Ga jullie wel koppelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen oog voor mutsmeisje.![]()
![]()
Geen M39 EMR hebben als hoodrat.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Now all my G's in NY carry big .45's
Chicago, LA prefer them AK's
And all Philly niggas, is Mac milly niggas
Every thug in Saint Louis bought an Uzi
Moeilijk rennen voor 5-0 of een corner sto' robben met zo'n apparaatquote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen M39 EMR hebben als hoodrat.Nepgangsters
Ben jij een hoodrat?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moeilijk rennen voor 5-0 of een corner sto' robben met zo'n apparaat.
1072 A'dam #squadquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij een hoodrat?Welke hood?
Welke gangster robbed er nou een corner sto'quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moeilijk rennen voor 5-0 of een corner sto' robben met zo'n apparaat.
Cam'Ron in Killa Season.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke gangster robbed er nou een corner sto'
Das stimmt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is 1072 trouwens niet de Pijp? Want dan werk ik vrij regelmatig bij jou in de buurt
Slecht.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij negatieve Chinees.
[ afbeelding ]
Er gaat gepeept wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is 1072 trouwens niet de Pijp? Want dan werk ik vrij regelmatig bij jou in de buurt
Misschien herkent ze me nog als je me beschrijft: Forever alone fat awkward phaggot met opa-pet.quote:
Hahaha, dat zal haar vast en zeker bijblijven ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien herkent ze me nog als je me beschrijft: Forever alone fat awkward phaggot met opa-pet.
Of "die dude die voorstelde om in ruil voor een betere recensie op FOK! onzedelijke handelingen van me wenste".quote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien herkent ze me nog als je me beschrijft: Forever alone fat awkward phaggot met opa-pet.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal haar vast en zeker bijblijven ja.
Ik heb het over ontvangen he, gekkiequote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pijpen is wel een beetje een obsessie voor jou, of niet? Gevalletje nog half in de kast, of?
Hoe kan ze jou nou ooit vergetenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
dWc = gangsterquote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef Piye het volgende:
Een hoodrat is helemaal geen gangster noobs.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het over ontvangen he, gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal:sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Bepaal ik zelf wel.quote:
Toch wel.quote:
Beter gebruikt ie z'n gave om punani's te tekenen.quote:
Echt bizar hoe ziek realistisch sommige mensen kunnen tekenen of schilderen.quote:
Wat is er nou weer geil aan een getekende punani? Als het ding zich in levende lijve voor je neus bevindt snap ik het nog, maar foto's of plaatjes, wat is daar in godsnaam geil aan?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter gebruikt ie z'n gave om punani's te tekenen.
Doe normaal Zosk.quote:
Godtering.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is er nou weer geil aan een getekende punani? Als het ding zich in levende lijve voor je neus bevindt snap ik het nog, maar foto's of plaatjes, wat is daar in godsnaam geil aan?
Zal je eens anaal nemen.quote:
Laten we dat maar gewoon niet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens anaal nemen.
inb4 'nee'
Gaatje in knippen, warme appeltaart erachter en gaan maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is er nou weer geil aan een getekende punani? Als het ding zich in levende lijve voor je neus bevindt snap ik het nog, maar foto's of plaatjes, wat is daar in godsnaam geil aan?
Zeker omdat ik geen sensuele jongen ben van twee bij twee?quote:
Nee, omdat je gewoon normaal moet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker omdat ik geen sensuele jongen ben van twee bij twee?
Als ik een lul had, zou ik 'm sowieso in een appeltaart stoppen. Of een gaatje in een meloen maken en gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaatje in knippen, warme appeltaart erachter en gaan maar.
Oh.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, omdat je gewoon normaal moet doen.
Dat zou jij helemaal niet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een lul had, zou ik 'm sowieso in een appeltaart stoppen. Of een gaatje in een meloen maken en gaan.
Hahaha, ik heb echt moeite met dit geloven.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.
Ging trouwens fiets ophalen eh. Zegt Harry: "Ja, ketting was kapot." Ik zo: "Oké." Hij zo: "Ja, dat kon je natuurlijk ook niet zien."
Dude. Echt.![]()
![]()
Die heb je toch ook? Op je gelaat, weliswaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een lul had, zou ik 'm sowieso in een appeltaart stoppen. Of een gaatje in een meloen maken en gaan.
Kan tegenwoordig gewoon geregeld worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloof het toch maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb echt moeite met dit geloven.
Ga je volgende keer terug naar hem als er weer iets met je fiets is?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloof het toch maar.Die dude is echt wappie, niet normaal.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaatje in knippen, warme appeltaart erachter en gaan maar.
Not even close to funny.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heb je toch ook? Op je gelaat, weliswaar.
Ja man, houdt het leven spannend toch.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga je volgende keer terug naar hem als er weer iets met je fiets is?
Nou ja, spannend.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, houdt het leven spannend toch.
Meloenwaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds niet eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Cartooneske weergave:
[ afbeelding ]
Ja, ach.quote:
Je maakt nog altijd meer mee dan ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ach.Hoogtepunt van mijn dag weer.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaallesbo ;s;s;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wow, kutleven.quote:
Sorry popje, zal ik lekker sapje voor je maken? Verse jus, banaan, kiwi, meloen?quote:
Heb geen dorst, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry popje, zal ik lekker sapje voor je maken? Verse jus, banaan, kiwi, meloen?
Oké.quote:
....quote:
Nee hoor, maak wel voor mezelf.quote:
Wil best helpen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, maak wel voor mezelf.
Nee, het is al goed hoor.quote:
http://www.smh.com.au/ent(...)-20120110-1pszk.htmlquote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook best.quote:
Haha ahw.quote:
Precies de juiste hoek, zonnebril, WD-handje ter afleiding.quote:
Te kort haar, wilde wenkbrauw, dunne en bovendien behaarde bovenarm, ik twijfel nu ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Precies de juiste hoek, zonnebril, WD-handje ter afleiding.
Ik trap er niet in.
gecoupeerd wsquote:Op donderdag 11 april 2013 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Wat heeft die bovenste met z'n oortjes?
Wanneer couperen ze jou eens?quote:
Sowieso geen tieten, anders had ze die wel op de foto gezet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik trap er niet in.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik trap er niet in.
Geen probleem, meer voor mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te kort haar, wilde wenkbrauw, dunne en bovendien behaarde bovenarm, ik twijfel nu ook.
Jezus, dan is er echt geen hoop meer voor de rest van onsquote:Op donderdag 11 april 2013 21:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso geen tieten, anders had ze die wel op de foto gezet.
4,7/10 En dan ben ik nog gul.
Mooi, dit zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat doen, ik ben prima zoals ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mooi, dit zelfvertrouwen.
Waar je het vandaan haalt is mij een raadsel, maar mooi.
ja, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Waarom is mijn confession waarin ik duidelijk maakte dat ik je zou doen op lippenstift-foto die je gister postte onbeantwoord gebleven? Zo weet ik niet waar ik aan toe ben natuurlijkquote:
ik nam je niet serieus.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom is mijn confession waarin ik duidelijk maakte dat ik je zou doen op lippenstift-foto die je gister postte onbeantwoord gebleven? Zo weet ik niet waar ik aan toe ben natuurlijk.
De bil kan alles goedmaken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus, dan is er echt geen hoop meer voor de rest van ons
dat is fijn om te weten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meende het oprecht hoor, anders.
Nederlandse vrouwen met bil...quote:
Sarcast, zal je nog 's een compliment gevenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is fijn om te weten.
Ik voel me vereerd en nederig.
![]()
Wanneer?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sarcast, zal je nog 's een compliment geven.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is fijn om te weten.
Ik voel me vereerd en nederig.
![]()
Cristina heeft schijnbaar een best mooi achterwerk, maar ik heb nog geen bewijs gezien.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen met bil...
GET REAL!
Pic van haar gezicht? Daaruit kan ik het afleiden, speciaal talent van mequote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Cristina heeft schijnbaar een best mooi achterwerk, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Gewoon verzinnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bestaat er naast een corrigerende tik ook een complimenterende tik?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pic van haar gezicht? Daaruit kan ik het afleiden, speciaal talent van me.
dat was niet sarcastisch, ik word er verlegen vanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sarcast, zal je nog 's een compliment geven.
Mag hopen van niet, zeg.quote:
dat ligt er maar net aan hoe de vrouw het opvat toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bestaat er naast een corrigerende tik ook een complimenterende tik?
Zo schattigquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was niet sarcastisch, ik word er verlegen van![]()
Ik weet gewoon nooit hoe ik moet reageren als iemand zoiiets zegt, sorry
Hoe zou jij het opvatten?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan hoe de vrouw het opvat toch?
Ik wil je uitlikken als een meloen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was niet sarcastisch, ik word er verlegen van![]()
Ik weet gewoon nooit hoe ik moet reageren als iemand zoiiets zegt, sorry
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil je uitlikken als een meloen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ado geeft mij weleens een tik en ik vat dat in elk geval nooit negatief opquote:
Volgens mij hou jij er wel van om gespankt te worden inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado geeft mij weleens een tik en ik vat dat in elk geval nooit negatief op
ik kán ontzettend schattig zijn. Vraag maar aan mijn exenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo schattig.
Snap niet waarom die andere meiden altijd zo op je zitten te fitten.
ik probeerde hier een antwoord op te verzinnen, maar ik heb echt geen idee hoe je een meloen uitliktquote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben ik het cristinayangfotodistributiecentrum of zo?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij kán je ook heel schattig deepthroaten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kán ontzettend schattig zijn. Vraag maar aan mijn exen
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik het cristinayangfotodistributiecentrum of zo?
dWcquote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik het cristinayangfotodistributiecentrum of zo?
Vraag aan haar.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik probeerde hier een antwoord op te verzinnen, maar ik heb echt geen idee hoe je een meloen uitlikt
Zo doet de jeugd dat tegenwoordigquote:
Nou nee, lijkt er niet eens op.quote:
dWc heeft een foto gezien, wie weet kan hij daar wel uit afleiden of ik mooie billen hebquote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is een pluspunt.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nee, lijkt er niet eens op.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
dWc heeft een foto gezien, wie weet kan hij daar wel uit afleiden of ik mooie billen heb
Zijn ze mooier dan deze kadetjes?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:35 schreef VeerEli het volgende:
Speciaal voor Gorzalka, zoals beloofdEn tegelijk voor aight1 én Chloro
[ afbeelding ]
Nieuw binnengekregen vandaag, blij!
Dat is wel vergelijkbaar met mijn figuur geloof ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze mooier dan deze kadetjes?
Goede appeltietjes, mooie gladde benen, ik denk dat jouw billen een 8,25/10 zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
dWc heeft een foto gezien, wie weet kan hij daar wel uit afleiden of ik mooie billen heb
En jouw kadetjes dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zou je mij de fotografische afbeelding waaraan de gebruiker dWc_RuffRyder refereert willen zenden? Dit zou ik zeer op prijs stellenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is wel vergelijkbaar met mijn figuur geloof ik.
Dankquote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede appeltietjes, mooie gladde benen, ik denk dat jouw billen een 8,25/10 zijn.
Mag je in bijten bij Indian Summerquote:
Ik doe alleen aan eerlijk ruilen onder de belofte dat er niet doorgestuurd wordt enzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je mij de fotografische afbeelding waaraan de gebruiker dWc_RuffRyder refereert willen zenden? Dit zou ik zeer op prijs stellen.
Doe het hoor, niet terugkrabbelen danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag je in bijten bij Indian Summer.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Gor heeft het hart wel op de juiste plaats, true storyquote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan eerlijk ruilen onder de belofte dat er niet doorgestuurd wordt enzo.
Hey, hallo, ik doe ook aan eerlijk ruilen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gor heeft het hart wel op de juiste plaats, true story
Weet ik :$quote:Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey, hallo, ik doe ook aan eerlijk ruilen.
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan makenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe het hoor, niet terugkrabbelen dan![]()
Goed idee welquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan maken.
En daarna koopt hij veertig bier voor onze drinkwedstrijd, dolletjesquote:
Orllyquote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En daarna koopt hij veertig bier voor onze drinkwedstrijd, dolletjes.
watquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan maken.
Eet smakelijkquote:
quote:
Hou je grote bek tegen m'n stiekeme e-manwhorequote:
Bemoei je er niet tegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou je grote bek tegen m'n stiekeme e-manwhore
Kusje :$quote:
Dit ben ik als ik ooit kinderen zou hebben :$quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit ben ik als ik ooit kinderen zou hebben :$
[ afbeelding ]
/Einde random post
Gewelddadig word ik ervan Zoks, zin om iemand dan te penetreren met de achterkant v.d mopquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Wel vervelend als dat gebeurt inderdaad.
Dat is wel erg kinky mevrouw. :squote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewelddadig word ik ervan Zoks, zin om iemand dan te penetreren met de achterkant v.d mop
Zo ben ik weet je :$quote:
Gwn lekkah gek enn wild xDquote:
Juist ja, oké.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn lekkah gek enn wild xD
Nu ga ik aan m'n haar snuffelen
Kom niet haten mannetjequote:
Mooi.. Wil je aan mijn poesje ruiken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi.. Wil je aan mijn poesje ruiken?Doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien begin ik wel weer een keer.
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Seg jyquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
Wat doet ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel :$!
Welkom op FOK!
Feunen in een pizzaboxquote:
Ze had vast een fohn willen hebben iksdeejjjquote:
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
Lol eierdoos ja?quote:
Tia Maria en Puschkin, sletjequote:
Zullen we die een keer samen soldaat maken wanneer Ado er niet isquote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en amaretto, een of andere chocoladelikeur, wijn, en baileys
ja, dat vindt hij geweldig. Zet een eierdoos neer en hij zit de hele dag in het dekselquote:
Kom eraanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en amaretto, een of andere chocoladelikeur, wijn, en baileys
als jij van ondergekotst worden houdt, is dat een ideequote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zullen we die een keer samen soldaat maken wanneer Ado er niet is?
Bohquote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat vindt hij geweldig. Zet een eierdoos neer en hij zit de hele dag in het deksel![]()
Nu ligt hij aan mijn voeten op een kussen
Ik vind het niet prettig als hij toekijkt wanneer wij seks hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als jij van ondergekotst worden houdt, is dat een idee![]()
Kan ook als hij er wel is btw
whehe, Lenny weet noet wat dat is volgens mij, boos wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boh![]()
Bon werd boos op me toen ik de pizzadoos weghaalde
hij heeft daar natuurlijk ook nog wat over te zeggen, jouw mening is toch minder belangrijk in onze relatiequote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig als hij toekijkt wanneer wij seks hebben.
Zo hoort het ook, Bonnie neemt gewoon mijn verzuurde gedrag overquote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe, Lenny weet noet wat dat is volgens mij, boos worden
Ik geloof het wel weer, ik vraag je dochter gewoon mee uitquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft daar natuurlijk ook nog wat over te zeggen, jouw mening is toch minder belangrijk in onze relatie
Ik vind Ado gewoon een enge man, jij zou wél mogen kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
Je bent toch niet vies van een beetje voyeurisme Gor
ze mag nog niet uit. Helaas.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik geloof het wel weer, ik vraag je dochter gewoon mee uit.
We tennissen allebei, dus dat kan niet fout gaan.
Vin'k lief kusje :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind Ado gewoon een enge man, jij zou wél mogen kijken.
Dan is ze al verdorven door de moderne maatschappij, nu is ze nog puurquote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze mag nog niet uit. Helaas.
Kom over tien jaar maar terug, dan is dat leeftijdsverschil ook minder erg.
wat is er nou weer eng aan Ado dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind Ado gewoon een enge man, jij zou wél mogen kijken.
Zijn moobs.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is er nou weer eng aan Ado dan?
nu is ze 12quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan is ze al verdorven door de moderne maatschappij, nu is ze nog puur.
Formaliteitquote:
Binnen tien seconden op een post reagerenquote:
http://www.ilyke.net/if-facebook-existed-during-wwii-/15611quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Binnen tien seconden op een post reageren.
ken ick al, = oud xDquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.ilyke.net/if-facebook-existed-during-wwii-/15611
Ouwe zakjapannerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef Zosk het volgende:
Oh dat is al oud zie ik nu, maar ik kende het nog niet.
vooral die dqod, echt een mongooltje is dat XD XD XDquote:
Wow.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
vooral die dqod, echt een mongooltje is dat XD XD XD
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
vooral die dqod, echt een mongooltje is dat XD XD XD
quote:
quote:
Jij weet ook precies wat ik lekker vind, hèquote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
Kom in mu face zeggen tijdens ISF, ik ram de vioolstok van Lindsey in je artiesteningang geakkk
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij weet ook precies wat ik lekker vind, hè?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het sluipt erin, zoals een ijskoude, gevoelloze moordenaar je huis binnensluipt, midden in de nacht en je dan verstikt met een kussen
GODVERquote:
quote:
quote:
Ik dacht het serieus voor een hele seconde.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GODVER
Wilde spoiler doen met ''Chai look-alike''!
ga je naar het internationaal song festival ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
Kom in mu face zeggen tijdens ISF, ik ram de vioolstok van Lindsey in je artiesteningang geakkk
Sowiesoquote:Op donderdag 11 april 2013 23:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga je naar het internationaal song festival ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja, alleen niet per ongelukquote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat er wanneer je je kont afveegt per ongeluk een vinger in je kont glijdt?
Meestal twee vingers.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat er wanneer je je kont afveegt per ongeluk een vinger in je kont glijdt?
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso
Ah, hierzo Gor.. Ff spoileren, want zulks groffe taal gaat te ver :$Misselijk grapje, je weet dat ik in een rolstoel zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso
Ah, hierzo Gor.. Ff spoileren, want zulks groffe taal gaat te ver :$Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
That's what he saidquote:Op donderdag 11 april 2013 23:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misselijk grapje, je weet dat ik in een rolstoel zit.
Pics van je broodjequote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef Salatrel het volgende:
Ik hou verder niet van zoet maar boterham met speculoos en hagelslag
Maak maar een nieuwe, schavuitje ;Squote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hentai kan me niet zo opwinden. Plasseks daarentegen.
HOW COULD WE HAVE BEEN SO STUPIDquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ynuhh op de foto's die ik van jou heb gezien zie je er wel telkens best anders uit,
klopt nog steedsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar ging je ook de fout in, mijn waarde BobbyB.. Je moet er OVERHEEN zeiken, niet tegenaan
Hehehe dat las ik ookquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe dat las ik ook.. Hard gelachen wel
Gaat dit gevecht nog doorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Wmb surequote:
Ontvoeren en laten vechten tot de dood, slechts één mag overleven.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
Alleen, hoe wil je dat regelen met de bovenste vier?
Wat kosten de kaartjes?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ontvoeren en laten vechten tot de dood, slechts één mag overleven.
Gaan we overleggen :$quote:
Bwehehehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ontvoeren en laten vechten tot de dood, slechts één mag overleven.
Je hebt niks te willen jongenquote:
10 piekquote:
Update kickboksgala:quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Gorzalka het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Sok = Jordeeeehquote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef wise het volgende:
[..]
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon > eindigt in neuken
Sok - Otis > ken sok niet, maar hoop sok
Allure - wolvendagen > wd, want bitch![]()
Dqod - Chai > geile boeren sm sex
dus,,,,,![]()
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zou wel de actieheld in een film kunnen zijn denk ik.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef wise het volgende:
Moeder van het jaar
wtf, je kind weggooien om te kunnen vechten. 1 kogel voor die moeder
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef wise het volgende:
Moeder van het jaar
wtf, je kind weggooien om te kunnen vechten. 1 kogel voor die moeder
Dat interesseert mij dus geen ene reet zoksquote:
Nou eh, bedankt.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat interesseert mij dus geen ene reet zokswie denk je dat je voor je hebt
Deze manquote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef wise het volgende:
[..]
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon > eindigt in neuken
Sok - Otis > ken sok niet, maar hoop sok
Allure - wolvendagen > wd, want bitch![]()
Dqod - Chai > geile boeren sm sex
dus,,,,,![]()
Nu ik zoks op z'n zieltje heb getrapt: Gruwelijk natquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Gorzalka het volgende:
Vraag me af hoe vochtig Dqod is op dit moment.
Waarom niet?quote:
hehe zoks = sucksquote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu ik zoks op z'n zieltje heb getrapt: Gruwelijk nat
Zoog die maar eensquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu ik zoks op z'n zieltje heb getrapt: Gruwelijk nat
Ik heb ook gevoelens hoor.quote:
Had je 'm vannacht moeten zien.quote:
Ik help je gewoon hard te worden, no punquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |