Als het allemaal hetzelfde is, waarom wordt er dan elke keer over Marokkanen gesproken?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn licht getint. Dus Marokkanen.
Het kunnen ook Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen zijn. Maar het is allemaal hetzelfde.
Hahahaha.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook helemaal nog niet zeker wat de afkomst van de licht getinten is.
Maar dat wordt hier wel gelijk aan genomen
Dat is de heersende opvatting. Ik ben het er ook niet mee eens, maar een grote meerderheid van de mensen denkt zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als het allemaal hetzelfde is, waarom wordt er dan elke keer over Marokkanen gesproken?
En nee, het is niet allemaal hetzelfde. Ik ben ook lichtgetint, want Indisch, en heb nog nooit zoiets uitgevroten.
De terugkeer naar eigen land was belangrijk. Om dan toch in de ik ken te blijven: mijn pa is op zes jarige leeftijd Hongarije ontvlucht. Thuis werd Nederlands gesproken. Momenteel spreekt mijn pa Hongaars als een kind van 6.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nu leg je het weer buiten mensen zelf. Als JIJ succesvol wilt zijn ergens dan is het LOGISCH dat je de taal leert. Ik ken ook spanjaarden, maar die spreken wel gewoon nederlands en engels.
Ik ben er tussen opgegroeid. Als jij het beter weet mag je het zeggen. Ze haten ons gewoon, diepe felle vlammende haat. Ze haten ons, onze vrouwen, onze ouders, onze vaders en moeders, onze wetgeving, onze rechtsstaat. Het enige wat ze niet haten is onze rijkdom. Het is een zwart beeld, maar helaas ik kan niets anders concluderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dit vandaan haalt, maar ook Kaffirs hebben hun rechten binnen de Islam.
Nou is dit een hele andere discussie die ook niet van orde is hier omdat dit niet de denkwijze van die jongeren is.
Hier op internet ja. Erbuiten toch heel iets minder.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is de heersende opvatting. Ik ben het er ook niet mee eens, maar een grote meerderheid van de mensen denkt zo.
Nee, je snapt de post niet, de "Ik ken" posts zijn totaal niet interessant bij dit onderwerp.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jij begint over discriminatie op de arbeidsmakrt dus wanneer je zegt dat je het niet boeiend of interessant vind spreek je jezelf tegen. Maar goed je wilt het niet zien prima
Prima, maar jij hebt toch ook nederlands geleerd en niet allen magyar?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
De terugkeer naar eigen land was belangrijk. Om dan toch in de ik ken te blijven: mijn pa is op zes jarige leeftijd Hongarije ontvlucht. Thuis werd Nederlands gesproken. Momenteel spreekt mijn pa Hongaars als een kind van 6.
Stel een gastarbeidersgezin komt hier voor een paar jaar werken, hoe zie jij die terugkeer voor je als de kinderen de taal niet meer machtig zijn? Dat was een belangrijk punt toen der tijd.
En jij zaait geen haat of zo?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben er tussen opgegroeid. Als jij het beter weet mag je het zeggen. Ze haten ons gewoon, diepe felle vlammende haat. Ze haten ons, onze vrouwen, onze ouders, onze vaders en moeders, onze wetgeving, onze rechtsstaat. Het enige wat ze niet haten is onze rijkdom. Het is een zwart beeld, maar helaas ik kan niets anders concluderen.
En de haatimams bewijzen dit.
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben er tussen opgegroeid. Als jij het beter weet mag je het zeggen. Ze haten ons gewoon, diepe felle vlammende haat. Ze haten ons, onze vrouwen, onze ouders, onze vaders en moeders, onze wetgeving, onze rechtsstaat. Het enige wat ze niet haten is onze rijkdom. Het is een zwart beeld, maar helaas ik kan niets anders concluderen.
Andersom, op internet zeggen mensen het sneller.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hier op internet ja. Erbuiten toch heel iets minder.
Ik haat jou niet. En ook niet al die dingen die je noemt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
nee. ik geef aan wat ik heb meegemaakt.Ik zat in een klas waar de jongetjes hun eer moesten verdedigen en geen enkele vrouw/meisje hoefden te reslpecteren. Schelden tegen de juf? papa kwam nog even verder schelden op de juf als het jochie straf kreeg.quote:
Als dat zo was dan was de PVV nu wel aan de macht.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Andersom, op internet zeggen mensen het sneller.
Ik heb helemaal geen Hongaars geleerd, behalve hoe ik bier kan bestellen. Maar mijn opa en oma mochten hier ook gewoon blijven en werden er wel eisen gesteld. De gastarbeiders zouden eigenlijk terug gaan. Behalve de Marokkanen, daar was een gezinshereniging clausule opgesteld. de slimme politiek was dat blijkbaar vergeten toen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Prima, maar jij hebt toch ook nederlands geleerd en niet allen magyar?
Wat bdoel je met 'ze'?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
nee. ik geef aan wat ik heb meegemaakt.
Het is gebeurt zo als we het maar kennen van 1 volk,en zo gaan Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen enzo niet te werk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn licht getint. Dus Marokkanen.
Het kunnen ook Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen zijn. Maar het is allemaal hetzelfde.
Jij bent met Osama Bin Laden opgegroeid ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Die hadden eerst ook 26 zetels maar hebben het verkloot.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was de PVV nu wel aan de macht.
Ik blijf het herhalen: de kans is zeer klein dat het daadwerkelijk Marokkanen waren aangezien die er simpelweg bijna niet wonen. De Marokkanen die er wel wonen zijn vaak beter geïntergreerd dan de stadse Marokkanen, waardoor men hier niet kan spreken van een typisch Marokkaans probleem indien het wel Marokkanen zouden zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Het is gebeurt zo als we het maar kennen van 1 volk,en zo gaan Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen enzo niet te werk.
Op de plek waar nu al die gasten naar syrie trekken. Ik hoop dat ze het er niet overleven.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent met Osama Bin Laden opgegroeid ofzo?
Natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
nee. ik geef aan wat ik heb meegemaakt.
Ooit eens stel Tjetjenen te werk zien gaan? Schijnbaar niet gaat ook niet al te zachtzinnig aan toe.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Het is gebeurt zo als we het maar kennen van 1 volk,en zo gaan Turken, Irakezen, Iraniërs of Afghanen enzo niet te werk.
Natuurlijk hebben die het verkloot. Verwachtte je iets anders dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hadden eerst ook 26 zetels maar hebben het verkloot.
1 zetel is iets van 65.000 stemmers dus reken maar uit.
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
In delft op de plek waar nu al die gasten naar syrie trekken. Ik hoop dat ze het er niet overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |