Mysterieus, spannend, mooi, puur, principieel, intelligent, etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Chris, verklaar onze liefde voor ynuhh eens want ik snap het niet. Jij kan het zo mooi zeggen.
Ik ben allang weer vergeten hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef ynuhh het volgende:
Ik snap niet wat er mysterieus is aan mij, ik heb genoeg foto's laten zien.
Ik denk niet dat Chris je uiterlijk bedoelt. Oh nvm. Maar ynuhh op de foto's die ik van jou heb gezien zie je er wel telkens best anders uit, dus is best lastig een beeld te vormen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef ynuhh het volgende:
Ik ken alleen die ene toen van die verkiezing.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef ynuhh het volgende:
Ook al is je gezicht bekend, je kunt je alsnog hullen in een wolk van mysterie beste ynnuh u_uquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind haar daar nog het minst op andere foto's lijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken alleen die ene toen van die verkiezing.
Eh?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar daar nog het minst op andere foto's lijken.
Oh. Nog leuker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar ziet ze er heel anders uit dan op andere foto's.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de andere foto's vind ik haar leuker.
Hoe oud ben je? 23? Dat is toch eigenlijk de leeftijd dat je op je mooist bent? Tenminste de meeste mensen. Sommige zijn met 16 nog wel wat, maar dijen daarna enorm uit.quote:
Bijnaquote:
Ik dacht dat Ynuhh 21 was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 23? Dat is toch eigenlijk de leeftijd dat je op je mooist bent? Tenminste de meeste mensen. Sommige zijn met 16 nog wel wat, maar dijen daarna enorm uit.
Nee, het valt allemaal mee. Ik ben 21.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 23? Dat is toch eigenlijk de leeftijd dat je op je mooist bent? Tenminste de meeste mensen. Sommige zijn met 16 nog wel wat, maar dijen daarna enorm uit.
Oh dan ben je nog helemaal niet oud aan het worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, het valt allemaal mee. Ik ben 21.
Ik wil tussen die benen.quote:
BWHOHOHOHO >_<quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
Toen had ik hordes chicks achter me aan lopen.
Vuig aapjequote:
What's this.. I don't even............quote:
Pics van jezelf toen je 21 was?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
Toen had ik hordes chicks achter me aan lopen.
Is heel normaal op een boerderij.quote:
Stapze! Veel plezierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:54 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, het is dinsdag; stapavond.
Ik ga me klaarmaken om te stappen. Doeidoei.
Coinsquote:
In de heujbargquote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:
Ha, laatst is er een onderzoek geweest waaruit is gebleken dat vrouwen van 31 het mooist gevonden worden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, daar ben ik benieuwd naar, dus wil ik ertussen.quote:
Ja dat komt door de vergrijzing duh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ha, laatst is er een onderzoek geweest waaruit is gebleken dat vrouwen van 31 het mooist gevonden worden!
Anyway. Ik win dus. qua oud wijf zijn enzo
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, daar ben ik benieuwd naar, dus wil ik ertussen.
quote:
Waarom meteen alle Aziaten over 1 kam scheren dan. Ik lijk er niet eens op. Vraag Dqod.quote:
Er zijn geen andere Aziatische boeren in NL dus ik kon geen andere pic vinden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom meteen alle Aziaten over 1 kam scheren dan. Ik lijk er niet eens op. Vraag Dqod.
Neehee, dat kwam omdat ze dan niet meer zo jong zijn en vrouwelijker enzoquote:
Net alsof er mannen zijn die 16-jarige meisjes niet het mooist vindenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neehee, dat kwam omdat ze dan niet meer zo jong zijn en vrouwelijker enzo
Nee hoor, want dat is op de piek van je vruchtbaarheid. En die neemt dan al lang weer af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neehee, dat kwam omdat ze dan niet meer zo jong zijn en vrouwelijker enzo
Ik was ook geen boer. Maar ik had wel kippen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn geen andere Aziatische boeren in NL dus ik kon geen andere pic vinden.
Ik vond dat heel logisch eigenlijk, dat er weinig Aziatische boeren zijn...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn geen andere Aziatische boeren in NL dus ik kon geen andere pic vinden.
Hoe is het met je?quote:
Ik ook. Die waar ik een plaatje van postte was ook geadopteerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond dat heel logisch eigenlijk, dat er weinig Aziatische boeren zijn...
Ja, die zijn er, 16 is wel heel jongquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof er mannen zijn die 16-jarige meisjes niet het mooist vinden.
Vrouwelijker dan die meisjes van 16...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat is op de piek van je vruchtbaarheid. En die neemt dan al lang weer af.
Maar logisch dat dat in het algemeen gevonden wordt als je kijkt naar de bevolkingsopbouw.
Ja dat wel, maar niet vrouwelijker dan die van 23.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die zijn er, 16 is wel heel jong
[..]
Vrouwelijker dan die meisjes van 16...
En dank je, ik voelde me net weer helemaal zeker, nu moet ik een molensteen gaan zoeken![]()
Het is in elk geval een verrassing als je een Aziatische boer tegenkomtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Die waar ik een plaatje van postte was ook geadopteerd.
Daar had ik t niet overquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet vrouwelijker dan die van 23.
Maar ouder = wijzer + meer (levens)ervaring = sexyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik t niet over
Ik heb wat meer lijntjes om mn ogen, maar verder is er niet veel veranderd
Als je dan ook zulke foto's maakt; ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze sport gaan doen.
ik kwam kkhardquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet. Ik houd niet zo van sporten waarbij je alleen een onderbroekje draagt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dan ook zulke foto's maakt; ja.
Dat ligt eraan wat je ermee wil bereikenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreemde rekensom.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ouder = wijzer + meer (levens)ervaring = sexy [ afbeelding ]
Dan doe je geen onderbroekje aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik houd niet zo van sporten waarbij je alleen een onderbroekje draagt.
Naakt mag ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik houd niet zo van sporten waarbij je alleen een onderbroekje draagt.
Pole fitness is daar niet voor bedoelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je ermee wil bereiken
Als je wil dat heel veel mannen een keer willen komen kijken, zeg ik: Ja
[..]
Wat een vreemde rekensom.![]()
Jonge, geef ik een complimentje is het weer niet goed.quote:
Dat neemt niet weg dat ze vast wel willen komen kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Pole fitness is daar niet voor bedoelt.
Dank jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, geef ik een complimentje is het weer niet goed.
Ik mag dat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:11 schreef Dqod het volgende:
Wat noem je Bobby een boer dangggg Chai [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ohwquote:
Ik ookquote:
Wat kosten de kaartjes?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Nee Japsnars moet tegen Otis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
C_N - IEDEREENquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Kankertjegeilquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Die eerste kunnen we schrappen want MiVer is sinds zaterdag niet meer gesignaleerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Zeker welquote:
Hoezo WD tegen Crack?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
En Allure_ moet tegen Bt en dan gaat wolvendagen tegen Crack_.
Gewoon, ik herinner me dat die ook een x zaten te bitchen. En Allure en Bt ook weleens. Alleen Bt en Crack niet, dus als we het zo doen zijn er meer gevechten.quote:
Neenquote:
Tegen wie mag ik dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, ik herinner me dat die ook een x zaten te bitchen. En Allure en Bt ook weleens. Alleen Bt en Crack niet, dus als we het zo doen zijn er meer gevechten.
Weet niet.quote:
Naatjequote:
Da's een uitslag die zichzelf laat voorspellen.quote:
Tegen mij heeft geen nut eh.. Dat zou oneerlijk zijnquote:
Waarom? Kunnen we daar niet beter gewoon een keer van op stap gaan ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
¤10, opbrengsten gaat naar een hulporganisatie voor tienermoeders.
Ik ben anti-uitgaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom? Kunnen we daar niet beter gewoon een keer van op stap gaan ofzo?
Ja, Dqod - Bobby is al geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tegen mij heeft geen nut eh.. Dat zou oneerlijk zijn![]()
quote:
Sowieso ik. Ik ben een beest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's een uitslag die zichzelf laat voorspellen.
Nee dan krijg ik ruzie met Ally en daar win ik het niet van.quote:
Daar neem ik het van je over u_uquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik ruzie met Ally en daar win ik het niet van.
Zou je deze gangstabitches geven?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso ik. Ik ben een beest.
Bragiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet.
Bragi ? Ook al heb je daar nooit fittie mee gehad.
Daar stinkt het, man. Het stinkt gewoon.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook alternatieve uitgaansgelegenheden hoor Chris. Voor mensen met wat meer diepgang.
Vlaworstelen?quote:
Bwohohohohohooquote:
http://www.lordsofmetal.nl/venue.php?id=340quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar stinkt het, man. Het stinkt gewoon.
Ik denk bijna alles behalve wattenstaafjes.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vla is heel vies als je het in je oren krijgt
Mooi zo!quote:
Bier ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vla is heel vies als je het in je oren krijgt
Ik woon aan de goede kant van de Holterberg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bier ook
Kwam je wel es in Nul Chai? In Hengelooooooooo?
Alsof dat moeilijk te besteden is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef MouzurX het volgende:
Hoe gaat het met je werk WD?
Wat doe je dan wel niet met die ladingen geld die je binnen haalt?
Daar heb je t mee getroffen dan jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woon aan de goede kant van de Holterberg.
Lingerie kopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef MouzurX het volgende:
Cocaïne.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:32 schreef MouzurX het volgende:
Heb nog steeds geen doel gevonden voor mijn stagevergoedingquote:
Stille hint?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook al een paar maand 200 euro doelloos in mijn kluis liggen. Weet nog steeds niet wat ik er mee zal doen. Maarja komt vanzelf.
quote:
Nee ik wil iets nuttigs. Maar voor een zadel of een laptop is het te weinig. Een mountainbike zou leuk zijn, maar ben bang dat ik die te weinig gebruik. Verder misschien skates, maar misschien krijg ik die van mijn tante.quote:
Koop een kuisheidsgordel, dat zal Mozy leren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef Chai het volgende:
En lingerie is niet handig, want ik ben nog in de groei. Om daar dan 100 euro aan uit te geven vind ik iets teveel.
Klootzak.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Koop een kuisheidsgordel, dat zal Mozy leren.
Hoe duur zijn die.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor Mozy dan toch hoop ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat knelt denk ik nogal bij mannen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor Mozy dan toch hoop ik. [ afbeelding ]
Haha bondagetape.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.x-toys.nl/prod(...)GNzqQCFYmJDgodMRT9qA
¤119,95, past prima binnen je budget.
Oe, dat is handig!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.x-toys.nl/prod(...)GNzqQCFYmJDgodMRT9qA
¤119,95, past prima binnen je budget.
Ducttape plakt harder?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha bondagetape.Gewoon duc tape kan toch ook.
Daar zit jij toch niet mee. Dan koop je een peniskooi.quote:
Weet niet. Ik ging dat vroeger op mijn mond plakken zo voor de grap, net alsof je gegijzeld bent, maar dat kon ik gewoon van binnenuit los likken.quote:
Jawel, want straks raakt het beschadigd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar zit jij toch niet mee. Dan koop je een peniskooi.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Hahah de notenkraker
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=1380
Hoi Nepfan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nepfans die nu niet in het stadion zitten
Bahquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ging dat vroeger op mijn mond plakken zo voor de grap, net alsof je gegijzeld bent, maar dat kon ik gewoon van binnenuit los likken.
Ik ben een boek aan het lezen waarin een man een glazen staafje zo ver mogelijk met een hamer in een andere man zn penis ramt en dat staafje vervolgens met een bankschroef kapot knijptquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Hahah de notenkraker
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=1380
ik typ dit vanaf mijn bb vriendjequote:
Je gebruikte net een PI.lul niet vriendje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik typ dit vanaf mijn bb vriendje
ZIEK.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het lezen waarin een man een glazen staafje zo ver mogelijk met een hamer in een andere man zn penis ramt en dat staafje vervolgens met een bankschroef kapot knijpt
Ga weg ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het lezen waarin een man een glazen staafje zo ver mogelijk met een hamer in een andere man zn penis ramt en dat staafje vervolgens met een bankschroef kapot knijpt
Je bb vriendje? Dat klinkt wel kkgay.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik typ dit vanaf mijn bb vriendje
kkziek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bb's hebben pi'squote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gebruikte net een PI.lul niet vriendje.
gohquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, er stond ook duidelijk bij dat het pijn deed
Het was een terrorist die gemarteld werd door een vrouwenhandelaar om namen te krijgen van de opdrachtgevers. Maakt dat het minder erg?quote:
Nou ja, het werd geschreven vanuit het perspectief van de man die het deed en niet die het voelde, dus het had ook gekund dat ze er niets van zeidenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, het werd geschreven vanuit het perspectief van de man die het deed en niet die het voelde, dus het had ook gekund dat ze er niets van zeiden
Ja. Dan wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was een terrorist die gemarteld werd door een vrouwenhandelaar om namen te krijgen van de opdrachtgevers. Maakt dat het minder erg?
gewone lieve jongens als jij worden natuurlijk niet op die manier gemarteldquote:
WTF heb jij voor ui nu?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschreven, ik lees het alleen maar WAAA
Dat zijn billen en handboeien. En zwart wit, net als jij, dus jij mag niets zeggenquote:
Geil, dat wil ik zienquote:
Wij hebben geen fittie, vriendje.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewone lieve jongens als jij worden natuurlijk niet op die manier gemarteld
Ga jij je flesje nou maar deepthroaten.quote:
Nee want ik ben niet lief.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is toch een hele geruststelling he
Ik bitch constant met WDquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, ik herinner me dat die ook een x zaten te bitchen. En Allure en Bt ook weleens. Alleen Bt en Crack niet, dus als we het zo doen zijn er meer gevechten.
K heb m dr helemaal in.. Wachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij je flesje nou maar deepthroaten.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
VOLG ME BRADA
IK NEUK HEEL DIE KAOLO BEAT
Alleen maar aan t deepthroaten, verder niks.. Straks gaat t vacuum zuigen namelijk O_oquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij met die fles aan het doen was
Dat zou een goed idee zijn; maar of dat er van komt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:25 schreef Sok. het volgende:
Hm, k ga zo maar eens slapen denken ik.
T is gewoon nog maar half 11
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn; maar of dat er van komt.
Dat klinkt idd best heftig jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Sok. het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1273235/
Kankerzieke film.
Lijkt me wel geil.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Sok. het volgende:
Kankerzieke film.
Oh, en ik heb daar overigens niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die eerste kunnen we schrappen want MiVer is sinds zaterdag niet meer gesignaleerd.
Ja, ik kijk nu een stukje, dokter haalt een baby eruit bij de bevalling, neukt het daarna gelijk.quote:
What the.......quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu een stukje, dokter haalt een baby eruit bij de bevalling, neukt het daarna gelijk.
An aging porn star agrees to participate in an "art film" in order to make a clean break from the business, only to discover that he has been drafted into making a pedophilia and necrophilia themed snuff film.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:32 schreef Sok. het volgende:
Kankerzieke film.
Ik weet t ook niet, zit nu op 11 minuten van de 2e helft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
An aging porn star agrees to participate in an "art film" in order to make a clean break from the business, only to discover that he has been drafted into making a pedophilia and necrophilia themed snuff film.
Die trailers passen helemaal niet bij deze tekst?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow.
Even kijken of ik nog een glazen staafje heb liggen dan
Hm die link die jij gaf wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:37 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet, zit nu op 11 minuten van de 2e helft.
O_oquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu een stukje, dokter haalt een baby eruit bij de bevalling, neukt het daarna gelijk.
kkziekquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
Die sma rond 29:00!
''So what if i'm underage?''!
wajo ben jij ff lekker gek zeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:48 schreef Dqod het volgende:
Hoewel ik vaak wel van zieke films houd.. Maar ik heb m'n grenzen
Wejow kanker es ff gauw op zegquote:
Word je hard vanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar is die taal nou weer voor nodig? Walgelijk.
Onvolwassen zeg. Je bent inmiddels bijna 25, dan is dat stadium van 'kanker op' toch wel eens gepasseerd, denk ik?quote:
Zegt een 20 jarige troll.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onvolwassen zeg. Je bent inmiddels bijna 25, dan is dat stadium van 'kanker op' toch wel eens gepasseerd, denk ik?
Leeftijdsdiscriminatie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onvolwassen zeg. Je bent inmiddels bijna 25, dan is dat stadium van 'kanker op' toch wel eens gepasseerd, denk ik?
Sorry, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:
Sorry, ik ben geen 20-jarige.quote:
Fijn. Zie je nou wel, met een simpele dialoog kom je al een heel eindquote:
Kan'k rapporteruhquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Sok. het volgende:
Wtf loopt die gast z'n dode dochtertje te neuken?
wat thequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Sok. het volgende:
Ik ga die film niet eens kijken dit klinkt echt te ziekquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef Sok. het volgende:
En quoten.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga die film niet eens kijken dit klinkt echt te ziek
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef Sok. het volgende:
Dat wordt zometeen weer lekker slapen
Zag gisternacht toen ik ging slapen ook de hele tijd die beelden van die kerel die zichzelf ophing voor me
Ik skip er maar een beetje doorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga die film niet eens kijken dit klinkt echt te ziek
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Dqod het volgende:
Stukje bij beetje sterft mijn ziel af totdat er niks anders meer over is dan een leeg omhulsel.. Een schaduw van wat ik ooit was.. Voordat ik begon te posten in deze SC
Amen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Dqod het volgende:
Stukje bij beetje sterft mijn ziel af totdat er niks anders meer over is dan een leeg omhulsel.. Een schaduw van wat ik ooit was.. Voordat ik begon te posten in deze SC
Dank uquote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:04 schreef Sok. het volgende:
Ik ga een muziekie opzetten en slapen, toedels.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef Dqod het volgende:
Kort, maar krachtigquote:
Zeg dat wel.quote:
Het beest in mij is niet te stoppen of te kooien, mijn waarde Otisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeg dat wel.Krachtig, als de tijger die in je zit. Laat hem naar buiten, Dqod. Laat hem los! Je bent een pittige zelfstandige vrouw en dat mag je best uitstralen!
.
Dat verbaast me nietsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het beest in mij is niet te stoppen of te kooien, mijn waarde Otis
Velen hebben het geprobeerd en dit helaas nooit kunnen navertellen!
Ontembaar zeg ik je!
STOMME KOOI!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het beest in mij is niet te stoppen of te kooien, mijn waarde Otis
Velen hebben het geprobeerd en dit helaas nooit kunnen navertellen!
Ontembaar zeg ik je!
Ik heb die grap nooit gesnapt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
STOMME KOOI!!!!111!!!einz!1!!1!
![]()
!!1
[ afbeelding ]
Teveel Emile Ratelband gekeken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeg dat wel.Krachtig, als de tijger die in je zit. Laat hem naar buiten, Dqod. Laat hem los! Je bent een pittige zelfstandige vrouw en dat mag je best uitstralen!
.
Wait, whut? Roze?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets![]()
. Je roze haar laat al zien dat jij je niet zomaar conformeert aan de normen van de maatschappij
. Je doet lekker je eigen ding en dat is maar goed ook! Zoals jij zouden er meer moeten zijn. Take it or leave it!
Al die newbies snappen dit niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
!!1
[ afbeelding ]
Er was volgens mij ook niet echt een grapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die grap nooit gesnapt, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die grap nooit gesnapt, eigenlijk.
Ja hoi.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
!!1
[ afbeelding ]
Ik weet ook de echte herkomst eigenlijk niet meerquote:
Toen ging het over Country.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef MouzurX het volgende:
Ff serieus otis postte vroeger toch gewoon normaal?
Nu is echt elke post een troll.
Herinner het me iig niet van voor zijn ban
Otis heeft het licht gezien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef MouzurX het volgende:
De befaamde ban.. Het veranderd mensen.. Het sluipt erin, zoals een ijskoude, gevoelloze moordenaar je huis binnensluipt, midden in de nacht en je dan verstikt met een kussenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef MouzurX het volgende:
Litso.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet ook de echte herkomst eigenlijk niet meer
Nee otis zijn trolls zijn grappig. die van jou niet alhoewel je nu je terug bent je het redelijk goed doet (normale posts dus)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Otis heeft het licht gezien.
Halleluja!!!
Waar heb je het over? Ik ben altijd oprecht. Dat was ik, en dat ben ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef MouzurX het volgende:
Het licht des Heeres heb ik al jaren geleden gezien. Toch fijn dat ik in jou een medestander kan vindenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Otis heeft het licht gezien.
Halleluja!!!
Ojaquote:
Nee hij deed zeker normaler voor zijn banquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Denken dat Otis trolltIk heb die boy in het echt meegemaakt en kan je vertellen dat dit gewoon de normale Otis is.
Probeer je te zeggen dat ik niet normaal doe?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hij deed zeker normaler voor zijn ban
Nee toen wij carnaval aan het vieren waren waren we allemaal gebanned.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hij deed zeker normaler voor zijn ban
Ohnee correctie, Otis was de enige zonder ban.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee toen wij carnaval aan het vieren waren waren we allemaal gebanned.
Ja; maar ik moet wel telkens lachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat ik niet normaal doe?
Bedankt Chrisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:24 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die Otis niet accepteren zoals hij is. Altijd maar weer mensen in een keurslijf willen drukken
!
Ik ben nooit hatelijk geweest, en heb zeker nooit begrepen waarom jij zoveel moeite met mij hebt, omdat ik volgens mij nog nooit iets negatiefs over jou gezegd heb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee otis zijn trolls zijn grappig. die van jou niet alhoewel je nu je terug bent je het redelijk goed doet (normale posts dus)
Natuurlijke afkeer voor alles dat niet voldoet aan 'de standaard', walgelijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben nooit hatelijk geweest, en heb zeker nooit begrepen waarom jij zoveel moeite met mij hebt, omdat ik volgens mij nog nooit iets negatiefs over jou gezegd heb.
Waar die haat vandaan komt is me echt een raadsel...
mooiquote:
Omdat ik je posts zwaar irritant vond. Nooit grappig en ook telkens dwarsliggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben nooit hatelijk geweest, en heb zeker nooit begrepen waarom jij zoveel moeite met mij hebt, omdat ik volgens mij nog nooit iets negatiefs over jou gezegd heb.
Waar die haat vandaan komt is me echt een raadsel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |