Zou je mij de fotografische afbeelding waaraan de gebruiker dWc_RuffRyder refereert willen zenden? Dit zou ik zeer op prijs stellenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is wel vergelijkbaar met mijn figuur geloof ik.
Dankquote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede appeltietjes, mooie gladde benen, ik denk dat jouw billen een 8,25/10 zijn.
Mag je in bijten bij Indian Summerquote:
Ik doe alleen aan eerlijk ruilen onder de belofte dat er niet doorgestuurd wordt enzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je mij de fotografische afbeelding waaraan de gebruiker dWc_RuffRyder refereert willen zenden? Dit zou ik zeer op prijs stellen.
Doe het hoor, niet terugkrabbelen danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag je in bijten bij Indian Summer.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze mooier dan deze kadetjes?
Gor heeft het hart wel op de juiste plaats, true storyquote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan eerlijk ruilen onder de belofte dat er niet doorgestuurd wordt enzo.
Hey, hallo, ik doe ook aan eerlijk ruilen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gor heeft het hart wel op de juiste plaats, true story
Weet ik :$quote:Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey, hallo, ik doe ook aan eerlijk ruilen.
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan makenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe het hoor, niet terugkrabbelen dan![]()
Goed idee welquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan maken.
En daarna koopt hij veertig bier voor onze drinkwedstrijd, dolletjesquote:
Orllyquote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En daarna koopt hij veertig bier voor onze drinkwedstrijd, dolletjes.
watquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan maken.
Eet smakelijkquote:
quote:
Hou je grote bek tegen m'n stiekeme e-manwhorequote:
Bemoei je er niet tegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou je grote bek tegen m'n stiekeme e-manwhore
Kusje :$quote:
Dit ben ik als ik ooit kinderen zou hebben :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |