Voor welk nummer??quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Al geprobeert, voor het russische stuk, maar kan niks vinden
Beter zoekenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Al geprobeert, voor het russische stuk, maar kan niks vinden
Staat wel een beetje raar in een Nederlandse zin.quote:
Mountain Dew hebben ze daar ook ja, 2 soorten. Gewoon en Red Alert ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hadden hetzelfde wat jij wel eens meebracht. Vanilla, Dr Pepper Cherry, maar ook Mountain Dew. Dat is nog best oké trouwens.
Ja, op zich ... Beetje waterig.
Oke, dan is het goed he?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey ik vraag helemaal niks van je hoor, ik zou het niet afslaan alleen
Hoeveel drink jij er per dag?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Viro het volgende:
Ik ga morgen of vrijdag alle tijd van de wereld nemen en de supers hier in de buurt ondersteboven spitten tot ik fanta pomelo & coca cola vanilla heb. Voor minimaal een maand![]()
Dan heb je pechquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ga geen 2 pagina's google afstruinen, ik ben wel lui om een reden
I don't carequote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat wel een beetje raar in een Nederlandse zin.
Maar toch hebben ze soms wel tof eten (lees: troep). Poptarts zijn mierzoet, maar wel heul lekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mountain Dew hebben ze daar ook ja, 2 soorten. Gewoon en Red Alert ofzo.
Amerikanen zijn raar.
[..]
Oke, dan is het goed he?
Nu ik er aan denk, ik moet daar beneden even gaan bijwerken.
Je bent zelf wel goedquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikanen zijn raar.
[..]
Oke, dan is het goed he?
Nu ik er aan denk, ik moet daar beneden even gaan bijwerken.
Genoeg om het toch aan te passen.quote:
Mountain Dew wel gezien. Maar zo duurquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikanen zijn raar.
Ik ga zelf ook lachen door dat plaatjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zelf wel goed
Bwehehehe
[ afbeelding ]
Ik heb ook poptarts, wil jij een stukje poptart van mij? :$quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toch hebben ze soms wel tof eten (lees: troep). Poptarts zijn mierzoet, maar wel heul lekker.
Vind m echt fantastisch, kan het niet helpenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga zelf ook lachen door dat plaatje![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ook poptarts, wil jij een stukje poptart van mij? :$
Dm me sgatj :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik zie ze wel eens staan bij de australische winkel, maar neem ze nooit mee. Ze moeten in een apparaat dat ik niet heb.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toch hebben ze soms wel tof eten (lees: troep). Poptarts zijn mierzoet, maar wel heul lekker.
Je bent te lief voor me.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zelf wel goed
Bwehehehe
[ afbeelding ]
Ja, 1 euro per blikje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mountain Dew wel gezien. Maar zo duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |