SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maar toch: Nooit hosselen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij spreekt over ''the one girl he loved'' terwijl hij doorgaans valt op agentjes en zustertjes die er allemaal exact hetzelfde uitzien.
Lekkâh.quote:
Still a better country than France.quote:
Wel hosselen. Maar dan goed.quote:
Hey PSV'er.quote:
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.quote:
Maakt niet uit Kaneel.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NLquote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, die hadden we in de automaat zitten van m'n bijbaantje
Die was goed jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NL
Wel een beetje, maar nu durf ik welquote:
in een fles toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat het bijna nergens meer te krijgen is in NL
Ja, als het eruit moet, dan moet het eruitquote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
Als je moet boeren, gewoon doen ongeacht wie er in je omgeving is
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
Ja maar.. Sommige mensen raken dan in paniek en beginnen wild om zich heen te slaan en vervolgens kom je thuis met blauwe plekken en bloedende ogenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is dat nou?![]()
"Wat is het oordeel?"quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde pas 2 keer goed om te hosselen. Beiden niet goed afgelopen, want single.
Schaamteloos, dit mevrouwtje.quote:
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit Kaneel.
Wij zijn jagers, zwervers.
Ik mag jou wel.quote:
deze woordenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.
Dit dusquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, als het eruit moet, dan moet het eruit
Ja gewoon doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de rechtzaal, rechter aan het woord, jij: BUUUUUUURP.
Terug meppen en het gooien op zelfverdedigingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar.. Sommige mensen raken dan in paniek en beginnen wild om zich heen te slaan en vervolgens kom je thuis met blauwe plekken en bloedende ogen
Waar?quote:
Blijf best graag op mijn rug liggen soms hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Keep trying. Het is vallen en opstaan. Of op je rug blijven liggen als je vrouw bent.
Thanks, notitie gemaaktquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ja gewoon doen
[..]
Terug meppen en het gooien op zelfverdediging
[..]
Waar?
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blijf best graag op mijn rug liggen soms hoor
Ik ben benieuwd wanneer ik weer eens iemand ontmoet waar het zo goed bij voelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lui varken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een vrouw?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je het overal op toepassen
Jaquote:
Slechts anatomisch gezienquote:
We scharrelen nog steedsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schaamteloos, dit mevrouwtje.
[..]
Jij had toch recent een scharrel? Hoe staat het daar mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |