abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 22:24:07 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_125660656
Zo maar even kijken. ben wel benieuwd...al denk ik niet dat er een kans is dat t me gedachten erover zal veranderen :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_125661776
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waar?
coast to coast zal 'm toch niet links laten liggen :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:50:49 #278
65918 IBAZ
broeinest
pi_125662677
Ik heb niets nieuws gezien wat niet al jaren op internet en bij series als ancient aliens en UFO tv etc.gepubliceerd wordt. Ronkend aangekondigd, teleurstellend eigenlijk. Maar daar was ik al bang voor.
pi_125663354
RTL reactie :

Ik kijk uit naar de dag dat we over dit onderwerp vrijelijk spreken kunnen zonder voor gek versleten te worden. Tot die tijd zwijg ik nog maar even.

De laatste keer dat ik zoiets hoorde was na de "puinhopen" van 8 jaar paars. Misschien kan Wilders dit onderwerp ff op z'n agenda zetten.
pi_125663501
Wie van jullie is Bas Damhuis :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125663661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb niets nieuws gezien wat niet al jaren op internet en bij series als ancient aliens en UFO tv etc.gepubliceerd wordt. Ronkend aangekondigd, teleurstellend eigenlijk. Maar daar was ik al bang voor.
Ik had al verwacht dat de docu weinig nieuws onder de zon te melden had. Enige voordeel kan zijn dat het ronkend is aangekondigd waardoor het misschien de aandacht heeft getrokken van mensen die niet weten dat er ook een serieuze kant aan het UFO fenomeen zit. Deze docu kan daarom dienen als een opstapje.
pi_125663698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wie van jullie is Bas Damhuis :')
ik niet :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:22:38 #284
65918 IBAZ
broeinest
pi_125664758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik had al verwacht dat de docu weinig nieuws onder de zon te melden had. Enige voordeel kan zijn dat het ronkend is aangekondigd waardoor het misschien de aandacht heeft getrokken van mensen die niet weten dat er ook een serieuze kant aan het UFO fenomeen zit. Deze docu kan daarom dienen als een opstapje.
Al komt de serieuze kant meestal niet van Steven Greer.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9470
pi_125664915
quote:
Wauw.... eindelijk eens een normaal item over dit onderwerp op de NLse tv _O_
pi_125664954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:22 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Al komt de serieuze kant meestal niet van Steven Greer.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9470
Oh, ik ben zelf ook geen fan van Greer hoor. Ik vind hem wat moeilijk te peilen.
pi_125666841
Volgens mij is hij niet vies van volgelingen.
pi_125667897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Beathoven het volgende:
Nee hij heeft wel een behoorlijk ego. Daarom is hij ook zo moeilijk te peilen denk ik.
  woensdag 24 april 2013 @ 00:55:27 #289
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125668112
quote:
Of als afgang.
De hooggespannen verwachtingen worden totaal niet waargemaakt. Dat soort teleurstellingen zijn juist de doodsteek voor het hele fenomeen. Imho.

Heb je 'm al gezien, overigens ?
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_125668209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:55 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Of als afgang.
De hooggespannen verwachtingen worden totaal niet waargemaakt. Dat soort teleurstellingen zijn juist de doodsteek voor het hele fenomeen. Imho.

Heb je 'm al gezien, overigens ?
Nee nog niet, maar ik verwacht weer de gebruikelijke getuigenissen van militair personeel die vast wel in de docu verweven zitten. En dat is hetgene wat mij destijds heeft gemotiveerd om meer te weten te komen over het UFO fenomeen.
pi_125668865
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee hij heeft wel een behoorlijk ego. Daarom is hij ook zo moeilijk te peilen denk ik.
Zoals de docu meteen al begint, met zijn opkomst met zo'n typisch Amerikaanse voice-over. Aan de andere kant heeft hij wel voortdurend zijn nek uitgestoken dus hij verdient wel credits vind ik.

Verder moet ik de 2e helft van de docu nog zien maar vond het wel interessant maar wat ongecontroleerd van onderwerp naar onderwerp springend. Wel de moeite van het kijken waard.
pi_125669082
quote:

[..]

Dit ja!

Weinig mensen schijnen dit te snappen en verwachten dat deze docu alle antwoorden klaar heeft liggen.

nja, de 29ste kan iedereen die hearing weer lekker afzeiken :)
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_125669231
Als je zelf begint over een geweldige openbaring en verpletterend bewijs, dan kun je dat verwachten. Als de film alleen maar een opstapje is, had ie dat ook zo moeten brengen.
Maar een opstapje voor wat? Het bewijs is er of niet. Als je na 10 jaar nog niks substantieels brengt, heb je gewoon niks.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 05:10 schreef joellsoares het volgende:

[..]

Dit ja!

Weinig mensen schijnen dit te snappen en verwachten dat deze docu alle antwoorden klaar heeft liggen.

nja, de 29ste kan iedereen die hearing weer lekker afzeiken :)
pi_125669933
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 06:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als je zelf begint over een geweldige openbaring en verpletterend bewijs, dan kun je dat verwachten. Als de film alleen maar een opstapje is, had ie dat ook zo moeten brengen.
Maar een opstapje voor wat? Het bewijs is er of niet. Als je na 10 jaar nog niks substantieels brengt, heb je gewoon niks.

[..]

Die hearings zijn wel dan nog wel iets maar er een heel wereldbeeld omheen bouwen met selectieve montage en selectieve aannames gaat een paar duizend bruggen te ver. Vooral door er een zinnetje als "the aliens are watching us" erin te brengen (ook al was het volgens mij niet hijzelf die t beweerde) stuur je t de kant van een nieuwe religie op door er zelf bij te gaan zitten als de wijze Dalai Lama die het allemaal overziet en met antwoorden komt. Want hij gooit er nogal wat antwoorden in. Vervang aliens door God en het is hetzelfde verhaal. Niet "god" staat dan centraal, degene die zelf het podium grijpt is de "echte" god, dat is ultieme macht.

Ik heb ook puur gekeken naar hoe ze hem in beeld brengen. Als men de (echte) subliminale berichten van de marketing een beetje kent (niet de tru versie want die doet niet zoveel) weet men dat als men iemand vanuit de laagste positie filmt dat je iemand belangrijk en groot maakt. We zien hem vaak van onderaf gefilmd, daarnaast dat griekse tempel shot.. Hallo god. Alsof hij hier de goeroe is van het nieuwe tijdperk wil zijn en degenen die zich "echt" met nieuwe energie bezighouden wil overschaduwen. Sorry.. dat is ie niet, het is gewoon iemand die de geschiedenisboekjes inwil en over de schouders van anderen naar een hoge positie klimt door een ego show van te maken. Hoe en wat maakt allemaal niet uit. En als je dan nog wat melden hebt a la, maar dit hadden wij hier uit onze duim kunnen zuigen.

Eerlijke documentaires levellen met de kijker en laten de spreker oogcontact maken door recht van voren te filmen, soms zelfs een tikkeltje erboven wat bescheidenheid toont. Ik zal niet zeggen dat ik die russische alien docu eerlijk gemonteerd vond maar ik vond m eerlijker dan deze. Daar stond geen persoon centraal.
Iedereen kent de regels in de filmwereld. Keuzes voor posities, sets en kleding worden bewust gemaakt, niet perongeluk.

Deze docu zou een stuk eerlijker zijn als het niet met veel bombarie uitkwam en hem bv de voice over zou laten doen terwijl een acteur vertelde. Dan focus je veel meer op het onderwerp en de inhoud als dat veel zou voorstellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 24-04-2013 09:02:44 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 09:01:00 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125670279
ik vond docu beetje verwarrend af en toe, nog niet helemaal afgekeken, vanaaf maar ff doen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 09:42:59 #296
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_125670988
ik vond er geen kut aan die docu -O-

wel afgekeken, maar wat een onsamend hangend complot theorietjes zeg :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_125671744
In de doofpot:
De docent lucht- en ruimtevaarttechniek zegt heel veel piloten gesproken te hebben die 'iets' hebben gezien. "Ik kan niet anders dan die mensen sirius nemen", zegt hij.

even een afgezaagde grap tegen het einde van dit topic. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 24-04-2013 10:25:42 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 10:26:07 #298
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125672060
ik heb nu de helft gekeken en vind de docu best aardig ... mss omdat ik zelf ook al behoorlijk veel van het onderwerp afweet .

ach wat kan je vertellen over zo een uitgebreid onderwerp in 2 uur ? zeker als je mensen wilt overtuigen die er nog helemaal niks van weten.

goed punt : onderzoek van de alien wordt gedaan door een gerenomeerde universiteit . Stanford .

kijk vanavond het tweede stuk

mindblowing ? Nee

de moeite waard? Ja

ik kijk eigenlijk meer uit naar de 29ste :{w
  woensdag 24 april 2013 @ 10:28:32 #299
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125672128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:04 schreef Beathoven het volgende:
die Greer kan mij geen fuck schelen .. het gaat om wat hij en anderen te melden hebben over het belangrijkste vraagstuk of Mankind :{w
  woensdag 24 april 2013 @ 10:33:20 #300
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125672295
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het is von Däniken ook gelukt...
ahh daar is de bekende dooddoener weer :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')