Lol eierdoos ja?quote:
Tia Maria en Puschkin, sletjequote:
Zullen we die een keer samen soldaat maken wanneer Ado er niet isquote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en amaretto, een of andere chocoladelikeur, wijn, en baileys
ja, dat vindt hij geweldig. Zet een eierdoos neer en hij zit de hele dag in het dekselquote:
Kom eraanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en amaretto, een of andere chocoladelikeur, wijn, en baileys
als jij van ondergekotst worden houdt, is dat een ideequote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zullen we die een keer samen soldaat maken wanneer Ado er niet is?
Bohquote:Op donderdag 11 april 2013 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat vindt hij geweldig. Zet een eierdoos neer en hij zit de hele dag in het deksel![]()
Nu ligt hij aan mijn voeten op een kussen
Ik vind het niet prettig als hij toekijkt wanneer wij seks hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als jij van ondergekotst worden houdt, is dat een idee![]()
Kan ook als hij er wel is btw
whehe, Lenny weet noet wat dat is volgens mij, boos wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boh![]()
Bon werd boos op me toen ik de pizzadoos weghaalde
hij heeft daar natuurlijk ook nog wat over te zeggen, jouw mening is toch minder belangrijk in onze relatiequote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig als hij toekijkt wanneer wij seks hebben.
Zo hoort het ook, Bonnie neemt gewoon mijn verzuurde gedrag overquote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe, Lenny weet noet wat dat is volgens mij, boos worden
Ik geloof het wel weer, ik vraag je dochter gewoon mee uitquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft daar natuurlijk ook nog wat over te zeggen, jouw mening is toch minder belangrijk in onze relatie
Ik vind Ado gewoon een enge man, jij zou wél mogen kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
Je bent toch niet vies van een beetje voyeurisme Gor
ze mag nog niet uit. Helaas.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik geloof het wel weer, ik vraag je dochter gewoon mee uit.
We tennissen allebei, dus dat kan niet fout gaan.
Vin'k lief kusje :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind Ado gewoon een enge man, jij zou wél mogen kijken.
Dan is ze al verdorven door de moderne maatschappij, nu is ze nog puurquote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze mag nog niet uit. Helaas.
Kom over tien jaar maar terug, dan is dat leeftijdsverschil ook minder erg.
wat is er nou weer eng aan Ado dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind Ado gewoon een enge man, jij zou wél mogen kijken.
Zijn moobs.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is er nou weer eng aan Ado dan?
nu is ze 12quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan is ze al verdorven door de moderne maatschappij, nu is ze nog puur.
Formaliteitquote:
Binnen tien seconden op een post reagerenquote:
http://www.ilyke.net/if-facebook-existed-during-wwii-/15611quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Binnen tien seconden op een post reageren.
ken ick al, = oud xDquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.ilyke.net/if-facebook-existed-during-wwii-/15611
Ouwe zakjapannerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef Zosk het volgende:
Oh dat is al oud zie ik nu, maar ik kende het nog niet.
vooral die dqod, echt een mongooltje is dat XD XD XDquote:
Wow.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
vooral die dqod, echt een mongooltje is dat XD XD XD
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
vooral die dqod, echt een mongooltje is dat XD XD XD
quote:
quote:
Jij weet ook precies wat ik lekker vind, hèquote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
Kom in mu face zeggen tijdens ISF, ik ram de vioolstok van Lindsey in je artiesteningang geakkk
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij weet ook precies wat ik lekker vind, hè?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het sluipt erin, zoals een ijskoude, gevoelloze moordenaar je huis binnensluipt, midden in de nacht en je dan verstikt met een kussen
GODVERquote:
quote:
quote:
Ik dacht het serieus voor een hele seconde.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GODVER
Wilde spoiler doen met ''Chai look-alike''!
ga je naar het internationaal song festival ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
Kom in mu face zeggen tijdens ISF, ik ram de vioolstok van Lindsey in je artiesteningang geakkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |