De compilatie staat er weer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Verander dan wel even dat plaatje SpeculaasjePast niet echt bij de TT.
Nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef Tem het volgende:
Dan kunnen we net zo goed ook met nummertjes gaan beginnen.
Ik schop je helemaal in elkaar volgende keer, Corrie Veerkamp.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Om te pesten kan ik het nu eigenlijk ook wel doen natuurlijk
Kom maar op! Ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik schop je helemaal in elkaar volgende keer, Corrie Veerkamp.
Jaar geleden was het echt dramatisch, nu heeft ie les gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
man
ik zit nu Paul de Leeuw te kijken
ik moet een beetje huilen van dat Engels van hem
weet ik veel, ik heb doorgezapped als een echte baasquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Alleen daarom? Niet om Buble en die rare zanger(es) net?
Oh jij bent een baas tegenwoordig?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, ik heb doorgezapped als een echte baas
Waar moet ik dan naar kijken?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijken jullie ook naar ome Paul?
Tante Lin.quote:
Welke zender? En wat is dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tante Lin.
Ik heb het heel gezellig met Pino in het livetopicWe zijn met z'n tweeën.
Weet ik veel.quote:
Ja, maar die Pienjoo wil ik met zijn hoofd door een muur klappen met zijn gedrag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tante Lin.
Ik heb het heel gezellig met Pino in het livetopicWe zijn met z'n tweeën.
Wat heeft Pino gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar die Pienjoo wil ik met zijn hoofd door een muur klappen met zijn gedrag.
Doe eens lief tegen Pienjo speculaasje. Hij is tof.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar die Pienjoo wil ik met zijn hoofd door een muur klappen met zijn gedrag.
in NWS ben ik al sinds jaar en dag DE baasquote:
Dat klinkt als iets van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha![]()
Het deed me denken aan Late Late Lien show, maar dat zal het niet zijn.
Oh je bent HIER de baas. Dat is toch niksquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NWS ben ik al sinds jaar en dag DE baas
daarom zit ik hier de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |