Nu nog wel, zeker met verschillende materialen. Duurt nog ff voor dat compact en veelzijdig is, maar zover gaat het zeker komen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:54 schreef Kletters het volgende:
I stand corrected, thank you for enlightening me![]()
Vraag me alleen af hoe dat zit met de grondstoffen die je in zo'n printer moet stoppen. Als jij een tv meubeltje af wilt drukken heb je toch een extra kamer in huis nodig voor de printer én de materialen die je ervoor in huis moet hebben/halen om af te drukken wat je wilt hebben. En is alles dan plastic of metaal...?
Zoiets als breipatronen in de margriet. Weinig merk gerelateerde toevoegingen blijven over.quote:En geen merken meer lijkt me sterk... Ik zie het anders voor me, namelijk dat je dan online de printgegevens koopt van een apparaat of iets, en dat je dat dan afdrukt met de grondstoffen die je net bij de Dixons ofzo hebt gehaald.
Ik wel.quote:Ik zie mezelf nog niet met een 3D programma een functionele computermuis oid in elkaar flansen.
quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Even on-topic: Iemand hier al gekeken naar de documentaire?
Ik kan vanaf mijn kantoorpc wel op internet en zelfs ook filmpjes kijken, maar de browser is te verouderd om de trailer te kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]Klinkt bekend
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Niemand ervoor wakker gebleven o.i.d. ?
Hiervandaan (werk) kom ik al niet eens op de website(s), laat staan bij de video's. Niet dat ik tijd heb er naar te kijken tussen het werk door ... maar zo staar je letterlijk in het donker.
Was wel in staat om firefox en chrome te installeren, naast de standaard explorer 7 die ze hier nog gebruiken (quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef Kletters het volgende:
Ik kan vanaf mijn kantoorpc wel op internet en zelfs ook filmpjes kijken, maar de browser is te verouderd om de trailer te kunnen bekijken
Dat is 't 'm nou net.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:28 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Ik ben bang dat het een enorme tegenvaller gaat worden , het is met zo veel tam tam aangekondigd dat ik eigenlijk wel verwacht had dat de media nu al bol zou staan van ""het bewijs dat we niet de enige zijn""....(het word weer tijd voor mijn anti-goedgelofvig pillen voor heel 2013 alvast)
Waarschijnlijk zal mijn nuon jaarafrekening anno 2014 wel weer groter worden i.p.v free energie en zullen mijn buren nog steeds geloven dat we de enige levensvorm zijn in ons universum en verder.![]()
We gaan gewoon weer op de oude voet verder net zoals na 21 december sjonge sjonge
zelfde verhaal hier, ik werk in Turkije en hier is nog wel iets meer geblokkeerd op mn werk. Sommige populair wetenschappelijke websites zijn hier wel te bekijken maar krijgen een disclaimer pagina (continue yes / no) van het bedrijf dat de filtering doet. De mooiste die ik gezien heb is: reason: bad taste.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Was wel in staat om firefox en chrome te installeren, naast de standaard explorer 7 die ze hier nog gebruiken (), maar het halve internet wordt geblokkeerd. http://www.sirius.neverendinglight.com/ werkt dan weer wel, maar om nou $9,99 te betalen om 'm binnen 72 uur te bekijken ... (De DVD kost zelfs nog 2x zoveel
)
is dat zo ? na het disclosure project met een hele hoop opzienbarende getuigenissen stond er de voldende dag ook preaktisch niks in de kranten .quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou net.
ALS er werkelijk iets interessants te melden viel, was dat inmiddels groot wereld nieuws na de premiere van vannacht.
Dan hadden alle ochtendbladen, blogs, fora & andere media er bol van gestaan.
Niets van dat alles, dus gewoon weer een 13 in een dozijn docu. Vermoed ik.
whaahah die blonde in het begin .... maffe rode ogen of lenzenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Montagui het volgende:
Enkele beelden....
http://www.ufonews2012.co(...)2013-2011502312.html
of youtube:
Wat hadden de kranten moeten koppen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:06 schreef huupia het volgende:
[..]
is dat zo ? na het disclosure project met een hele hoop opzienbarende getuigenissen stond er de voldende dag ook preaktisch niks in de kranten .
weet niet of jij de getuigenissen wel kent maar je doet daar heel laconiek over .. bv dat ufo's de controle over nukes konden overnemen op meerdere momenten lijkt me toch behoorlijk groot nieuws .quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat hadden de kranten moeten koppen?
"Kolonel X heeft iets zien vliegen in 1979" net als 100en anderen ook weleens iets hebben gezien.
het is vrij lastig om dit onderwerp goed te verslaan..
Dan zijn het toch geen ufo's maar ifo's?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:19 schreef huupia het volgende:
[..]
weet niet of jij de getuigenissen wel kent maar je doet daar heel laconiek over .. bv dat ufo's de controle over nukes konden overnemen op meerdere momenten lijkt me toch behoorlijk groot nieuws .
critici zeggen dat dat kwam omdat er in wezen niet veel opzienbarends was..quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:06 schreef huupia het volgende:
[..]
is dat zo ? na het disclosure project met een hele hoop opzienbarende getuigenissen stond er de voldende dag ook preaktisch niks in de kranten .
ik hou ff een slag om de arm wat betreft dit , maar als het niks wordt ben ik wel een beetje klaar met Steven Greer
Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het WAARSCHIJNLIJK niet van deze aarde zou zijn en ongeveer 7 jaar was)quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Montagui het volgende:
Enkele beelden....
http://www.ufonews2012.co(...)2013-2011502312.html
of youtube:
Das wel een tegenvaller... in de eerste paar min heeft Greer het over 'overwhelming evidence'. Als ie nog steeds zo hoog van de toren blaast, dan zou je iets heel sterks verwachten..quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het niet van een aap is en zo)
Wat is er dan nog mysterieus aan? Menselijk DNA, aardse moeder. Ze hadden bij die tussenconclusie moeten kijken of het te plaatsen valt in het 'normale' ipv het paranormale en dat valt best te doen. Gemummificeerde foetussen in de eerste fases zijn bijzonder, maar daarom nog niet toe te schrijven aan het onbekende. Ik verdenk de documentairemakers er zelfs van dat ze een evt. verdere conclusie van dat onderzoeksteam (dat het een foetus is) er dan ook bewust zullen uitlaten. En het is precies dat moment van switchen naar een andere weg waar het propaganda wordt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het niet van een aap is en zo)
Klopt, het zit ook allemaal in dezelfde trailer. Ze maken hun eigen statement meteen al in de volgende minuut kapot.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das wel een tegenvaller... in de eerste paar min heeft Greer het over 'overwhelming evidence'. Als ie nog steeds zo hoog van de toren blaast, dan zou je iets heel sterks verwachten..
Ik had toch idd wel heel erg sterk bewijs verwacht, enkel blijft het dus maar op een beetje giswerk neerkomen zonder 100% uitsluitsel zoals ik het begrijp.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das wel een tegenvaller... in de eerste paar min heeft Greer het over 'overwhelming evidence'. Als ie nog steeds zo hoog van de toren blaast, dan zou je iets heel sterks verwachten..
Greer gebruikt dat trucje al 10+ jaar. Veel geschreeuw, bijzonder weinig wol...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
thanks .. heb alleen nu ff geen 2 uur dus kijk hem laterquote:
YESSSSSSS tyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |