?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:
Op het moment hebben wij enorm last van gewone Nederlandse jongeren welke andere jongeren bedreigen en zonder afleidbare reden in elkaar slaan daarnaast ook proberen te beroven. Word even goed door niemand wat aangedaan.
Constant aangeven helpt, er wordt dan een dossier opgebouwdquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:
Op het moment hebben wij enorm last van gewone Nederlandse jongeren welke andere jongeren bedreigen en zonder afleidbare reden in elkaar slaan daarnaast ook proberen te beroven. Word even goed door niemand wat aangedaan.
Echt serieus, en in de buurt staat de boel op springen. Ook steeds meer jongeren welke wapens dragen en dan woon ik in een gat waar je niet eens dood gevonden wil worden. Kwam hier voor mijn rust wonenquote:
De jongeren durven dat niet want dan staan ze bekend als een mietje in de buurt. En zijn ze een makkelijk doelwit.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Constant aangeven helpt, er wordt dan een dossier opgebouwd
Dat is dan heel jammer, en niet erg slim....quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Echt serieus, en in de buurt staat de boel op springen. Ook steeds meer jongeren welke wapens dragen en dan woon ik in een gat waar je niet eens dood gevonden wil worden. Kwam hier voor mijn rust wonen![]()
[..]
De jongeren durven dat niet want dan staan ze bekend als een mietje in de buurt. En zijn ze een makkelijk doelwit.
Daar gaan we geen thee bij drinken maar bierquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:
Ben zelf niet zo van de politie mochten ze ruzie zoeken lossen wij dat nog ouderwets op. Een pak rammel kunnen ze krijgen. Doe niemand iets maar probeer geen ruzie met mij te zoeken anders ga je het bezuren. Zie ik het gebeuren hebben ze helemaal een probleem want dat flikken ze maar een keer.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is dan heel jammer, en niet erg slim....
Heb jij er persoonlijk last van? Zo ja, dan kan jij toch aangifte doen? En dan niet 1x maar elke keer wanneer het voorkomt.
Drink geen bier en thee? Niet in het gezelschap van anderen,quote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Daar gaan we geen thee bij drinken maar bier
Daar wonen zeker ook die gasten die het in den haag voor het zeggen hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Deze overval was in een wijk met 99% Nederlanders
Ben homo schat.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Misty_eyes het volgende:
"Is eigenlijk homo, toch stiekem wil ik eens een vrouw daten. PM voor meer informatie"
![]()
Meer info graag.
Kinderen zijn gelukkig erg veerkrachtig als het aankomt mbt het herstel van opgelopen letsel. Jop hetzelfde.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef fratsman het volgende:
Een meisje wat nog op de basisschool zit. Heeft dat tuig nou echt geen greintje gevoel in hun donder?En dan ook nog een bloeding in de hersenen. Ik hoop van ganser harte dat het arm kind er niks aan over houdt.
Dat wel, maar geestelijk zal het zeker een traumatische ervaring zijn voor het kind.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ben homo schat.
[..]
Kinderen zijn gelukkig erg veerkrachtig als het aankomt mbt het herstel van opgelopen letsel. Jop hetzelfde.
Zeker en uit eigen verleden weet ik dat maar al te goed. Het is allemaal niet nodig en toch gebeurt het alleen steeds vaker jammerlijk genoeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat wel, maar geestelijk zal het zeker een traumatische ervaring zijn voor het kind.
Nou dan kijk je niet goed, ik woon in centrum en ik zie ze wel. Heb ze zelf ook als buren (en nee normaal kunnen ze niet doen).quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Just sayin
Betwijfel of die groepen daadwerkelijk allemaal Marokkanen zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nou dan kijk je niet goed, ik woon in centrum en ik zie ze wel. Heb ze zelf ook als buren (en nee normaal kunnen ze niet doen).
Onbegrijpelijk inderdaad..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef DeRakker. het volgende:
Mooi om te zien hoe mensen bij dit soort berichten de aandacht weer weten af te leiden naar buitenlanders.
Het is heel simpel, er is een Marokkanenprobleem en om dat op te lossen moeten er gerichte acties worden gehouden tegen deze probleemgroep.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Flow3r het volgende:
...
Dus harde aanpak? Hoe dan en door wie?
Wetten en regels zijn leuk in theorie, maar degene die ze uit moet voeren zit er mee te kijken.
En dus gebeurt het niet.
Gast, toen ik dit bericht postte wist is niet eens dat er allochtonen bij betrokken was. En ik weet het nog steeds niet aangezien ik hun paspoorten niet heb gezien. Jij weet blijkbaar meer dan wij. Heb je ook een bron?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:22 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad..
Oh en Good_Luck (TS) is een troll die alleen maar topics opent m.b.t. allochtonen. 'Waar gaat het heen met ons Nederlanders' is gewoon een open deur omdat hij weet hoe daar op gereageerd wordt. Of hij nou links of rechts is zou ik niet durven zeggen.. het is natuurlijk geen probleem dat hij nieuwsfeiten post maar buiten dat zou ik geen aandacht aan zijn standpunten besteden want je wordt getrolld.
http://www.politie.nl/nie(...)ond-na-beroving.htmlquote:Op vrijdag 12 april 2013 05:14 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Gast, toen ik dit bericht postte wist is niet eens dat er allochtonen bij betrokken was. En ik weet het nog steeds niet aangezien ik hun paspoorten niet heb gezien. Jij weet blijkbaar meer dan wij. Heb je ook een bron?
Dat heb ik hem op 21:34 uur al gezegt maar dat gaat er bij hem niet in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:22 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad..
Oh en Good_Luck (TS) is een troll die alleen maar topics opent m.b.t. allochtonen. 'Waar gaat het heen met ons Nederlanders' is gewoon een open deur omdat hij weet hoe daar op gereageerd wordt. Of hij nou links of rechts is zou ik niet durven zeggen.. het is natuurlijk geen probleem dat hij nieuwsfeiten post maar buiten dat zou ik geen aandacht aan zijn standpunten besteden want je wordt getrolld.
Ik denk de waarheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:42 schreef arjan1212 het volgende:
dit
De redactie heeft besloten het reactieveld onder dit bericht te sluiten. Dit besluit is genomen omdat er te veel reacties werden geplaatst die onze fatsoensnormen overschrijden. - Redactie Rijnmond.nl
staat onder het nieuwsbericht op rijnmond.nl
wat zou hier gestaan hebben.....
Ik blijf het maar zeggen: Nederland is verwijfd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Flow3r het volgende:
Maar wat zou de politiek kunnen doen? Nog meer leuke wetten en verboden maken?
Die moeten dan gehandhaafd worden door onze ambtenaren, geloof het maar niet![]()
Mijn vriendin moet werklozen aan het werk zetten met behoud van uitkering.Een paar van die lui zijn al gaan flippen, heel agressief tegen anderen op de werkvloer. Te gevaarlijk voor anderen om hem heen en de veiligheid voor de werknemers moet gewaarborgd blijven nietwaar? Volgt er een gesprek met de casemanager en krijgt diegene een stempel onbemiddelbaar in zijn dossier, hoeft niet meer te werken en kan op straat rondlummelen zoveel ie wil.Goeie smoes om er onderuit te komen; doe effe hartstikke gestoord en je bent er van af.
De ouderen van boven de 50, moeders met kinderen worden wel aan het werk gezet .Dat durven die ambtenaren namelijk wel.
Mijn vriendin geeft het ruiterlijk toe; ze heeft geen zin in gedoe en schrijft ze liever af zodat ze anderen die zich wel gedragen aan de bak kan helpen en daarmee helpt ze zichzelf natuurlijk ook aan het werk.
Hetzelfde geldt voor de politieambtenaar die liever niet het kamp op gaat en dus maar een oogje dichtknijpt.
Of jeugdzorg die op de hoogte is van brandgevaarlijke internaten gebeurt ook niks mee.
Mensen zijn bang en denken alleen aan hun eigen belang.
Wetten en regels zijn leuk in theorie, maar degene die ze uit moet voeren zit er mee te kijken.
En dus gebeurt het niet.
Liechtensteiners zeg ik je, het waren de Liechtensteiners!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
wahahahahahahaaquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Liechtensteiners zeg ik je, het waren de Liechtensteiners!
Wel een Marokkaans accent waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
En die ene blanke dader dan? Heeft hij ook een imam?
Ja precies, jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik blijf het maar zeggen: Nederland is verwijfd.
We lullen graag een slag in de ronde, omdat we onszelf daarmee fucking importend voelen, maar aanpakken is te veel werk. Zittend op een stoel praten we ons het mannetje, eenmaal op straat staande gaan we erbij zitten. In de praktijk zie je dan diegenen die wat minder lullen maar als ze wat zeggen, wat banaler schreeuwen, zo over ons heen lopen. Hense agressief volkje. Resultaat is niks doen of in de schulp kruipen om dan vervolgens nadien op internet met gevat en bijdehand doen de problemen weg te wuiven.
Ofwel de opsomming van de escalatie de afgelopen 10-20 jaar.
Het kromme is dat we wel jaren roepen dat "respect" voor gezag verloren is. Men weet geen oplossing.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja precies, jij snapt het.
Niks te maken met " Marokkanenprobleem' , er zijn immers genoeg problemen met allerlei soorten mensen, van luie uitkeringstrekkers tot brandgevaarlijke internaten. Jeugdzorg faalt, de politie faalt.Zelfs de leerkracht kan zijn klasje niet aan en zit met een burnout thuis.Allemaal mensen die zogenaamd goed zouden moeten doen maar aan hun eigen hachie denken.
Degenen die de wetten/regels moeten handhaven laten het afweten.
We hebben een handhaafprobleem/laffe ambtenarenprobleem.
Dat ligt ook aan het systeem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het kromme is dat we wel jaren roepen dat "respect" voor gezag verloren is. Men weet geen oplossing.
Maar het probleem/de oorzaak bij de ballen knijpen zoals ik het benoem is in eigen voet schieten ofcourse. Dus dat ontwijken ze liever.
als ze bekennen wel maar als ze alle zeggen van ik heb niets gedaan was er alleen maar bij wordt het toch moeilijkquote:
Oh. Molukkers en een witneus?quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:07 schreef arjan1212 het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)ond-na-beroving.html
Jij bent geen voorstander van dat verbod op de 'opvoedkundige tik', begrijp ik?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
tuig heeft 0 respect voor autoriteiten en dat moet erin geslagen worden.
Want Nederlandse jeugd doet nooooit iets. Rot toch een eind op. Door er op voorhand al van uit te gaan dat het Marokkaanse Nederlanders zijn lijkt het inderdaad alsof alle criminaliteit afkomstig is van rotte appels met die afkomst. Het is niet fair.quote:
Ik neem aan dat dit niet alleen als een roof, maar ook als een poging tot doodslag wordt behandeld, en gewoon volgens het volwassenenrecht? Althans, dat mag ik toch wel hopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef Misty_eyes het volgende:
Tieners melden zich na beroving meisje (9)
KRIMPEN AAN DEN IJSSEL - Vier jongens hebben zich gemeld bij de politie in verband met de gewelddadige beroving van een 9-jarig meisje. Het slachtoffer raakte ernstig gewond.
Het gaat om een 16-jarige jongen, twee 17-jarigen en een jongen van 18 uit Krimen aan den IJssel. Het viertal is aangehouden en wordt momenteel verhoord, dat meldt Hart van Nederland.
Vier jongens belaagden het meisje woensdag op de Zomereik in Krimpen. Zij eisten geld, sloegen het meisje en gooiden haar op de grond. Toen een onbekende vrouw het meisje te hulp schoot, vluchtten de daders zonder buit.
Het slachtoffer ging naar huis, waar ze onwel werd. Ze bleek in het ziekenhuis een zware hersenschudding en een bloeding in haar hersenen te hebben.
Telegraaf
Hoogstwaarschijnlijk komt er 'zware mishandeling' op hun strafblad (Justitiële documentatie register) te staan. Poging tot doodslag zal niet slagen voor de rechter. De Officier van Justitie zal het dus waarschijnlijk primair gooien op zware mishandeling.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet alleen als een roof, maar ook als een poging tot doodslag wordt behandeld, en gewoon volgens het volwassenenrecht? Althans, dat mag ik toch wel hopen?
Nee hoor, we leven in Nederland dus die vier staan morgen weer buiten. Ze zullen elkaar de schuld geven en gaan dus vrijuit bij gebrek aan bewijs.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet alleen als een roof, maar ook als een poging tot doodslag wordt behandeld, en gewoon volgens het volwassenenrecht? Althans, dat mag ik toch wel hopen?
Gaat hem niet worden in dit knuffellandje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Nee hoor, we leven in Nederland dus die vier staan morgen weer buiten. Ze zullen elkaar de schuld geven en gaan dus vrijuit bij gebrek aan bewijs.
ik zie eigenlijk niemand die dit nou echt zo zegt, behalve een bepaalde bevolkingsgroep dan he...quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden in dit knuffellandje.
" niet meer doen jongens "
" dit doet Aziz nooit, is een hele lieve jongen eigenlijk "
Tja en dat meisje lokt het natuurlijk ook zelf uit
Wat een land leven wij in....en word erger en erger en erger en niemand noemt beestje bij de naam.
Neuh we hebben geen Marokanenprobleem
Dream On
Wat klopt er niet aan mijn verhaal????quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie eigenlijk niemand die dit nou echt zo zegt, behalve een bepaalde bevolkingsgroep dan he...
dat de enige mensen die dit zo zeggen meestal mensen zoals jij zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan mijn verhaal????
Was meer in het algemeen bedoeld voor iedereenquote:
Jij kent duidelijk Hicks niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammer dat er geen negeer-optie is voor sommige users.
Hopen kun je altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat jij zelf Hicks niet helemaal lijkt te hebben begrepen, in die 'performance', waarin hij afgeeft op het soort 'middelmatigheid' waar jij zo nadrukkelijk blijk van geeft met je 'preventief ruimen', danwel 'chemische castratie'-oplossing.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef thedarkpoet het volgende:
Jij kent duidelijk Hicks niet.
Hij bedoelde de gehele mensheid.
Iedereen.
We zijn als ras als mens gewoon een compleet mislukt project.
ik begrijp Hicks nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat jij zelf Hicks niet helemaal lijkt te hebben begrepen, in die 'performance', waarin hij afgeeft op het soort 'middelmatigheid' waar jij zo nadrukkelijk blijk van geeft met je 'preventief ruimen', danwel 'chemische castratie'-oplossing.
Niet helemaal. Hier stonden net twee kleine meisjes, jaar of 8, denk ik, voor de deur met een ruilhandeltje. Bedoeling is, natuurlijk dat ze straks de spullen die ze kwijt willen, geruild hebben voor iets bruikbaars. Zo schattig! Natuurlijk heb ik iets geruild.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef thedarkpoet het volgende:
We zijn als ras als mens gewoon een compleet mislukt project.
Daar zullen "de marokkanen-roepers" wel van staan te kijken. Een Nederlander!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Uit het KLB topic mogelijke foto's van de daders:
[..]
ik zie ze liever gewoon een goede straf krijgen, maar dat is misschien verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
Daders zijn gemiddeld 17 jaar die heldhaftig een meisje van 9 beroven en bijna vermoorden. Voor dergelijke helden behoort men minstens een standbeeld op te richten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want Nederlandse jeugd doet nooooit iets. Rot toch een eind op. Door er op voorhand al van uit te gaan dat het Marokkaanse Nederlanders zijn lijkt het inderdaad alsof alle criminaliteit afkomstig is van rotte appels met die afkomst. Het is niet fair.
Toch zou het mij nog steeds niet verbazen.....quote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het feit dat dit gevoel bij het lezen van dit courantenartikel bij mij naar boven komt emotioneerde mij.
Ja, kei en keihard straffen met 2 uurtjes schoffelen. Dát zal ze leren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie ze liever gewoon een goede straf krijgen, maar dat is misschien verkeerd gedacht
ik denk dat dat geen harde straf is eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, kei en keihard straffen met 2 uurtjes schoffelen. Dát zal ze leren.
Mijn voorkeur gaat er naar uit dat politie en Justitie de zaak tot op de bodem uitzoeken, alvorens we gaan praten over straf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef Re het volgende:
ik zie ze liever gewoon een goede straf krijgen, maar dat is misschien verkeerd gedacht
dat lijkt me een mooi begin en ijk-punt jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat er naar uit dat politie en Justitie de zaak tot op de bodem uitzoeken, alvorens we gaan praten over straf.
In het echte leven wel ja, hier op FOK! vind ik het nogal een saai standpuntquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Re het volgende:
[..]
dat lijkt me een mooi begin en ijk-punt ja
We hebben inderdaad geen nieuwe wetten nodig, we hebben een overheid nodig die beter handhaaft.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Flow3r het volgende:
Die moeten dan gehandhaafd worden door onze ambtenaren, geloof het maar niet![]()
Mijn vriendin moet werklozen aan het werk zetten met behoud van uitkering.Een paar van die lui zijn al gaan flippen, heel agressief tegen anderen op de werkvloer. Te gevaarlijk voor anderen om hem heen en de veiligheid voor de werknemers moet gewaarborgd blijven nietwaar? Volgt er een gesprek met de casemanager en krijgt diegene een stempel onbemiddelbaar in zijn dossier, hoeft niet meer te werken en kan op straat rondlummelen zoveel ie wil.Goeie smoes om er onderuit te komen; doe effe hartstikke gestoord en je bent er van af.
De ouderen van boven de 50, moeders met kinderen worden wel aan het werk gezet .Dat durven die ambtenaren namelijk wel.
Mijn vriendin geeft het ruiterlijk toe; ze heeft geen zin in gedoe en schrijft ze liever af zodat ze anderen die zich wel gedragen aan de bak kan helpen en daarmee helpt ze zichzelf natuurlijk ook aan het werk.
Hetzelfde geldt voor de politieambtenaar die liever niet het kamp op gaat en dus maar een oogje dichtknijpt.
Of jeugdzorg die op de hoogte is van brandgevaarlijke internaten gebeurt ook niks mee.
Mensen zijn bang en denken alleen aan hun eigen belang.
En dus gebeurt het niet.
Kortom, aggressief gedrag wordt gewoon beloond. Maar hoe gaat het verder als dat soort knullen 30 jaar, 40 jaar oud worden? Of hebben ze een uitkering van oneindige duur?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Flow3r het volgende:
Doe dat nou niet,anders zijn hun het slachtoffer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef AlexJones het volgende:
Foto's van de daders aub! Zodat ze zwartgemaakt kunnen worden!
Deels zal het liggen aan de opgedrongen opvoedings-normen? Vroeger kreeg je, vér voordat je zulke kunstjes flikte, van je ouders een pak slaag. Dat mag niet meer. Nu moet je met je kinderen praten. 'Alsjeblieft jongen! Ik smeek je! Doe niet van die domme dingen!'. Op de scholen moest je vroeger ook niet dat soort kunstjes flikken, want dan nam eerst de leraar je onder handen. Daarna het hoofd van de school. En tot slot kreeg je alsnog thuis dat pak slaag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef TLC het volgende:
Waarom kunnen ouders hun kinderen tegenwoordig niet meer opvoeden ????? als je er geen tijd voor hebt neem dan geen kinderen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze gaan het criminele pad verder op en eindigen vaak zoals vele criminelen eindigen ; ergens op een parkeerplaats in hun auto, geliquideerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kortom, aggressief gedrag wordt gewoon beloond. Maar hoe gaat het verder als dat soort knullen 30 jaar, 40 jaar oud worden? Of hebben ze een uitkering van oneindige duur?
Dat is waar ja, daar gaat je bloed wel van koken...quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef AlexJones het volgende:
Reactie op nujij.nl:
"Het meisje liep met een collectebus voor een goed doel, georganiseerd door de school waar zij op zit. De daders wilden haar de opbrengst afhandig maken. Mijn dochter zit bij haar op school."
http://www.nujij.nl/algem(...)-zijn.22581091.lynkx
Ja mensen daar gaat uw bloed toch van koken.
Dat kookpunt heb ik al vanaf ik het bericht gelezen had van wat er gebeurt was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, daar gaat je bloed wel van koken...
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dat heb ik al vanaf ik het bericht gelezen had van wat er gebeurt is.
Maar volgens een paar pvda stemmers hier op het forum mag je dat hier niet uiten,want de daders zijn zielig.
Ja, laten we ze een medaille geven...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Good_Luck het volgende:
Ik las vandaag dat de jongens zichzelf hebben aangegeven. Dat betekent dat ze spijt hebben van wat er gebeurd is. Al die mensen die die jongens als een soort van monsters hebben afgeschilderd ten spijt, het zijn normale mensen met een geweten.
Waarschijnlijk wisten ze gisteren niet waar zij mee bezig waren en kwamen zij vandaag tot inkeer. Hulde voor die jongens. Dat mag ook wel eens gezegd worden!
Misschien gepusht door hun ouders.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Good_Luck het volgende:
Ik las vandaag dat de jongens zichzelf hebben aangegeven. Dat betekent dat ze spijt hebben van wat er gebeurd is. Al die mensen die die jongens als een soort van monsters hebben afgeschilderd ten spijt, het zijn normale mensen met een geweten.
Waarschijnlijk wisten ze gisteren niet waar zij mee bezig waren en kwamen zij vandaag tot inkeer. Hulde voor die jongens. Dat mag ook wel eens gezegd worden!
Zeg dat even tegen de ouders van dat meisje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Good_Luck het volgende:
dat vind ik niet maar we moeten die jongens wel alle hulp bieden die ze nodig hebben. Daar heeft ook de hele samenleving baat bij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, laten we ze een medaille geven...
Vreemd, ik lees juist overal dat ze zich NIET hebben aangegeven en dat ze van de straat zijn geplukt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Good_Luck het volgende:
Dat geloof ik niet, wel toevallig dat alle 4 de ouders dit gedaan hebben. Nee, ik geloof echt dat zij het voorval met elkaar hebben besproken en tot de conclusie zijn gekomen dat het niet juist was en daarom zichzelf hebben aangegeven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien gepusht door hun ouders.
Verder vind ik "hulde voor die jongens" wel een beetje ver gaan
Aha. Duidelijk. Mooi dat ze zijn gepakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef AlexJones het volgende:
[..]
Vreemd, ik lees juist overal dat ze zich NIET hebben aangegeven en dat ze van de straat zijn geplukt.
Tuurlijk keur ik niet goed wat zij hebben gedaan maar het zijn nog kinderen en iedereen maakt fouten. Het gaat erom dat je van je fouten leert.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen de ouders van dat meisje.
Het gaat om een meisje van 9 ,en dat met zijn vieren.
En dan zeg jij ze hebben een geweten en hulde voor die jongens.
Man wat ben jij een botte l..
Paar knallen voor hun harsens moeten ze hebben. De enige taal die ze begrijpen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
dat vind ik niet maar we moeten die jongens wel alle hulp bieden die ze nodig hebben. Daar heeft ook de hele samenleving baat bij.
Jongens geven zichzelf aan na mishandeling meisje (9)quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef AlexJones het volgende:
[..]
Vreemd, ik lees juist overal dat ze zich NIET hebben aangegeven en dat ze van de straat zijn geplukt.
Tuurlijk, tijdens het wekelijks debat uurtje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, wel toevallig dat alle 4 de ouders dit gedaan hebben. Nee, ik geloof echt dat zij het voorval met elkaar hebben besproken en tot de conclusie zijn gekomen dat het niet juist was en daarom zichzelf hebben aangegeven.
Geweld is geen taal, geweld is een primitieve uiting van onmacht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Paar knallen voor hun harsens moeten ze hebben. De enige taal die ze begrijpen.
Dit is dus achterhaald.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Jongens geven zichzelf aan na mishandeling meisje (9)
http://drimble.nl/binnenl(...)deling-meisje-9.html
Zal zijn, maar werkt wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Geweld is geen taal, geweld is een primitieve uiting van onmacht.
Hoe weet je dat? Er wordt zoveel geschreven. Misschien willen zij die jongens alleen maar zwart maken.quote:
Zoals ik dit weer lees zijn ze niet zielig he en ik heb er echt spijt van dat ik ze voor monsters heb afgeschilderdquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Heb ik niet gelezen hoor, dat sommige mensen de daders zielig vinden. Denk dat je wat genuanceerder moet lezen
![]()
Wat wel zo was is dat het voordat er iets bekend was over de daders het alweer enkel aan Marokanen toegeschreven werd.
Zoals nu bekend is zijn het voor de helft Marokkanen. De andere helft dus niet.
Maar goed. Arm kind.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Good_Luck het volgende:
Zeker, er blijven dan steeds minder over.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Zullen we elke winkeldief maar doodschieten? Zal ongetwijfeld werken.
Totdat jouw kind aan de beurt is...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zeker, er blijven dan steeds minder over.
Wensing @havpwensingquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Er wordt zoveel geschreven. Misschien willen zij die jongens alleen maar zwart maken.
Vergelijk jij een winkeldief met iemand die een meisje van 9 haast dood slaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:22 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Zullen we elke winkeldief maar doodschieten? Zal ongetwijfeld werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |