De compilatie staat er weer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Verander dan wel even dat plaatje SpeculaasjePast niet echt bij de TT.
Nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef Tem het volgende:
Dan kunnen we net zo goed ook met nummertjes gaan beginnen.
Ik schop je helemaal in elkaar volgende keer, Corrie Veerkamp.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Om te pesten kan ik het nu eigenlijk ook wel doen natuurlijk
Kom maar op! Ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik schop je helemaal in elkaar volgende keer, Corrie Veerkamp.
Jaar geleden was het echt dramatisch, nu heeft ie les gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
man
ik zit nu Paul de Leeuw te kijken
ik moet een beetje huilen van dat Engels van hem
weet ik veel, ik heb doorgezapped als een echte baasquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Alleen daarom? Niet om Buble en die rare zanger(es) net?
Oh jij bent een baas tegenwoordig?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, ik heb doorgezapped als een echte baas
Waar moet ik dan naar kijken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijken jullie ook naar ome Paul?
Tante Lin.quote:
Welke zender? En wat is dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tante Lin.
Ik heb het heel gezellig met Pino in het livetopicWe zijn met z'n tweeën.
Weet ik veel.quote:
Ja, maar die Pienjoo wil ik met zijn hoofd door een muur klappen met zijn gedrag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tante Lin.
Ik heb het heel gezellig met Pino in het livetopicWe zijn met z'n tweeën.
Wat heeft Pino gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar die Pienjoo wil ik met zijn hoofd door een muur klappen met zijn gedrag.
Doe eens lief tegen Pienjo speculaasje. Hij is tof.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar die Pienjoo wil ik met zijn hoofd door een muur klappen met zijn gedrag.
in NWS ben ik al sinds jaar en dag DE baasquote:
Dat klinkt als iets van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha![]()
Het deed me denken aan Late Late Lien show, maar dat zal het niet zijn.
Oh je bent HIER de baas. Dat is toch niksquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NWS ben ik al sinds jaar en dag DE baas
daarom zit ik hier de hele dag
Hoe lang ben jij al mod?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NWS ben ik al sinds jaar en dag DE baas
daarom zit ik hier de hele dag
Dan ga ik maar een beetje doordrinken. Kan ik er beter tegen, dat geplaag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is weer 21:00 geweest, dus jawel.
ok, kijk ik Flikken Maastricht van vrijdag want ik heb het gemistquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een beetje doordrinken. Kan ik er beter tegen, dat geplaag.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok, kijk ik Flikken Maastricht van vrijdag want ik heb het gemist
Oh je keek RTL4? Ik heb het nog niet gezien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dat was weer een spannend avondje quizzen.
Wat een faalvragen ook
Je mist weinig, maar ik heb een hekel aan Paul dusja. Had liever Willem II - PSV gekeken eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je keek RTL4? Ik heb het nog niet gezien.
En als je de kijkcijfers ziet van dat programma... onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mist weinig, maar ik heb een hekel aan Paul dusja. Had liever Willem II - PSV gekeken eigenlijk.
Ja, het is namelijk niet echt een spannend concept - ik vind een tegen honderd leuker, en dat zegt wat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je de kijkcijfers ziet van dat programma... onbegrijpelijk.
Ouderwets zaterdagavondshowtje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je de kijkcijfers ziet van dat programma... onbegrijpelijk.
Kopspijkers, dát was een programmaquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ouderwets zaterdagavondshowtje.
Want voor de kwaliteit kijkt niemand meer.
Ik weet nog dat ik 10 jaar terug thuisbleef voor Kopspijkers.
Het is niet eens echt een show, van wat ik er zo in het voorbijgaan van heb gezien. Het is een kwis.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ouderwets zaterdagavondshowtje.
Want voor de kwaliteit kijkt niemand meer.
Ik weet nog dat ik 10 jaar terug thuisbleef voor Kopspijkers.
Ik bedoelde Paul.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet eens echt een show, van wat ik er zo in het voorbijgaan van heb gezien. Het is een kwis.
Tsja, ik heb een hekel aan Paul.quote:
Ja, ik vond zijn Mooi weer de leeuw format wel goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een hekel aan Paul.
Ik vind m een arrogante nare kwalquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik vond zijn Mooi weer de leeuw format wel goed.
Maar sinds die docu kan ik hem niet meer uitstaan, hij is niet oprecht.
Hij vindt zichzelf een uniek talent. Dan moet je in principe al kapot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m een arrogante nare kwal
Linda's programma's draaien alleen wat minder om Linda zelf. Save Gooische Vrouwen misschien, maar dat keek ik nooit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik ook met Linda, vervelend mens. Die komt ook zo net over.
Ik kan haar niet uitstaan. Gooische vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Maar sowieso kijk ik dat soort programma's niet: Nederlandse series.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Linda's programma's draaien alleen wat minder om Linda zelf. Save Gooische Vrouwen misschien, maar dat keek ik nooit.
Nou en?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap nu eindelijk waarom Tem hier zo vaak rondhangt. Jullie hebben het steeds over TV.
Ja, dat vind ik sowieso vreselijk. maar bij bijv de Miljoenenjacht kijk je toch niet voor Linda.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan haar niet uitstaan. Gooische vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Maar sowieso kijk ik dat soort programma's niet: Nederlandse series.
Dat is ook het enige programma met haar wat ik kijk. Al erger ik me ook daar aan haar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik sowieso vreselijk. maar bij bijv de Miljoenenjacht kijk je toch niet voor Linda.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel knuffelen denk ik.
Ik zou het downloaden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel knuffelen denk ik.
Ik ben ook bepaald geen fanquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook het enige programma met haar wat ik kijk. Al erger ik me ook daar aan haar.
Dronken als een lor langs de schilderijen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende maand gaan we 89 flessen wijn drinken in het Rijksmuseum.
Twee glazen met een kurk erop?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Nul sherry. Twee glazen wijn, bijna drie.
da's wel door te komen toch?quote:
Boven of onder?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Nou een Magnum zou ik nu wel trek in hebben.
Finkers had er al een grap over, dat een Magnum in je mond behoorlijk suggestief is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Speculaasje met zijn flessen in het museum.
Tja soms heb je gewoon trek in een lekker ijsje. Al heb ik dan liever een perenijsje. Dan maar suggestief.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Finkers had er al een grap over, dat een Magnum in je mond behoorlijk suggestief is.
nee ik moest eerst flikken kijken, dat zei ik tochquote:Op zondag 7 april 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
En daar ben je al die tijd mee bezig geweest, dat te zoeken
Ja flikken duurt toch ook geen 3 uur.quote:Op zondag 7 april 2013 01:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik moest eerst flikken kijken, dat zei ik toch
daarna staarde ik glazig voor me uit totdat ik dacht 'owja!' en 3 seconden later was ik hier
jij snapt niet hoe mannen werken
Glazig kijken is ook iets voor wijven vind ik eigenlijk. En ik heb geen lover, dus een goed gesprek is niet im frage hier.quote:Op zondag 7 april 2013 01:12 schreef sp3c het volgende:
ze snapt niet dat glazig voor je uitkijken 3 uur kan duren en noemt mij een wijf
wil zeker ook altijd 'een goed gesprek' als dr lover thuiskomt van een lange dag werken voor zijn kutbaas ... zo werkt de wereld niet Corrie
Tja weet ik het. Ik zal wel te lastig zijn of te kieskeurig.quote:Op zondag 7 april 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
hoe kan dat nou met zulke tetten?????
oneerlijke wereld
Ja dat moet je vooral doenquote:Op zondag 7 april 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
Nee, je moet gelijk je razende tetters laten zien.
Nou als ik een date zou hebben met een vent die meteen zijn broek omlaag doet dan zou ik wel denken dat hij niet goed wijs was hoorquote:
het zou moeten gebeurenquote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd toch op, alsof dat ooit echt gebeurt.
ik zeg toch niet dat je gelijk je razende poes in zijn gezicht moet schuivenquote:Op zondag 7 april 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ik een date zou hebben met een vent die meteen zijn broek omlaag doet dan zou ik wel denken dat hij niet goed wijs was hoor
Gebeurt vaak genoeg.quote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd toch op, alsof dat ooit echt gebeurt.
eerst voorstellen obviouslyquote:Op zondag 7 april 2013 01:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt, iemand die je niet kent en je zo de wc intrekt om je even te pakken.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi ik ben Corrie Veerkamp, moderator op FOK!
Zullen we even?
works for mequote:Op zondag 7 april 2013 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi ik ben Corrie Veerkamp, moderator op FOK!
Zullen we even?
nou als je pietje heet moet ik er even over nadenkenquote:Op zondag 7 april 2013 01:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo van: hallo ik ben pietje, hup de wc in
Nog kieskeurig ook wat betreft namenquote:Op zondag 7 april 2013 01:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
nou als je pietje heet moet ik er even over nadenken
damn right, het staat als een huisquote:
Alsof ik jou dat aan je neus ga hangen.quote:Op zondag 7 april 2013 01:33 schreef sp3c het volgende:
maar nu ben ik benieuwd hoe Karina het dan aanpakt?
er moet toch iemand af en toe met je spullen spelen lijkt me
Ja maar we willen wel pics.quote:Op zondag 7 april 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
Al was er wat te vertellen, gaat jullie niks aan.
ladies first?quote:
Doe normaal man. Mijn hoofd.quote:Op zondag 7 april 2013 01:41 schreef Specularium het volgende:
Deze vond ik wel leuk. Zijn geen razende tetters maar toch.
[ afbeelding ]
Naar welk subforum?quote:Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik kan dit topic een schopje gevenMaar dat doe ik niet.
je bent een spelbrekerquote:
volgende week gaat het regenen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:36 schreef Karina het volgende:
Lekker weer ook. Nog wel een beetje koud. Maar ik las dat het volgende week 20 graden kan wordenIk ga mijn bikini vast zoeken.
Volgend weekend bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 7 april 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende week gaat het regenen.
quote:Tegen het volgend weekend stijgt de luchtdruk. Er is een kans dat we profiteren van een zuidelijke stroming met warmer weer, zo voorspelt Weeronline.nl. In dat geval lopen de maxima op tot waarden tussen 15 en 20 graden.
Paaseieren hebben volgens mij nooit orgasmes. Dan smelten ze.quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik had het niet over je paasei.
Jij zegt dat je geen zin hebt en een ander is luiquote:Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Bijna vol, ik heb geen zin om een nieuwe te maken.
Misschien kan Guidio het een keertje doen.
Maar zal wel een luie Turk zijn.
Dat is waar. Daarom pak ik hem zo meteen wel.quote:Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
Ja nee, ik heb het al vaak genoeg gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |