quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ook poptarts, wil jij een stukje poptart van mij? :$
Dm me sgatj :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik zie ze wel eens staan bij de australische winkel, maar neem ze nooit mee. Ze moeten in een apparaat dat ik niet heb.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toch hebben ze soms wel tof eten (lees: troep). Poptarts zijn mierzoet, maar wel heul lekker.
Je bent te lief voor me.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zelf wel goed
Bwehehehe
[ afbeelding ]
Ja, 1 euro per blikje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mountain Dew wel gezien. Maar zo duur
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
Vanmiddag werd me er toch een fakking lekker gifje gepost, echt ik kwam spontaan.. Ik ga m hier ook even posten :$
Komt ie eh :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam.
Vanmiddag werd me er toch een fakking lekker gifje gepost, echt ik kwam spontaan.. Ik ga m hier ook even posten :$
Komt ie eh :$jij wil ook een gag in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welneequote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens staan bij de australische winkel, maar neem ze nooit mee. Ze moeten in een apparaat dat ik niet heb.
[..]
Je bent te lief voor me.
[..]
Ja, 1 euro per blikje.
Ja toch.. Ik wil dat ook eens bij iemand doenquote:
Damn, jij hosselt beter dan ik gisteren.quote:
quote:
quote:
Werkt t dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, jij hosselt beter dan ik gisteren.
Komt ie eh :$Ik wil ook gegagd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Rubber heeft anders vaak wel een bepaald geurtjequote:
quote:
quote:
Nou, dan zijn we eruit.quote:
i knowquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rubber heeft anders vaak wel een bepaald geurtje
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we eruit.
Hup Dqodje, hossel eens wat sneller.
Denk dat je even datgene wat je gebruikt, wat dat dan ook moge zijn, moet wegzettenquote:
They see me rollin', they mirin'quote:
.. Juist ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat je even datgene wat je gebruikt, wat dat dan ook moge zijn, moet wegzetten
schaamhaar geschoren?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ben weer een een bos bruin haar kwijt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kontje gebleekt?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vooruit, dit verdient gewoon nog een plaatje :$quote:
Vertel meeeeeeeeeeeeer :$quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Scheermes/apparaat?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hihihi voetjesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Scheermes/apparaat?
Mijn voorkeur gaat naar FeetSupermiddel is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |