Heb de Rocky serie nooit gezien, maar bij Rambo had ik dat niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zie ik zo'n italiaanse vechtmachine stuk gaan, ja dan breekt er iets bij mij he.
Hetzelfde bij Rambo
I know.quote:
Ja, je moet mij eens zien met een luchtbuks meisje.. Zal je wonden verzorgen tho :$quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen hosselen meer, dat is jagen.
Het snot stroomt gewoon mijn neus uit. Ik zit er serieus over te denken om een tampon in mn neus te proppen!!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel aardig.
Hoe is het met ziek zijn?
Zij is een ervaren leeuwin in de kracht van haar leven. Jij bent een 3 maanden oude antilope.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen hosselen meer, dat is jagen.
Nog meer tranenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je moet mij eens zien met een luchtbuks meisje.. Zal je wonden verzorgen tho :$
En zo van
[ afbeelding ]
daarna :$Ok trusten Feer
Bluh, niet echt goed dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het snot stroomt gewoon mijn neus uit. Ik zit er serieus over te denken om een tampon in mn neus te proppen!!
Mn keel doet pijn, mn maagzuur is al 2 dagen druk bezig en er is een kudde olifanten de cancan aan het oefenen in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je moet mij eens zien met een luchtbuks meisje.. Zal je wonden verzorgen tho :$
En zo van
[ afbeelding ]
daarna :$Ok trusten Feer
DOE DAT EENS EVEN DANquote:
Zes maanden geleden was ik nog een wolvin en jij een hulpeloos, mollig konijntje.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij is een ervaren leeuwin in de kracht van haar leven. Jij bent een 3 maanden oude antilope.
Je hebt geen kans.
Dat zegt meer over mij dan over jou.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zes maanden geleden was ik nog een wolvin en jij een hulpeloos, mollig konijntje.
Understatement.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij dan over jou.
Maar antilopes kunnen niet jagen!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij dan over jou.
Zoiets is vaak krachtiger in de film zelf, omdat je dan meer een band hebt met de personen en dus meeleeft. Nu is het een los stukje waarin iemand die ik niet ken doodgaat.quote:
Wel toch?quote:
Kutnummer.quote:
Meh, dat zuigtquote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Understatement.
Slapen gaat ook heel moeizaam.
Omdat ademen moeilijk gaat kom ik ook maar kut in slaap en word ik om het minste weer wakker. Oh en van Jules![]()
Ik heb gewoon verzorging nodig!! Liefst van een leuk manspersoon!
Parodie hoorquote:
Ga ze kijken Kaneel.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoiets is vaak krachtiger in de film zelf, omdat je dan meer een band hebt met de personen en dus meeleeft. Nu is het een los stukje waarin iemand die ik niet ken doodgaat.
Oh ja dat is wel een voordeel. Roken lukt nu ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat zuigtOf juist niet
Kan Jules niet op d'r kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |