abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:52:37 #226
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125635600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:54 schreef Kletters het volgende:
I stand corrected, thank you for enlightening me :)

Vraag me alleen af hoe dat zit met de grondstoffen die je in zo'n printer moet stoppen. Als jij een tv meubeltje af wilt drukken heb je toch een extra kamer in huis nodig voor de printer én de materialen die je ervoor in huis moet hebben/halen om af te drukken wat je wilt hebben. En is alles dan plastic of metaal...?
Nu nog wel, zeker met verschillende materialen. Duurt nog ff voor dat compact en veelzijdig is, maar zover gaat het zeker komen.
quote:
En geen merken meer lijkt me sterk... Ik zie het anders voor me, namelijk dat je dan online de printgegevens koopt van een apparaat of iets, en dat je dat dan afdrukt met de grondstoffen die je net bij de Dixons ofzo hebt gehaald.
Zoiets als breipatronen in de margriet. Weinig merk gerelateerde toevoegingen blijven over.
Het "onderscheidende" gaat er van af en de "customization" gaat gigantisch de hoogte in.
quote:
Ik zie mezelf nog niet met een 3D programma een functionele computermuis oid in elkaar flansen.
Ik wel. :P
Bovendien kun jij dat ontwerp van mij dan gratis downloaden en uitprinten. Who needs Logitech :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:11:46 #227
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125636227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:12 schreef Kletters het volgende:
:D Klinkt bekend :P
quote:
Even on-topic: Iemand hier al gekeken naar de documentaire?
Dat vraag ik me ook af.
Niemand ervoor wakker gebleven o.i.d. ?

Hiervandaan (werk) kom ik al niet eens op de website(s), laat staan bij de video's. Niet dat ik tijd heb er naar te kijken tussen het werk door ... maar zo staar je letterlijk in het donker.
pi_125636851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:11 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:D Klinkt bekend :P

[..]

Dat vraag ik me ook af.
Niemand ervoor wakker gebleven o.i.d. ?

Hiervandaan (werk) kom ik al niet eens op de website(s), laat staan bij de video's. Niet dat ik tijd heb er naar te kijken tussen het werk door ... maar zo staar je letterlijk in het donker.
Ik kan vanaf mijn kantoorpc wel op internet en zelfs ook filmpjes kijken, maar de browser is te verouderd om de trailer te kunnen bekijken :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:05:09 #229
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125638098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef Kletters het volgende:
Ik kan vanaf mijn kantoorpc wel op internet en zelfs ook filmpjes kijken, maar de browser is te verouderd om de trailer te kunnen bekijken :P
Was wel in staat om firefox en chrome te installeren, naast de standaard explorer 7 die ze hier nog gebruiken ( :') ), maar het halve internet wordt geblokkeerd. http://www.sirius.neverendinglight.com/ werkt dan weer wel, maar om nou $9,99 te betalen om 'm binnen 72 uur te bekijken ... (De DVD kost zelfs nog 2x zoveel :{w )
pi_125639052
Ik ben bang dat het een enorme tegenvaller gaat worden , het is met zo veel tam tam aangekondigd dat ik eigenlijk wel verwacht had dat de media nu al bol zou staan van ""het bewijs dat we niet de enige zijn""....(het word weer tijd voor mijn anti-goedgelofvig pillen voor heel 2013 alvast :Z )
Waarschijnlijk zal mijn nuon jaarafrekening anno 2014 wel weer groter worden i.p.v free energie en zullen mijn buren nog steeds geloven dat we de enige levensvorm zijn in ons universum en verder. ):O
We gaan gewoon weer op de oude voet verder net zoals na 21 december sjonge sjonge :+

[ Bericht 3% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 23-04-2013 14:40:14 ]
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:53:22 #231
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_125640024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:28 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Ik ben bang dat het een enorme tegenvaller gaat worden , het is met zo veel tam tam aangekondigd dat ik eigenlijk wel verwacht had dat de media nu al bol zou staan van ""het bewijs dat we niet de enige zijn""....(het word weer tijd voor mijn anti-goedgelofvig pillen voor heel 2013 alvast :Z )
Waarschijnlijk zal mijn nuon jaarafrekening anno 2014 wel weer groter worden i.p.v free energie en zullen mijn buren nog steeds geloven dat we de enige levensvorm zijn in ons universum en verder. ):O
We gaan gewoon weer op de oude voet verder net zoals na 21 december sjonge sjonge :+

Dat is 't 'm nou net.

ALS er werkelijk iets interessants te melden viel, was dat inmiddels groot wereld nieuws na de premiere van vannacht.

Dan hadden alle ochtendbladen, blogs, fora & andere media er bol van gestaan.
Niets van dat alles, dus gewoon weer een 13 in een dozijn docu. Vermoed ik.
pi_125640111
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_125640522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:05 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Was wel in staat om firefox en chrome te installeren, naast de standaard explorer 7 die ze hier nog gebruiken ( :') ), maar het halve internet wordt geblokkeerd. http://www.sirius.neverendinglight.com/ werkt dan weer wel, maar om nou $9,99 te betalen om 'm binnen 72 uur te bekijken ... (De DVD kost zelfs nog 2x zoveel :{w )
zelfde verhaal hier, ik werk in Turkije en hier is nog wel iets meer geblokkeerd op mn werk. Sommige populair wetenschappelijke websites zijn hier wel te bekijken maar krijgen een disclaimer pagina (continue yes / no) van het bedrijf dat de filtering doet. De mooiste die ik gezien heb is: reason: bad taste. :')

het gaat een beetje tegen mn natuur in ook om koste wat het kost een volledige docu te bekijken n.a.v. een trailer die me koud laat. Maar ik zal een uitzondering maken. Voor deze ga ik wel een torrent downloaden. Ik zou nog geld willen toekrijgen ook.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:06:37 #234
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125640529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dat is 't 'm nou net.

ALS er werkelijk iets interessants te melden viel, was dat inmiddels groot wereld nieuws na de premiere van vannacht.

Dan hadden alle ochtendbladen, blogs, fora & andere media er bol van gestaan.
Niets van dat alles, dus gewoon weer een 13 in een dozijn docu. Vermoed ik.
is dat zo ? na het disclosure project met een hele hoop opzienbarende getuigenissen stond er de voldende dag ook preaktisch niks in de kranten .

ik hou ff een slag om de arm wat betreft dit , maar als het niks wordt ben ik wel een beetje klaar met Steven Greer :{w
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:16:02 #235
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125640912
quote:
whaahah die blonde in het begin .... maffe rode ogen of lenzen :)
pi_125640936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:06 schreef huupia het volgende:

[..]

is dat zo ? na het disclosure project met een hele hoop opzienbarende getuigenissen stond er de voldende dag ook preaktisch niks in de kranten .
Wat hadden de kranten moeten koppen?

"Kolonel X heeft iets zien vliegen in 1979" net als 100en anderen ook weleens iets hebben gezien. Het volk heeft ook weleens iets gezien. Maar de top van het leger is ook gewoon volk. Tenzij je de status van iemand nogal hoog hebt zitten.

het lijkt me vrij lastig om dit onderwerp goed te verslaan..
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:19:05 #237
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125641040
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat hadden de kranten moeten koppen?

"Kolonel X heeft iets zien vliegen in 1979" net als 100en anderen ook weleens iets hebben gezien.

het is vrij lastig om dit onderwerp goed te verslaan..
weet niet of jij de getuigenissen wel kent maar je doet daar heel laconiek over .. bv dat ufo's de controle over nukes konden overnemen op meerdere momenten lijkt me toch behoorlijk groot nieuws .
pi_125641101
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:19 schreef huupia het volgende:

[..]

weet niet of jij de getuigenissen wel kent maar je doet daar heel laconiek over .. bv dat ufo's de controle over nukes konden overnemen op meerdere momenten lijkt me toch behoorlijk groot nieuws .
Dan zijn het toch geen ufo's maar ifo's?
pi_125641172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:06 schreef huupia het volgende:

[..]

ik hou ff een slag om de arm wat betreft dit , maar als het niks wordt ben ik wel een beetje klaar met Steven Greer :{w
critici zeggen dat dat kwam omdat er in wezen niet veel opzienbarends was..
Als vanaf vandaag door die film aan het publiek wordt meegedeeld hoe iedereeneen een mini-energiecentrale kan bouwen, die je gewoon op de vensterbank kunt laten draaien, dan komt het wel in het nieuws hoor :)
Als dit idd. tegenvalt dan ga ik Greeg verdenken van gebakken luchthandel. Als ie nu met niks goeds komt, geloof ik niet dat het ooit zal gebeuren.
pi_125641235
quote:
Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het WAARSCHIJNLIJK niet van deze aarde zou zijn en ongeveer 7 jaar was)

[ Bericht 1% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 23-04-2013 15:38:48 ]
pi_125641430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het niet van een aap is en zo)
Das wel een tegenvaller... in de eerste paar min heeft Greer het over 'overwhelming evidence'. Als ie nog steeds zo hoog van de toren blaast, dan zou je iets heel sterks verwachten..
pi_125641510
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

Uit het hele DNA onderzoek is dus naar voren gekomen dat het ""wezentje"" een aardse moeder heeft uit Chili , maar verder weten ze eigenlijk nog niks of wat de andere kant kan verklaren.(behalve dat het niet van een aap is en zo)
Wat is er dan nog mysterieus aan? Menselijk DNA, aardse moeder. Ze hadden bij die tussenconclusie moeten kijken of het te plaatsen valt in het 'normale' ipv het paranormale en dat valt best te doen. Gemummificeerde foetussen in de eerste fases zijn bijzonder, maar daarom nog niet toe te schrijven aan het onbekende. Ik verdenk de documentairemakers er zelfs van dat ze een evt. verdere conclusie van dat onderzoeksteam (dat het een foetus is) er dan ook bewust zullen uitlaten. En het is precies dat moment van switchen naar een andere weg waar het propaganda wordt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Das wel een tegenvaller... in de eerste paar min heeft Greer het over 'overwhelming evidence'. Als ie nog steeds zo hoog van de toren blaast, dan zou je iets heel sterks verwachten..
Klopt, het zit ook allemaal in dezelfde trailer. Ze maken hun eigen statement meteen al in de volgende minuut kapot.
pi_125641511
quote:

[..]

Ik had toch idd wel heel erg sterk bewijs verwacht, enkel blijft het dus maar op een beetje giswerk neerkomen zonder 100% uitsluitsel zoals ik het begrijp.

Verder zal ik dan toch maar eens wat sterker over zonnepanelen gaan nadenken, nog steeds geen DIY mini energiecentrale op de vensterbank dus :P
pi_125642428
quote:

[..]

Greer gebruikt dat trucje al 10+ jaar. Veel geschreeuw, bijzonder weinig wol...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_125643623
Kijk eens aan mensjes ;)
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:30:13 #246
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_125643829
quote:
thanks .. heb alleen nu ff geen 2 uur dus kijk hem later ^O^
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:47:19 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125644522
quote:
YESSSSSSS ty ^O^
vanaaf ff voor gaan zitten *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125645505
Sorry maar ik had dit kunnen maken, een beetje idealistisch "wat als" de wereld, een beetje inconvenient truth en een beetje zeitgeist.

Een Dick Cheney die last heeft van een schreeuwer in de zaal en zegt "shut up" omdat zo iemand alleen maar kan schreeuwen, laat zo'n schreeuwer zelf de politiek ingaan als hij het beter weet. Dat zou dan de arrogante orde moeten symboliseren maar ik vind zo'n schreeuwer veel arroganter.

We zien Greer voor een Griekse "tempel". Notitie: stukje filmische gezonde mindcontrol want tempels maken iemand wijs. Goed bezig.

Na de opening begint het met het verhaal over oppenheimer en (dit wil ik onderstrepen) "it could have been that..."

Gevolgd door een fantasierijk verhaal met knooppunten naar de realiteit. Daarna concluderen ze even out of the blue dat er aliens zijn die ons in de gaten houden en ons willen behoeden dat we een puinzooi maken op "andere planeten" alsof er aliens zijn die ons in de gaten houden.. en alsof we van mars een grotere zooi kunnen maken dan het nu is :? Dit is dus duidelijk het stukje dat ze in de kijker hun brein proberen te plaatsen "God is watching us" of hier aliens.. What's in the name.

Ik ben de draad met de realiteit nu al kwijt. Dit is een documentaire voor met het verstand op 0. Ik kijk m nog weleens uit maar het is net als met kent hovind en zn theorie dat de aarde maar een paar 1000 jaar oud is en zn hovind theorie die hij op de keukentafel met zn vrouw in elkaar plakt. Ik kom er nauwelijks doorheen. Het voelt als verspilde tijd, je leert niets.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 23-04-2013 17:21:26 ]
pi_125645536
Edit dubbel
pi_125646609

[ Bericht 100% gewijzigd door joellsoares op 23-04-2013 17:56:14 ]
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')