waarom niet doen als je het wel lekker lijkt?quote:Op zondag 7 april 2013 01:17 schreef RetRy32 het volgende:
Het enige wat mij pleasant zou lijken was de prostaat stimuleren via de anus, maar dat zal ik nooit doen
Waarom helemaal moeilijk doen...quote:Op zondag 7 april 2013 01:18 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
waarom niet doen als je het wel lekker lijkt?
Dit!quote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Geerd het volgende:
Ff die prostaat verwennen, daarom is schijten ook zo lekker.
sorry hoor, maar dat vind ik dan weer raar en smerigquote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
lekker hoor.
even laten likken is ook lekker.!
Preuts wijfquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat vind ik dan weer raar en smerig
Ben jij zo'n halve progressieve?quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ben jij zo'n halve progressieve?
Wat is daar mis mee ?quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie nog met je vriendin (als je die al hebt) gaan tongen nadat ze net je stok heeft leeg geslobbert..
Wacht maar tot iemand met zijn/haar tong langs jouw anus gaat. Dan bibber je van genot.quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
alsof er geen mannen zijn die dat geen probleem vindenquote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie nog met je vriendin (als je die al hebt) gaan tongen nadat ze net je stok heeft leeg geslobbert.. laat staan dat je haar wil zoenen na het rimmen
Jupquote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie nog met je vriendin (als je die al hebt) gaan tongen nadat ze net je stok heeft leeg geslobbert.. laat staan dat je haar wil zoenen na het rimmen
Dat doen de meeste mannen anders wel gewoon hoorquote:
Ik heb geen problemen met zoenen na rimmen hoorquote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
Echt wel.quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
True.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |