Wanneer couperen ze jou eens?quote:
Sowieso geen tieten, anders had ze die wel op de foto gezet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Precies de juiste hoek, zonnebril, WD-handje ter afleiding.
Ik trap er niet in.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Precies de juiste hoek, zonnebril, WD-handje ter afleiding.
Ik trap er niet in.
Geen probleem, meer voor mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Te kort haar, wilde wenkbrauw, dunne en bovendien behaarde bovenarm, ik twijfel nu ook.
Jezus, dan is er echt geen hoop meer voor de rest van onsquote:Op donderdag 11 april 2013 21:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso geen tieten, anders had ze die wel op de foto gezet.
4,7/10 En dan ben ik nog gul.
Mooi, dit zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat doen, ik ben prima zoals ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mooi, dit zelfvertrouwen.
Waar je het vandaan haalt is mij een raadsel, maar mooi.
ja, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Waarom is mijn confession waarin ik duidelijk maakte dat ik je zou doen op lippenstift-foto die je gister postte onbeantwoord gebleven? Zo weet ik niet waar ik aan toe ben natuurlijkquote:
ik nam je niet serieus.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom is mijn confession waarin ik duidelijk maakte dat ik je zou doen op lippenstift-foto die je gister postte onbeantwoord gebleven? Zo weet ik niet waar ik aan toe ben natuurlijk.
De bil kan alles goedmaken.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jezus, dan is er echt geen hoop meer voor de rest van ons
dat is fijn om te weten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meende het oprecht hoor, anders.
Nederlandse vrouwen met bil...quote:
Sarcast, zal je nog 's een compliment gevenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is fijn om te weten.
Ik voel me vereerd en nederig.
![]()
Wanneer?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sarcast, zal je nog 's een compliment geven.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is fijn om te weten.
Ik voel me vereerd en nederig.
![]()
Cristina heeft schijnbaar een best mooi achterwerk, maar ik heb nog geen bewijs gezien.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen met bil...
GET REAL!
Pic van haar gezicht? Daaruit kan ik het afleiden, speciaal talent van mequote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Cristina heeft schijnbaar een best mooi achterwerk, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Gewoon verzinnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bestaat er naast een corrigerende tik ook een complimenterende tik?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pic van haar gezicht? Daaruit kan ik het afleiden, speciaal talent van me.
dat was niet sarcastisch, ik word er verlegen vanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sarcast, zal je nog 's een compliment geven.
Mag hopen van niet, zeg.quote:
dat ligt er maar net aan hoe de vrouw het opvat toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bestaat er naast een corrigerende tik ook een complimenterende tik?
Zo schattigquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was niet sarcastisch, ik word er verlegen van![]()
Ik weet gewoon nooit hoe ik moet reageren als iemand zoiiets zegt, sorry
Hoe zou jij het opvatten?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan hoe de vrouw het opvat toch?
Ik wil je uitlikken als een meloen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was niet sarcastisch, ik word er verlegen van![]()
Ik weet gewoon nooit hoe ik moet reageren als iemand zoiiets zegt, sorry
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil je uitlikken als een meloen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ado geeft mij weleens een tik en ik vat dat in elk geval nooit negatief opquote:
Volgens mij hou jij er wel van om gespankt te worden inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado geeft mij weleens een tik en ik vat dat in elk geval nooit negatief op
ik kán ontzettend schattig zijn. Vraag maar aan mijn exenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo schattig.
Snap niet waarom die andere meiden altijd zo op je zitten te fitten.
ik probeerde hier een antwoord op te verzinnen, maar ik heb echt geen idee hoe je een meloen uitliktquote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben ik het cristinayangfotodistributiecentrum of zo?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij kán je ook heel schattig deepthroaten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kán ontzettend schattig zijn. Vraag maar aan mijn exen
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik het cristinayangfotodistributiecentrum of zo?
dWcquote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben ik het cristinayangfotodistributiecentrum of zo?
Vraag aan haar.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik probeerde hier een antwoord op te verzinnen, maar ik heb echt geen idee hoe je een meloen uitlikt
Zo doet de jeugd dat tegenwoordigquote:
Nou nee, lijkt er niet eens op.quote:
dWc heeft een foto gezien, wie weet kan hij daar wel uit afleiden of ik mooie billen hebquote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is een pluspunt.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nee, lijkt er niet eens op.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
dWc heeft een foto gezien, wie weet kan hij daar wel uit afleiden of ik mooie billen heb
Zijn ze mooier dan deze kadetjes?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:35 schreef VeerEli het volgende:
Speciaal voor Gorzalka, zoals beloofdEn tegelijk voor aight1 én Chloro
[ afbeelding ]
Nieuw binnengekregen vandaag, blij!
Dat is wel vergelijkbaar met mijn figuur geloof ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze mooier dan deze kadetjes?
Goede appeltietjes, mooie gladde benen, ik denk dat jouw billen een 8,25/10 zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
dWc heeft een foto gezien, wie weet kan hij daar wel uit afleiden of ik mooie billen heb
En jouw kadetjes dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zou je mij de fotografische afbeelding waaraan de gebruiker dWc_RuffRyder refereert willen zenden? Dit zou ik zeer op prijs stellenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is wel vergelijkbaar met mijn figuur geloof ik.
Dankquote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede appeltietjes, mooie gladde benen, ik denk dat jouw billen een 8,25/10 zijn.
Mag je in bijten bij Indian Summerquote:
Ik doe alleen aan eerlijk ruilen onder de belofte dat er niet doorgestuurd wordt enzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je mij de fotografische afbeelding waaraan de gebruiker dWc_RuffRyder refereert willen zenden? Dit zou ik zeer op prijs stellen.
Doe het hoor, niet terugkrabbelen danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag je in bijten bij Indian Summer.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Gor heeft het hart wel op de juiste plaats, true storyquote:Op donderdag 11 april 2013 21:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan eerlijk ruilen onder de belofte dat er niet doorgestuurd wordt enzo.
Hey, hallo, ik doe ook aan eerlijk ruilen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gor heeft het hart wel op de juiste plaats, true story
Weet ik :$quote:Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey, hallo, ik doe ook aan eerlijk ruilen.
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan makenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe het hoor, niet terugkrabbelen dan![]()
Goed idee welquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan maken.
En daarna koopt hij veertig bier voor onze drinkwedstrijd, dolletjesquote:
Orllyquote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En daarna koopt hij veertig bier voor onze drinkwedstrijd, dolletjes.
watquote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan kan Bobby heel awkward een foto staan maken.
Eet smakelijkquote:
quote:
Hou je grote bek tegen m'n stiekeme e-manwhorequote:
Bemoei je er niet tegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou je grote bek tegen m'n stiekeme e-manwhore
Kusje :$quote:
Dit ben ik als ik ooit kinderen zou hebben :$quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit ben ik als ik ooit kinderen zou hebben :$
[ afbeelding ]
/Einde random post
Gewelddadig word ik ervan Zoks, zin om iemand dan te penetreren met de achterkant v.d mopquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Wel vervelend als dat gebeurt inderdaad.
Dat is wel erg kinky mevrouw. :squote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewelddadig word ik ervan Zoks, zin om iemand dan te penetreren met de achterkant v.d mop
Zo ben ik weet je :$quote:
Gwn lekkah gek enn wild xDquote:
Juist ja, oké.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn lekkah gek enn wild xD
Nu ga ik aan m'n haar snuffelen
Kom niet haten mannetjequote:
Mooi.. Wil je aan mijn poesje ruiken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi.. Wil je aan mijn poesje ruiken?Doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien begin ik wel weer een keer.
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Seg jyquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
Wat doet ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel :$!
Welkom op FOK!
Feunen in een pizzaboxquote:
Ze had vast een fohn willen hebben iksdeejjjquote:
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |