Het verschil tussen een agent en een bouwvakker is dat die laatste zelf kan beslissen hoe veilig hij zijn werk doet, de agent heeft die keuze niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:22 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Politisalarissen moeten wel omhoog vind ik.
Maar om een vergelijking te trekken: in de bouw vallen meer doden dan bij politie en defensie tezamen. Maar die vangen geen gevarengeld meer.
Aanvallen van een vrouwelijke stadswacht.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:53 schreef sturmpie het volgende:
pfff en dat allemaal om een paar loslopende hondjes
Met een wandelstok met ijzeren punt.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Aanvallen van een vrouwelijke stadswacht.
Zo simpel werkt het dus nietquote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het verschil tussen een agent en een bouwvakker is dat die laatste zelf kan beslissen hoe veilig hij zijn werk doet, de agent heeft die keuze niet.
Nee, dat was nog gewoon met de blote hand. Die stok ging hij halen om (waarschijnlijk) los te gaan op de man die hem van de stadswacht had afgeslagen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:55 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Met een wandelstok met ijzeren punt.
Nu, in vredestijd ja. Mocht het ooit nog eens echt los gaan, dan staat het aantal omgekomen bouwvakkers in geen enkele verhouding tot de omgekomen militairen.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:22 schreef NomanIW het volgende:
Politisalarissen moeten wel omhoog vind ik.
Maar om een vergelijking te trekken: in de bouw vallen meer doden dan bij politie en defensie tezamen. Maar die vangen geen gevarengeld meer.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, dat was nog gewoon met de blote hand. Die stok ging hij halen om (waarschijnlijk) los te gaan op de man die hem van de stadswacht had afgeslagen.
Je verzint het niet.quote:Patricia grijpt haar gouden naamkettinkje om haar hals vast.
Ik vergeleek het in eerste instantie meer met de type beunhaas bouwvakkers met hun eigen bedrijfjes die ik in mijn omgeving vaak tegenkom. Ik neem aan dat het bij de wat grotere bouwbedrijven wel beter geregeld is. Dus in dat geval heb je idd wel gelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:14 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Zo simpel werkt het dus niet
Je hebt te maken met het werk van tientallen tot honderden verschillende mensen dat qua veiligheid op elkaar afgestemd dient te worden, om nog maar te zwijgen van de complexiteit van de organisatie met aannemers, onderaannemers, etc.
Dus nee, je individuele veiligheid is geenszins puur individuele verantwoordelijkheid.
Van keuze is ook niet altijd sprake. Vooral flexwerkers kunnen doen wat ze gevraagd wordt of voortaan thuisblijven. Nog even los van het feit dat je een aardige schat aan kennis nodig hebt om altijd te weten wat veilig of onveilig is.
En ongelukken gebeuren. Maar een betonnen plaat van 9000 kilo die naar beneden zeilt kent weinig variaties qua afloop.
Truequote:Op woensdag 10 april 2013 15:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Nu, in vredestijd ja. Mocht het ooit nog eens echt los gaan, dan staat het aantal omgekomen bouwvakkers in geen enkele verhouding tot de omgekomen militairen.
(overigens krijgen militairen alleen uitzendtoelage (= gevarengeld) als ze op uitzending gaan)
Wegrennen met een wandelstok klinkt anders ook niet echt logischquote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef firefly3 het volgende:
Rende hij weg met een wandelstok of liep hij op een agent af met hakbijl? Lekker duidelijk weer.
Had ie een stok met een knop en een spike, dan was het Mike!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef firefly3 het volgende:
Rende hij weg met een wandelstok of liep hij op een agent af met hakbijl? Lekker duidelijk weer.
Is dat een hakbijl of een wandelstok? En wat is een bijlstok?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:55 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Met een wandelstok met ijzeren punt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:08 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Had ie een stok met een knop en een spike, dan was het Mike!
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wegrennen met een wandelstok klinkt anders ook niet echt logisch
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Dan beeld ik mij eerder in een mank weg joggende man met zn wandelstok constant in de lucht ipv een vlot en snel sprintende man die telkens weer met die stok tegen de grond slaat.![]()
Waarom zou de politie (in het algemeen bedoel ik) niet op een wegvluchtende man mogen schieten (teneinde hem aan te houden).quote:Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Woonwijk of geen woonwijk, je schiet toch niemand neer die op een twintigtal meter afstand weg aan het rennen is?
oh my, dit meen je serieus?quote:Op donderdag 11 april 2013 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou de politie (in het algemeen bedoel ik) niet op een wegvluchtende man mogen schieten (teneinde hem aan te houden).
Moeten ze alle criminelen die weg proberen te komen dan gewoon maar laten gaan ofzo?
In het algemeen zei ik. Ik reageer dan ook op iemand die stelt: "woonwijk of geen woonwijk, je schiet toch niemand neer die op een twintigtal meter afstand weg aan het rennen is?"quote:Op donderdag 11 april 2013 08:27 schreef simmu het volgende:
[..]
oh my, dit meen je serieus?
goed; serieus antwoord dan
primair is de belangrijkste taak van een agent het beschermen van burgers. wanneer je in een woonwijk als een malle op een vluchtende man inschiet, gaat dat dus dwars tegen "beschermen van burgers" in. dan is die agent met zn kogels opeens het gevaar voor die burgers. kan je twisten over of zo'n agent al dan niet het recht heeft om op die manier iemand neer te schieten, maar dat doet er feitelijk niet eens toe
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Je zal maar bang zijn van honden en de straat niet op kunnen,
Zo dacht Mike er ook over...quote:Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef El_Matador het volgende:
Een boete voor loslopende hondjes... WTF, kleinburgerlijk kutland.
Buurtbewoner deelt klap uit aan Mike WandelStok. Rent vervolgens weg. Mike komt terug met wapen(s) om zijn tegenstander te bewerken, denkt vervolgens een tokkie met een nog groter wapen te zien en rent al schreeuwende weg. Daarna wordt hij vol met lood gepompt door de agenten die denken met een doorgedraaide gewapende gek te maken te hebben. Voor zover ik kan beoordelen was Mike een bully en is eindelijk de verkeerde tegengekomen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:51 schreef InverHouse het volgende:
Mike werd in zijn gezicht gestompt door een buurtbewoner die de stadwachten wilde helpen. Hij ging naar huis en zonder honden maar met een wandelstok kwam hij terug om verhaal te halen. De buurtbewoner was toen verdwenen. 'Toen Mike die agent in burger met getrokken vuurwapen zag staan, moet hij hebben gedacht dat dat een kennis van die buurtbewoner was. Hij moet toen in paniek zijn weggerend. Dat is het enige dat we kunnen bedenken', zegt Remco
jawel, dat klinkt als plausibel. hopen maar dat wanneer je in die wijk moet zijn je niet die verkeerde tegenkomt die zn wapen trekt als je langsloopt en je de tyfus schrikt van alle commotie en snel omdraait en wegrent. god weet wat ze dan denken. "heej, een kompaan! schieten!"quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Shawn het volgende:
[..]
Buurtbewoner deelt klap uit aan Mike WandelStok. Rent vervolgens weg. Mike komt terug met wapen(s) om zijn tegenstander te bewerken, denkt vervolgens een tokkie met een nog groter wapen te zien en rent al schreeuwende weg. Daarna wordt hij vol met lood gepompt door de agenten die denken met een doorgedraaide gewapende gek te maken te hebben. Voor zover ik kan beoordelen was Mike een bully en is eindelijk de verkeerde tegengekomen.
Alle tokkies doodschieten dan maar?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Dit was volgens mij gebeurd in Tokkie Nederland.
Dat kun je ook opmaken uit de kutschrijfstijl van het artikel.
Mike
namen van de hondjes
halskettinkje
halskettinkje vasthouden
Ach het is een tokkie minder...quote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef RAVW het volgende:
ach heb het stukje zitten lezen wat in het AD stond maar dat lijkt me een redelijk verhaal
alleen vraag ik me af waarom 3 verschillende mensen op hem staan schieten
als alle kogels in de rug zijn gekomen dan is welk woord van de politie tocht al niet meer lang houdbaar.
want ja hij kwam dreigend over .. ja dat is voor 90% van de lui die bij de politie werkt ook voor mij ...
geeft mij dat dan maar vrij brief om ze ook maar af te knallen.
Aarom niet? Doen ze in Mexico toch? Bij de vrachtwagenvol worden ze vervolgens in vuilniszakken langs de weg gedumpt met gebonden handjes en beentjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alle tokkies doodschieten dan maar?
Weet je wat ze daar met uitkeringstrekkende internettrolletjes doen?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Aarom niet? Doen ze in Mexico toch? Bij de vrachtwagenvol worden ze vervolgens in vuilniszakken langs de weg gedumpt met gebonden handjes en beentjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je wat ze daar met uitkeringstrekkende internettrolletjes doen?wat zien die zuid amerikanen er tof uit, vandaar dat je er woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Re het volgende:
[..]
wat zien die zuid amerikanen er tof uit, vandaar dat je er woont
Mike Stok heten en een stok gaan halenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Dit was volgens mij gebeurd in Tokkie Nederland.
Dat kun je ook opmaken uit de kutschrijfstijl van het artikel.
Mike
namen van de hondjes
halskettinkje
halskettinkje vasthouden
Hij kreeg het vast aan de stok met een stadswacht...quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mike Stok heten en een stok gaan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
http://www.rijnmond.nl/ni(...)fer-bij-schietpartijquote:Op vrijdag 12 april 2013 07:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat het weer om antillianen ging.
Ach ja, de politie is per definitie fout toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Een agent in burger die met herkenbare agenten is die een niet vuurwapengevaarlijke vent met 3 verschillende soorten kogels doodschiet.
Om wat loslopende hondjes en de eigenaar die ontevreden is over een boete.
De tering, en nog idioten die dat hier verdedigen ook.
Wie zijn nou de échte tokkies?
Ja ik ook, maar niet dat het slachtoffer dat ook was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:33 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)fer-bij-schietpartij
ik denk dat dit wel antilianen betreft
quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ach ja, de politie is per definitie fout toch?
Jij gaat ervan uit dat hij is neergeschoten om loslopende hondjes en omdat hij het niet eens was met zijn boete. Er zal echt wel meer aan de hand zijn geweest hoor. De politie in NL schiet niet zomaar, als agent die heeft geschoten krij je een lading shit over je heen, je denkt dan echt wel 2 keer na.quote:
Dat is toch wel het meest schokkende aan het bericht.quote:Patricia, schooljuf
met of zonder al dan niet aangelijnde hondjes?quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:37 schreef arjan1212 het volgende:
stille tocht voor mike
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-krijgt-stille-tocht
Lijkt mij best onhygienisch ivm herpes en andere ziektes. En de vakbond die zulke praktijken niet tegenhoudt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat hij is neergeschoten om loslopende hondjes en omdat hij het niet eens was met zijn boete. Er zal echt wel meer aan de hand zijn geweest hoor. De politie in NL schiet niet zomaar, als agent die heeft geschoten krij je een lading shit over je heen, je denkt dan echt wel 2 keer na.
Niet geraakt maar geschoten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:31 schreef niels0 het volgende:
7 keer geraakt. Noemen we dit nog een incident?
Precies.. het ergert mij mateloos als de overledene wordt afgeschilderd als onschuldig. De politie schiet niet zo maar, zeker niet in Nederland. Dan moet er echt wel wat aan de hand geweest zijn. Waarschijnlijk heeft hij het door zijn imbeciele en agressieve gedrag aan zichzelf te danken. Ik betreur het feit dat een Feyenoorder is heengegaan, maar de kans lijkt mij heel erg groot dat het zijn eigen schuld is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat hij is neergeschoten om loslopende hondjes en omdat hij het niet eens was met zijn boete. Er zal echt wel meer aan de hand zijn geweest hoor. De politie in NL schiet niet zomaar, als agent die heeft geschoten krij je een lading shit over je heen, je denkt dan echt wel 2 keer na.
Het kan aan mij liggen maar volgens mij spreekt dit elkaar niet tegen. Als ik dit zo lees klinkt het toch alsof ze hem zonder duidelijke reden in z'n rug hebben neergeschoten, maar dat niemand zin had ze voor een of andere agressieve klojo met een bijl die tegen een politiekogel is opgelopen de bak in te sturen.quote:Hij benadrukt dat het slachtoffer van de agenten wegrende en dat hij in zijn rug is geschoten.
Justitie ziet dat anders. "De agenten hadden niet de indruk dat meneer op de vlucht was voor hen"
Want???quote:
+ meerdere waarschuwingen en waarschuwingsschoten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:10 schreef Re het volgende:
een dronken agressieve buitenzinnige gast met een bijl....
Hij liep stomdronken weg met een bijl in zijn handen, terecht dat ze na waarschuwingsschoten hem hebben neergeschoten, hij had ook anderen die hij op zijn pad tegenkwam kunnen bewerken met die bijl.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar volgens mij spreekt dit elkaar niet tegen. Als ik dit zo lees klinkt het toch alsof ze hem zonder duidelijke reden in z'n rug hebben neergeschoten, maar dat niemand zin had ze voor een of andere agressieve klojo met een bijl die tegen een politiekogel is opgelopen de bak in te sturen.
Daarom..quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij liep stomdronken weg met een bijl in zijn handen, terecht dat ze na waarschuwingsschoten hem hebben neergeschoten, hij had ook anderen die hij op zijn pad tegenkwam kunnen bewerken met die bijl.
Hij is "maar" door 2 kogels geraakt... de rest was waarschuwing/misquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef speknek het volgende:
Ja maar er zit een verschil tussen iemand van achteren neerschieten en doorzeven.
Ik ben het er overigens mee eens dat het te verwachten viel dat je overlijdt als je zoiets doet.
Ben het volledig met je eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Daarom..
Wordt af en toe zooooo moe van de "slachtoffer rol"...
Zullen we jou morgen dan ook maar afschieten?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Ach het is een tokkie minder...
geen groot verlies...
Ah in dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hij is "maar" door 2 kogels geraakt... de rest was waarschuwing/mis
Ah..quote:Al snel is duidelijk dat het om Mike gaat, 'de buurtbewoner met het korte lontje'. De Rotterdammer heeft een bloedhekel aan stadswachten, met wie hij geregeld in de clinch ligt om zijn loslopende honden. In de buurt staat hij bekend als fanatiek Feyenoordsupporter.
Volgens de rijksrecherche klopt dit nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef DeParo het volgende:
Iemand in z'n rug schieten die voor de politie wegrent![]()
, man man, wat een eng land is Nederland langzaam aan het worden op die manier.
Goed zo. Niet het hele topic lezen en toch je mening klaar hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef DeParo het volgende:
bron???quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef DeParo het volgende:
Hij is in z'n rug geschoten, meer bewijs is niet meer nodig eigenlijk, ze schoten om te doden de politiek begint gevaarlijker en gevaarlijker te worden, met woorden kunnen ze het niet meer oplossen, opgeschoren en als halve macho's proberen ze het land zogenaamd veilig te houden, mensen worden opgepakt zonder juridische basis of zelfs lukraak neergeschoten, heb je commentaar moet je oppassen dat je zelf niet wordt meegenomen, en wanneer er aandacht komt voor hun optreden, dan wordt het in de doofpot gestopt om enkele maanden later, als de emoties wat bedaard zijn, te zeggen dat de politie gelijk had wat dus duidelijk niet zo is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Volgens de rijksrecherche klopt dit niet
Proest. Overal Fanta.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij is in z'n rug geschoten, meer bewijs is niet meer nodig eigenlijk, ze schoten om te doden de politiek begint gevaarlijker en gevaarlijker te worden, met woorden kunnen ze het niet meer oplossen, opgeschoren en als halve macho's proberen ze het land zogenaamd veilig te houden, mensen worden opgepakt zonder juridische basis of zelfs lukraak neergeschoten, heb je commentaar moet je oppassen dat je zelf niet wordt meegenomen, en wanneer er aandacht komt voor hun optreden, dan wordt het in de doofpot gestopt om enkele maanden later, als de emoties wat bedaard zijn, te zeggen dat de politie gelijk had wat dus duidelijk niet zo is.
tsja, een bloemetje plukken kost al 130 euro maar hier hebben ze gewoon hun werk gedaan, de haat zat blijkbaar diep en dan moet je maar met je poten van een bijl af blijven en gehoorzamen... 1 + 1 is 2 kogels in zijn donde r:)quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef DeParo het volgende:
Een doorgedraaide bezopen tokkie die met een hakbijl mensen te lijf gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef DeParo het volgende:
Ik heb het gelezenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed zo. Niet het hele topic lezen en toch je mening klaar hebben.
De media onder meer die erover hebben bericht uiteraard.quote:
Nou zijn familie gaat in beroep. we zullen zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij is in z'n rug geschoten, meer bewijs is niet meer nodig eigenlijk, ze schoten om te doden de politiek begint gevaarlijker en gevaarlijker te worden, met woorden kunnen ze het niet meer oplossen, opgeschoren en als halve macho's proberen ze het land zogenaamd veilig te houden, mensen worden opgepakt zonder juridische basis of zelfs lukraak neergeschoten, heb je commentaar moet je oppassen dat je zelf niet wordt meegenomen, en wanneer er aandacht komt voor hun optreden, dan wordt het in de doofpot gestopt om enkele maanden later, als de emoties wat bedaard zijn, te zeggen dat de politie gelijk had wat dus duidelijk niet zo is.
Ik geloof overigens geen reet van dat bloemetjesverhaal. Is geen enkele bron voor behalve het AD en die namenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, een bloemetje plukken kost al 130 euro maar hier hebben ze gewoon hun werk gedaan, de haat zat blijkbaar diep en dan moet je maar met je poten van een bijl af blijven en gehoorzamen... 1 + 1 is 2 kogels in zijn donde r:)
Het OM vervolgt sowieso geen agenten als ze daar niet toe gedwongen worden. In het gezicht schoppen van een geboeide arrestant, meineed plegen, als het slachtoffer niet de energie heeft om een zaak bij het hof aan te spannen dan 'mag' het.quote:Het kan aan mij liggen maar volgens mij spreekt dit elkaar niet tegen. Als ik dit zo lees klinkt het toch alsof ze hem zonder duidelijke reden in z'n rug hebben neergeschoten, maar dat niemand zin had ze voor een of andere agressieve klojo met een bijl die tegen een politiekogel is opgelopen de bak in te sturen.
die zag hem met 7 kogelgaten in zijn rug liggen dus...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nou zijn familie gaat in beroep. we zullen zien.
Nonsens, je schiet iemand die vlucht niet in z'n rug, en dan een smoesje ophouden dat je denkt dat hij op zoek was naar iemand anders is helemaal ridicuul te noemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, een bloemetje plukken kost al 130 euro maar hier hebben ze gewoon hun werk gedaan, de haat zat blijkbaar diep en dan moet je maar met je poten van een bijl af blijven en gehoorzamen... 1 + 1 is 2 kogels in zijn donde r:)
Dan heb je dus ook gelezen dat het ging om een man, die bekend stond als lichtgeraakt, onder invloed, met een wapen, die bevelen van agenten negeerde en een gevaar voor zijn omgeving vormde? En maximaal vijf waarschuwingsschoten negeerde?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen![]()
.
Sterker nog ik houd het al die hele tijd bij.
En computerhelden die denken dat volksgerecht het enige juiste juridische systeem is?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een doorgedraaide bezopen tokkie die met een hakbijl mensen te lijf gaat.
Wat een verlies voor dit land.
ACAB!!111
Hij vluchttequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook gelezen dat het ging om een man, die bekend stond als lichtgeraakt, onder invloed, met een wapen, die bevelen van agenten negeerde en een gevaar voor zijn omgeving vormde? En maximaal vijf waarschuwingsschoten negeerde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |