quote:
Op gras jagen?quote:
Ik zal eens kijken van de week.quote:
Scheelt weet peuken kopenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een voordeel. Roken lukt nu ook niet![]()
Jawel maar dan gaat ze miauwen en springen en aan de deur krabben en dan ben ik weer wakker
Als ik yt doe, krijg ik:quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
Buffy - The Body.. Als je me affreus hard aan t huilen wil maken is dat de beste manier
Geen optie.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt weet peuken kopen
OjaBij Y. op z'n kamer en de klink verzetten?
Dat bedoelde ik ook. Deze is wel leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Parodie hoor
De echte is ultieme bagger, ja
quote:
Hele sterke aflevering jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Dqod het volgende:
Buffy - The Body.. Als je me affreus hard aan t huilen wil maken is dat de beste manier
Dank je.. HELEMAAL ONZEKER DITDAT, maar gelukkig is het nu allemaal goedgekomen :$quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Deze is wel leuk.
Heel goed ook van Joss om er expres geen enkele muziek in te stoppen.. Door dat stille werd de sfeer ook gewoon zoveel duidelijker.. En echt een "menselijke" aflevering.. En Anyaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hele sterke aflevering ja
Was voor de acteurs ook een hele zware om te schieten.
Trustenquote:
Trustenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
Welterusten Vinnie, huppel en iedereen die weggaat![]()
Ja precies.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heel goed ook van Joss om er expres geen enkele muziek in te stoppen.. Door dat stille werd de sfeer ook gewoon zoveel duidelijker.. En echt een "menselijke" aflevering.. En Anya![]()
Nee, geen boeken/strips e.d gelezenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Geweldige regisseur Joss.
Heb je Immortal gelezen?
Daarin is Joyce ook ziek.
Goed boek.
Giles, find me the cancer demon, I'm gonna kick his ass.
OKEEHEEEEEEEEEEEEEE NIET SLAANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
OKEEHEEEEEEEEEEEEEE NIET SLAANDe comics zijn te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeken vast ook wel. Immortal heb ik destijds besteld in Amerika.
Maar dat is 13 jaar geleden ofzo.
Wel eens WAT van die comics gelezen, maar was al gauw gestopt want vond t toch veel inder leuk dan de seriequote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De comics zijn te vinden.
Boeken vast ook wel. Immortal heb ik destijds besteld in Amerika.
Maar dat is 13 jaar geleden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |