Ik had al verwacht dat de docu weinig nieuws onder de zon te melden had. Enige voordeel kan zijn dat het ronkend is aangekondigd waardoor het misschien de aandacht heeft getrokken van mensen die niet weten dat er ook een serieuze kant aan het UFO fenomeen zit. Deze docu kan daarom dienen als een opstapje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb niets nieuws gezien wat niet al jaren op internet en bij series als ancient aliens en UFO tv etc.gepubliceerd wordt. Ronkend aangekondigd, teleurstellend eigenlijk. Maar daar was ik al bang voor.
Al komt de serieuze kant meestal niet van Steven Greer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat de docu weinig nieuws onder de zon te melden had. Enige voordeel kan zijn dat het ronkend is aangekondigd waardoor het misschien de aandacht heeft getrokken van mensen die niet weten dat er ook een serieuze kant aan het UFO fenomeen zit. Deze docu kan daarom dienen als een opstapje.
Wauw.... eindelijk eens een normaal item over dit onderwerp op de NLse tvquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef Atemno het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c69eb62b-0331-4d0b-abe8-876d4bb8fea0
wel boeiend.
Oh, ik ben zelf ook geen fan van Greer hoor. Ik vind hem wat moeilijk te peilen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:22 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Al komt de serieuze kant meestal niet van Steven Greer.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9470
Nee hij heeft wel een behoorlijk ego. Daarom is hij ook zo moeilijk te peilen denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Beathoven het volgende:
Volgens mij is hij niet vies van volgelingen.
Of als afgang.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik had al verwacht dat de docu weinig nieuws onder de zon te melden had. Enige voordeel kan zijn dat het ronkend is aangekondigd waardoor het misschien de aandacht heeft getrokken van mensen die niet weten dat er ook een serieuze kant aan het UFO fenomeen zit. Deze docu kan daarom dienen als een opstapje.
Nee nog niet, maar ik verwacht weer de gebruikelijke getuigenissen van militair personeel die vast wel in de docu verweven zitten. En dat is hetgene wat mij destijds heeft gemotiveerd om meer te weten te komen over het UFO fenomeen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Of als afgang.
De hooggespannen verwachtingen worden totaal niet waargemaakt. Dat soort teleurstellingen zijn juist de doodsteek voor het hele fenomeen. Imho.
Heb je 'm al gezien, overigens ?
Zoals de docu meteen al begint, met zijn opkomst met zo'n typisch Amerikaanse voice-over. Aan de andere kant heeft hij wel voortdurend zijn nek uitgestoken dus hij verdient wel credits vind ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel een behoorlijk ego. Daarom is hij ook zo moeilijk te peilen denk ik.
Dit ja!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 05:10 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Dit ja!
Weinig mensen schijnen dit te snappen en verwachten dat deze docu alle antwoorden klaar heeft liggen.
nja, de 29ste kan iedereen die hearing weer lekker afzeiken![]()
Die hearings zijn wel dan nog wel iets maar er een heel wereldbeeld omheen bouwen met selectieve montage en selectieve aannames gaat een paar duizend bruggen te ver. Vooral door er een zinnetje als "the aliens are watching us" erin te brengen (ook al was het volgens mij niet hijzelf die t beweerde) stuur je t de kant van een nieuwe religie op door er zelf bij te gaan zitten als de wijze Dalai Lama die het allemaal overziet en met antwoorden komt. Want hij gooit er nogal wat antwoorden in. Vervang aliens door God en het is hetzelfde verhaal. Niet "god" staat dan centraal, degene die zelf het podium grijpt is de "echte" god, dat is ultieme macht.quote:Op woensdag 24 april 2013 06:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als je zelf begint over een geweldige openbaring en verpletterend bewijs, dan kun je dat verwachten. Als de film alleen maar een opstapje is, had ie dat ook zo moeten brengen.
Maar een opstapje voor wat? Het bewijs is er of niet. Als je na 10 jaar nog niks substantieels brengt, heb je gewoon niks.
[..]
die Greer kan mij geen fuck schelen .. het gaat om wat hij en anderen te melden hebben over het belangrijkste vraagstuk of Mankindquote:Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Beathoven het volgende:
Volgens mij is hij niet vies van volgelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |