Mysterieus, spannend, mooi, puur, principieel, intelligent, etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Chris, verklaar onze liefde voor ynuhh eens want ik snap het niet. Jij kan het zo mooi zeggen.
Ik ben allang weer vergeten hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef ynuhh het volgende:
Ik snap niet wat er mysterieus is aan mij, ik heb genoeg foto's laten zien.
Ik denk niet dat Chris je uiterlijk bedoelt. Oh nvm. Maar ynuhh op de foto's die ik van jou heb gezien zie je er wel telkens best anders uit, dus is best lastig een beeld te vormen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef ynuhh het volgende:
Ik ken alleen die ene toen van die verkiezing.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef ynuhh het volgende:
Ook al is je gezicht bekend, je kunt je alsnog hullen in een wolk van mysterie beste ynnuh u_uquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind haar daar nog het minst op andere foto's lijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken alleen die ene toen van die verkiezing.
Eh?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind haar daar nog het minst op andere foto's lijken.
Oh. Nog leuker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar ziet ze er heel anders uit dan op andere foto's.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de andere foto's vind ik haar leuker.
Hoe oud ben je? 23? Dat is toch eigenlijk de leeftijd dat je op je mooist bent? Tenminste de meeste mensen. Sommige zijn met 16 nog wel wat, maar dijen daarna enorm uit.quote:
Bijnaquote:
Ik dacht dat Ynuhh 21 was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 23? Dat is toch eigenlijk de leeftijd dat je op je mooist bent? Tenminste de meeste mensen. Sommige zijn met 16 nog wel wat, maar dijen daarna enorm uit.
Nee, het valt allemaal mee. Ik ben 21.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 23? Dat is toch eigenlijk de leeftijd dat je op je mooist bent? Tenminste de meeste mensen. Sommige zijn met 16 nog wel wat, maar dijen daarna enorm uit.
Oh dan ben je nog helemaal niet oud aan het worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, het valt allemaal mee. Ik ben 21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |