Ik wist niet dat dat bestond. De epischheid is nu groot in mijn mond. Nu wil ik het ook. Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je dat wilde.
Het was trouwens alleen in blikjes. Lag bij de import spullen uit Amerika. Ik neem daar wel eens Dr Pepper Cherry mee. Die is lekker
Volgens mij is het "bewege", maar mijn Duits is een beetje verroest!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Fera
[..]
Koffie![]()
![]()
[..]
Jup.
Zeg weet iemand of ik mijn sig goed gespeld heb?
Bewegt, is het dan toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Fera
[..]
Koffie![]()
![]()
[..]
Jup.
Zeg weet iemand of ik mijn sig goed gespeld heb?
Nee dat op zich niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn snor gaat altijd ruiken na een tijdje, maakt niet uit hoe schoon ik hem hou. Best stom is dat
[..]
Dat lijkt mij een moeilijke situatie. Aan de ene kant kan ik best goed opschieten met kinderen, maar ik heb iets tegen het opvoeden van andermans kinderen.
Zou dat voor jou een probleem zijn?
[..]
Het was trouwens alleen in blikjes. Lag bij de import spullen uit Amerika. Ik neem daar wel eens Dr Pepper Cherry mee. Die is lekker
[..]
Vrijdagavond dan!
Kan je eindelijk een keer het volgende zeggen:quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die cherry is echt heel lekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar dan elders
Ik HOUUUUUUUU daar vanEn van pomelo ook en cherry coke en dr pepper/foots
Dr pepper cherry ja? die heb ik nog nooit op geloof ik
Wanne kutmuziekquote:
Ik zal vrijdag een foto maken voor je.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Wat is een baard? Bedoel voor jullie begrippen.
[..]
Whut is dezen? Waarom vind ik de godendrankjes zoals Fante Pomelo en Coca Cola Vanilla niet in de supers etc etc als ik op zoek ga?
Supercoop hebben we hier niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, bij de Supercoop. Daar hebben ze ook die Amerikaanse mac 'n cheese die wij 'n keer hadden.
Je vraagt wel veel van me, niet? Pizza, Martini, frisdrank, dansen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar dan elders
Ik HOUUUUUUUU daar vanEn van pomelo ook en cherry coke en dr pepper/foots
Dr pepper cherry ja? die heb ik nog nooit op geloof ik
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je eindelijk een keer het volgende zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je meteen en ik wil m nuquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Maar ze zeggen het al in de eerste 20 secondenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het uitgezet wegens oorbloedingen
Ze hadden hetzelfde wat jij wel eens meebracht. Vanilla, Dr Pepper Cherry, maar ook Mountain Dew. Dat is nog best oké trouwens.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Supercoop hebben we hier niet.
Mac 'n cheesewat een teleurstelling was dat
Hey ik vraag helemaal niks van je hoor, ik zou het niet afslaan alleenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal vrijdag een foto maken voor je.
Misschien moet je kijken bij de import sectie?
[..]
Supercoop hebben we hier niet.
Mac 'n cheesewat een teleurstelling was dat
[..]
Je vraagt wel veel van me, niet? Pizza, Martini, frisdrank, dansen.
Ik kan niet goed ruiken daar beneden, mijn neus zit elders.
Moet je nagaan hoe kut het isquote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar ze zeggen het al in de eerste 20 seconden
Maar het begin is eigenlijk alleen maar wat pratenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe kut het is
Ik luister nog wel een keer dan
Kijk in de supermarkt bij de import.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bestond. De epischheid is nu groot in mijn mond. Nu wil ik het ook. Ik ben jaloers.
Dat is natuurlijk het meest belangrijk nu.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat op zich niet.
Maar ik weet niet of ik die verantwoordelijkheid wel aan kan.
Maar goed, we zien het wel.
We hebben het nu gewoon gezellig zo.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je eindelijk een keer het volgende zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehehe.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |