SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maar toch: Nooit hosselen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij spreekt over ''the one girl he loved'' terwijl hij doorgaans valt op agentjes en zustertjes die er allemaal exact hetzelfde uitzien.
Lekkâh.quote:
Still a better country than France.quote:
Wel hosselen. Maar dan goed.quote:
Hey PSV'er.quote:
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.quote:
Maakt niet uit Kaneel.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NLquote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, die hadden we in de automaat zitten van m'n bijbaantje
Die was goed jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NL
Wel een beetje, maar nu durf ik welquote:
in een fles toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NL
Ja, als het eruit moet, dan moet het eruitquote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
Als je moet boeren, gewoon doen ongeacht wie er in je omgeving is
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
Ja maar.. Sommige mensen raken dan in paniek en beginnen wild om zich heen te slaan en vervolgens kom je thuis met blauwe plekken en bloedende ogenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
"Wat is het oordeel?"quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.
Schaamteloos, dit mevrouwtje.quote:
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit Kaneel.
Wij zijn jagers, zwervers.
Ik mag jou wel.quote:
deze woordenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.
Dit dusquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, als het eruit moet, dan moet het eruit
Ja gewoon doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.
Terug meppen en het gooien op zelfverdedigingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar.. Sommige mensen raken dan in paniek en beginnen wild om zich heen te slaan en vervolgens kom je thuis met blauwe plekken en bloedende ogen
Waar?quote:
Blijf best graag op mijn rug liggen soms hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.
Thanks, notitie gemaaktquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ja gewoon doen
[..]
Terug meppen en het gooien op zelfverdediging
[..]
Waar?
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blijf best graag op mijn rug liggen soms hoor
Ik ben benieuwd wanneer ik weer eens iemand ontmoet waar het zo goed bij voelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lui varken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een vrouw?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je het overal op toepassen
Jaquote:
Slechts anatomisch gezienquote:
We scharrelen nog steedsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schaamteloos, dit mevrouwtje.
[..]
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh mag ik je dan een weekendje lenen van guitarist? [ afbeelding ]
Juweetzzzquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schaamteloos, dit mevrouwtje.
[..]
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?
jaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht, zeker in stad waar jij woont ofnie?
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Ja
Chiel approves of this post
[ afbeelding ]
Gheghe. Herkenbaar.quote:
Denk je dat er meer in zit dan dat?quote:
Ik heb me al een tijd niet geschoren, maar Chiel heeft een betere snor.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juweetzzz
Ok nog een keer
[ afbeelding ]
Ach, ligt er net aan hoe open je relatie is.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn geweest als het wel mocht
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh mag ik je dan een weekendje lenen van guitarist? [ afbeelding ]
Mijn baard is eraf!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat er meer in zit dan dat?
[..]
Ik heb me al een tijd niet geschoren, maar Chiel heeft een betere snor.
Kom maar even op mijn schoot zitten meisjequote:
Die man is gewoon G.. Ik wil z'n snorharen betasten :$quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet.... tot maart 2010 kocht ik of mijn ex het in DH..... gewoon bij de AH of plusquote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier in het Westen is het een heel zeldzaam drankje
Ik red me wel hoor.quote:
Fax!quote:
Hoe lang had je je niet geschoren?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar even op mijn schoot zitten meisje
Zou hij zo'n filterfeeder zijn? Een beetje op de bodem van de rivier liggen en met zijn snorharen allemaal kleine etensresten verzamelen? Zo ziet hij er wel uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die man is gewoon G.. Ik wil z'n snorharen betasten :$
Het is gewoon niet meer te vinden hier, ben heel DH afgegaanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan niet.... tot maart 2010 kocht ik of mijn ex het in DH..... gewoon bij de AH of plus
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang had je je niet geschoren?
Ik moet zaterdag werken, dus moet ie er af
[..]!
[..]
Zou hij zo'n filterfeeder zijn? Een beetje op de bodem van de rivier liggen en met zijn snorharen allemaal kleine etensresten verzamelen? Zo ziet hij er wel uit.
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
20-25 Man zekerquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hey faxter! Wordt je verjaardag al druk?
En toen dacht je niet even van: "Goh, laat ik eens een flesje voor die allerliefste Dkut meenemen"?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag laatst Coca Cola Vanilla in de winkel liggen
Dat wil je niet weten!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel nog effe foto maken!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah kijk!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
20-25 Man zeker
Hopelijk blijft het droog, anders gaat het heel krap worden binnen
Druk!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
20-25 Man zeker
Hopelijk blijft het droog, anders gaat het heel krap worden binnen
quote:
Wat is een baard? Bedoel voor jullie begrippen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Zou hij zo'n filterfeeder zijn? Een beetje op de bodem van de rivier liggen en met zijn snorharen allemaal kleine etensresten verzamelen? Zo ziet hij er wel uit.
Whut is dezen? Waarom vind ik de godendrankjes zoals Fante Pomelo en Coca Cola Vanilla niet in de supers etc etc als ik op zoek ga?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook, bij de Supercoop. Daar hebben ze ook die Amerikaanse mac 'n cheese die wij 'n keer hadden.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Newbje!quote:
Nog anderhalf uur, dan is het nacht :$quote:
Mijn snor gaat altijd ruiken na een tijdje, maakt niet uit hoe schoon ik hem hou. Best stom is datquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval knabbel ik aan zijn snorharen
Dat lijkt mij een moeilijke situatie. Aan de ene kant kan ik best goed opschieten met kinderen, maar ik heb iets tegen het opvoeden van andermans kinderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ze heeft natuurlijk ook al een kindje.
Ik wist helemaal niet dat je dat wilde.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
En toen dacht je niet even van: "Goh, laat ik eens een flesje voor die allerliefste Dkut meenemen"?
Vrijdagavond dan!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!![]()
[..]
Snel nog effe foto maken!![]()
Feraquote:
Koffiequote:
Jup.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur, dan is het nacht :$
Heb ik ook hoor, maar dan eldersquote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn snor gaat altijd ruiken na een tijdje, maakt niet uit hoe schoon ik hem hou. Best stom is dat
[..]
Dat lijkt mij een moeilijke situatie. Aan de ene kant kan ik best goed opschieten met kinderen, maar ik heb iets tegen het opvoeden van andermans kinderen.
Zou dat voor jou een probleem zijn?
[..]
Ik wist helemaal niet dat je dat wilde.
Het was trouwens alleen in blikjes. Lag bij de import spullen uit Amerika. Ik neem daar wel eens Dr Pepper Cherry mee. Die is lekker
[..]
Vrijdagavond dan!
Ik wist niet dat dat bestond. De epischheid is nu groot in mijn mond. Nu wil ik het ook. Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was trouwens alleen in blikjes. Lag bij de import spullen uit Amerika. Ik neem daar wel eens Dr Pepper Cherry mee. Die is lekker
Volgens mij is het "bewege", maar mijn Duits is een beetje verroest!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Fera
[..]
Koffie![]()
![]()
[..]
Jup.
Zeg weet iemand of ik mijn sig goed gespeld heb?
Bewegt, is het dan toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Fera
[..]
Koffie![]()
![]()
[..]
Jup.
Zeg weet iemand of ik mijn sig goed gespeld heb?
Nee dat op zich niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn snor gaat altijd ruiken na een tijdje, maakt niet uit hoe schoon ik hem hou. Best stom is dat
[..]
Dat lijkt mij een moeilijke situatie. Aan de ene kant kan ik best goed opschieten met kinderen, maar ik heb iets tegen het opvoeden van andermans kinderen.
Zou dat voor jou een probleem zijn?
[..]
[..]
Vrijdagavond dan!
Kan je eindelijk een keer het volgende zeggen:quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die cherry is echt heel lekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar dan elders
Ik HOUUUUUUUU daar vanEn van pomelo ook en cherry coke en dr pepper/foots
Dr pepper cherry ja? die heb ik nog nooit op geloof ik
Wanne kutmuziekquote:
Ik zal vrijdag een foto maken voor je.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Wat is een baard? Bedoel voor jullie begrippen.
[..]
Whut is dezen? Waarom vind ik de godendrankjes zoals Fante Pomelo en Coca Cola Vanilla niet in de supers etc etc als ik op zoek ga?
Supercoop hebben we hier niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, bij de Supercoop. Daar hebben ze ook die Amerikaanse mac 'n cheese die wij 'n keer hadden.
Je vraagt wel veel van me, niet? Pizza, Martini, frisdrank, dansen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar dan elders
Ik HOUUUUUUUU daar vanEn van pomelo ook en cherry coke en dr pepper/foots
Dr pepper cherry ja? die heb ik nog nooit op geloof ik
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je eindelijk een keer het volgende zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je meteen en ik wil m nuquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Maar ze zeggen het al in de eerste 20 secondenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het uitgezet wegens oorbloedingen
Ze hadden hetzelfde wat jij wel eens meebracht. Vanilla, Dr Pepper Cherry, maar ook Mountain Dew. Dat is nog best oké trouwens.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Supercoop hebben we hier niet.
Mac 'n cheesewat een teleurstelling was dat
Hey ik vraag helemaal niks van je hoor, ik zou het niet afslaan alleenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal vrijdag een foto maken voor je.
Misschien moet je kijken bij de import sectie?
[..]
Supercoop hebben we hier niet.
Mac 'n cheesewat een teleurstelling was dat
[..]
Je vraagt wel veel van me, niet? Pizza, Martini, frisdrank, dansen.
Ik kan niet goed ruiken daar beneden, mijn neus zit elders.
Moet je nagaan hoe kut het isquote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar ze zeggen het al in de eerste 20 seconden
Maar het begin is eigenlijk alleen maar wat pratenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe kut het is
Ik luister nog wel een keer dan
Kijk in de supermarkt bij de import.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bestond. De epischheid is nu groot in mijn mond. Nu wil ik het ook. Ik ben jaloers.
Dat is natuurlijk het meest belangrijk nu.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat op zich niet.
Maar ik weet niet of ik die verantwoordelijkheid wel aan kan.
Maar goed, we zien het wel.
We hebben het nu gewoon gezellig zo.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je eindelijk een keer het volgende zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehehe.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik zag het wel, die edit.quote:
Voor welk nummer??quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Al geprobeert, voor het russische stuk, maar kan niks vinden
Beter zoekenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Al geprobeert, voor het russische stuk, maar kan niks vinden
Staat wel een beetje raar in een Nederlandse zin.quote:
Mountain Dew hebben ze daar ook ja, 2 soorten. Gewoon en Red Alert ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hadden hetzelfde wat jij wel eens meebracht. Vanilla, Dr Pepper Cherry, maar ook Mountain Dew. Dat is nog best oké trouwens.
Ja, op zich ... Beetje waterig.
Oke, dan is het goed he?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey ik vraag helemaal niks van je hoor, ik zou het niet afslaan alleen
Hoeveel drink jij er per dag?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Viro het volgende:
Ik ga morgen of vrijdag alle tijd van de wereld nemen en de supers hier in de buurt ondersteboven spitten tot ik fanta pomelo & coca cola vanilla heb. Voor minimaal een maand![]()
Dan heb je pechquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ga geen 2 pagina's google afstruinen, ik ben wel lui om een reden
I don't carequote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat wel een beetje raar in een Nederlandse zin.
Maar toch hebben ze soms wel tof eten (lees: troep). Poptarts zijn mierzoet, maar wel heul lekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mountain Dew hebben ze daar ook ja, 2 soorten. Gewoon en Red Alert ofzo.
Amerikanen zijn raar.
[..]
Oke, dan is het goed he?
Nu ik er aan denk, ik moet daar beneden even gaan bijwerken.
Je bent zelf wel goedquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikanen zijn raar.
[..]
Oke, dan is het goed he?
Nu ik er aan denk, ik moet daar beneden even gaan bijwerken.
Genoeg om het toch aan te passen.quote:
Mountain Dew wel gezien. Maar zo duurquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikanen zijn raar.
Ik ga zelf ook lachen door dat plaatjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zelf wel goed
Bwehehehe
[ afbeelding ]
Ik heb ook poptarts, wil jij een stukje poptart van mij? :$quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toch hebben ze soms wel tof eten (lees: troep). Poptarts zijn mierzoet, maar wel heul lekker.
Vind m echt fantastisch, kan het niet helpenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga zelf ook lachen door dat plaatje![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ook poptarts, wil jij een stukje poptart van mij? :$
Dm me sgatj :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik zie ze wel eens staan bij de australische winkel, maar neem ze nooit mee. Ze moeten in een apparaat dat ik niet heb.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toch hebben ze soms wel tof eten (lees: troep). Poptarts zijn mierzoet, maar wel heul lekker.
Je bent te lief voor me.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zelf wel goed
Bwehehehe
[ afbeelding ]
Ja, 1 euro per blikje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mountain Dew wel gezien. Maar zo duur
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
Vanmiddag werd me er toch een fakking lekker gifje gepost, echt ik kwam spontaan.. Ik ga m hier ook even posten :$
Komt ie eh :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam.
Vanmiddag werd me er toch een fakking lekker gifje gepost, echt ik kwam spontaan.. Ik ga m hier ook even posten :$
Komt ie eh :$jij wil ook een gag in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welneequote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens staan bij de australische winkel, maar neem ze nooit mee. Ze moeten in een apparaat dat ik niet heb.
[..]
Je bent te lief voor me.
[..]
Ja, 1 euro per blikje.
Ja toch.. Ik wil dat ook eens bij iemand doenquote:
Damn, jij hosselt beter dan ik gisteren.quote:
quote:
quote:
Werkt t dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, jij hosselt beter dan ik gisteren.
Komt ie eh :$Ik wil ook gegagd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Rubber heeft anders vaak wel een bepaald geurtjequote:
quote:
quote:
Nou, dan zijn we eruit.quote:
i knowquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rubber heeft anders vaak wel een bepaald geurtje
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we eruit.
Hup Dqodje, hossel eens wat sneller.
Denk dat je even datgene wat je gebruikt, wat dat dan ook moge zijn, moet wegzettenquote:
They see me rollin', they mirin'quote:
.. Juist ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat je even datgene wat je gebruikt, wat dat dan ook moge zijn, moet wegzetten
schaamhaar geschoren?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ben weer een een bos bruin haar kwijt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kontje gebleekt?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vooruit, dit verdient gewoon nog een plaatje :$quote:
Vertel meeeeeeeeeeeeer :$quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Scheermes/apparaat?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hihihi voetjesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Scheermes/apparaat?
Mijn voorkeur gaat naar FeetSupermiddel is dat
Dat ontharingscrèmegedoe?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Scheermes/apparaat?
Er is mij gewaarschuwd dat niet daar te gebruiken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Scheermes/apparaat?
Jij bent degene die begint over de geur daarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit, dit verdient gewoon nog een plaatje :$
[ afbeelding ]
[..]
Vertel meeeeeeeeeeeeer :$
NIET, jij, met je snorharenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is mij gewaarschuwd dat niet daar te gebruiken.
[..]
Jij bent degene die begint over de geur daar
Je hebt gelijk, het is Veetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihi voetjes
Het is toch Veet? Niet? Wel? Misschien?
Jupsquote:
Wie zegt dat je het daar moet gebruiken? Ik had het over je baardquote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is mij gewaarschuwd dat niet daar te gebruiken.
[..]
Jij bent degene die begint over de geur daar
Gelukkig, anders was ik gaan huilen nu.. Dat wil niemand meemakenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is Veet
[..]
Jups
[..]
Wie zegt dat je het daar moet gebruiken? Ik had het over je baard
Jawel hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig, anders was ik gaan huilen nu.. Dat wil niemand meemaken
Op je baard? Daar is het niet voor.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Jups
[..]
Ik durf niet met jou te vechten. Ik ben veel te bang om je pijn te doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
NIET, jij, met je snorharenKom vechten dan
Dat ook, ja. Was niet geschikt voor gezicht.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Jups
[..]
Dat wordt jij overal van.quote:
Ik moet ook weleens huilenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Zodat ik mijn boezem als troost kan aanbieden
Da's wel lief van je.. Maar ik ben verkouden eh, dus snot.. Wil ik niemand aan doenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Zodat ik mijn boezem als troost kan aanbieden
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf niet met jou te vechten. Ik ben veel te bang om je pijn te doen.
[..]
Dat ook, ja. Was niet geschikt voor gezicht.
[..]
Dat wordt jij overal van.
Heb ik ook alquote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel lief van je.. Maar ik ben verkouden eh, dus snot.. Wil ik niemand aan doen
Wrom?quote:
Jij hebt je eigen boezem als troostquote:
Ok, momentje, even wachten op een moodswingquote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook al![]()
Dus bring on the tears!!
Omdat hij ook op een boezem wil uithuilen natuurlijkquote:
Zouden plaatjes van stervende dierenbaby's helpen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, momentje, even wachten op een moodswing
Ja ok, geef m geen ongelijk.. Wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat hij ook op een boezem wil uithuilen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik ben een gevoelsmens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ok, geef m geen ongelijk.. Wie wil dat nou nietHij vergeet alleen even dat ik hem vaak aan het huilen maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zouden plaatjes van stervende dierenbaby's helpen?
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelsmens.
als ik bijvoorbeeld rocky 3 kijk, en zijn trainer gaat dood. Ja dan schiet ik vol hoor.Echte mannen kunnen huilen, Roy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Aanschouw het resultaatKom maar uithuilen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Huppelmuts opent haar armenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelsmens.
als ik bijvoorbeeld rocky 3 kijk, en zijn trainer gaat dood. Ja dan schiet ik vol hoor.Wat kaneel zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ik ergens mee gestopt ben word ik weer een ijskoningin
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dat weet ik, ken wel mensen die het geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf niet met jou te vechten. Ik ben veel te bang om je pijn te doen.
[..]
Dat ook, ja. Was niet geschikt voor gezicht.
[..]
Dat wordt jij overal van.
BAMM * Dqod drukt hoofd er vol tussenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar uithuilen!!!
* Huppelmuts opent haar armen
Bitch pleasequote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vergeet alleen even dat ik hem vaak aan het huilen maak
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
BAMM * Dqod drukt hoofd er vol tussenMotorboatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie weet wat dit is? Het is een Nederlands woord
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Van het lachen toch?quote:
Dan zie ik zo'n italiaanse vechtmachine stuk gaan, ja dan breekt er iets bij mij he.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen huilen, Roy.
Neuron?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Motorboaten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Motorboaten![]()
[ afbeelding ]
Ik laat u zo weten of dat antwoord klopt!!quote:
Trustenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
Ik ga mijn bed inrollen.
Slaap lekker mensen.![]()
Fijn dromen over poptarts, dm me gauw eensquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
Ik ga mijn bed inrollen.
Slaap lekker mensen.![]()
Hoe is het met je pols?quote:
Dat is geen hosselen meer, dat is jagen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijn dromen over poptarts, dm me gauw eens![]()
Heb de Rocky serie nooit gezien, maar bij Rambo had ik dat niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zie ik zo'n italiaanse vechtmachine stuk gaan, ja dan breekt er iets bij mij he.
Hetzelfde bij Rambo
I know.quote:
Ja, je moet mij eens zien met een luchtbuks meisje.. Zal je wonden verzorgen tho :$quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen hosselen meer, dat is jagen.
Het snot stroomt gewoon mijn neus uit. Ik zit er serieus over te denken om een tampon in mn neus te proppen!!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel aardig.
Hoe is het met ziek zijn?
Zij is een ervaren leeuwin in de kracht van haar leven. Jij bent een 3 maanden oude antilope.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen hosselen meer, dat is jagen.
Nog meer tranenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je moet mij eens zien met een luchtbuks meisje.. Zal je wonden verzorgen tho :$
En zo van
[ afbeelding ]
daarna :$Ok trusten Feer
Bluh, niet echt goed dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het snot stroomt gewoon mijn neus uit. Ik zit er serieus over te denken om een tampon in mn neus te proppen!!
Mn keel doet pijn, mn maagzuur is al 2 dagen druk bezig en er is een kudde olifanten de cancan aan het oefenen in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je moet mij eens zien met een luchtbuks meisje.. Zal je wonden verzorgen tho :$
En zo van
[ afbeelding ]
daarna :$Ok trusten Feer
DOE DAT EENS EVEN DANquote:
Zes maanden geleden was ik nog een wolvin en jij een hulpeloos, mollig konijntje.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij is een ervaren leeuwin in de kracht van haar leven. Jij bent een 3 maanden oude antilope.
Je hebt geen kans.
Dat zegt meer over mij dan over jou.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zes maanden geleden was ik nog een wolvin en jij een hulpeloos, mollig konijntje.
Understatement.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij dan over jou.
Maar antilopes kunnen niet jagen!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij dan over jou.
Zoiets is vaak krachtiger in de film zelf, omdat je dan meer een band hebt met de personen en dus meeleeft. Nu is het een los stukje waarin iemand die ik niet ken doodgaat.quote:
Wel toch?quote:
Kutnummer.quote:
Meh, dat zuigtquote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Understatement.
Slapen gaat ook heel moeizaam.
Omdat ademen moeilijk gaat kom ik ook maar kut in slaap en word ik om het minste weer wakker. Oh en van Jules![]()
Ik heb gewoon verzorging nodig!! Liefst van een leuk manspersoon!
Parodie hoorquote:
Ga ze kijken Kaneel.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoiets is vaak krachtiger in de film zelf, omdat je dan meer een band hebt met de personen en dus meeleeft. Nu is het een los stukje waarin iemand die ik niet ken doodgaat.
Oh ja dat is wel een voordeel. Roken lukt nu ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat zuigtOf juist niet
Kan Jules niet op d'r kamer?
quote:
Op gras jagen?quote:
Ik zal eens kijken van de week.quote:
Scheelt weet peuken kopenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een voordeel. Roken lukt nu ook niet![]()
Jawel maar dan gaat ze miauwen en springen en aan de deur krabben en dan ben ik weer wakker
Als ik yt doe, krijg ik:quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
Buffy - The Body.. Als je me affreus hard aan t huilen wil maken is dat de beste manier
Geen optie.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt weet peuken kopen
OjaBij Y. op z'n kamer en de klink verzetten?
Dat bedoelde ik ook. Deze is wel leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Parodie hoor
De echte is ultieme bagger, ja
quote:
Hele sterke aflevering jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
Buffy - The Body.. Als je me affreus hard aan t huilen wil maken is dat de beste manier
Dank je.. HELEMAAL ONZEKER DITDAT, maar gelukkig is het nu allemaal goedgekomen :$quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Deze is wel leuk.
Heel goed ook van Joss om er expres geen enkele muziek in te stoppen.. Door dat stille werd de sfeer ook gewoon zoveel duidelijker.. En echt een "menselijke" aflevering.. En Anyaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hele sterke aflevering ja
Was voor de acteurs ook een hele zware om te schieten.
Trustenquote:
Trustenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
Welterusten Vinnie, huppel en iedereen die weggaat![]()
Ja precies.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heel goed ook van Joss om er expres geen enkele muziek in te stoppen.. Door dat stille werd de sfeer ook gewoon zoveel duidelijker.. En echt een "menselijke" aflevering.. En Anya![]()
Nee, geen boeken/strips e.d gelezenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Geweldige regisseur Joss.
Heb je Immortal gelezen?
Daarin is Joyce ook ziek.
Goed boek.
Giles, find me the cancer demon, I'm gonna kick his ass.
OKEEHEEEEEEEEEEEEEE NIET SLAANquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
OKEEHEEEEEEEEEEEEEE NIET SLAANDe comics zijn te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeken vast ook wel. Immortal heb ik destijds besteld in Amerika.
Maar dat is 13 jaar geleden ofzo.
Wel eens WAT van die comics gelezen, maar was al gauw gestopt want vond t toch veel inder leuk dan de seriequote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De comics zijn te vinden.
Boeken vast ook wel. Immortal heb ik destijds besteld in Amerika.
Maar dat is 13 jaar geleden ofzo.
Mehquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker lieverds. Ik ga eens proberen om 7 uur op te staan zodat ik naar de dokter kan.
http://www.2shared.com/do(...)_the_Vampire_Sl.htmlquote:Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel eens WAT van die comics gelezen, maar was al gauw gestopt want vond t toch veel inder leuk dan de serie
Dat boek zal ik eens proberen te scoren iig <3
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
http://www.2shared.com/do(...)_the_Vampire_Sl.html
Kusjekroel doenquote:
Mwa valt mee momenteelquote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kusjekroel doen.
En goed en geil maar dat is normaal.
Jij ?
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa valt mee momenteel
Ik ben niet overal en altijd geil hoor
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef zeefje het volgende:
[..].
Even in de boeken duiken en dan weer
Ik moet meer in koffie en minder in sex gaan postenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets te laatRedelijk dood ondertussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar post ik nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet meer in koffie en minder in sex gaan posten.
En ik drink geen koffie en doe wel aan sex, maar dat doet er eigenlijk niet toe.
Ach ja dan ga ik maar weer wat dingen over programmeren opzoeken en een of twee eps van prisonbreak kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |