abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125144682
Je zal maar bang zijn van honden en de straat niet op kunnen, omdat je buurman vind dat je je niet aan moet stellen...
Daarbij zijn er heel veel mensen die vinden dat ze hun honden goed onder controle hebben. Diezelfde honden springen dan vervolgens wel vrolijk tegen alles en iedereen op. Of rennen ineens de weg op.
"Dat doet'ie anders nooit"
Nee, maar als je hem aanlijnd doet hij het zeker niet. Daarbij: als jij een gezonde Baas/hond relatie hebt, vind de hond het niet vervelend aangelijnd te worden. Er zijn trouwens zat plaatsen aangewezen waar de hond wél los mag, maar ja, dan moet je wel even je wijk uit met je hondje en dat is voor veel mensen toch te veel gevraagd.

[ Bericht 35% gewijzigd door incompetente-palpeerder op 11-04-2013 10:01:10 ]
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_125144776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Je zal maar bang zijn van honden en de straat niet op kunnen,
:') :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125144809
Het stuk in de OP is wel heel kleurig geschreven.
pi_125150180
quote:
13s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef El_Matador het volgende:
Een boete voor loslopende hondjes... WTF, kleinburgerlijk kutland. :r

Zo dacht Mike er ook over...
Om iemand uiteindelijk dan dood te schieten is overdreven, maar een boete is logisch.
pi_125150268
'Niet één, maar drie agenten schoten op Rotterdammer'

Familie van overleden Mike Stok vecht voor de waarheid
Politieagenten doen onderzoek naar de schietpartij in de Fazantstraat in de Rotterdamse wijk Charlois.

Niet één, maar drie agenten hebben zondagavond het vuur geopend op Rotterdammer Mike Stok (29), die bij de schietpartij in de wijk Charlois de dood vond. Dat heeft de rijksrecherche de nabestaanden laten weten. De familie heeft een advocaat ingeschakeld. 'We gaan vechten voor de waarheid', zegt zwager Remco tegen het AD/Rotterdams Dagblad.

Ruzie over loslopende hondjes loopt uit de hand
Mike werd zondag aan het begin van de avond in de Fazantstraat in Charlois doodgeschoten door de politiemensen nadat hij met twee stadswachten ruzie had gehad over zijn loslopende hondjes. Mike werd in zijn gezicht gestompt door een buurtbewoner die de stadwachten wilde helpen. Hij ging naar huis en zonder honden maar met een wandelstok kwam hij terug om verhaal te halen. De buurtbewoner was toen verdwenen.

'Toen Mike die agent in burger met getrokken vuurwapen zag staan, moet hij hebben gedacht dat dat een kennis van die buurtbewoner was. Hij moet toen in paniek zijn weggerend. Dat is het enige dat we kunnen bedenken', zegt Remco tegen het AD/Rotterdams Dagblad.

Drie soorten kogels
Volgens Remco zijn door de Rijksrecherche drie soorten kogels aangetroffen op het binnenterrein tussen twee flats, waar Mike aan zijn verwondingen bezweek. De Rotterdammer overleed door twee kogels. 'Eén in zijn rug en één in zijn schouder; die is door een long gegaan en er aan de voorkant uitgekomen', zegt Remco.

Het stoffelijk overschot van Mike is gisteren vrijgegeven. Over de toedracht zijn door de Rijksrecherche nog geen mededelingen aan de familie gedaan.

'De handelwijze klopt gewoon niet. We zijn er met z'n allen kapot van. Het belangrijkste is dat de waarheid boven tafel komt. Daarom hebben we een advocaat ingeschakeld', zegt de zwager van de overleden Mike Stok.

Geen inhoudelijke informatie van OM
Het Openbaar Ministerie meldt dat, zo lang het onderzoek voortduurt, nog geen inhoudelijke informatie wordt gegeven. 'De betrokken agenten zijn gehoord en ook diverse getuigen,' meldt een woordvoerder tegen het AD/Rotterdams Dagblad. 'Het belangrijkste is dat het onderzoek zo zorgvuldig mogelijk wordt gedaan.'

Politiebond staat achter agenten
Gerrit van de Kamp, voorzitter van politievakorganisatie ACP neemt het op voor de drie Rotterdamse politiemensen. Hij waarschuwt voor te snel oordelen. 'Ik houd het er voorlopig op dat de collega's heel goed weten wat zij hebben gedaan,' zegt de topman van de grootste politievakbond tegen het AD/Rotterdams Dagblad.

'Er worden nu verhalen de wereld ingeslingerd, maar de werkelijkheid kent vele waarheden. Het is makkelijk beschuldigende verhalen na te praten. De informatie die ik heb, is dat er echt wel serieus iets aan de hand is geweest.' Volgens hem zijn er in de onmiddellijke nabijheid van het lichaam van de doodgeschoten Stok een steekwapen en een slagwapen ('iets wat lijkt op een bijl') gevonden.

Van de Kamp leeft mee met de nabestaanden, maar wil ook dat de feiten eerst op tafel komen. 'Kijk naar die feiten, hoe vervelend en hard dat ook klinkt.' Hij verwacht dat de feiten rond de dodelijke schietpartij snel naar buiten komen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-Rotterdammer.dhtml
pi_125151193
quote:
3s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:51 schreef InverHouse het volgende:
Mike werd in zijn gezicht gestompt door een buurtbewoner die de stadwachten wilde helpen. Hij ging naar huis en zonder honden maar met een wandelstok kwam hij terug om verhaal te halen. De buurtbewoner was toen verdwenen. 'Toen Mike die agent in burger met getrokken vuurwapen zag staan, moet hij hebben gedacht dat dat een kennis van die buurtbewoner was. Hij moet toen in paniek zijn weggerend. Dat is het enige dat we kunnen bedenken', zegt Remco
Buurtbewoner deelt klap uit aan Mike WandelStok. Rent vervolgens weg. Mike komt terug met wapen(s) om zijn tegenstander te bewerken, denkt vervolgens een tokkie met een nog groter wapen te zien en rent al schreeuwende weg. Daarna wordt hij vol met lood gepompt door de agenten die denken met een doorgedraaide gewapende gek te maken te hebben. Voor zover ik kan beoordelen was Mike een bully en is eindelijk de verkeerde tegengekomen.
pi_125151724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Shawn het volgende:

[..]

Buurtbewoner deelt klap uit aan Mike WandelStok. Rent vervolgens weg. Mike komt terug met wapen(s) om zijn tegenstander te bewerken, denkt vervolgens een tokkie met een nog groter wapen te zien en rent al schreeuwende weg. Daarna wordt hij vol met lood gepompt door de agenten die denken met een doorgedraaide gewapende gek te maken te hebben. Voor zover ik kan beoordelen was Mike een bully en is eindelijk de verkeerde tegengekomen.
jawel, dat klinkt als plausibel. hopen maar dat wanneer je in die wijk moet zijn je niet die verkeerde tegenkomt die zn wapen trekt als je langsloopt en je de tyfus schrikt van alle commotie en snel omdraait en wegrent. god weet wat ze dan denken. "heej, een kompaan! schieten!"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_125154405
Een agent in burger die met herkenbare agenten is die een niet vuurwapengevaarlijke vent met 3 verschillende soorten kogels doodschiet.

Om wat loslopende hondjes en de eigenaar die ontevreden is over een boete.

De tering, en nog idioten die dat hier verdedigen ook. :')

Wie zijn nou de échte tokkies? :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 11 april 2013 @ 14:49:22 #134
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_125154907
ach heb het stukje zitten lezen wat in het AD stond maar dat lijkt me een redelijk verhaal
alleen vraag ik me af waarom 3 verschillende mensen op hem staan schieten

als alle kogels in de rug zijn gekomen dan is welk woord van de politie tocht al niet meer lang houdbaar.
want ja hij kwam dreigend over .. ja dat is voor 90% van de lui die bij de politie werkt ook voor mij ...
geeft mij dat dan maar vrij brief om ze ook maar af te knallen.

:)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_125155068
Dit was volgens mij gebeurd in Tokkie Nederland.

Dat kun je ook opmaken uit de kutschrijfstijl van het artikel.

Mike :')
namen van de hondjes :')
halskettinkje :')
halskettinkje vasthouden :')
pi_125155104
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

Alle tokkies doodschieten dan maar? :')

pi_125155115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef RAVW het volgende:
ach heb het stukje zitten lezen wat in het AD stond maar dat lijkt me een redelijk verhaal
alleen vraag ik me af waarom 3 verschillende mensen op hem staan schieten

als alle kogels in de rug zijn gekomen dan is welk woord van de politie tocht al niet meer lang houdbaar.
want ja hij kwam dreigend over .. ja dat is voor 90% van de lui die bij de politie werkt ook voor mij ...
geeft mij dat dan maar vrij brief om ze ook maar af te knallen.

:)
Ach het is een tokkie minder...

geen groot verlies...
pi_125155170
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alle tokkies doodschieten dan maar? :')
Aarom niet? Doen ze in Mexico toch? Bij de vrachtwagenvol worden ze vervolgens in vuilniszakken langs de weg gedumpt met gebonden handjes en beentjes.
pi_125155259
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

[..]

Aarom niet? Doen ze in Mexico toch? Bij de vrachtwagenvol worden ze vervolgens in vuilniszakken langs de weg gedumpt met gebonden handjes en beentjes.
Weet je wat ze daar met uitkeringstrekkende internettrolletjes doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_125156064
Dit is natuurlijk wel het AD (De Rotterdamse versie van de Telegraaf) 8-)
  donderdag 11 april 2013 @ 15:23:34 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125156164
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weet je wat ze daar met uitkeringstrekkende internettrolletjes doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zien die zuid amerikanen er tof uit, vandaar dat je er woont :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125184419
ik ben voor mike in deze zaak.

de politie zit gewoon fout, die stadswachten zijn irritant en die buurtbewoner is een vuile klootzak
pi_125184688
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Re het volgende:

[..]

wat zien die zuid amerikanen er tof uit, vandaar dat je er woont :)
:D

Sinds wanneer ligt Mexico in Zuid-Amerika? :o

vrijdag 12 april 2013 @ 06:55:47 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125184758
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef Uitkeringstrekker het volgende:

Mike Stok heten en een stok gaan halen :')
pi_125184821
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 06:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mike Stok heten en een stok gaan halen :')
Hij kreeg het vast aan de stok met een stadswacht...

SPOILER

pi_125184881
ik ben tegen stadswachten, vervang die gewoon door echte politie-agenten
pi_125184886
Ik dacht eerlijk gezegd dat het weer om antillianen ging.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125184890
Ja best vreemd, rotterdam-zuid en iedereen is een autochtoon
pi_125184920
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 07:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat het weer om antillianen ging.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)fer-bij-schietpartij

ik denk dat dit wel antilianen betreft
  vrijdag 12 april 2013 @ 07:34:27 #150
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_125184928
quote:
13s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Een agent in burger die met herkenbare agenten is die een niet vuurwapengevaarlijke vent met 3 verschillende soorten kogels doodschiet.

Om wat loslopende hondjes en de eigenaar die ontevreden is over een boete.

De tering, en nog idioten die dat hier verdedigen ook. :')

Wie zijn nou de échte tokkies? :N
Ach ja, de politie is per definitie fout toch?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')