"Wat is het oordeel?"quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.
Schaamteloos, dit mevrouwtje.quote:
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit Kaneel.
Wij zijn jagers, zwervers.
Ik mag jou wel.quote:
deze woordenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.
Dit dusquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, als het eruit moet, dan moet het eruit
Ja gewoon doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.
Terug meppen en het gooien op zelfverdedigingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar.. Sommige mensen raken dan in paniek en beginnen wild om zich heen te slaan en vervolgens kom je thuis met blauwe plekken en bloedende ogen
Waar?quote:
Blijf best graag op mijn rug liggen soms hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.
Thanks, notitie gemaaktquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ja gewoon doen
[..]
Terug meppen en het gooien op zelfverdediging
[..]
Waar?
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blijf best graag op mijn rug liggen soms hoor
Ik ben benieuwd wanneer ik weer eens iemand ontmoet waar het zo goed bij voelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lui varken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een vrouw?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je het overal op toepassen
Jaquote:
Slechts anatomisch gezienquote:
We scharrelen nog steedsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schaamteloos, dit mevrouwtje.
[..]
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh mag ik je dan een weekendje lenen van guitarist? [ afbeelding ]
Juweetzzzquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schaamteloos, dit mevrouwtje.
[..]
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?
jaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht, zeker in stad waar jij woont ofnie?
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Ja
Chiel approves of this post
[ afbeelding ]
Gheghe. Herkenbaar.quote:
Denk je dat er meer in zit dan dat?quote:
Ik heb me al een tijd niet geschoren, maar Chiel heeft een betere snor.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juweetzzz
Ok nog een keer
[ afbeelding ]
Ach, ligt er net aan hoe open je relatie is.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn geweest als het wel mocht
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh mag ik je dan een weekendje lenen van guitarist? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |