Net alsof er mannen zijn die 16-jarige meisjes niet het mooist vindenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neehee, dat kwam omdat ze dan niet meer zo jong zijn en vrouwelijker enzo
Nee hoor, want dat is op de piek van je vruchtbaarheid. En die neemt dan al lang weer af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neehee, dat kwam omdat ze dan niet meer zo jong zijn en vrouwelijker enzo
Ik was ook geen boer. Maar ik had wel kippen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn geen andere Aziatische boeren in NL dus ik kon geen andere pic vinden.
Ik vond dat heel logisch eigenlijk, dat er weinig Aziatische boeren zijn...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn geen andere Aziatische boeren in NL dus ik kon geen andere pic vinden.
Hoe is het met je?quote:
Ik ook. Die waar ik een plaatje van postte was ook geadopteerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond dat heel logisch eigenlijk, dat er weinig Aziatische boeren zijn...
Ja, die zijn er, 16 is wel heel jongquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof er mannen zijn die 16-jarige meisjes niet het mooist vinden.
Vrouwelijker dan die meisjes van 16...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat is op de piek van je vruchtbaarheid. En die neemt dan al lang weer af.
Maar logisch dat dat in het algemeen gevonden wordt als je kijkt naar de bevolkingsopbouw.
Ja dat wel, maar niet vrouwelijker dan die van 23.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die zijn er, 16 is wel heel jong
[..]
Vrouwelijker dan die meisjes van 16...
En dank je, ik voelde me net weer helemaal zeker, nu moet ik een molensteen gaan zoeken![]()
Het is in elk geval een verrassing als je een Aziatische boer tegenkomtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Die waar ik een plaatje van postte was ook geadopteerd.
Daar had ik t niet overquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet vrouwelijker dan die van 23.
Maar ouder = wijzer + meer (levens)ervaring = sexyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik t niet over
Ik heb wat meer lijntjes om mn ogen, maar verder is er niet veel veranderd
Als je dan ook zulke foto's maakt; ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze sport gaan doen.
ik kwam kkhardquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet. Ik houd niet zo van sporten waarbij je alleen een onderbroekje draagt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dan ook zulke foto's maakt; ja.
Dat ligt eraan wat je ermee wil bereikenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreemde rekensom.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ouder = wijzer + meer (levens)ervaring = sexy [ afbeelding ]
Dan doe je geen onderbroekje aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik houd niet zo van sporten waarbij je alleen een onderbroekje draagt.
Naakt mag ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik houd niet zo van sporten waarbij je alleen een onderbroekje draagt.
Pole fitness is daar niet voor bedoelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je ermee wil bereiken
Als je wil dat heel veel mannen een keer willen komen kijken, zeg ik: Ja
[..]
Wat een vreemde rekensom.![]()
Jonge, geef ik een complimentje is het weer niet goed.quote:
Dat neemt niet weg dat ze vast wel willen komen kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Pole fitness is daar niet voor bedoelt.
Dank jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, geef ik een complimentje is het weer niet goed.
Ik mag dat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:11 schreef Dqod het volgende:
Wat noem je Bobby een boer dangggg Chai [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ohwquote:
Ik ookquote:
Wat kosten de kaartjes?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Nee Japsnars moet tegen Otis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
C_N - IEDEREENquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Kankertjegeilquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Die eerste kunnen we schrappen want MiVer is sinds zaterdag niet meer gesignaleerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Update kickboksgala:
MiVer - Lamon
Sok - Otis
Allure - wolvendagen
Dqod - Chai
Zeker welquote:
Hoezo WD tegen Crack?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
En Allure_ moet tegen Bt en dan gaat wolvendagen tegen Crack_.
Gewoon, ik herinner me dat die ook een x zaten te bitchen. En Allure en Bt ook weleens. Alleen Bt en Crack niet, dus als we het zo doen zijn er meer gevechten.quote:
Neenquote:
Tegen wie mag ik dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, ik herinner me dat die ook een x zaten te bitchen. En Allure en Bt ook weleens. Alleen Bt en Crack niet, dus als we het zo doen zijn er meer gevechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |