Daar zit jij toch niet mee. Dan koop je een peniskooi.quote:
Weet niet. Ik ging dat vroeger op mijn mond plakken zo voor de grap, net alsof je gegijzeld bent, maar dat kon ik gewoon van binnenuit los likken.quote:
Jawel, want straks raakt het beschadigd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar zit jij toch niet mee. Dan koop je een peniskooi.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Hahah de notenkraker
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=1380
Hoi Nepfan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nepfans die nu niet in het stadion zitten
Bahquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ging dat vroeger op mijn mond plakken zo voor de grap, net alsof je gegijzeld bent, maar dat kon ik gewoon van binnenuit los likken.
Ik ben een boek aan het lezen waarin een man een glazen staafje zo ver mogelijk met een hamer in een andere man zn penis ramt en dat staafje vervolgens met een bankschroef kapot knijptquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Hahah de notenkraker
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=1380
ik typ dit vanaf mijn bb vriendjequote:
Je gebruikte net een PI.lul niet vriendje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik typ dit vanaf mijn bb vriendje
ZIEK.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het lezen waarin een man een glazen staafje zo ver mogelijk met een hamer in een andere man zn penis ramt en dat staafje vervolgens met een bankschroef kapot knijpt
Ga weg ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het lezen waarin een man een glazen staafje zo ver mogelijk met een hamer in een andere man zn penis ramt en dat staafje vervolgens met een bankschroef kapot knijpt
Je bb vriendje? Dat klinkt wel kkgay.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik typ dit vanaf mijn bb vriendje
kkziek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bb's hebben pi'squote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gebruikte net een PI.lul niet vriendje.
gohquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, er stond ook duidelijk bij dat het pijn deed
Het was een terrorist die gemarteld werd door een vrouwenhandelaar om namen te krijgen van de opdrachtgevers. Maakt dat het minder erg?quote:
Nou ja, het werd geschreven vanuit het perspectief van de man die het deed en niet die het voelde, dus het had ook gekund dat ze er niets van zeidenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, het werd geschreven vanuit het perspectief van de man die het deed en niet die het voelde, dus het had ook gekund dat ze er niets van zeiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |