Verwacht niks van kranten en andere MSM, die gaan dit soort informatie juist niet verspreiden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:06 schreef huupia het volgende:
[..]
is dat zo ? na het disclosure project met een hele hoop opzienbarende getuigenissen stond er de voldende dag ook preaktisch niks in de kranten .
ik hou ff een slag om de arm wat betreft dit , maar als het niks wordt ben ik wel een beetje klaar met Steven Greer
Voor dit? Dit is noch info noch entertainment.. Dit is een persoonlijke showcase.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:43 schreef joellsoares het volgende:
ga vanavond die 9,99 maar betalen dan.
zag die link niet , freeeeeeeequote:Op dinsdag 23 april 2013 17:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor dit? Dit is noch info noch entertainment.. Dit is een persoonlijke showcase.
Shittt zeg, te laatquote:
Dr.?quote:
Uiteraard niet, dit is zelfs voor de telegraaf te ver gezocht om te publiceren...quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:46 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Verwacht niks van kranten en andere MSM, die gaan dit soort informatie juist niet verspreiden.
Het is een leuke feel-good docu maar heb eigenlijk behalve het onderzoek naar het wezentje niks nieuws gezien.(hoop knip en plakwerk van al oud nieuws wat ik al gezien had)quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:23 schreef KroodjeBip het volgende:
Als ik zo de berichten zie, is het geen 10$ waard, ik heb niemand gezien die er positief over is.
Snap gewoon niet waarom je denkt dat Greer dit allemaal voor de gein doet, om zogenaamd bekend te worden en er geld aan te verdienen, laat me niet lachen manquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dr.?
Titeltje hè. Dan zal alles wel kloppenKent Hovind voert ook Dr. als titel. Titeltjes zeggen niets.
Het is von Däniken ook gelukt...quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:31 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom je denkt dat Greer dit allemaal voor de gein doet, om zogenaamd bekend te worden en er geld aan te verdienen, laat me niet lachen man
Punt 1: Hij zou alles behalve de eerste zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:31 schreef joellsoares het volgende:
Snap gewoon niet waarom je denkt dat Greer dit allemaal voor de gein doet, om zogenaamd bekend te worden en er geld aan te verdienen, laat me niet lachen man
Doet het altijd goed zo'n titeltje. Dan moet je er wel verstand van hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:06 schreef Beathoven het volgende:
Dr.?
Titeltje hè. Dan zal alles wel kloppenKent Hovind voert ook Dr. als titel. Titeltjes zeggen niets.
Darn. Hij is alweer verwijderd.quote:
En dat met gejatte ideeën...quote:
Waar slaat Greer de plank volgens jou mis?quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Punt 1: Hij zou alles behalve de eerste zijn.
Punt 2: Hij kan de plank ook gewoon misslaan, maar er wel in geloven.
Vooral dat punt 2 komt in de meeste "believers" niet op. Alsof iedereen de waarheid kent, maar de één die ook spreekt & de ander keihard liegt.
De wereld zit niet zo zwart/wit in elkaar.
Als ie nog bezig is en geen harde uitspraken kan doen, moet ie ook niet zo hoog van de toren blazen. En 10 jaar geleden deed ie dat al. Waarom komt ie niet pas met iets degelijks als ie wat te vertellen heeft?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Waar slaat Greer de plank volgens jou mis?
Hun zijn toch ook gewoon bezig met hun onderzoeken
Tis niet zo dat Greer hier allemaal onzin loopt te verklaren
"Hij kan de plank ook gewoon misslaan" ... zei ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef joellsoares het volgende:
Waar slaat Greer de plank volgens jou mis?
Ik heb wel de indruk dat hij het doet uit bevlogenheid. Z'n geloof er in is heel sterk.quote:Hun zijn toch ook gewoon bezig met hun onderzoeken
Tis niet zo dat Greer hier allemaal onzin loopt te verklaren
Ik heb toch aandachtig genoeg bekeken. Incl. 2x pauze, om dat vol te houden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
En al wat non believers helemaal overtuigd van de baanbrekende ontdekkingen in de docu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |