SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maar toch: Nooit hosselen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij spreekt over ''the one girl he loved'' terwijl hij doorgaans valt op agentjes en zustertjes die er allemaal exact hetzelfde uitzien.
Lekkâh.quote:
Still a better country than France.quote:
Wel hosselen. Maar dan goed.quote:
Hey PSV'er.quote:
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.quote:
Maakt niet uit Kaneel.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NLquote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, die hadden we in de automaat zitten van m'n bijbaantje
Die was goed jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NL
Wel een beetje, maar nu durf ik welquote:
in een fles toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NL
Ja, als het eruit moet, dan moet het eruitquote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
Als je moet boeren, gewoon doen ongeacht wie er in je omgeving is
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
Ja maar.. Sommige mensen raken dan in paniek en beginnen wild om zich heen te slaan en vervolgens kom je thuis met blauwe plekken en bloedende ogenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
"Wat is het oordeel?"quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.
Schaamteloos, dit mevrouwtje.quote:
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit Kaneel.
Wij zijn jagers, zwervers.
Ik mag jou wel.quote:
deze woordenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.
Dit dusquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, als het eruit moet, dan moet het eruit
Ja gewoon doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.
Terug meppen en het gooien op zelfverdedigingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar.. Sommige mensen raken dan in paniek en beginnen wild om zich heen te slaan en vervolgens kom je thuis met blauwe plekken en bloedende ogen
Waar?quote:
Blijf best graag op mijn rug liggen soms hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.
Thanks, notitie gemaaktquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ja gewoon doen
[..]
Terug meppen en het gooien op zelfverdediging
[..]
Waar?
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blijf best graag op mijn rug liggen soms hoor
Ik ben benieuwd wanneer ik weer eens iemand ontmoet waar het zo goed bij voelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lui varken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een vrouw?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je het overal op toepassen
Jaquote:
Slechts anatomisch gezienquote:
We scharrelen nog steedsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schaamteloos, dit mevrouwtje.
[..]
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh mag ik je dan een weekendje lenen van guitarist? [ afbeelding ]
Juweetzzzquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schaamteloos, dit mevrouwtje.
[..]
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?
jaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht, zeker in stad waar jij woont ofnie?
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Ja
Chiel approves of this post
[ afbeelding ]
Gheghe. Herkenbaar.quote:
Denk je dat er meer in zit dan dat?quote:
Ik heb me al een tijd niet geschoren, maar Chiel heeft een betere snor.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juweetzzz
Ok nog een keer
[ afbeelding ]
Ach, ligt er net aan hoe open je relatie is.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn geweest als het wel mocht
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh mag ik je dan een weekendje lenen van guitarist? [ afbeelding ]
Mijn baard is eraf!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat er meer in zit dan dat?
[..]
Ik heb me al een tijd niet geschoren, maar Chiel heeft een betere snor.
Kom maar even op mijn schoot zitten meisjequote:
Die man is gewoon G.. Ik wil z'n snorharen betasten :$quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet.... tot maart 2010 kocht ik of mijn ex het in DH..... gewoon bij de AH of plusquote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier in het Westen is het een heel zeldzaam drankje
Ik red me wel hoor.quote:
Fax!quote:
Hoe lang had je je niet geschoren?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar even op mijn schoot zitten meisje
Zou hij zo'n filterfeeder zijn? Een beetje op de bodem van de rivier liggen en met zijn snorharen allemaal kleine etensresten verzamelen? Zo ziet hij er wel uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die man is gewoon G.. Ik wil z'n snorharen betasten :$
Het is gewoon niet meer te vinden hier, ben heel DH afgegaanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan niet.... tot maart 2010 kocht ik of mijn ex het in DH..... gewoon bij de AH of plus
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang had je je niet geschoren?
Ik moet zaterdag werken, dus moet ie er af
[..]!
[..]
Zou hij zo'n filterfeeder zijn? Een beetje op de bodem van de rivier liggen en met zijn snorharen allemaal kleine etensresten verzamelen? Zo ziet hij er wel uit.
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
20-25 Man zekerquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hey faxter! Wordt je verjaardag al druk?
En toen dacht je niet even van: "Goh, laat ik eens een flesje voor die allerliefste Dkut meenemen"?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag laatst Coca Cola Vanilla in de winkel liggen
Dat wil je niet weten!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel nog effe foto maken!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah kijk!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
20-25 Man zeker
Hopelijk blijft het droog, anders gaat het heel krap worden binnen
Druk!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
20-25 Man zeker
Hopelijk blijft het droog, anders gaat het heel krap worden binnen
quote:
Wat is een baard? Bedoel voor jullie begrippen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]!
[..]
Zou hij zo'n filterfeeder zijn? Een beetje op de bodem van de rivier liggen en met zijn snorharen allemaal kleine etensresten verzamelen? Zo ziet hij er wel uit.
Whut is dezen? Waarom vind ik de godendrankjes zoals Fante Pomelo en Coca Cola Vanilla niet in de supers etc etc als ik op zoek ga?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook, bij de Supercoop. Daar hebben ze ook die Amerikaanse mac 'n cheese die wij 'n keer hadden.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Newbje!quote:
Nog anderhalf uur, dan is het nacht :$quote:
Mijn snor gaat altijd ruiken na een tijdje, maakt niet uit hoe schoon ik hem hou. Best stom is datquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval knabbel ik aan zijn snorharen
Dat lijkt mij een moeilijke situatie. Aan de ene kant kan ik best goed opschieten met kinderen, maar ik heb iets tegen het opvoeden van andermans kinderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ze heeft natuurlijk ook al een kindje.
Ik wist helemaal niet dat je dat wilde.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
En toen dacht je niet even van: "Goh, laat ik eens een flesje voor die allerliefste Dkut meenemen"?
Vrijdagavond dan!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!![]()
[..]
Snel nog effe foto maken!![]()
Feraquote:
Koffiequote:
Jup.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur, dan is het nacht :$
Heb ik ook hoor, maar dan eldersquote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn snor gaat altijd ruiken na een tijdje, maakt niet uit hoe schoon ik hem hou. Best stom is dat
[..]
Dat lijkt mij een moeilijke situatie. Aan de ene kant kan ik best goed opschieten met kinderen, maar ik heb iets tegen het opvoeden van andermans kinderen.
Zou dat voor jou een probleem zijn?
[..]
Ik wist helemaal niet dat je dat wilde.
Het was trouwens alleen in blikjes. Lag bij de import spullen uit Amerika. Ik neem daar wel eens Dr Pepper Cherry mee. Die is lekker
[..]
Vrijdagavond dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |