abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125110299
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:22 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Politisalarissen moeten wel omhoog vind ik.

Maar om een vergelijking te trekken: in de bouw vallen meer doden dan bij politie en defensie tezamen. Maar die vangen geen gevarengeld meer.
Het verschil tussen een agent en een bouwvakker is dat die laatste zelf kan beslissen hoe veilig hij zijn werk doet, de agent heeft die keuze niet.
pi_125110303
Als iemand met een stok weg rent vind ik niet dat je hem nog neer moet knallen.
pi_125111341
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 01:53 schreef sturmpie het volgende:
pfff en dat allemaal om een paar loslopende hondjes
Aanvallen van een vrouwelijke stadswacht.
Ja, ik generaliseer.
pi_125112830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Aanvallen van een vrouwelijke stadswacht.
Met een wandelstok met ijzeren punt.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_125113099
Wordt zoiets bedoeld, misschien?
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
pi_125113396
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het verschil tussen een agent en een bouwvakker is dat die laatste zelf kan beslissen hoe veilig hij zijn werk doet, de agent heeft die keuze niet.
Zo simpel werkt het dus niet :)

Je hebt te maken met het werk van tientallen tot honderden verschillende mensen dat qua veiligheid op elkaar afgestemd dient te worden, om nog maar te zwijgen van de complexiteit van de organisatie met aannemers, onderaannemers, etc.

Dus nee, je individuele veiligheid is geenszins puur individuele verantwoordelijkheid.

Van keuze is ook niet altijd sprake. Vooral flexwerkers kunnen doen wat ze gevraagd wordt of voortaan thuisblijven. Nog even los van het feit dat je een aardige schat aan kennis nodig hebt om altijd te weten wat veilig of onveilig is.

En ongelukken gebeuren. Maar een betonnen plaat van 9000 kilo die naar beneden zeilt kent weinig variaties qua afloop.
pi_125113713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:55 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Nee, dat was nog gewoon met de blote hand. Die stok ging hij halen om (waarschijnlijk) los te gaan op de man die hem van de stadswacht had afgeslagen.
Ja, ik generaliseer.
pi_125113779
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:22 schreef NomanIW het volgende:
Politisalarissen moeten wel omhoog vind ik.

Maar om een vergelijking te trekken: in de bouw vallen meer doden dan bij politie en defensie tezamen. Maar die vangen geen gevarengeld meer.
Nu, in vredestijd ja. Mocht het ooit nog eens echt los gaan, dan staat het aantal omgekomen bouwvakkers in geen enkele verhouding tot de omgekomen militairen.

(overigens krijgen militairen alleen uitzendtoelage (= gevarengeld) als ze op uitzending gaan)
Ja, ik generaliseer.
pi_125113957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef Northside het volgende:

[..]

Nee, dat was nog gewoon met de blote hand. Die stok ging hij halen om (waarschijnlijk) los te gaan op de man die hem van de stadswacht had afgeslagen.
Je hebt gelijk.
kunst zonder trein
  woensdag 10 april 2013 @ 15:39:09 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_125114148
quote:
Patricia grijpt haar gouden naamkettinkje om haar hals vast.
Je verzint het niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_125114155
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:14 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Zo simpel werkt het dus niet :)

Je hebt te maken met het werk van tientallen tot honderden verschillende mensen dat qua veiligheid op elkaar afgestemd dient te worden, om nog maar te zwijgen van de complexiteit van de organisatie met aannemers, onderaannemers, etc.

Dus nee, je individuele veiligheid is geenszins puur individuele verantwoordelijkheid.

Van keuze is ook niet altijd sprake. Vooral flexwerkers kunnen doen wat ze gevraagd wordt of voortaan thuisblijven. Nog even los van het feit dat je een aardige schat aan kennis nodig hebt om altijd te weten wat veilig of onveilig is.

En ongelukken gebeuren. Maar een betonnen plaat van 9000 kilo die naar beneden zeilt kent weinig variaties qua afloop.
Ik vergeleek het in eerste instantie meer met de type beunhaas bouwvakkers met hun eigen bedrijfjes die ik in mijn omgeving vaak tegenkom. Ik neem aan dat het bij de wat grotere bouwbedrijven wel beter geregeld is. Dus in dat geval heb je idd wel gelijk.
pi_125114755
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:26 schreef Northside het volgende:

[..]

Nu, in vredestijd ja. Mocht het ooit nog eens echt los gaan, dan staat het aantal omgekomen bouwvakkers in geen enkele verhouding tot de omgekomen militairen.

(overigens krijgen militairen alleen uitzendtoelage (= gevarengeld) als ze op uitzending gaan)
True :)

Maar de kans op een dergelijk groot conflict is al aardig wat jaren erg klein.

Als er een echte gelijkwaardige oorlog in het verschiet lag was het een ander verhaal.

Overigens postte ik het ter consideratie en slaat het meer op de politie dan op defensie, al is het hoe dan ook offtopic, waarvoor excuses :P
pi_125115081
Rende hij weg met een wandelstok of liep hij op een agent af met hakbijl? Lekker duidelijk weer.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125115122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef firefly3 het volgende:
Rende hij weg met een wandelstok of liep hij op een agent af met hakbijl? Lekker duidelijk weer.
Wegrennen met een wandelstok klinkt anders ook niet echt logisch :D
pi_125115161
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef firefly3 het volgende:
Had ie een stok met een knop en een spike, dan was het Mike!
pi_125115174
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:55 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Is dat een hakbijl of een wandelstok? En wat is een bijlstok?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:16:26 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_125115478
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:08 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Had ie een stok met een knop en een spike, dan was het Mike!
_O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_125115538
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Wegrennen met een wandelstok klinkt anders ook niet echt logisch :D
_O-

Dan beeld ik mij eerder in een mank weg joggende man met zn wandelstok constant in de lucht ipv een vlot en snel sprintende man die telkens weer met die stok tegen de grond slaat. :D _O-
pi_125115584
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

_O-

Dan beeld ik mij eerder in een mank weg joggende man met zn wandelstok constant in de lucht ipv een vlot en snel sprintende man die telkens weer met die stok tegen de grond slaat. :D _O-
pi_125140523
Het was zo n lieve jongen...........................
  donderdag 11 april 2013 @ 00:40:26 #121
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_125140825
Jullie moesten eens weten wat een politieagent in Rotterdam-zuid allemaal moet doorstaan. Die vrouw van die Mike klinkt erg labiel en zou geen schooljuf moeten zijn. Mike zelf klinkt als het type dat eerst een paar gram coke soldaat maakt voordat hij naar Feyenoord gaat. En sowieso als je in je gezicht geslagen wordt dan vecht je terug met je vuisten en ga je niet thuis een wapen ophalen.

Hulde aan de agent
  donderdag 11 april 2013 @ 02:01:35 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125142311
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

Woonwijk of geen woonwijk, je schiet toch niemand neer die op een twintigtal meter afstand weg aan het rennen is?
Waarom zou de politie (in het algemeen bedoel ik) niet op een wegvluchtende man mogen schieten (teneinde hem aan te houden).
Moeten ze alle criminelen die weg proberen te komen dan gewoon maar laten gaan ofzo?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125143587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom zou de politie (in het algemeen bedoel ik) niet op een wegvluchtende man mogen schieten (teneinde hem aan te houden).
Moeten ze alle criminelen die weg proberen te komen dan gewoon maar laten gaan ofzo?
oh my, dit meen je serieus?

goed; serieus antwoord dan ;)
primair is de belangrijkste taak van een agent het beschermen van burgers. wanneer je in een woonwijk als een malle op een vluchtende man inschiet, gaat dat dus dwars tegen "beschermen van burgers" in. dan is die agent met zn kogels opeens het gevaar voor die burgers. kan je twisten over of zo'n agent al dan niet het recht heeft om op die manier iemand neer te schieten, maar dat doet er feitelijk niet eens toe
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 11 april 2013 @ 08:29:42 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125143601
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:27 schreef simmu het volgende:

[..]

oh my, dit meen je serieus?

goed; serieus antwoord dan ;)
primair is de belangrijkste taak van een agent het beschermen van burgers. wanneer je in een woonwijk als een malle op een vluchtende man inschiet, gaat dat dus dwars tegen "beschermen van burgers" in. dan is die agent met zn kogels opeens het gevaar voor die burgers. kan je twisten over of zo'n agent al dan niet het recht heeft om op die manier iemand neer te schieten, maar dat doet er feitelijk niet eens toe
In het algemeen zei ik. Ik reageer dan ook op iemand die stelt: "woonwijk of geen woonwijk, je schiet toch niemand neer die op een twintigtal meter afstand weg aan het rennen is?" ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125144212
Een boete voor loslopende hondjes... WTF, kleinburgerlijk kutland. :r

Een "wandelstok" (was het niet toevallig toch een bijl) pakken en erop losslaan is wat overdreven, iemand daarom doodschieten nog meer, maar je zal een boete krijgen omdat je honden loslopen :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125144682
Je zal maar bang zijn van honden en de straat niet op kunnen, omdat je buurman vind dat je je niet aan moet stellen...
Daarbij zijn er heel veel mensen die vinden dat ze hun honden goed onder controle hebben. Diezelfde honden springen dan vervolgens wel vrolijk tegen alles en iedereen op. Of rennen ineens de weg op.
"Dat doet'ie anders nooit"
Nee, maar als je hem aanlijnd doet hij het zeker niet. Daarbij: als jij een gezonde Baas/hond relatie hebt, vind de hond het niet vervelend aangelijnd te worden. Er zijn trouwens zat plaatsen aangewezen waar de hond wél los mag, maar ja, dan moet je wel even je wijk uit met je hondje en dat is voor veel mensen toch te veel gevraagd.

[ Bericht 35% gewijzigd door incompetente-palpeerder op 11-04-2013 10:01:10 ]
kunst zonder trein
pi_125144776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Je zal maar bang zijn van honden en de straat niet op kunnen,
:') :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_125144809
Het stuk in de OP is wel heel kleurig geschreven.
pi_125150180
quote:
13s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef El_Matador het volgende:
Een boete voor loslopende hondjes... WTF, kleinburgerlijk kutland. :r

Zo dacht Mike er ook over...
Om iemand uiteindelijk dan dood te schieten is overdreven, maar een boete is logisch.
pi_125150268
'Niet één, maar drie agenten schoten op Rotterdammer'

Familie van overleden Mike Stok vecht voor de waarheid
Politieagenten doen onderzoek naar de schietpartij in de Fazantstraat in de Rotterdamse wijk Charlois.

Niet één, maar drie agenten hebben zondagavond het vuur geopend op Rotterdammer Mike Stok (29), die bij de schietpartij in de wijk Charlois de dood vond. Dat heeft de rijksrecherche de nabestaanden laten weten. De familie heeft een advocaat ingeschakeld. 'We gaan vechten voor de waarheid', zegt zwager Remco tegen het AD/Rotterdams Dagblad.

Ruzie over loslopende hondjes loopt uit de hand
Mike werd zondag aan het begin van de avond in de Fazantstraat in Charlois doodgeschoten door de politiemensen nadat hij met twee stadswachten ruzie had gehad over zijn loslopende hondjes. Mike werd in zijn gezicht gestompt door een buurtbewoner die de stadwachten wilde helpen. Hij ging naar huis en zonder honden maar met een wandelstok kwam hij terug om verhaal te halen. De buurtbewoner was toen verdwenen.

'Toen Mike die agent in burger met getrokken vuurwapen zag staan, moet hij hebben gedacht dat dat een kennis van die buurtbewoner was. Hij moet toen in paniek zijn weggerend. Dat is het enige dat we kunnen bedenken', zegt Remco tegen het AD/Rotterdams Dagblad.

Drie soorten kogels
Volgens Remco zijn door de Rijksrecherche drie soorten kogels aangetroffen op het binnenterrein tussen twee flats, waar Mike aan zijn verwondingen bezweek. De Rotterdammer overleed door twee kogels. 'Eén in zijn rug en één in zijn schouder; die is door een long gegaan en er aan de voorkant uitgekomen', zegt Remco.

Het stoffelijk overschot van Mike is gisteren vrijgegeven. Over de toedracht zijn door de Rijksrecherche nog geen mededelingen aan de familie gedaan.

'De handelwijze klopt gewoon niet. We zijn er met z'n allen kapot van. Het belangrijkste is dat de waarheid boven tafel komt. Daarom hebben we een advocaat ingeschakeld', zegt de zwager van de overleden Mike Stok.

Geen inhoudelijke informatie van OM
Het Openbaar Ministerie meldt dat, zo lang het onderzoek voortduurt, nog geen inhoudelijke informatie wordt gegeven. 'De betrokken agenten zijn gehoord en ook diverse getuigen,' meldt een woordvoerder tegen het AD/Rotterdams Dagblad. 'Het belangrijkste is dat het onderzoek zo zorgvuldig mogelijk wordt gedaan.'

Politiebond staat achter agenten
Gerrit van de Kamp, voorzitter van politievakorganisatie ACP neemt het op voor de drie Rotterdamse politiemensen. Hij waarschuwt voor te snel oordelen. 'Ik houd het er voorlopig op dat de collega's heel goed weten wat zij hebben gedaan,' zegt de topman van de grootste politievakbond tegen het AD/Rotterdams Dagblad.

'Er worden nu verhalen de wereld ingeslingerd, maar de werkelijkheid kent vele waarheden. Het is makkelijk beschuldigende verhalen na te praten. De informatie die ik heb, is dat er echt wel serieus iets aan de hand is geweest.' Volgens hem zijn er in de onmiddellijke nabijheid van het lichaam van de doodgeschoten Stok een steekwapen en een slagwapen ('iets wat lijkt op een bijl') gevonden.

Van de Kamp leeft mee met de nabestaanden, maar wil ook dat de feiten eerst op tafel komen. 'Kijk naar die feiten, hoe vervelend en hard dat ook klinkt.' Hij verwacht dat de feiten rond de dodelijke schietpartij snel naar buiten komen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml
pi_125151193
quote:
3s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:51 schreef InverHouse het volgende:
Mike werd in zijn gezicht gestompt door een buurtbewoner die de stadwachten wilde helpen. Hij ging naar huis en zonder honden maar met een wandelstok kwam hij terug om verhaal te halen. De buurtbewoner was toen verdwenen. 'Toen Mike die agent in burger met getrokken vuurwapen zag staan, moet hij hebben gedacht dat dat een kennis van die buurtbewoner was. Hij moet toen in paniek zijn weggerend. Dat is het enige dat we kunnen bedenken', zegt Remco
Buurtbewoner deelt klap uit aan Mike WandelStok. Rent vervolgens weg. Mike komt terug met wapen(s) om zijn tegenstander te bewerken, denkt vervolgens een tokkie met een nog groter wapen te zien en rent al schreeuwende weg. Daarna wordt hij vol met lood gepompt door de agenten die denken met een doorgedraaide gewapende gek te maken te hebben. Voor zover ik kan beoordelen was Mike een bully en is eindelijk de verkeerde tegengekomen.
pi_125151724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Shawn het volgende:

[..]

Buurtbewoner deelt klap uit aan Mike WandelStok. Rent vervolgens weg. Mike komt terug met wapen(s) om zijn tegenstander te bewerken, denkt vervolgens een tokkie met een nog groter wapen te zien en rent al schreeuwende weg. Daarna wordt hij vol met lood gepompt door de agenten die denken met een doorgedraaide gewapende gek te maken te hebben. Voor zover ik kan beoordelen was Mike een bully en is eindelijk de verkeerde tegengekomen.
jawel, dat klinkt als plausibel. hopen maar dat wanneer je in die wijk moet zijn je niet die verkeerde tegenkomt die zn wapen trekt als je langsloopt en je de tyfus schrikt van alle commotie en snel omdraait en wegrent. god weet wat ze dan denken. "heej, een kompaan! schieten!"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_125154405
Een agent in burger die met herkenbare agenten is die een niet vuurwapengevaarlijke vent met 3 verschillende soorten kogels doodschiet.

Om wat loslopende hondjes en de eigenaar die ontevreden is over een boete.

De tering, en nog idioten die dat hier verdedigen ook. :')

Wie zijn nou de échte tokkies? :N

donderdag 11 april 2013 @ 14:49:22 #134
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_125154907
ach heb het stukje zitten lezen wat in het AD stond maar dat lijkt me een redelijk verhaal
alleen vraag ik me af waarom 3 verschillende mensen op hem staan schieten

als alle kogels in de rug zijn gekomen dan is welk woord van de politie tocht al niet meer lang houdbaar.
want ja hij kwam dreigend over .. ja dat is voor 90% van de lui die bij de politie werkt ook voor mij ...
geeft mij dat dan maar vrij brief om ze ook maar af te knallen.

:)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_125155068
Dit was volgens mij gebeurd in Tokkie Nederland.

Dat kun je ook opmaken uit de kutschrijfstijl van het artikel.

Mike :')
namen van de hondjes :')
halskettinkje :')
halskettinkje vasthouden :')
pi_125155104
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

Alle tokkies doodschieten dan maar? :')

pi_125155115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef RAVW het volgende:
ach heb het stukje zitten lezen wat in het AD stond maar dat lijkt me een redelijk verhaal
alleen vraag ik me af waarom 3 verschillende mensen op hem staan schieten

als alle kogels in de rug zijn gekomen dan is welk woord van de politie tocht al niet meer lang houdbaar.
want ja hij kwam dreigend over .. ja dat is voor 90% van de lui die bij de politie werkt ook voor mij ...
geeft mij dat dan maar vrij brief om ze ook maar af te knallen.

:)
Ach het is een tokkie minder...

geen groot verlies...
pi_125155170
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alle tokkies doodschieten dan maar? :')
Aarom niet? Doen ze in Mexico toch? Bij de vrachtwagenvol worden ze vervolgens in vuilniszakken langs de weg gedumpt met gebonden handjes en beentjes.
pi_125155259
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

Aarom niet? Doen ze in Mexico toch? Bij de vrachtwagenvol worden ze vervolgens in vuilniszakken langs de weg gedumpt met gebonden handjes en beentjes.
Weet je wat ze daar met uitkeringstrekkende internettrolletjes doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_125156064
Dit is natuurlijk wel het AD (De Rotterdamse versie van de Telegraaf) 8-)
  donderdag 11 april 2013 @ 15:23:34 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125156164
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weet je wat ze daar met uitkeringstrekkende internettrolletjes doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zien die zuid amerikanen er tof uit, vandaar dat je er woont :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125184419
ik ben voor mike in deze zaak.

de politie zit gewoon fout, die stadswachten zijn irritant en die buurtbewoner is een vuile klootzak
pi_125184688
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Re het volgende:

[..]

wat zien die zuid amerikanen er tof uit, vandaar dat je er woont :)
:D

Sinds wanneer ligt Mexico in Zuid-Amerika? :o

vrijdag 12 april 2013 @ 06:55:47 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125184758
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

Mike Stok heten en een stok gaan halen :')
pi_125184821
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 06:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mike Stok heten en een stok gaan halen :')
Hij kreeg het vast aan de stok met een stadswacht...

SPOILER

pi_125184881
ik ben tegen stadswachten, vervang die gewoon door echte politie-agenten
pi_125184886
Ik dacht eerlijk gezegd dat het weer om antillianen ging.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125184890
Ja best vreemd, rotterdam-zuid en iedereen is een autochtoon
pi_125184920
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 07:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat het weer om antillianen ging.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)fer-bij-schietpartij

ik denk dat dit wel antilianen betreft
  vrijdag 12 april 2013 @ 07:34:27 #150
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_125184928
quote:
13s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Een agent in burger die met herkenbare agenten is die een niet vuurwapengevaarlijke vent met 3 verschillende soorten kogels doodschiet.

Om wat loslopende hondjes en de eigenaar die ontevreden is over een boete.

De tering, en nog idioten die dat hier verdedigen ook. :')

Wie zijn nou de échte tokkies? :N
Ach ja, de politie is per definitie fout toch?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125184936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 07:33 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

http://www.rijnmond.nl/ni(...)fer-bij-schietpartij

ik denk dat dit wel antilianen betreft
Ja ik ook, maar niet dat het slachtoffer dat ook was.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125184966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 07:34 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ach ja, de politie is per definitie fout toch?
:?

pi_125184976
Mooi strak opgezet die partytent! _O_
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:51:14 #155
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_125185629
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 april 2013 07:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?
Jij gaat ervan uit dat hij is neergeschoten om loslopende hondjes en omdat hij het niet eens was met zijn boete. Er zal echt wel meer aan de hand zijn geweest hoor. De politie in NL schiet niet zomaar, als agent die heeft geschoten krij je een lading shit over je heen, je denkt dan echt wel 2 keer na.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_125188120
quote:
Patricia, schooljuf
Dat is toch wel het meest schokkende aan het bericht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Spellchecker vrijdag 12 april 2013 @ 10:53:32 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_125188695
quote:
met of zonder al dan niet aangelijnde hondjes?
pi_125189830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 08:51 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Jij gaat ervan uit dat hij is neergeschoten om loslopende hondjes en omdat hij het niet eens was met zijn boete. Er zal echt wel meer aan de hand zijn geweest hoor. De politie in NL schiet niet zomaar, als agent die heeft geschoten krij je een lading shit over je heen, je denkt dan echt wel 2 keer na.
Lijkt mij best onhygienisch ivm herpes en andere ziektes. En de vakbond die zulke praktijken niet tegenhoudt?
pi_125189925
7 keer geraakt. Noemen we dit nog een incident?
pi_125189944
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:31 schreef niels0 het volgende:
7 keer geraakt. Noemen we dit nog een incident?
Niet geraakt maar geschoten.
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:33:11 #161
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_125189970
Dóór 7 kogels, of mét 7 kogels?
Say what?
pi_125227255
2 Keer geraakt: 1 keer in zijn schouder, 1 keer in zijn rug.

Naast hem zijn een steekwapen en een "wandelstok" met ijzeren punt gevonden.
(zoiets?)
kunst zonder trein
pi_125229590
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 08:51 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Precies.. het ergert mij mateloos als de overledene wordt afgeschilderd als onschuldig. De politie schiet niet zo maar, zeker niet in Nederland. Dan moet er echt wel wat aan de hand geweest zijn. Waarschijnlijk heeft hij het door zijn imbeciele en agressieve gedrag aan zichzelf te danken. Ik betreur het feit dat een Feyenoorder is heengegaan, maar de kans lijkt mij heel erg groot dat het zijn eigen schuld is.
pi_125229960
Nooit geschoten is altijd mis.
pi_125987284
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:34:31 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_125987411
Belachelijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_125987634
nu eindelijk het hele verhaal.

Agenten niet vervolgd voor doodschieten Rotterdammer

De agenten die onlangs in Rotterdam-Zuid een 29-jarige man doodschoten hebben terecht naar hun wapen gegrepen. Dat concludeert justitie in Rotterdam na onderzoek door de Rijksrecherche. De familie van de man is het niet eens met de beslissing.

Agenten schoten de man begin april neer nadat een hoop tumult aan de Fazantstraat was geëscaleerd. Nabestaanden en vrienden herdachten hem met een stille tocht.

Loslopende honden
Aanleiding van het drama was een relatieve kleinigheid: medewerkers van Stadstoezicht spraken de man erop aan dat zijn honden losliepen op een plek waar dat niet is toegestaan. De man reageerde volgens de politie agressief. Hij zou een van de stadswachten tegen de grond hebben gewerkt.

Nadat meer mensen zich ermee hadden bemoeid en de politie erbij was gekomen, kwam de man met een soort bijl (zie tweede foto) uit zijn woning gelopen. Toen hij wegliep met het wapen, volgens justitie 'een soort tomahawk', losten de agenten waarschuwingsschoten.

Angst voor slachtoffers
Het had geen effect: de man liep door. Uiteindelijk schoten de agenten gericht, omdat ze bang waren dat de agressieve man slachtoffers zou maken. Twee kogels maakten een einde aan zijn leven. Uit sectie op het lichaam van de man bleek achteraf dat hij onder invloed van alcohol was geweest.

De officier van justitie is het met de politie eens dat de man een gevaar voor anderen vormde. De drie betrokken agenten worden dan ook niet vervolgd. "De politie heeft de hele tijd gezegd: stoppen, laat uw wapen vallen. Er zijn waarschuwingsschoten gelost en uiteindelijk heeft de politie gericht geschoten", zegt persofficier van justitie Barbara van Unnik.

'Geen gevaar'
De nabestaanden zijn teleurgesteld. Hun advocaat bestrijdt dat de man een direct gevaar vormde voor agenten of anderen. Van noodweer was geen sprake, vindt advocaat Sander Janssen. Hij benadrukt dat het slachtoffer van de agenten wegrende en dat hij in zijn rug is geschoten.

Justitie ziet dat anders. "De agenten hadden niet de indruk dat meneer op de vlucht was voor hen", zegt Van Unnik. "Hij was buiten zinnen en mogelijk op zoek naar iemand. Als de politie denkt dat er een gevaar is voor mensen, moet ze handelend optreden."

Familie beraadt zich
De familie beraadt zich op verdere stappen. Tot de mogelijkheden behoort een gang naar het gerechtshof, dat het OM alsnog kan verplichten tot vervolging

http://www.rijnmond.nl/ni(...)chieten-rotterdammer
pi_125987692
dus wel waarschuwingsschoten.. wel meerdere keren, laat u wapen vallen, ga op de grond liggen... enz
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:07:23 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_125988661
quote:
Hij benadrukt dat het slachtoffer van de agenten wegrende en dat hij in zijn rug is geschoten.

Justitie ziet dat anders. "De agenten hadden niet de indruk dat meneer op de vlucht was voor hen"
Het kan aan mij liggen maar volgens mij spreekt dit elkaar niet tegen. Als ik dit zo lees klinkt het toch alsof ze hem zonder duidelijke reden in z'n rug hebben neergeschoten, maar dat niemand zin had ze voor een of andere agressieve klojo met een bijl die tegen een politiekogel is opgelopen de bak in te sturen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:10:11 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125988752
een dronken agressieve buitenzinnige gast met een bijl....
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:25:19 #171
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_125989169
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef Vivi het volgende:
Belachelijk.
Want???
De agenten hebben gewoon terecht gehandeld.
Punt..
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:26:28 #172
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_125989205
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:10 schreef Re het volgende:
een dronken agressieve buitenzinnige gast met een bijl....
+ meerdere waarschuwingen en waarschuwingsschoten...
Als je dan nog niet luisteren wil, dan gebeurt er dus dit...
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
pi_125989272
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen maar volgens mij spreekt dit elkaar niet tegen. Als ik dit zo lees klinkt het toch alsof ze hem zonder duidelijke reden in z'n rug hebben neergeschoten, maar dat niemand zin had ze voor een of andere agressieve klojo met een bijl die tegen een politiekogel is opgelopen de bak in te sturen.
Hij liep stomdronken weg met een bijl in zijn handen, terecht dat ze na waarschuwingsschoten hem hebben neergeschoten, hij had ook anderen die hij op zijn pad tegenkwam kunnen bewerken met die bijl.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:30:12 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_125989334
Ja maar er zit een verschil tussen iemand van achteren neerschieten en doorzeven.
Ik ben het er overigens mee eens dat het te verwachten viel dat je overlijdt als je zoiets doet.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:30:22 #175
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_125989338
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hij liep stomdronken weg met een bijl in zijn handen, terecht dat ze na waarschuwingsschoten hem hebben neergeschoten, hij had ook anderen die hij op zijn pad tegenkwam kunnen bewerken met die bijl.
Daarom..
Wordt af en toe zooooo moe van de "slachtoffer rol"...
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:30:58 #176
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_125989362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef speknek het volgende:
Ja maar er zit een verschil tussen iemand van achteren neerschieten en doorzeven.
Ik ben het er overigens mee eens dat het te verwachten viel dat je overlijdt als je zoiets doet.
Hij is "maar" door 2 kogels geraakt... de rest was waarschuwing/mis
pi_125989425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef MOON76 het volgende:

[..]

Daarom..
Wordt af en toe zooooo moe van de "slachtoffer rol"...
Ben het volledig met je eens.
pi_125989435
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

Ach het is een tokkie minder...

geen groot verlies...
Zullen we jou morgen dan ook maar afschieten?
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:36:44 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_125989507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef MOON76 het volgende:

[..]

Hij is "maar" door 2 kogels geraakt... de rest was waarschuwing/mis
Ah in dat geval heb ik niks gezegd.
pi_125989525
quote:
Al snel is duidelijk dat het om Mike gaat, 'de buurtbewoner met het korte lontje'. De Rotterdammer heeft een bloedhekel aan stadswachten, met wie hij geregeld in de clinch ligt om zijn loslopende honden. In de buurt staat hij bekend als fanatiek Feyenoordsupporter.
Ah..

'Good riddance', zullen we maar zeggen.
pi_125989572
Iemand in z'n rug schieten die voor de politie wegrent :') :'), man man, wat een eng land is Nederland langzaam aan het worden op die manier.
pi_125989654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef DeParo het volgende:
Iemand in z'n rug schieten die voor de politie wegrent :') :'), man man, wat een eng land is Nederland langzaam aan het worden op die manier.
Volgens de rijksrecherche klopt dit niet
pi_125989674
quote:
Goed zo. Niet het hele topic lezen en toch je mening klaar hebben.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:43:10 #184
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_125989731
quote:
bron???
pi_125989745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Volgens de rijksrecherche klopt dit niet
Hij is in z'n rug geschoten, meer bewijs is niet meer nodig eigenlijk, ze schoten om te doden de politiek begint gevaarlijker en gevaarlijker te worden, met woorden kunnen ze het niet meer oplossen, opgeschoren en als halve macho's proberen ze het land zogenaamd veilig te houden, mensen worden opgepakt zonder juridische basis of zelfs lukraak neergeschoten, heb je commentaar moet je oppassen dat je zelf niet wordt meegenomen, en wanneer er aandacht komt voor hun optreden, dan wordt het in de doofpot gestopt om enkele maanden later, als de emoties wat bedaard zijn, te zeggen dat de politie gelijk had wat dus duidelijk niet zo is.
pi_125989756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij is in z'n rug geschoten, meer bewijs is niet meer nodig eigenlijk, ze schoten om te doden de politiek begint gevaarlijker en gevaarlijker te worden, met woorden kunnen ze het niet meer oplossen, opgeschoren en als halve macho's proberen ze het land zogenaamd veilig te houden, mensen worden opgepakt zonder juridische basis of zelfs lukraak neergeschoten, heb je commentaar moet je oppassen dat je zelf niet wordt meegenomen, en wanneer er aandacht komt voor hun optreden, dan wordt het in de doofpot gestopt om enkele maanden later, als de emoties wat bedaard zijn, te zeggen dat de politie gelijk had wat dus duidelijk niet zo is.
Proest. Overal Fanta. _O-
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:44:17 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125989758
quote:
tsja, een bloemetje plukken kost al 130 euro maar hier hebben ze gewoon hun werk gedaan, de haat zat blijkbaar diep en dan moet je maar met je poten van een bijl af blijven en gehoorzamen... 1 + 1 is 2 kogels in zijn donde r:)
pi_125989759
quote:
Een doorgedraaide bezopen tokkie die met een hakbijl mensen te lijf gaat.

Wat een verlies voor dit land.

ACAB!!111
pi_125989782
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Goed zo. Niet het hele topic lezen en toch je mening klaar hebben.
Ik heb het gelezen :) :).
Sterker nog ik houd het al die hele tijd bij.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef MOON76 het volgende:

[..]

bron???
De media onder meer die erover hebben bericht uiteraard.
Dat is duidelijk.
pi_125989790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nou zijn familie gaat in beroep. we zullen zien.
pi_125989799
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef Re het volgende:

[..]

tsja, een bloemetje plukken kost al 130 euro maar hier hebben ze gewoon hun werk gedaan, de haat zat blijkbaar diep en dan moet je maar met je poten van een bijl af blijven en gehoorzamen... 1 + 1 is 2 kogels in zijn donde r:)
Ik geloof overigens geen reet van dat bloemetjesverhaal. Is geen enkele bron voor behalve het AD en die namen :') _O- Dat terzijde.
pi_125989804
quote:
Het OM vervolgt sowieso geen agenten als ze daar niet toe gedwongen worden. In het gezicht schoppen van een geboeide arrestant, meineed plegen, als het slachtoffer niet de energie heeft om een zaak bij het hof aan te spannen dan 'mag' het.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:45:46 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125989812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:45 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Nou zijn familie gaat in beroep. we zullen zien.
die zag hem met 7 kogelgaten in zijn rug liggen dus...
pi_125989829
NWS / Mike beschoten door 7 kogels
Ik wist trouwens ook niet dat kogels konden schieten, maar dat terzijde...
pi_125989846
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef Re het volgende:

[..]

Nonsens, je schiet iemand die vlucht niet in z'n rug, en dan een smoesje ophouden dat je denkt dat hij op zoek was naar iemand anders is helemaal ridicuul te noemen.
pi_125989847
Hij was toch maar door 2 kogels geraakt?
pi_125989875
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen :) :).
Sterker nog ik houd het al die hele tijd bij.
Dan heb je dus ook gelezen dat het ging om een man, die bekend stond als lichtgeraakt, onder invloed, met een wapen, die bevelen van agenten negeerde en een gevaar voor zijn omgeving vormde? En maximaal vijf waarschuwingsschoten negeerde?
pi_125989887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef 16meter het volgende:

[..]

Een doorgedraaide bezopen tokkie die met een hakbijl mensen te lijf gaat.

Wat een verlies voor dit land.

ACAB!!111
En computerhelden die denken dat volksgerecht het enige juiste juridische systeem is?
Voel je vooral aangesproken!
pi_125989895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan heb je dus ook gelezen dat het ging om een man, die bekend stond als lichtgeraakt, onder invloed, met een wapen, die bevelen van agenten negeerde en een gevaar voor zijn omgeving vormde? En maximaal vijf waarschuwingsschoten negeerde?
Hij vluchtte :') :')......................................!
Wat was daarvoor zijn langste celstraf?
pi_125989904
Computerheld, ja? Als er iemand is in dit subforum die zich dagelijks zo manifesteert, dan ben jij het wel. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')