abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125629480
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 02:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

DNA onderzoek is nu een stuk betaalbaarder he? 10 jaar geleden kostte het sequencen van DNA nog een klein fortuin:

[ afbeelding ]
Ze hadden een kristallen bol waarmee ze dat voorzagen en daarom zetten ze het lijkje maar 10 jaar in de kast, op het gevaar af dat het zoek zou raken, geslolen zou worden of verloren gaan? Lijkt me sterk, als je echt denkt dat je iets unieks in handen hebt, dan is je eerste prioriteit je bewijs hard maken, desnooods mbv sponsors en daarna ga je eens wat verdienen met een docu, ofzo.
Ik vind het wat onwaarschijnlijk overkomen, dus. En meer commercieel dan wetenschappelijk.
Maar we wachten af. Mss. staat morgen of in de loop van de dag idd. de wereld op zijn kop. Zou ik wel leuk vinden :)
pi_125629533
Agh, misschien hebben ze eerst gewacht totdat 21 december 2012 voorbij was, de start van onze zogenaamde ascentie(?). Zodat de wereld klaar voor zou zijn voor deze enorme disclosure :P

Zou het ook wel mooi vinden als de wereld een dezer dagen op zijn kop zou staan. Stel je voor...
pi_125629597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:55 schreef Kletters het volgende:
Agh, misschien hebben ze eerst gewacht totdat 21 december 2012 voorbij was, de start van onze zogenaamde ascentie(?). Zodat de wereld klaar voor zou zijn voor deze enorme disclosure :P

Zou het ook wel mooi vinden als de wereld een dezer dagen op zijn kop zou staan. Stel je voor...
Ja, het is wel mooi om over te speculeren.. Stel je voor dat het waar is. Dan zijn we niet alleen en hebben we mooie technologie en een zeer krachtige energiebron voor handen.
pi_125629716
We zijn sowieso niet alleen denk ik... als je kijkt hoe immens groot het heelal is vind ik het ongelooflijker dat we alleen zouden zijn dan dat er elders ook leven is. Dat er leven 'dichtbij' is, dichtbij genoeg om bezocht te worden/te bezoeken, is een heel ander verhaal.

We hebben schone energie nodig als we ons willen blijven ontwikkelen zoals we tot nog toe gedaan hebben, de huidige bronnen raken op of zullen niet kunnen voldoen aan de vraag (zonne- en windenergie hebben nog altijd te weinig rendement). Stel je eens voor, een wereld waarin hernieuwbare energie ineens de oliesjeiks van de troon stoot, en het niet meer nodig is om het milieu te belasten om te voldoen aan de altijd maar groeiende vraag naar energie. Waar eindelijk de al zo lang geleden auto op waterstof gewoon in productie genomen kan worden, omdat onze economie niet meer gebaseerd is op olie en andere fossiele brandstoffen...
pi_125629861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:06 schreef Kletters het volgende:
We zijn sowieso niet alleen denk ik... als je kijkt hoe immens groot het heelal is vind ik het ongelooflijker dat we alleen zouden zijn dan dat er elders ook leven is. Dat er leven 'dichtbij' is, dichtbij genoeg om bezocht te worden/te bezoeken, is een heel ander verhaal.

We hebben schone energie nodig als we ons willen blijven ontwikkelen zoals we tot nog toe gedaan hebben, de huidige bronnen raken op of zullen niet kunnen voldoen aan de vraag (zonne- en windenergie hebben nog altijd te weinig rendement). Stel je eens voor, een wereld waarin hernieuwbare energie ineens de oliesjeiks van de troon stoot, en het niet meer nodig is om het milieu te belasten om te voldoen aan de altijd maar groeiende vraag naar energie. Waar eindelijk de al zo lang geleden auto op waterstof gewoon in productie genomen kan worden, omdat onze economie niet meer gebaseerd is op olie en andere fossiele brandstoffen...
Er zit ook een heel stuk wensdenken bij de UFO-enthousiastelingen, dat is waar ja.
  dinsdag 23 april 2013 @ 09:22:44 #206
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125629990
Indeed. Geen "breaking news", geen krantenkoppen, internet hype of wat dan ook.

Er is dus niets baanbrekend verteld in die docu.

Niet dat ik iets anders verwachte, maar toch ... -O-
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_125629992
Natuurlijk, maar alles wat (nu nog) fictie is is wensdenken. Dat waren elektrische auto's, vliegtuigen en kleurentelevisies tot voor 'kort' ook. Neemt niet weg dat dat binnen een eeuw allemaal kan veranderen. Een nieuwe ontdekking, en je hele wereld gaat er anders uitzien. Neem zoiets als de Google glass, als dat populair wordt (wat wel aannemelijk is wanneer de kinderziektes eruit zijn) ziet de wereld er alweer heel anders uit. 3D printen is ook zo'n ontdekking... Als dat eenmaal verder ontwikkeld is, is het niet meer weg te denken. Er is laatst zelfs patent aangevraagd voor een holo-deck. Eén druk op de knop, en je woonkamer ziet er heel anders uit. Of om het even welke omgeving natuurlijk...

Ik hou wel van een beetje speculeren en dat wensdenken. Voortgang moet ergens uit voort komen.
pi_125630189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:22 schreef Kletters het volgende:
Natuurlijk, maar alles wat (nu nog) fictie is is wensdenken. Dat waren elektrische auto's, vliegtuigen en kleurentelevisies tot voor 'kort' ook. Neemt niet weg dat dat binnen een eeuw allemaal kan veranderen. Een nieuwe ontdekking, en je hele wereld gaat er anders uitzien. Neem zoiets als de Google glass, als dat populair wordt (wat wel aannemelijk is wanneer de kinderziektes eruit zijn) ziet de wereld er alweer heel anders uit. 3D printen is ook zo'n ontdekking... Als dat eenmaal verder ontwikkeld is, is het niet meer weg te denken. Er is laatst zelfs patent aangevraagd voor een holo-deck. Eén druk op de knop, en je woonkamer ziet er heel anders uit. Of om het even welke omgeving natuurlijk...

Ik hou wel van een beetje speculeren en dat wensdenken. Voortgang moet ergens uit voort komen.
Daar heb je gelijk in!
Alleen je hebt wensdenken als ontsnapping uit de realtiteit en je hebt toekomstdromen.. Met dat laatste is helemaal niets mis. :P
En het is een waarheid als een koe, trouwens, dat de wereld er anders uitziet met google glasses. :D William Gibson heeft trouwens al zo'n bril beschreven in een van zijn SF verhalen.
pi_125630212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:22 schreef R0N1N het volgende:
Indeed. Geen "breaking news", geen krantenkoppen, internet hype of wat dan ook.

Er is dus niets baanbrekend verteld in die docu.

Niet dat ik iets anders verwachte, maar toch ... -O-
Tja, ik verwacht ook niet dat zoiets 'baanbrekends' via een documentaire naar buiten gebracht zou worden. Als je weet hoe je schone energie kan creeëren start je toch gewoon lekker een energiemaatschappij ipv te investeren in propaganda en een documentaire die je klauwen met geld kost omdat je er per se tientallen hooggeplaatste mensen in wilt hebben die ook even meebabbelen.

Anderzijds, hypothese met het oog op de Illuminati en andere aanverwante complottheorieën: Zou het voor hem veiliger zijn om de kennis te verspreiden onder een zeer kritisch publiek dan er direct iets mee te doen (en een gevaar te vormen voor de gevestigde orde)? Geloof dat de persoon die een auto op waterstof ontwikkelde ook geen lang leven beschoren was.
  dinsdag 23 april 2013 @ 09:39:33 #210
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125630306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:22 schreef Kletters het volgende:

De elektrische auto was er anders al eerder dan de benzine auto ... (8>

Dat 3D printen gaat nog wel wat worden. Geen fabriek meer nodig. Geen merken meer enz.
Iedereen z'n zelf ontworpen meubels en kalashnikovs. :P
pi_125630367
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in!
Alleen je hebt wensdenken als ontsnapping uit de realtiteit en je hebt toekomstdromen.. Met dat laatste is helemaal niets mis. :P
En het is een waarheid als een koe, trouwens, dat de wereld er anders uitziet met google glasses. :D William Gibson heeft trouwens al zo'n bril beschreven in een van zijn SF verhalen.
Ik ken die bril alleen van Vegeta, hahaha. Aan een kant vind ik het een aanwinst, andere kant ook wel een beetje creepy. Je kan daarmee een stad rondlopen en bij ieder bijzonder gebouw iets bijzonders lezen over de geschiedenis e.d., maar je kan er ook ongemerkt mee filmen en foto's maken.

Vind het een beetje zoals die dashboardcams in Rusland. Ik vind het hilarisch om compilaties te kijken van die gekke Russen in het verkeer, maar reken maar dat je hier op de weg ook weleens wat meemaakt, alleen wordt het zelden gefilmd. Straks sterft het internet van de filmpjes waarin mensen onderuit gaan, neuspeuteren en domme uitlatingen doen gewoon omdat er ineens overal camera's zijn om ieder beschamend momentje vast te leggen. Nice.

De realiteit van deze wereld zoals hij nu is is wel een beetje saai en vanuit sommige opzichten best een beetje deprimerend. Ontsnappen aan de waanzin waarin we onszelf gestort hebben (even serieus, welk intelligent wezen legt het zichzelf op om 36 tot 40 uur per week iets te moeten doen wat hij niet echt leuk vind om in leven te kunnen blijven en de buren te kunnen overtroeven met een mooiere auto?) met een beetje dagdromen kan geen kwaad. En als daar uiteindelijk ook nog de vruchten van geplukt kunnen worden in de vorm van een (al dan niet grootschalige) verbetering van je leefomstandigheden is dat toch alleen maar fijn :)
pi_125630523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:43 schreef Kletters het volgende:

[..]

Ik ken die bril alleen van Vegeta, hahaha. Aan een kant vind ik het een aanwinst, andere kant ook wel een beetje creepy. Je kan daarmee een stad rondlopen en bij ieder bijzonder gebouw iets bijzonders lezen over de geschiedenis e.d., maar je kan er ook ongemerkt mee filmen en foto's maken.

Vind het een beetje zoals die dashboardcams in Rusland. Ik vind het hilarisch om compilaties te kijken van die gekke Russen in het verkeer, maar reken maar dat je hier op de weg ook weleens wat meemaakt, alleen wordt het zelden gefilmd. Straks sterft het internet van de filmpjes waarin mensen onderuit gaan, neuspeuteren en domme uitlatingen doen gewoon omdat er ineens overal camera's zijn om ieder beschamend momentje vast te leggen. Nice.

De realiteit van deze wereld zoals hij nu is is wel een beetje saai en vanuit sommige opzichten best een beetje deprimerend. Ontsnappen aan de waanzin waarin we onszelf gestort hebben (even serieus, welk intelligent wezen legt het zichzelf op om 36 tot 40 uur per week iets te moeten doen wat hij niet echt leuk vind om in leven te kunnen blijven en de buren te kunnen overtroeven met een mooiere auto?) met een beetje dagdromen kan geen kwaad. En als daar uiteindelijk ook nog de vruchten van geplukt kunnen worden in de vorm van een (al dan niet grootschalige) verbetering van je leefomstandigheden is dat toch alleen maar fijn :)
Ik zou dolgraag een dashcam willen :P

Ik denk ook dat hoe meer filmpjes er op het internet verschijnen, hoe minder er naar gekeken zal worden.
Je staat op een heerlijke manier in het leven, naar mijn idee. Het belang van materieel bezit is in wezen maar beperkt, ja. Ik ken mensen genoeg die hun maatschappelijke status nodig hebben om zich goed te kunnen voelen. Ik ken er ook die veel hebben en niet gelukkig zijn. Ik ken ook mensen die relatief weinig hebben en tevreden zijn. Tegenwoordig wordt er iets teveel belang gehecht aan bezit, terwijl welvaar en welzijn toch twee verschillende dingen zijn. (Tot op zekere hoogte dan. Als je echt te weinig hebt, wordt het een ander verhaal)
pi_125630579
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:39 schreef R0N1N het volgende:

[..]

De elektrische auto was er anders al eerder dan de benzine auto ... (8>

Dat 3D printen gaat nog wel wat worden. Geen fabriek meer nodig. Geen merken meer enz.
Iedereen z'n zelf ontworpen meubels en kalashnikovs. :P
I stand corrected, thank you for enlightening me :)

Vraag me alleen af hoe dat zit met de grondstoffen die je in zo'n printer moet stoppen. Als jij een tv meubeltje af wilt drukken heb je toch een extra kamer in huis nodig voor de printer én de materialen die je ervoor in huis moet hebben/halen om af te drukken wat je wilt hebben. En is alles dan plastic of metaal...?

En geen merken meer lijkt me sterk... Ik zie het anders voor me, namelijk dat je dan online de printgegevens koopt van een apparaat of iets, en dat je dat dan afdrukt met de grondstoffen die je net bij de Dixons ofzo hebt gehaald. Ik zie mezelf nog niet met een 3D programma een functionele computermuis oid in elkaar flansen.
pi_125631013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zou dolgraag een dashcam willen :P

Ik denk ook dat hoe meer filmpjes er op het internet verschijnen, hoe minder er naar gekeken zal worden.
Je staat op een heerlijke manier in het leven, naar mijn idee. Het belang van materieel bezit is in wezen maar beperkt, ja. Ik ken mensen genoeg die hun maatschappelijke status nodig hebben om zich goed te kunnen voelen. Ik ken er ook die veel hebben en niet gelukkig zijn. Ik ken ook mensen die relatief weinig hebben en tevreden zijn. Tegenwoordig wordt er iets teveel belang gehecht aan bezit, terwijl welvaar en welzijn toch twee verschillende dingen zijn. (Tot op zekere hoogte dan. Als je echt te weinig hebt, wordt het een ander verhaal)
Ja zo'n dashcam lijkt mij ook wel wat... Ik zit nog niet zo lang op de weg maar #$^%&@! wat een volk! Al tientallen keren met mijn onderkaak op schoot gezeten door de capriolen die er uitgehaald worden, en dan vooral op de snelweg.

Denk dat je gelijk hebt met betrekking tot de filmpjes. In het begin is het lachen gieren brullen om de eerste compilaties, daarna zal het wel wat afnemen. Het heeft ook zijn nut, bijvoorbeeld bij misdaden. Even snel je telefoon pakken en richten valt op, kijken en stiekem klikken niet. Verlaagt de drempel om de dader vast te leggen.

Je kan wel negatief in het leven staan, maar daar is het veelste kort voor ;) Het is waar wat je zegt, veel materieel staat niet gelijk aan geluk (hoe graag de adverteerders ook willen dat het wel zo is). Het enige nare aan de huidige trend vind ik dat je bepaalde dingen nodig lijkt te hebben, omdat de wereld van je verwacht dat je het hebt. Internet, een mobiele telefoon, een televisie... Zonder internet kun je niet meer naar school, zonder mobiel ben je een slecht bereikbare zonderling en zonder televisie ben je gewoon ronduit raar. Ik heb jarenlang geen tv gehad op mijn 'studenten'kamer, niet gemist ook, maar als ik dat dan zei werd ik aangekeken alsof ik water aan had gestoken. 'Wat doe je dan wanneer je thuis bent?' Alsof je naast je werk of school bestaat om inhoudsloze programma's en reclamespotjes te kijken, waarbij je brein nog minder actief is dan wanneer je slaapt. Pfft.

Even on-topic: Iemand hier al gekeken naar de documentaire?
pi_125631270
Dus wat de wereld had moeten veranderen en waar we nog weken over door hadden kunnen praten is als een nachtkaars uitgegaan. Van dit naar dashcams :?

Ik moet m echt nog zien maar ik weet dat men vaak de vuist samenbalt in de trailer en als de trailer het wel een beetje opsomde dan laat ik m liever links liggen.

Begrijp me niet verkeerd maar ik vind dat een goede documentaire meer vragen moet beantwoorden over wat het laat zien dan dat het creeert en niet tussen willekeurige fenomenen moet springen waarbij het extra vragen eraan knoopt.

Kortom ik wil bij een documentaire niet de indruk krijgen dat ik m ook gemaakt zou kunnen hebben met wat creatief conclusies trekken want dit is amateur onderzoek eerste klas. Kent Hovind schroeft zoiets nog in een jaar in elkaar Bij eentje van NG of de BBC weet ik iig dat ik het niet had kunnen maken.

Ik wacht wel tot men bij een van deze twee zenders de foetus / alien gaat onderzoeken en puur daarop focust.

[ Bericht 20% gewijzigd door Beathoven op 23-04-2013 10:39:59 ]
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:52:12 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125632024
:{ ja het is niet echt een wereldwijde release docu en koste op zich maar 250.000 om te maken.
hij is alleen nog maar opd e website en via premiere te zien.
kan zijn dat we gewoon nog even moeten wachten op iemand die zijn beoordeling er over uit laat.
wel beetje gek dat na de premiere dat nog niet gebeurt was.
ook via hun pagina op FB nog niks gevonden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125632797
Zoiets moet ook niet in de bioscoop, het zogenaamde bewijs is gewoon te dun en te breekbaar. Met een goede documentaire kun je vriend en vijand verbazen. De grootste skeptici op zn minst laten twijfelen, want die blijven altijd skeptisch. Maar er ligt hier te weinig materiaal.

Michael Moore liet bv meer de staat van Amerika zien in zn docu's. Dat maakt goede documentatie, die kun je over 200 jaar terugkijken als een tijdsbepalend document. Maar dit heeft geen Michael Moore effect. Dit over 20 jaar kijken is als kijken hoe men in de jaren 70 tegen aliens en ufos aankeek. En dat heeft zo'n hoog creatief met kurk gehalte dat we er nu om lachen. Met de vliegende lampenkap als "de" foto waarmee de wereld zou moeten veranderen als in "we've got him". Mn pa heeft ergens een boek met mysteries of the world uit de jaren 70 en wat daar allemaal nog mysterie in was is nu allemaal gedebunkt. Allemaal "we weten het niet" verhalen en fotos en nu weten we 't allemaal. Het is nu een leuk hobbyboek. Toen geloofden we nog dat die beroemde foto van het monster van loch ness best eens echt zou kunnen zijn en de yeti en de lampenkap idem dito. Toen was dat allemaal zo hot als dat dit nu is.

Men hobbelt van t ene naar t andere bewijsmateriaal. Over 10 jaar komt er weer net zo'n film die weer claimt dat alles echt is, maar dan is deze al ver weggestopt in schaamte.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 23-04-2013 11:29:37 ]
pi_125632961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze hadden een kristallen bol waarmee ze dat voorzagen en daarom zetten ze het lijkje maar 10 jaar in de kast, op het gevaar af dat het zoek zou raken, geslolen zou worden of verloren gaan? Lijkt me sterk, als je echt denkt dat je iets unieks in handen hebt, dan is je eerste prioriteit je bewijs hard maken, desnooods mbv sponsors en daarna ga je eens wat verdienen met een docu, ofzo.
Ik vind het wat onwaarschijnlijk overkomen, dus. En meer commercieel dan wetenschappelijk.
Maar we wachten af. Mss. staat morgen of in de loop van de dag idd. de wereld op zijn kop. Zou ik wel leuk vinden :)
Heb je de grafiek uberhaupt bekeken?

In 2007 kostte het nog 10 miljoen dollar om DNA te sequencen. In 2009 nog 100.000 dollar. En waar ga je op zoek naar sponsors voor dat soort grote bedragen? T is niet alsof de wereld UFO's en aliens zo serieus neemt dat het makkelijk zal zijn om dat soort bedragen bij elkaar te krijgen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125634084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb je de grafiek uberhaupt bekeken?

In 2007 kostte het nog 10 miljoen dollar om DNA te sequencen. In 2009 nog 100.000 dollar. En waar ga je op zoek naar sponsors voor dat soort grote bedragen? T is niet alsof de wereld UFO's en aliens zo serieus neemt dat het makkelijk zal zijn om dat soort bedragen bij elkaar te krijgen.
Heb je mijn post wel goed gelezen?
pi_125634229
Het gevaar van toegang tot dna onderzoek is de intepretatie. De gewone man is liever met kwakzalverij en pseudo filosofie bezig dan met wetenschap. Van "We hebben sterke vermoedens dat het zo is / het is zo" tot het moeten bekennen dat het niet zo is en doen alsof ze er nooit over gesproken hebben / inmiddels weer bij een ander onderwerp zitten. Warhoofden...

Wetenschappers in de sirius trailer zeggen dat het wezen menselijk dna bevat wat een uitgedroogde foetus logisch zou maken maar de weg die de trailer daarna inslaat is eentje van propaganda voor iets anders. Een step-up naar de promotie van eigen ideeen. De waarde van de vondst heeft helemaal niet zoveel waarde.

[ Bericht 10% gewijzigd door Beathoven op 23-04-2013 12:13:34 ]
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:12:53 #221
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125634427
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:07 schreef Beathoven het volgende:
Het gevaar van toegang tot dna onderzoek is de intepretatie. De gewone man is liever met kwakzalverij en pseudo filosofie bezig dan met wetenschap. Van "We hebben sterke vermoedens dat het zo is / het is zo" tot ze moeten bekennen dat het niet zo is en doen alsof ze er nooit over gesproken hebben.

Wetenschappers in de sirius trailer zeggen dat het wezen menselijk dna bevat wat een uitgedroogde foetus logisch zou maken maar de weg die de trailer daarna inslaat is eentje van propaganda voor iets anders. Een step-up naar de promotie van eigen ideeen. De waarde van de vondst heeft helemaal niet zoveel waarde.
je hebt de docu al gezien ?
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:13:48 #222
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125634463
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef Beathoven het volgende:
Zoiets moet ook niet in de bioscoop, het zogenaamde bewijs is gewoon te dun en te breekbaar. Met een goede documentaire kun je vriend en vijand verbazen. De grootste skeptici op zn minst laten twijfelen, want die blijven altijd skeptisch. Maar er ligt hier te weinig materiaal.

Michael Moore liet bv meer de staat van Amerika zien in zn docu's. Dat maakt goede documentatie, die kun je over 200 jaar terugkijken als een tijdsbepalend document. Maar dit heeft geen Michael Moore effect. Dit over 20 jaar kijken is als kijken hoe men in de jaren 70 tegen aliens en ufos aankeek. En dat heeft zo'n hoog creatief met kurk gehalte dat we er nu om lachen. Met de vliegende lampenkap als "de" foto waarmee de wereld zou moeten veranderen als in "we've got him". Mn pa heeft ergens een boek met mysteries of the world uit de jaren 70 en wat daar allemaal nog mysterie in was is nu allemaal gedebunkt. Allemaal "we weten het niet" verhalen en fotos en nu weten we 't allemaal. Het is nu een leuk hobbyboek. Toen geloofden we nog dat die beroemde foto van het monster van loch ness best eens echt zou kunnen zijn en de yeti en de lampenkap idem dito. Toen was dat allemaal zo hot als dat dit nu is.

Men hobbelt van t ene naar t andere bewijsmateriaal. Over 10 jaar komt er weer net zo'n film die weer claimt dat alles echt is, maar dan is deze al ver weggestopt in schaamte.
alles uit de jaren 70 is al gedunked? j agedebunked wel maar opgelost ? NEE dat is een ander verhaal
pi_125634608
Wanneer kwam die nou?
If not now, then when.
pi_125634775
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef huupia het volgende:

[..]

je hebt de docu al gezien ?
Dit topic gaat over sirius, ik zit ontopic en ik ben eerlijk. Ik sprak over de trailer (zie post) dus ik ken de inhoud zoals jullie m kennen. Zoals bij alle docu's en films is de trailer bepalend voor de grote omlijning en dus mag ik er een mening over vormen als eerste indruk.

En als we trailers kennen weten we dat daar de sterkste momenten inzitten. Als er al antwoorden in de trailer gegeven worden die bepalend zijn en naar mijn idee al foute aannames bevatten waarom moet ik er dan uitgebreid voor gaan zitten? :) ik wil het best doen maar van de trailer zakt me de broek al half af.

Als ik de sterkste 30 seconden van het koningslied upload en dat is al kut dan hoeft heel Nederland toch niet de extended versie te horen. Dan mag jij dat afbranden met een reden, de extended versie zal namelijk niets beter zijn. Ook al zou ik van een overtuigd geloof zijn dat het een meesterwerk is. Zelfde met een foto tentoonstelling waarvoor je slechte fotos laat zien als de "beste". Die loop ik ook altijd voorbij.

quote:
alles uit de jaren 70 is al gedunked? j agedebunked wel maar opgelost ? NEE dat is een ander verhaal
Ik kan je t boek wel sturen, het was ooit sterk(er).. Nu is t slappe hap.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 23-04-2013 12:53:59 ]
pi_125635113
Ik dacht dat ik het precies al ergens gezien had.
Een docu over mummies en de nazis ...
Kijk op ongeveer 0:24

http://dsc.discovery.com/(...)g-history-videos.htm
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:52:37 #226
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125635600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:54 schreef Kletters het volgende:
I stand corrected, thank you for enlightening me :)

Vraag me alleen af hoe dat zit met de grondstoffen die je in zo'n printer moet stoppen. Als jij een tv meubeltje af wilt drukken heb je toch een extra kamer in huis nodig voor de printer én de materialen die je ervoor in huis moet hebben/halen om af te drukken wat je wilt hebben. En is alles dan plastic of metaal...?
Nu nog wel, zeker met verschillende materialen. Duurt nog ff voor dat compact en veelzijdig is, maar zover gaat het zeker komen.
quote:
En geen merken meer lijkt me sterk... Ik zie het anders voor me, namelijk dat je dan online de printgegevens koopt van een apparaat of iets, en dat je dat dan afdrukt met de grondstoffen die je net bij de Dixons ofzo hebt gehaald.
Zoiets als breipatronen in de margriet. Weinig merk gerelateerde toevoegingen blijven over.
Het "onderscheidende" gaat er van af en de "customization" gaat gigantisch de hoogte in.
quote:
Ik zie mezelf nog niet met een 3D programma een functionele computermuis oid in elkaar flansen.
Ik wel. :P
Bovendien kun jij dat ontwerp van mij dan gratis downloaden en uitprinten. Who needs Logitech :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:11:46 #227
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125636227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:12 schreef Kletters het volgende:
:D Klinkt bekend :P
quote:
Even on-topic: Iemand hier al gekeken naar de documentaire?
Dat vraag ik me ook af.
Niemand ervoor wakker gebleven o.i.d. ?

Hiervandaan (werk) kom ik al niet eens op de website(s), laat staan bij de video's. Niet dat ik tijd heb er naar te kijken tussen het werk door ... maar zo staar je letterlijk in het donker.
pi_125636851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:11 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:D Klinkt bekend :P

[..]

Dat vraag ik me ook af.
Niemand ervoor wakker gebleven o.i.d. ?

Hiervandaan (werk) kom ik al niet eens op de website(s), laat staan bij de video's. Niet dat ik tijd heb er naar te kijken tussen het werk door ... maar zo staar je letterlijk in het donker.
Ik kan vanaf mijn kantoorpc wel op internet en zelfs ook filmpjes kijken, maar de browser is te verouderd om de trailer te kunnen bekijken :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:05:09 #229
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125638098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef Kletters het volgende:
Ik kan vanaf mijn kantoorpc wel op internet en zelfs ook filmpjes kijken, maar de browser is te verouderd om de trailer te kunnen bekijken :P
Was wel in staat om firefox en chrome te installeren, naast de standaard explorer 7 die ze hier nog gebruiken ( :') ), maar het halve internet wordt geblokkeerd. http://www.sirius.neverendinglight.com/ werkt dan weer wel, maar om nou $9,99 te betalen om 'm binnen 72 uur te bekijken ... (De DVD kost zelfs nog 2x zoveel :{w )
pi_125639052
Ik ben bang dat het een enorme tegenvaller gaat worden , het is met zo veel tam tam aangekondigd dat ik eigenlijk wel verwacht had dat de media nu al bol zou staan van ""het bewijs dat we niet de enige zijn""....(het word weer tijd voor mijn anti-goedgelofvig pillen voor heel 2013 alvast :Z )
Waarschijnlijk zal mijn nuon jaarafrekening anno 2014 wel weer groter worden i.p.v free energie en zullen mijn buren nog steeds geloven dat we de enige levensvorm zijn in ons universum en verder. ):O
We gaan gewoon weer op de oude voet verder net zoals na 21 december sjonge sjonge :+

[ Bericht 3% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 23-04-2013 14:40:14 ]
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:53:22 #231
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125640024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:28 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Ik ben bang dat het een enorme tegenvaller gaat worden , het is met zo veel tam tam aangekondigd dat ik eigenlijk wel verwacht had dat de media nu al bol zou staan van ""het bewijs dat we niet de enige zijn""....(het word weer tijd voor mijn anti-goedgelofvig pillen voor heel 2013 alvast :Z )
Waarschijnlijk zal mijn nuon jaarafrekening anno 2014 wel weer groter worden i.p.v free energie en zullen mijn buren nog steeds geloven dat we de enige levensvorm zijn in ons universum en verder. ):O
We gaan gewoon weer op de oude voet verder net zoals na 21 december sjonge sjonge :+

Dat is 't 'm nou net.

ALS er werkelijk iets interessants te melden viel, was dat inmiddels groot wereld nieuws na de premiere van vannacht.

Dan hadden alle ochtendbladen, blogs, fora & andere media er bol van gestaan.
Niets van dat alles, dus gewoon weer een 13 in een dozijn docu. Vermoed ik.
pi_125640111
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_125640522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Was wel in staat om firefox en chrome te installeren, naast de standaard explorer 7 die ze hier nog gebruiken ( :') ), maar het halve internet wordt geblokkeerd. http://www.sirius.neverendinglight.com/ werkt dan weer wel, maar om nou $9,99 te betalen om 'm binnen 72 uur te bekijken ... (De DVD kost zelfs nog 2x zoveel :{w )
zelfde verhaal hier, ik werk in Turkije en hier is nog wel iets meer geblokkeerd op mn werk. Sommige populair wetenschappelijke websites zijn hier wel te bekijken maar krijgen een disclaimer pagina (continue yes / no) van het bedrijf dat de filtering doet. De mooiste die ik gezien heb is: reason: bad taste. :')

het gaat een beetje tegen mn natuur in ook om koste wat het kost een volledige docu te bekijken n.a.v. een trailer die me koud laat. Maar ik zal een uitzondering maken. Voor deze ga ik wel een torrent downloaden. Ik zou nog geld willen toekrijgen ook.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:06:37 #234
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125640529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dat is 't 'm nou net.

ALS er werkelijk iets interessants te melden viel, was dat inmiddels groot wereld nieuws na de premiere van vannacht.

Dan hadden alle ochtendbladen, blogs, fora & andere media er bol van gestaan.
Niets van dat alles, dus gewoon weer een 13 in een dozijn docu. Vermoed ik.
is dat zo ? na het disclosure project met een hele hoop opzienbarende getuigenissen stond er de voldende dag ook preaktisch niks in de kranten .

ik hou ff een slag om de arm wat betreft dit , maar als het niks wordt ben ik wel een beetje klaar met Steven Greer :{w
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:16:02 #235
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125640912
quote:
whaahah die blonde in het begin .... maffe rode ogen of lenzen :)
pi_125640936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:06 schreef huupia het volgende:

[..]

is dat zo ? na het disclosure project met een hele hoop opzienbarende getuigenissen stond er de voldende dag ook preaktisch niks in de kranten .
Wat hadden de kranten moeten koppen?

"Kolonel X heeft iets zien vliegen in 1979" net als 100en anderen ook weleens iets hebben gezien. Het volk heeft ook weleens iets gezien. Maar de top van het leger is ook gewoon volk. Tenzij je de status van iemand nogal hoog hebt zitten.

het lijkt me vrij lastig om dit onderwerp goed te verslaan..
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:19:05 #237
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125641040
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat hadden de kranten moeten koppen?

"Kolonel X heeft iets zien vliegen in 1979" net als 100en anderen ook weleens iets hebben gezien.

het is vrij lastig om dit onderwerp goed te verslaan..
weet niet of jij de getuigenissen wel kent maar je doet daar heel laconiek over .. bv dat ufo's de controle over nukes konden overnemen op meerdere momenten lijkt me toch behoorlijk groot nieuws .
pi_125641101
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:19 schreef huupia het volgende:

[..]

weet niet of jij de getuigenissen wel kent maar je doet daar heel laconiek over .. bv dat ufo's de controle over nukes konden overnemen op meerdere momenten lijkt me toch behoorlijk groot nieuws .
Dan zijn het toch geen ufo's maar ifo's?
pi_125641172
quote:

[..]

ik hou ff een slag om de arm wat betreft dit , maar als het niks wordt ben ik wel een beetje klaar met Steven Greer :{w
critici zeggen dat dat kwam omdat er in wezen niet veel opzienbarends was..
Als vanaf vandaag door die film aan het publiek wordt meegedeeld hoe iedereeneen een mini-energiecentrale kan bouwen, die je gewoon op de vensterbank kunt laten draaien, dan komt het wel in het nieuws hoor :)
Als dit idd. tegenvalt dan ga ik Greeg verdenken van gebakken luchthandel. Als ie nu met niks goeds komt, geloof ik niet dat het ooit zal gebeuren.
pi_125641235
quote:
Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het WAARSCHIJNLIJK niet van deze aarde zou zijn en ongeveer 7 jaar was)

[ Bericht 1% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 23-04-2013 15:38:48 ]
pi_125641430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het niet van een aap is en zo)
Das wel een tegenvaller... in de eerste paar min heeft Greer het over 'overwhelming evidence'. Als ie nog steeds zo hoog van de toren blaast, dan zou je iets heel sterks verwachten..
pi_125641510
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het niet van een aap is en zo)
Wat is er dan nog mysterieus aan? Menselijk DNA, aardse moeder. Ze hadden bij die tussenconclusie moeten kijken of het te plaatsen valt in het 'normale' ipv het paranormale en dat valt best te doen. Gemummificeerde foetussen in de eerste fases zijn bijzonder, maar daarom nog niet toe te schrijven aan het onbekende. Ik verdenk de documentairemakers er zelfs van dat ze een evt. verdere conclusie van dat onderzoeksteam (dat het een foetus is) er dan ook bewust zullen uitlaten. En het is precies dat moment van switchen naar een andere weg waar het propaganda wordt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Das wel een tegenvaller... in de eerste paar min heeft Greer het over 'overwhelming evidence'. Als ie nog steeds zo hoog van de toren blaast, dan zou je iets heel sterks verwachten..
Klopt, het zit ook allemaal in dezelfde trailer. Ze maken hun eigen statement meteen al in de volgende minuut kapot.
pi_125641511
quote:

[..]

Ik had toch idd wel heel erg sterk bewijs verwacht, enkel blijft het dus maar op een beetje giswerk neerkomen zonder 100% uitsluitsel zoals ik het begrijp.

Verder zal ik dan toch maar eens wat sterker over zonnepanelen gaan nadenken, nog steeds geen DIY mini energiecentrale op de vensterbank dus :P
pi_125642428
quote:

[..]

Greer gebruikt dat trucje al 10+ jaar. Veel geschreeuw, bijzonder weinig wol...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_125643623
Kijk eens aan mensjes ;)
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:30:13 #246
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125643829
quote:
thanks .. heb alleen nu ff geen 2 uur dus kijk hem later ^O^
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:47:19 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125644522
quote:
YESSSSSSS ty ^O^
vanaaf ff voor gaan zitten *O*
pi_125645505
Sorry maar ik had dit kunnen maken, een beetje idealistisch "wat als" de wereld, een beetje inconvenient truth en een beetje zeitgeist.

Een Dick Cheney die last heeft van een schreeuwer in de zaal en zegt "shut up" omdat zo iemand alleen maar kan schreeuwen, laat zo'n schreeuwer zelf de politiek ingaan als hij het beter weet. Dat zou dan de arrogante orde moeten symboliseren maar ik vind zo'n schreeuwer veel arroganter.

We zien Greer voor een Griekse "tempel". Notitie: stukje filmische gezonde mindcontrol want tempels maken iemand wijs. Goed bezig.

Na de opening begint het met het verhaal over oppenheimer en (dit wil ik onderstrepen) "it could have been that..."

Gevolgd door een fantasierijk verhaal met knooppunten naar de realiteit. Daarna concluderen ze even out of the blue dat er aliens zijn die ons in de gaten houden en ons willen behoeden dat we een puinzooi maken op "andere planeten" alsof er aliens zijn die ons in de gaten houden.. en alsof we van mars een grotere zooi kunnen maken dan het nu is :? Dit is dus duidelijk het stukje dat ze in de kijker hun brein proberen te plaatsen "God is watching us" of hier aliens.. What's in the name.

Ik ben de draad met de realiteit nu al kwijt. Dit is een documentaire voor met het verstand op 0. Ik kijk m nog weleens uit maar het is net als met kent hovind en zn theorie dat de aarde maar een paar 1000 jaar oud is en zn hovind theorie die hij op de keukentafel met zn vrouw in elkaar plakt. Ik kom er nauwelijks doorheen. Het voelt als verspilde tijd, je leert niets.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 23-04-2013 17:21:26 ]
pi_125645536
Edit dubbel
pi_125646609

[ Bericht 100% gewijzigd door joellsoares op 23-04-2013 17:56:14 ]
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_125646704
quote:

[..]

Verwacht niks van kranten en andere MSM, die gaan dit soort informatie juist niet verspreiden.
klaar met dr.greer? get real man
pi_125646865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:43 schreef joellsoares het volgende:
ga vanavond die 9,99 maar betalen dan.
Voor dit? Dit is noch info noch entertainment.. Dit is een persoonlijke showcase.
pi_125646944
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Voor dit? Dit is noch info noch entertainment.. Dit is een persoonlijke showcase.
zag die link niet , freeeeeeee :D
Kan je het grote plaatje maar niet zien? dit is maar een docu een "stap in de goede richting"
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:05:22 #254
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_125647130
quote:
Shittt zeg, te laat :(
pi_125647163
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:46 schreef joellsoares het volgende:
klaar met dr.greer? get real man
Dr.?

Titeltje hč. Dan zal alles wel kloppen :) Kent Hovind voert ook Dr. als titel. Titeltjes zeggen niets.
pi_125647256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:46 schreef joellsoares het volgende:

[..]

Verwacht niks van kranten en andere MSM, die gaan dit soort informatie juist niet verspreiden.
Uiteraard niet, dit is zelfs voor de telegraaf te ver gezocht om te publiceren...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:23:53 #257
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_125647584
Als ik zo de berichten zie, is het geen 10$ waard, ik heb niemand gezien die er positief over is.
pi_125647706
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:23 schreef KroodjeBip het volgende:
Als ik zo de berichten zie, is het geen 10$ waard, ik heb niemand gezien die er positief over is.
Het is een leuke feel-good docu maar heb eigenlijk behalve het onderzoek naar het wezentje niks nieuws gezien.(hoop knip en plakwerk van al oud nieuws wat ik al gezien had)
Ook niks concreets over free energie behalve dat er nu een lab is waar mensen veilig verder kunnen ontwikkelen. (En dat alles al zo lang onderdrukt is en bla bla, helaas niks wat de wereld even lekker wakker maakt)

Als ik mee had gefinancierd of betaald had voor de docu zou ik me flink genomen voelen :N
pi_125647781
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dr.?

Titeltje hč. Dan zal alles wel kloppen :) Kent Hovind voert ook Dr. als titel. Titeltjes zeggen niets.
Snap gewoon niet waarom je denkt dat Greer dit allemaal voor de gein doet, om zogenaamd bekend te worden en er geld aan te verdienen, laat me niet lachen man
pi_125647824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:31 schreef joellsoares het volgende:

[..]

Snap gewoon niet waarom je denkt dat Greer dit allemaal voor de gein doet, om zogenaamd bekend te worden en er geld aan te verdienen, laat me niet lachen man
Het is von Däniken ook gelukt...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:36:27 #261
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125647926
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:31 schreef joellsoares het volgende:
Punt 1: Hij zou alles behalve de eerste zijn.
Punt 2: Hij kan de plank ook gewoon misslaan, maar er wel in geloven.

Vooral dat punt 2 komt in de meeste "believers" niet op. Alsof iedereen de waarheid kent, maar de één die ook spreekt & de ander keihard liegt.

De wereld zit niet zo zwart/wit in elkaar.
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:40:24 #262
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125648066
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:06 schreef Beathoven het volgende:
Dr.?

Doet het altijd goed zo'n titeltje. Dan moet je er wel verstand van hebben.
... alleen is ie EX. Dr. Een medical doctor om precies te zijn.
Die niet eens in staat is een foetus te herkennen ... ):O
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:44:13 #263
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125648219
quote:
Darn. Hij is alweer verwijderd. :')

This video is no longer available due to a copyright claim by Yekra, LLC.

edit:
Werkt (nog) wel ;)

edit2:
Never mind that crap :P
Is wel een uber saaie Greer met de hele disclosure riedel en de alom bekende 'testimonies', maar niet Sirius, blijkbaar.

... maar:

Sirius Movie (Full Documentary) door False Flag America

Dit is 'm wel ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door R0N1N op 23-04-2013 19:30:15 ]
pi_125651726
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dat met gejatte ideeën...
C. Sagan
pi_125651922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:36 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Punt 1: Hij zou alles behalve de eerste zijn.
Punt 2: Hij kan de plank ook gewoon misslaan, maar er wel in geloven.

Vooral dat punt 2 komt in de meeste "believers" niet op. Alsof iedereen de waarheid kent, maar de één die ook spreekt & de ander keihard liegt.

De wereld zit niet zo zwart/wit in elkaar.
Waar slaat Greer de plank volgens jou mis?
Hun zijn toch ook gewoon bezig met hun onderzoeken
Tis niet zo dat Greer hier allemaal onzin loopt te verklaren
pi_125653360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef joellsoares het volgende:

[..]

Als ie nog bezig is en geen harde uitspraken kan doen, moet ie ook niet zo hoog van de toren blazen. En 10 jaar geleden deed ie dat al. Waarom komt ie niet pas met iets degelijks als ie wat te vertellen heeft?
pi_125653997
Het was op het nieuws.
If not now, then when.
pi_125654391
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het was op het nieuws.
Vet! :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:33:44 #269
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125657139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef joellsoares het volgende:
"Hij kan de plank ook gewoon misslaan" ... zei ik.
Er zijn tevens te veel dingen om op te noemen, waarbij dat goed mogelijk is. :P

quote:
Ik heb wel de indruk dat hij het doet uit bevlogenheid. Z'n geloof er in is heel sterk.
Dat is waarmee hij enorm de plank mis kan slaan, anderzijds als hij gelijk heeft ...
Het is juist dat wat ons als mensheid altijd verder heeft gebracht met onze kennis. Dus op zich gaat hij z'n gang maar.
pi_125657332
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het was op het nieuws.
Waar?
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:45:05 #271
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125657887
Gezien en ...
Zeitgeist meets UFO disclosure.
Met een aantal flarden alien autopsy er doorheen.

Niets nieuws te melden. Buiten dan die "alien", wat ook niet veel brengt.
Op zich had dat ook gekund met een korte versie van 10 minuten.

Ook de manier waarop dat dan in 5/6 stukken is gehakt dwars door de "docu" heen ...
Voelt een beetje alsof ze ook wel weten dat het dáár om draait voor de meeste kijkers & ze de rest toch ook even willen 'inlepelen'.

edit:
Oh, en dat free energy dinges, komt bijna net zo vaak aan bod als in mijn reaktie :P
pi_125658624
En al wat non believers helemaal overtuigd van de baanbrekende ontdekkingen in de docu ? :+
pi_125659688
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waar?
Volgens mij Editie NL of RTL nieuws.
If not now, then when.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:14:01 #274
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125659845
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
En al wat non believers helemaal overtuigd van de baanbrekende ontdekkingen in de docu ? :+
Ik heb toch aandachtig genoeg bekeken. Incl. 2x pauze, om dat vol te houden.
Maar ... wat heb ik gemist ? :@ No such thing there :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:22:58 #275
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125660564
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij Editie NL of RTL nieuws.
http://www.rtl.nl/compone(...)ens-bestaan-echt.xml
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 22:24:07 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_125660656
Zo maar even kijken. ben wel benieuwd...al denk ik niet dat er een kans is dat t me gedachten erover zal veranderen :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_125661776
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waar?
coast to coast zal 'm toch niet links laten liggen :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:50:49 #278
65918 IBAZ
broeinest
pi_125662677
Ik heb niets nieuws gezien wat niet al jaren op internet en bij series als ancient aliens en UFO tv etc.gepubliceerd wordt. Ronkend aangekondigd, teleurstellend eigenlijk. Maar daar was ik al bang voor.
pi_125663354
RTL reactie :

Ik kijk uit naar de dag dat we over dit onderwerp vrijelijk spreken kunnen zonder voor gek versleten te worden. Tot die tijd zwijg ik nog maar even.

De laatste keer dat ik zoiets hoorde was na de "puinhopen" van 8 jaar paars. Misschien kan Wilders dit onderwerp ff op z'n agenda zetten.
pi_125663501
Wie van jullie is Bas Damhuis :')
pi_125663661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb niets nieuws gezien wat niet al jaren op internet en bij series als ancient aliens en UFO tv etc.gepubliceerd wordt. Ronkend aangekondigd, teleurstellend eigenlijk. Maar daar was ik al bang voor.
Ik had al verwacht dat de docu weinig nieuws onder de zon te melden had. Enige voordeel kan zijn dat het ronkend is aangekondigd waardoor het misschien de aandacht heeft getrokken van mensen die niet weten dat er ook een serieuze kant aan het UFO fenomeen zit. Deze docu kan daarom dienen als een opstapje.
pi_125663698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wie van jullie is Bas Damhuis :')
ik niet :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:22:38 #284
65918 IBAZ
broeinest
pi_125664758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik had al verwacht dat de docu weinig nieuws onder de zon te melden had. Enige voordeel kan zijn dat het ronkend is aangekondigd waardoor het misschien de aandacht heeft getrokken van mensen die niet weten dat er ook een serieuze kant aan het UFO fenomeen zit. Deze docu kan daarom dienen als een opstapje.
Al komt de serieuze kant meestal niet van Steven Greer.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9470
pi_125664915
quote:
Wauw.... eindelijk eens een normaal item over dit onderwerp op de NLse tv _O_
pi_125664954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:22 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Al komt de serieuze kant meestal niet van Steven Greer.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9470
Oh, ik ben zelf ook geen fan van Greer hoor. Ik vind hem wat moeilijk te peilen.
pi_125666841
Volgens mij is hij niet vies van volgelingen.
pi_125667897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Beathoven het volgende:
Nee hij heeft wel een behoorlijk ego. Daarom is hij ook zo moeilijk te peilen denk ik.
  woensdag 24 april 2013 @ 00:55:27 #289
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125668112
quote:
Of als afgang.
De hooggespannen verwachtingen worden totaal niet waargemaakt. Dat soort teleurstellingen zijn juist de doodsteek voor het hele fenomeen. Imho.

Heb je 'm al gezien, overigens ?
pi_125668209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Of als afgang.
De hooggespannen verwachtingen worden totaal niet waargemaakt. Dat soort teleurstellingen zijn juist de doodsteek voor het hele fenomeen. Imho.

Heb je 'm al gezien, overigens ?
Nee nog niet, maar ik verwacht weer de gebruikelijke getuigenissen van militair personeel die vast wel in de docu verweven zitten. En dat is hetgene wat mij destijds heeft gemotiveerd om meer te weten te komen over het UFO fenomeen.
pi_125668865
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee hij heeft wel een behoorlijk ego. Daarom is hij ook zo moeilijk te peilen denk ik.
Zoals de docu meteen al begint, met zijn opkomst met zo'n typisch Amerikaanse voice-over. Aan de andere kant heeft hij wel voortdurend zijn nek uitgestoken dus hij verdient wel credits vind ik.

Verder moet ik de 2e helft van de docu nog zien maar vond het wel interessant maar wat ongecontroleerd van onderwerp naar onderwerp springend. Wel de moeite van het kijken waard.
pi_125669082
quote:

[..]

Dit ja!

Weinig mensen schijnen dit te snappen en verwachten dat deze docu alle antwoorden klaar heeft liggen.

nja, de 29ste kan iedereen die hearing weer lekker afzeiken :)
pi_125669231
Als je zelf begint over een geweldige openbaring en verpletterend bewijs, dan kun je dat verwachten. Als de film alleen maar een opstapje is, had ie dat ook zo moeten brengen.
Maar een opstapje voor wat? Het bewijs is er of niet. Als je na 10 jaar nog niks substantieels brengt, heb je gewoon niks.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 05:10 schreef joellsoares het volgende:

[..]

Dit ja!

Weinig mensen schijnen dit te snappen en verwachten dat deze docu alle antwoorden klaar heeft liggen.

nja, de 29ste kan iedereen die hearing weer lekker afzeiken :)
pi_125669933
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 06:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als je zelf begint over een geweldige openbaring en verpletterend bewijs, dan kun je dat verwachten. Als de film alleen maar een opstapje is, had ie dat ook zo moeten brengen.
Maar een opstapje voor wat? Het bewijs is er of niet. Als je na 10 jaar nog niks substantieels brengt, heb je gewoon niks.

[..]

Die hearings zijn wel dan nog wel iets maar er een heel wereldbeeld omheen bouwen met selectieve montage en selectieve aannames gaat een paar duizend bruggen te ver. Vooral door er een zinnetje als "the aliens are watching us" erin te brengen (ook al was het volgens mij niet hijzelf die t beweerde) stuur je t de kant van een nieuwe religie op door er zelf bij te gaan zitten als de wijze Dalai Lama die het allemaal overziet en met antwoorden komt. Want hij gooit er nogal wat antwoorden in. Vervang aliens door God en het is hetzelfde verhaal. Niet "god" staat dan centraal, degene die zelf het podium grijpt is de "echte" god, dat is ultieme macht.

Ik heb ook puur gekeken naar hoe ze hem in beeld brengen. Als men de (echte) subliminale berichten van de marketing een beetje kent (niet de tru versie want die doet niet zoveel) weet men dat als men iemand vanuit de laagste positie filmt dat je iemand belangrijk en groot maakt. We zien hem vaak van onderaf gefilmd, daarnaast dat griekse tempel shot.. Hallo god. Alsof hij hier de goeroe is van het nieuwe tijdperk wil zijn en degenen die zich "echt" met nieuwe energie bezighouden wil overschaduwen. Sorry.. dat is ie niet, het is gewoon iemand die de geschiedenisboekjes inwil en over de schouders van anderen naar een hoge positie klimt door een ego show van te maken. Hoe en wat maakt allemaal niet uit. En als je dan nog wat melden hebt a la, maar dit hadden wij hier uit onze duim kunnen zuigen.

Eerlijke documentaires levellen met de kijker en laten de spreker oogcontact maken door recht van voren te filmen, soms zelfs een tikkeltje erboven wat bescheidenheid toont. Ik zal niet zeggen dat ik die russische alien docu eerlijk gemonteerd vond maar ik vond m eerlijker dan deze. Daar stond geen persoon centraal.
Iedereen kent de regels in de filmwereld. Keuzes voor posities, sets en kleding worden bewust gemaakt, niet perongeluk.

Deze docu zou een stuk eerlijker zijn als het niet met veel bombarie uitkwam en hem bv de voice over zou laten doen terwijl een acteur vertelde. Dan focus je veel meer op het onderwerp en de inhoud als dat veel zou voorstellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 24-04-2013 09:02:44 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 09:01:00 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125670279
ik vond docu beetje verwarrend af en toe, nog niet helemaal afgekeken, vanaaf maar ff doen
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 09:42:59 #296
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_125670988
ik vond er geen kut aan die docu -O-

wel afgekeken, maar wat een onsamend hangend complot theorietjes zeg :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_125671744
In de doofpot:
De docent lucht- en ruimtevaarttechniek zegt heel veel piloten gesproken te hebben die 'iets' hebben gezien. "Ik kan niet anders dan die mensen sirius nemen", zegt hij.

even een afgezaagde grap tegen het einde van dit topic. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 24-04-2013 10:25:42 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 10:26:07 #298
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125672060
ik heb nu de helft gekeken en vind de docu best aardig ... mss omdat ik zelf ook al behoorlijk veel van het onderwerp afweet .

ach wat kan je vertellen over zo een uitgebreid onderwerp in 2 uur ? zeker als je mensen wilt overtuigen die er nog helemaal niks van weten.

goed punt : onderzoek van de alien wordt gedaan door een gerenomeerde universiteit . Stanford .

kijk vanavond het tweede stuk

mindblowing ? Nee

de moeite waard? Ja

ik kijk eigenlijk meer uit naar de 29ste :{w
  woensdag 24 april 2013 @ 10:28:32 #299
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125672128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Beathoven het volgende:
die Greer kan mij geen fuck schelen .. het gaat om wat hij en anderen te melden hebben over het belangrijkste vraagstuk of Mankind :{w
  woensdag 24 april 2013 @ 10:33:20 #300
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125672295
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ahh daar is de bekende dooddoener weer :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')