Ik wil tussen die benen.quote:
BWHOHOHOHO >_<quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
Toen had ik hordes chicks achter me aan lopen.
Vuig aapjequote:
What's this.. I don't even............quote:
Pics van jezelf toen je 21 was?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
Toen had ik hordes chicks achter me aan lopen.
Is heel normaal op een boerderij.quote:
Stapze! Veel plezierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:54 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, het is dinsdag; stapavond.
Ik ga me klaarmaken om te stappen. Doeidoei.
Coinsquote:
In de heujbargquote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:
Ha, laatst is er een onderzoek geweest waaruit is gebleken dat vrouwen van 31 het mooist gevonden worden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 23? Dat is toch eigenlijk de leeftijd dat je op je mooist bent? Tenminste de meeste mensen. Sommige zijn met 16 nog wel wat, maar dijen daarna enorm uit.
Geen idee, daar ben ik benieuwd naar, dus wil ik ertussen.quote:
Ja dat komt door de vergrijzing duh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ha, laatst is er een onderzoek geweest waaruit is gebleken dat vrouwen van 31 het mooist gevonden worden!
Anyway. Ik win dus. qua oud wijf zijn enzo
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, daar ben ik benieuwd naar, dus wil ik ertussen.
quote:
Waarom meteen alle Aziaten over 1 kam scheren dan. Ik lijk er niet eens op. Vraag Dqod.quote:
Er zijn geen andere Aziatische boeren in NL dus ik kon geen andere pic vinden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom meteen alle Aziaten over 1 kam scheren dan. Ik lijk er niet eens op. Vraag Dqod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |